Kärppien sairastupa ja muut poissaolot kaudella 2023–2024

  • 51 789
  • 117

Lemé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Kiekko-Espoo, Pittsburgh, Caroline
"Puolustaja Martin Jandus on sivussa arviolta kolme viikkoa alaraajavamman vuoksi"
-Stenkan ennakko
Onhan se kiva, että Legenda, Kärppä-ääni, Stenius tiedottaa näistä poissaoloista vai onko tämä ulkoistettu Stenkalle?
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Onhan se kiva, että Legenda, Kärppä-ääni, Stenius tiedottaa näistä poissaoloista vai onko tämä ulkoistettu Stenkalle?
Ei itse asiassa ole Stenkan kertoma, vaan tuo mainitaan jutun jälkeen. Näköjään pitää noihin ennakoihin tästä lähdin suunnata, jos haluaa löytää infoa loukkaantumisten pituuksista jne.
 

Lemé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Kiekko-Espoo, Pittsburgh, Caroline
Ei itse asiassa ole Stenkan kertoma, vaan tuo mainitaan jutun jälkeen. Näköjään pitää noihin ennakoihin tästä lähdin suunnata, jos haluaa löytää infoa loukkaantumisten pituuksista jne.
Joo, ei tosiaan Stenkan kertomana, mutta se, että tietoo tulee osiossa "Stenkan ennakko" eikä tyyliin "Kärpät kertoo poissaoloista" tmv...
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hyökkääjä Kasper Björkqvist ja puolustaja Martin Jandus ovat loukkaantumisten vuoksi sivussa tänään kokoonpanosta.

Eli myös Kappe vaihteeksi klesana.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Mikäs Jullella on kun ei ole kokoonpanossa? Oisko joku 5-oikein lotossa taas, että olisi jonnekin ilmoitettu syy?
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Onnelan mukaan Turusella pientä vammaa, mutta ei pitäisi olla kauaa pois peleistä. Veikkaisin itse että jo seuraavassa pelissä mukana.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Onkos Olkkosen tilanteesta muuten annettu mitään tietoa minnekään?
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tiedä tuosta Heikkalasta onko hän katsomossa vai telakalla. Ainaki apteekissa asioi joka voisi viitata myös telakkaan.
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itse veikkaan, että kävi ostamassa koko joukkueelle ulostuslääkettä tulevaa IFK-peliä varten, IFK-pelien keskipitkän historiadatan tuntien.
Nii lisättäköön omaan viestiin vielä, että kunnossa ollessaan ei ole automaattisesti kyllä kokoonpanossakaan. Oli kyllä hyvä heitto, saattoi siinä vatsahyllylläkin pyörähtää, en jääny tarkemmin tuijottamaan millä asialla oli :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös