Käyn Ahon laitaa... Jyrki Aho Ässien päävalmentajana

  • 196 456
  • 1 110
Suosikkijoukkue
Ässät
Selänpesijä, hyi!

Täälläkin juttua ollut, ettei arvostanut apukoutseja ja itse siis menossa apukoutsiksi. Omaan arvoonsa menevät nyt nuo jutut apuvalmentajien dissaamisesta.
Meinasin tulla samaa kuittailemaan. Kumma, että Tapola tyytyy vain kiekon kerääjän rooliin, silllä muita hommiahan Jykä ei anna työkavereidensa tehdä.
 

Pata-Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Coast Titans
Selänpesijä, hyi!

Täälläkin juttua ollut, ettei arvostanut apukoutseja ja itse siis menossa apukoutsiksi. Omaan arvoonsa menevät nyt nuo jutut apuvalmentajien dissaamisesta.

Taitaa mennä Tapolalla ensi kausi kiekkoja keräillessä, kun meidän Jykä tykkää pitää kaikki narut omissa käsissään.

Tässä voidaankin sitten lasneerata uusi valmentajapolku "Ässistä KHL:ään".
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Meinasin tulla samaa kuittailemaan. Kumma, että Tapola tyytyy vain kiekon kerääjän rooliin, silllä muita hommiahan Jykä ei anna työkavereidensa tehdä.

Näin tehdään hienoja johtopäätöksiä. Aholle toivon kaikkea hyvää ja kehittymistä toiminnassaan, valmentajaksihan hän on vielä nuori ja silti jo myös menestynyt.

Mielestäni pesti Tapolan apulaisena ei kerro mitään Ässien kauden 2017-18 ongelmista. Paitsi sen, että fysiikkavalmentajan hankkisin itse vielä erikseen.
 

Chickendinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oksettavat ja flegmaattiset omat kasvatit
Selänpesijä, hyi!

Täälläkin juttua ollut, ettei arvostanut apukoutseja ja itse siis menossa apukoutsiksi. Omaan arvoonsa menevät nyt nuo jutut apuvalmentajien dissaamisesta.

Meinasin tulla samaa kuittailemaan. Kumma, että Tapola tyytyy vain kiekon kerääjän rooliin, silllä muita hommiahan Jykä ei anna työkavereidensa tehdä.

Taitaa mennä Tapolalla ensi kausi kiekkoja keräillessä, kun meidän Jykä tykkää pitää kaikki narut omissa käsissään.

Tässä voidaankin sitten lasneerata uusi valmentajapolku "Ässistä KHL:ään".

Yhtä valideja johtopäätöksiä kuin joku vääräleuka toteaisi Ahon olleen Ässissä niin huono, ettei kelvannut mihinkään päävalmentajaksi.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Yhtä valideja johtopäätöksiä kuin joku vääräleuka toteaisi Ahon olleen Ässissä niin huono, ettei kelvannut mihinkään päävalmentajaksi.
Ei sinne päinkään. Aho olisi 100% varmasti kelvannut johonkin päävalmentajasti kun vain hinta olisi ollut kohdillaan. Vähän sama kun sanoisi, että Mika Niemi ei kelvannut mihinkään tulosyksikön sentteriksi ja siksi joutui Jokereihin pellailemaan pieneen rooliin. Tai että Joppe ei ole kelvannut mihinkään muuta kuin nelosketjun laituriksi.

Noh, leikki sikseen... harvemmin toisten panoksia halveksuvat diktaattorit siirtyvät yhtikäs mihinkään apupojan rooliin.
 

Chickendinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oksettavat ja flegmaattiset omat kasvatit
Ei sinne päinkään. Aho olisi 100% varmasti kelvannut johonkin päävalmentajasti kun vain hinta olisi ollut kohdillaan. Vähän sama kun sanoisi, että Mika Niemi ei kelvannut mihinkään tulosyksikön sentteriksi ja siksi joutui Jokereihin pellailemaan pieneen rooliin. Tai että Joppe ei ole kelvannut mihinkään muuta kuin nelosketjun laituriksi.

Noh, leikki sikseen... harvemmin toisten panoksia halveksuvat diktaattorit siirtyvät yhtikäs mihinkään apupojan rooliin.

Kuten sanoin täysin yhtä pätevä johtopäätös kuin ylläolevat.
 

Chickendinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oksettavat ja flegmaattiset omat kasvatit
Nyt en ymmärrä, eihän tossa sun pointissa ollut mitään järkeä :O

Ai missasinko jotain faktapohjaista esilletuomaasi tietoa tai uutta informaatiota?

Vai perustuivatko ylläolevat mielipiteet vain ja ainoastaan omaan mielipiteeseen ja -kuvaan?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Onhan se huvittavaa kun tornareita keksineet nolataan kerta kerran perään. On muuten aikamoinen tornari myös tuo vielä kumoamatta oleva Ahon huonous fysiikka puolen valmentamisessa, oikeasti on siinä liigan parhaimmistoa ja Ässät saattanut juuri sen takija luopua varsinaisesta fysiikkavalmentajasta
 

Chickendinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oksettavat ja flegmaattiset omat kasvatit
Onhan se huvittavaa kun tornareita keksineet nolataan kerta kerran perään. On muuten aikamoinen tornari myös tuo vielä kumoamatta oleva Ahon huonous fysiikka puolen valmentamisessa, oikeasti on siinä liigan parhaimmistoa ja Ässät saattanut juuri sen takija luopua varsinaisesta fysiikkavalmentajasta

Ok, miksi kahdella pelaajalla on samanlaiset rasitusmurtumat paikassa, joka on tyypillinen lähinnä kestävyysjuoksijoille?

Ai niin se olikin vain huonoa tuuria.
 
Viimeksi muokattu:

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin keitä nämä ovat ja missä nämä rasitusvammat ovat?

Ei taida kaksi riittää, mutta ne joihin tässä vittataan lienee Salmio ja Lähteenmäki. Näiden lisäksi ainakin Vuorisalo kärsii vastaavasta vammasta. Käsitykseni mukaan näitä "rasitusvamma nivusessa" -uhreja on joukkueessa enemmänkin, mutta ovat kyenneet toistaiseksi pelaamaan. En täytenä faktana näitä tiedä, mutta aika monesta tuutista on samaa laulua kuulunut.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Jyrki Aho hoiti niin oman päävalmentaja pestinsä aikana kuin RDn ajallakin JYPin fysiikkapuolen ja ongelmia ei ollut. Enemmän veikkaan juurikin sattumaa ja huonoa tuuria, kuin Ahon tunarointia tai osaamattomuutta.

Myös muiden valmentajien kesken Ahon fysiikkapuolen osaamista on arvostettu erittäin korkealle.
 

Chickendinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oksettavat ja flegmaattiset omat kasvatit
Jyrki Aho hoiti niin oman päävalmentaja pestinsä aikana kuin RDn ajallakin JYPin fysiikkapuolen ja ongelmia ei ollut. Enemmän veikkaan juurikin sattumaa ja huonoa tuuria, kuin Ahon tunarointia tai osaamattomuutta.

Sehän on selvä. Palstalla vallitseva denialismi on äärimmäisen vahvaa.

Kerrotko vielä niitä aiemmin mainitsemiasi tornareita ja miten ne on todistettu vääräksi?

Itse en ole nähnyt vielä yhtäkään perusteltua tietoa tai vakuuttavasta lähteestä olevaa huhua Aholaisten puolelta. Sen sijaan moni nimimerkki on kuullut samoja negatiivisia asioita Ahoon liittyen suoraan joukkueen sisältä ja läheltä sitä. Nämä on poikkeuksetta tuomittu hölynpölyksi, koska Rocky oli vielä paskempi ja Porin sisäsiittoisuus.

Itse en ole missään vaiheessa toivonut Ahon potkuja tai koe, että se oli outo ratkaisu ja ajankohta sille.

Fakta on kuitenkin se, että Aho ei ole saanut mitään näkyvää tulosta aikaan Ässissä ollessaan millään osa-alueella ja siitä huolimatta on nostettu palstalla messiaan asemaan.

Uskon silti, että Ahon ammattikoululaisen tasolle jämähtäneet "hauskat" letkautukset ja olemus löytää varmasti Porin ja Jyväskylän kaltaisista kaupungeista paljonkin hedelmällistä maata.

Edit. Ja niin Ässissä tosiaan oli listoilla fysiikkavalmentaja. Tälle kuitenkin ilmoitettiin hyvin pian Ahon saavuttua, että palveluksiasi ei enää tarvita.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Jyrki Aho hoiti niin oman päävalmentaja pestinsä aikana kuin RDn ajallakin JYPin fysiikkapuolen ja ongelmia ei ollut. Enemmän veikkaan juurikin sattumaa ja huonoa tuuria, kuin Ahon tunarointia tai osaamattomuutta.

Myös muiden valmentajien kesken Ahon fysiikkapuolen osaamista on arvostettu erittäin korkealle.
Aivan sama. Täällä meni kuitenkin vituiksi rumasti sanottuna. Puolen kymmentä sälliä kärsi tai kärsii täsmälleen samasta vaivasta. Jos prosenttilaskuja sekä jonkinlaista todennäköisyyslaskelmaa harrastaisin, mitä en tee, voisin varmuudella sanoa, että kyseessä ei todellakaan ole huono tuuri ja vielä vähemmän sattuma. Nyt osaan sen sanoa vain maalaisjärjellä.
 

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Heh, "denialismi". Aikamme suuri ajattelija, tietäjä kävi taas tuomitsemassa muut amislaisiksi. Toisaalta tämä "Ajatusten Kokemäenjoki" käy itse heittelemässä esikouluikäisten tyylisiä heittoja tyyliin"minä tiedän, kun olen niin viisas ja tietysti tiedän kaiken!
 

Chickendinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oksettavat ja flegmaattiset omat kasvatit
Heh, "denialismi". Aikamme suuri ajattelija, tietäjä kävi taas tuomitsemassa muut amislaisiksi. Toisaalta tämä "Ajatusten Kokemäenjoki" käy itse heittelemässä esikouluikäisten tyylisiä heittoja tyyliin"minä tiedän, kun olen niin viisas ja tietysti tiedän kaiken!

Tietoni ei liitty mitenkään viisauteen vaan kuulemiini asioihin.

Tällaisia asioita ei näet ole mahdollista opiskella vaan ne on jostain muulta taholta saatua informaatiota.

Ymmärrän, että nämä asiat ovat sinulle varmasti vaikeita hahmottaa joten menköön nyt.
 

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tietoni ei liitty mitenkään viisauteen vaan kuulemiini asioihin.
"Kuulemiini asioihin", siinähän sitä onkin faktapohjaa. Täällä on moni muukin kuullut kaikenlaista, osa vastaan ja osa puolesta, ota näistä sitten selvää. No nyt jatkoviestisssä toisella "asiantuntija"nimimerkillä näitä rasitusvammoista kärsiviä on jo puolenkymmentä. Edellämainitun kaltaiset viestit kertovat näiden kuultujen totuuksien tasosta. Joskus kannattaa miettiä toisenkin kerran, onko kaikki totta mitä kuulee.
 

Chickendinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oksettavat ja flegmaattiset omat kasvatit
"Kuulemiini asioihin", siinähän sitä onkin faktapohjaa. Täällä on moni muukin kuullut kaikenlaista, osa vastaan ja osa puolesta, ota näistä sitten selvää. No nyt jatkoviestisssä toisella "asiantuntija"nimimerkillä näitä rasitusvammoista kärsiviä on jo puolenkymmentä. Edellämainitun kaltaiset viestit kertovat näiden kuultujen totuuksien tasosta. Joskus kannattaa miettiä toisenkin kerran, onko kaikki totta mitä kuulee.

Tosiaan riippuu paljon keneltä kuulee. Itse en tänne kirjoittaisi ellen olisi kuullut useammalta erittäin luotettavalta taholta, joilla ei ole mitää syytä tällaisia asioita valehdella. Itse kirjoitin kahdesta, jotka varmaksi tiedän olevan ihan rasitusmurtumia eikä mitään ympäripyöreitä "vammoja".

Toisaalta voi aina julistaa jonkun jumalaksi kun se heitti hauskan pillujutun ja ripustautua siihen. Kaikki tästä mielikuvasta poikkeava on tietenkin väärämielisten valheellista propagandaa, vaikka kuinka monesta lähteestä kuuluisi. Paljon olen kuulemiani asioita myös jättänyt kirjoittamatta.

Mut hei, mikä mä olen toisten uskontoon puuttumaan. Sen varjolla kuitenkin kyetään kieltämään mitä itsestäänselvempiä faktoja ja tiedä vaikka palkinto odottaisi tuonpuoleisessa.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
"Kuulemiini asioihin", siinähän sitä onkin faktapohjaa. Täällä on moni muukin kuullut kaikenlaista, osa vastaan ja osa puolesta, ota näistä sitten selvää. No nyt jatkoviestisssä toisella "asiantuntija"nimimerkillä näitä rasitusvammoista kärsiviä on jo puolenkymmentä. Edellämainitun kaltaiset viestit kertovat näiden kuultujen totuuksien tasosta. Joskus kannattaa miettiä toisenkin kerran, onko kaikki totta mitä kuulee.
Jos tässä asiassa viittaat minuun, niin en koe itseäni mitenkään asiantuntijaksi. Pari kuukautta sitten itse Korpisalo kertoi julkisuuteen 3 pelaajasta, joilla on sama nimittäjä. Tilanne oli tuolloin luku 3. En tiedä luotatko tuossakin omaan mielipiteeseesi enemmän vai oletko tosiaan aivan Ahon lumoissa. Sen verran maailmaa nähneenä osaan kyllä poimia totuuden siemenet aivan itse. Toisille se vaan on vaikeampaa.
 

Chickendinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oksettavat ja flegmaattiset omat kasvatit
Yksi mahdollisuus on hankkia tietoa esim lukemalla, pitäisin jopa merkittävämpänä tiedonhankinta menetelmänä, kuin kuulemista.

Äärimmäisen hyvä tapa tuokin. Kaikki tieto ei vain ole luettavassa muodossa, jolloin on vääjäämättä käytettävä muitakin aisteja kuin näkö/tunto.

P.s. lukeminen ei ole aisti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös