Kärppien sairastupa kaudella 2017–2018

  • 77 426
  • 271

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Löytyykö täältä viisailta poppamiehiltä tietoa Miika Koiviston tilanteesta?
Mielestäni Koiviston pelaaminen pudotuspeleissä on todennäköistä. Koivistoa ei ole operoitu ja hän pystyy kävelemään. Tämä ei tietenkään poista sitä mahdollisuutta, etteikö jotain olisi rikki. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että mahdollinen operaatio tullaan tekemään vasta kauden jälkeen ja Koivisto pyritään saamaan pelikuntoiseksi mahdollisimman pian.

Mielestäni tässä on kolme vaihtoehtoa:
1. Koivistolta meni polvesta rikki jotain, ehkä ristiside, ehkä kierukka, miten vain. Akuutin vaiheen jälkeen polvi on lähes kivuton ja mies pelikuntoinen. Lisävaurioiden välttämiseksi ja pelaamisen helpottamiseksi Koivisto pelaa polvituen kanssa. Pelaamisessa näkyy arkuus ja varovaisuus.
2. Koivisto selvisi kuin selvisikin puujalalla ja pystyy pelaamaan täysipainoisesti välieräsarjassa.
3. Polvi meni rikki niin, että kausi on ohi.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Junttila lienee pelasi Ässät-sarjankin jonkinlaisen vaivan kanssa, sen verran heikkoa miehen luistelu oli. Harmi kyllä jos paikat on niin paskana ettei pysty edes pelaamaan. Koiviston paluu on kyllä hieno asia, etenkin ylivoimissa ylivoimainen kapellimestari viivalle.
 

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuota Kalevan juttua on päivitetty 12:11 ja lisätty Koiviston kommentti:

– Pelaan, jos mahdun kokoonpanoon. Jalassa ei tunnu enää mitään, Koivisto heitti poistuessaan jäältä koppiin.

Todella hienoa, että Koivosto on taas kunnossa. Harmi jos Junttilalla on vammaa ja jos julle ei pysty pelaamaan niin Vesalainen tilalle ykköseen.

E: Onnelan mukaan Vesalaistakaan ei näy jäällä ja Anttila kakkos yv:ssä.

E2: Junttila sekä Vesalainen palasivat jäälle ja molemmat pelaavat huomenna. Onnelan twitteristä.
 

Hummeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kouvolan Kiekko - 65
Tuota Kalevan juttua on päivitetty 12:11 ja lisätty Koiviston kommentti:

– Pelaan, jos mahdun kokoonpanoon. Jalassa ei tunnu enää mitään, Koivisto heitti poistuessaan jäältä koppiin.

Todella hienoa, että Koivosto on taas kunnossa. Harmi jos Junttilalla on vammaa ja jos julle ei pysty pelaamaan niin Vesalainen tilalle ykköseen.

E: Onnelan mukaan Vesalaistakaan ei näy jäällä ja Anttila kakkos yv:ssä.

E2: Junttila sekä Vesalainen palasivat jäälle ja molemmat pelaavat huomenna. Onnelan twitteristä.
Koivisto ottanut paikkansa 1yv:stä?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Koivisto ottanut paikkansa 1yv:stä?
Heshka pelasi Kärppien ykkösylivoimassa jo ennen Koiviston loukkaantumista. Runkosarjan loppupuolella tehtiin tuo vaihdos. Tuskin vaihdetaan takaisin, tai en minä tiedä. Onko joku käynyt katsomassa harjoituksia?

Mahtavaa, jos Kärpät todella pääsee aloittamaan välierät Niemelää ja Mäkelää vaille terveellä kokoonpanolla.
 

Hummeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kouvolan Kiekko - 65
Heshka pelasi Kärppien ykkösylivoimassa jo ennen Koiviston loukkaantumista. Runkosarjan loppupuolella tehtiin tuo vaihdos. Tuskin vaihdetaan takaisin, tai en minä tiedä. Onko joku käynyt katsomassa harjoituksia?

Mahtavaa, jos Kärpät todella pääsee aloittamaan välierät Niemelää ja Mäkelää vaille terveellä kokoonpanolla.
Kiitos tiedosta!
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Junttila lienee pelasi Ässät-sarjankin jonkinlaisen vaivan kanssa, sen verran heikkoa miehen luistelu oli. Harmi kyllä jos paikat on niin paskana ettei pysty edes pelaamaan.
Tuskinpa vain Junttilalla mitään kummoista on ollut tai on. Pelasi kuitenkin Ruohomaan kanssa yli 20 minuuttia ottelua kohden. Seuraavalla hyökkääjällä peliaika jäi alle 17 minuutin. Ei raihnainen kellota tuollaista peliaikaa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko Miska kunnossa?
En ole treenejä käynyt katsomassa, joten en varmaksi osaa sanoa. Ennen kuvauksiin menoa Miska oli sitä mieltä, ettei mitään vakavaa ole käynyt. Kuvauksien jälkeen seura ilmoitti statuksesi day-by-day. Uskon, että pelaa. Toki, jos Manner katsoo, ettei mahdu kokoonpanoon niin sitten ei tietenkään pelaa.
 

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät

Minua pelottaa tai paremminkin epäilyttää, että Åsten ja Tyrväinen ajelee Koiviston polvea edestä, takaa ja sivulta 60min joka pelissä.

Jos olisin ilkeä, niin voisin nimittää näitä kavereita Assteniksi ja Kyrväiseksi, mutta kun en ole.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Minua pelottaa tai paremminkin epäilyttää, että Åsten ja Tyrväinen ajelee Koiviston polvea edestä, takaa ja sivulta 60min joka pelissä.

En usko tohon. Tyrväinen on erikoissyynissä varmasti vieläkin siitä Vesalaisen tapauksesta/pelikiellosta, ja hänen perseilynsä tekisi valtavasti hallaa IFK:lle. Pelikieltonsa jälkeen IFK voitti peleistä 3/3, se kertoo aika paljon. Åsten nyt ajaa kaikkea mikä liikkuu ja suu käy, mutta uskon hänen(kin) kohdalla siihen, että otteet pysyy puhtaana kuten hyvässä JYP-sarjassa.
 

Maaginen 56

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kajaanin hokki
Minua pelottaa tai paremminkin epäilyttää, että Åsten ja Tyrväinen ajelee Koiviston polvea edestä, takaa ja sivulta 60min joka pelissä.

Jos olisin ilkeä, niin voisin nimittää näitä kavereita Assteniksi ja Kyrväiseksi, mutta kun en ole.

Ei ongelmaa. Jos näin käy niin meidän rosoisempi osasto ajaa Heiskasta samalla mitalla, näin se menee.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Minua pelottaa tai paremminkin epäilyttää, että Åsten ja Tyrväinen ajelee Koiviston polvea edestä, takaa ja sivulta 60min joka pelissä.

Kyllä minä olen siinä käsityksessä, että mitään vikaa siinä Koiviston nimenomaisessa polvessa ei ole ikinä ollutkaan. Kausi olisi ollut pulkassa, jos polvi olisi ottanut osumaa.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viholainen on jo askeleen lähempänä voittoa, kun täällä aletaan pelätä loukkaantumisia. Täysillä päin vaan, sanon minä. Jääkiekkoahan tämä vain on, ja kun tämä on vain jääkiekkoa, nyt ei pidä enää säästellä tai varoa mitään.
 

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minä pelkään luistelevia hulluja, mutta tänään punaisten ruutitynnyrit pitin ihailtavan hyvin hermonsa kurissa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mamba kertoi, että voisi kertoa Ruohomaan tilanteesta jo jotain, mutta hänellä ei ole lupaa kertoa.

En tiedä ylitulkitsenko tuota Mamban sanomista, mutta kuulostaa siltä, että jotain olkapään seutuvilla on nyt rikki ja siihen malliin, että pelit ei ihan heti jatku....
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mamba kertoi, että voisi kertoa Ruohomaan tilanteesta jo jotain, mutta hänellä ei ole lupaa kertoa.

En tiedä ylitulkitsenko tuota Mamban sanomista, mutta kuulostaa siltä, että jotain olkapään seutuvilla on nyt rikki ja siihen malliin, että pelit ei ihan heti jatku....

Muistaakseni sanoi haastattelussa ettei tiedä ja tuon jälkimmäisen mitä mainitsit. Toivottovasti pääsee säikähdyksellä, kuten Humaloja aiemmin.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Veikkaan Ruohomaan olkanivelen luksoituneen tilanteessa, eli ts lähtenyt sijoiltaan. Normaalisti n. 3-4vk saikku mutta eiköhän tuo parsita kasaan pikatahdilla.

Näin siis pelin katsoneena ja tulosruudun kelauksen tilanteesta nähneenä villi veikkaus!
 
Viimeksi muokattu:

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Mun mielestä Mamba huusi jossain vaiheessa toisen erän lopulla tuomareille että " v***u kausi ohi"... olkapäähän näytti tosiaan sattuvan, eikä siitä ainakaan tähän sarjaan toivu millään.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mun mielestä Mamba huusi jossain vaiheessa toisen erän lopulla tuomareille että " v***u kausi ohi"... olkapäähän näytti tosiaan sattuvan, eikä siitä ainakaan tähän sarjaan toivu millään.

Jossain kuvassa piti vasenta kättänsä, josta pudotti myös hanskan. En tiedä sitten, mutta pitää toivoa parasta.
 

Maaginen 56

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kajaanin hokki
Oli miten oli, mutta kauhealla prosentilla laittaa nämä kirkonkylän limanuljaskat kärppien ukkoja saikulle. Tuokin tilanne oli täysin turha, kaukana pelitapahtumista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös