Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 320 264
  • 25 669

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Maaleja mä metsästän, maaleja mä metsästän. Tahdon saada monta, tahdon saada monta.

Ihan hyvältä tuo näyttää, kunhan peli kehittyy koko ajan kauden edetessä.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Kaikkeen muuhun voi olla suht tyytyväinen, mutta oikein selkeitä maalintekopaikkoja ei tullut hirveästi.
 

Skvortsov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raksila Bulldogs ja Vellu "the chief" Savinainen
Kärpät möyhentää, vai möyhentääkö?! No. Pääasia että kaikilla on kivvaa kentällä ja sen ulkopuolella sekä Sotkamossa.
 

JPL

Jäsen
Tuolla maaliodottamalla tulee häkki melkein jokaisessa pelissä. Noh - jospa se siitä. On tuota ainakin mukavampaa katsoa kuin viime kaudella.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuolla maaliodottamalla tulee häkki melkein jokaisessa pelissä. Noh - jospa se siitä. On tuota ainakin mukavampaa katsoa kuin viime kaudella.
Taidettiin viime kaudellakin voittaa maaliodottama joka pelissä. En ihan hirveästi sen varaan laske taaskaan.
 

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Mingoialla heti alussa se yksi rebound, mutta ei muuten joo.
Oli siinä lisäksi pari muutakin laatupaikkaa. Anttilan puolittainen läpiajo ja veto takakulmaa kohti, sekä Mingoian veto suoraan syötöstä oikealta kaarelta. Mun silmään Kärpillä oli muutama oikeasti laadukas paikka ja olis siitä sen yhden voinu tehdä.

Jandus pitää kiekkoa ihailtavalla itsevarmuudella hallussa. Kivistö on löytänyt jostain hormooneja ja muuttunut maalinedustan portsariksi. Mingoia erän vaarallisin pelaaja, tekee vielä tänään maalin.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Itävalta vs Tanska
  • 3.90
  • 4.35
  • 1.70
Puola vs Latvia
  • 9.00
  • 6.90
  • 1.22
Norja vs Tshekki
  • 13.00
  • 9.00
  • 1.13
USA vs Saksa
  • 1.26
  • 6.30
  • 8.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös