Käyttäjien keskinäinen veikkaus- ja vedonlyöntiketju kaudelle 2015–2016

  • 158 852
  • 819

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Saa olla, silloin tuo 20 euroa, tarkoitus oli juuri sanoa että joko 20 euroa tai pullosta jos pystyy toimittamaan sen jyväskylään. Tartutko tarjoukseen vai heitänkö seuraavalle, tosin voin ottaa molemmat vastaan :)
Tartun minäkin jos vielä lähdet mukaan. :)
 

Gemondo

Jäsen
Mä väitän että kumpikaan, Sport eikä KooKoo tule pääsemään pudotuspeleihin. Ei edes sääleihin. Panos 20€. Deal?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
No just joo. My bad.

Vaihdan dynaamisen duoni Sportin Mike Brennaniin ja Otto Karviseen?
Mike Brennanin saat toki valita, mutta hänellä ei ainakaan toistaiseksi taida olla voimassaolevaa sopimusta Sportiin.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Ja päivitystä tuohon Tag Team -vetoon:

@FutureHockey - Ilkka Pikkarainen & Patrik Moisio, TPS
@1971 - Mike Brennan & Otto Karvinen, Sport
@-One- - Semir Ben-Amor & Jyri Marttinen, Ässät
@Virveliä kainaloon - Nolan Yonkman & Miika Lahti, JYP
@Purezone - Taavi Vartiainen & Ben Blood, Pelicans
@attendo - Joonas Järvinen & Matt Generous, HIFK
 
Viimeksi muokattu:

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
@FutureHockey lähden mukaan Tag Team vetoon Ilves-kaksikolla Tyrväinen-Flinck. Ennusmerkit eivät sinänsä ole hyvät, mutta koska jokainen taklaus on potentiaalinen 5+20 pitää toivoa, että pojat ajavat minkä ehtivät.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen valmis lyömään vetoa että joku kolmikosta Joonas Nättinen, Topi Nättinen tai Julius nättinen tekee enemmän pisteitä kun Eric Perrin runkosarjassa. Panos 20 euroa tai pullo ym.. jos Jyväskylästä on vedonlyöjä. Veto on voimassa vaikka pelaajat vaihtaisi seuraa kesken kauden.

Tartun minäkin jos vielä lähdet mukaan. :)

Sovittu?
 

BLEGI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, DRW, Man United ja Tommi Huhtala
Muutama veto halukkaille:

Blegiläisille: Jerry Ahtola tekee enemmän pisteitä runkosarjassa kuin Ville Korhonen. Veto umpeutuu jos jompikumpi pelaajista pelaa alle 50 ottelua. Tasapisteissä maalit ratkaisevat. Ahtola teki viime kaudella 29 paunaa, kun taas Korhonen jopa 37. Panos voi olla vaikka 15€ tilisiirtona.

Luottoo löytyy Korhoseen. 15 egel kiinni.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mike Brennanin saat toki valita, mutta hänellä ei ainakaan toistaiseksi taida olla voimassaolevaa sopimusta Sportiin.
Tiedostan tämän ja pidätän sääntöjen mukaisen oikeuteni muokata omaa Tag Teamiani Liigakauden alkuun mennessä. Karvinen tämän mulle voittaa vaikka yksinään :)
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Useampi Sportin kannattaja voimasuhdeketjussa uskoo joukkueensa pärjäävän ensi kaudella hyvin ja jopa taisteluun säälipleijaripaikasta. Itse en tähän luota. Väitän, että Sport tulee olemaan sijoilla 12-15 Liigan runkosarjan 15-16 lopussa. Olen tästä asiasta valmis lyömään vetoa 20-30€ panoksella. Jos siis uskot Sportin olevan sijoilla 1-11 ja haluat lyödä tästä vetoa, niin ota tämä kiinni.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pienehköllä panoksella olisi vetotarjous ainakin toistaiseksi voimassa :)

1. Väitän että Sport ja Kookoo ovat molemmat kolmen viimeisen joukkueen joukossa runkosarjan päätyttyä.

2. Vaihtoehtoisesti voit valita toisen näistä joukkueista, jolloin valitsemasi joukkueen pitäisi olla vähintään sijalla 13. Jos siis on viimeinen tai toiseksi viimeinen, minä voitan vedon.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pari vaihtoehtoista vetotärppiä ensi kauden mestarista 20-50€ panoksella:

A. Valitse kaksi joukketta, väitän että kumpikaan niistä ei voita mestaruutta. Jos siis uskot, että mestari löytyy esimerkiksi kaksikosta Kärpät-HIFK, olen valmis lyömään vetoa tätä vastaan.

TAI

B. Valitse kolme mitä tahansa joukkuetta poislukien Kärpät, väitän että mikään niistä ei voita mestaruutta. Jos siis uskot, että mestari löytyy esimerkiksi kolmikosta HIFK-Tappara-Lukko, olen valmis lyömään vetoa tätä vastaan.

Tarjolla yksi veto jompaa kumpaa tyyppiä määrittelemälläsi panoksella 20-50€ haarukasta. Tampereella pyöriville panosvaihtoehtona myös kyseisen hintaluokan pullo Alkosta.

Vetoihin ei kuulu minkäänlaisia muita ehtoja, ja tarjoukset ovat voimassa kunnes toisin mainitsen. Kannattaa siis tarttua suosikkihevosiisi pian, ennen mahdollisia huippuhankintoja jotka saattaisivat minut katumapäälle.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Sport-faneille täkyä tarjolle, kolmen eri vaihtoehdon kera.

  • Jarno Kärki tekee ensi kaudella enemmän maaleja kuin Lassi Kokkala.

  • Aleksi Saarela tekee ensi kaudella enemmän pisteitä kuin Tuomas Vänttinen, pelimääräksi molemmille voitaneen asettaa yli 35 peliä pelattuna runkosarjan päättyessä. Jos jompikumpi jää alle 35 pelin, veto mitätöityy.

  • Niko Ojamäki tekee ensi kaudella enemmän maaleja kuin Joel Kiviranta.

Otan yhden vedon noista kolmesta vastaan, panokseksi 20e.

EDIT. Tasapisteissä / maaleissa katsellaan kumpi on pelannut vähemmän pelejä. Jos nämäkin tasan, sitten syötöt.
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tuolla NHL:n puolella meikäläisellä oli veto erään käyttäjän kanssa siitä kumman viisikko tekee pudotuspelikierroksen aikana enemmän pisteitä. Ajattelin, että omaa Liiga-seuraamistani voisi lisätä se, että tuon vedon myös tänne pienin lisämaustein, jotta vedosta tulisi vielä mielenkiintoisempi. Tässä noin niin kuin lyhykäisyydessään veto sekä tarkennukset sen jälkeen:

Kumman käyttäjän viisikko tekee enemmän pisteitä Liigakauden 2015-2016 runkosarjassa?

Lisämausteet sekä säännöt:

  • valitset omaan viisikkoosi viisi pelaajaa (kolme hyökkääjää sekä kaksi puolustajaa), joista jokaisen pitää pelata eri joukkueessa (molemmilla käyttäjille voi siis olla omassa viisikossaan esimerkiksi yksi Kärppien pelaaja)
  • samaa pelaajaa ei saa valita, jonka toinen käyttäjä tai itse olet valinnut
  • yhteispisteet ratkaisevat voittajan, tasatilanteessa ensimmäinen tie-breaker on maalit sekä toisena kummalla viisikolla on vähemmän pelattuja otteluita yhteensä
  • mikäli pisteet, maalit sekä pelatut ottelut ovat tasan, raha ei siirry
  • pelimäärillä ei vaikutusta, eli loukkaantumiset ja muut ei vaikuta ollenkaan
Panoksena 50-100 euroa, ihan oman mielen mukaan. Tehdään myös niin, että odotetaan kauden avaukseen asti, jolloin valitaan pelaajat.

EDIT: ja tosissaan, vuorotellen valitaan pelaajat. Vetoon lähtenyr saa minun puolestani sitten aikanaan aloittaa. Yksityisviestein helpoin tapa valita pelaajat ja sitten viisikot ilmoitetaan vaikkapa tänne.
 
Viimeksi muokattu:

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Tuolla NHL:n puolella meikäläisellä oli veto erään käyttäjän kanssa siitä kumman viisikko tekee pudotuspelikierroksen aikana enemmän pisteitä. Ajattelin, että omaa Liiga-seuraamistani voisi lisätä se, että tuon vedon myös tänne pienin lisämaustein, jotta vedosta tulisi vielä mielenkiintoisempi. Tässä noin niin kuin lyhykäisyydessään veto sekä tarkennukset sen jälkeen:

Kumman käyttäjän viisikko tekee enemmän pisteitä Liigakauden 2015-2016 runkosarjassa?

Lisämausteet sekä säännöt:

  • valitset omaan viisikkoosi viisi pelaajaa (kolme hyökkääjää sekä kaksi puolustajaa), joista jokaisen pitää pelata eri joukkueessa (molemmilla käyttäjille voi siis olla omassa viisikossaan esimerkiksi yksi Kärppien pelaaja)
  • samaa pelaajaa ei saa valita, jonka toinen käyttäjä tai itse olet valinnut
  • yhteispisteet ratkaisevat voittajan, tasatilanteessa ensimmäinen tie-breaker on maalit sekä toisena kummalla viisikolla on vähemmän pelattuja otteluita yhteensä
  • mikäli pisteet, maalit sekä pelatut ottelut ovat tasan, raha ei siirry
  • pelimäärillä ei vaikutusta, eli loukkaantumiset ja muut ei vaikuta ollenkaan
Panoksena 50-100 euroa, ihan oman mielen mukaan. Tehdään myös niin, että odotetaan kauden avaukseen asti, jolloin valitaan pelaajat.
En ole vetoon lähdössä, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn seuraavaa: valitaanko pelaajat mallia kunkkusakit vai kerralla vaan? Ihan sillä mietin, että käy sit nii et hähää mullon jo toi, et saa samaa lällällää.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
En ole vetoon lähdössä, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn seuraavaa: valitaanko pelaajat mallia kunkkusakit vai kerralla vaan? Ihan sillä mietin, että käy sit nii et hähää mullon jo toi, et saa samaa lällällää.

Kiitos huomautuksesta, arvasin, että jotain puuttuu.

Tosissaan vuorotellen valitaan pelaajat sekä vedon vastaanottanut saa puolestani aloittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös