Kävyt syöty - Tässä topicissa puhutaan kriisistä ääneen

  • 63 042
  • 177
Joku voisi jopa luulla, että tässä mennään sillä legendaarisella periaattella, että tappiot menee Toivolan piikkiin ja voitot Nurmisen.

Itse en ainakaan asiaa näin näe, pääkoutsin pitää kantaa vastuu niin hyvässä kuin pahassa. Vaikka toisaalta jos asiaa katsoo isommassa kuvassa on vastuu Nurmisen koska olen vahvasti siinä uskossa että juuri Nurminen oli Toivolan valinnan takana. Missä piileekin koko jutun siemen, palkkaa itsellesi pomo ja anna monoa jos haluat. Eipä noista lähtökohdista voi tulla muuta kuin nykyinen tilanne.
 

Hockey-65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt ne on syöty!

Edessä on pitkä, pimeä ja uuvuttava talvi...Vittu mitä paskaa, mä alan olla niiiiiiiiiiiin kurkkuani myöten täynnä tätä saatanan sontaa! Nyt on ohitettu se taitekohta jossa muiden joukkueiden peli on parantunut sen ratkaisevan pykälän, joka tietää meille yhä laihempia iltoja. ME vaan poljemme samaa rataa, tai itseasiassa, taannumme tappioiden rasittamina, loppuu se näennäinenkin mukana rimpuilu ja viimeistenkin optimistien päät alkaa painua.

Toimistolla herätys! Kuinka kauan Mika Toivola saa terrorisoida lahtelaista kiekkoa?!?
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Ei niitä käpyjä ole koskaan ollutkaan, Karri Kiven taskusta söi viimeiset keväällä 2006. Sen jälkeen on menty näillä. Mutta onneksi Lahdessa löytyy luottoa. Tuskin etsii käpyjä enää tämän kauden jälkeen liigakentiltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös