Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 008 555
  • 19 703

Yarmolenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaikilla muilla on ylivoimalle joku kuvio tai porrastus, jonka avulla tullaan alueelle ja saadaan pakkopeli käyntiin. Meillä nakellaan kiekkoa päätyyn tai luistellaan sinne itse möyrimään.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Tämä ylivoima on kyllä ihan järkyttävää. Ei näillä erikoistilanteilla taistella yhtään mistään, ei vaikka 5v5 peli olisi minkälaisessa mintissä tahansa, mitä sekään nyt ei edes ole, joten takamatka on vieläkin suurempi, kun annetaan nyt vielä tällainen etumatka erikoistilanteissa + vielä ne 5v5 pelin vaikeudet. Jollain ilveellä noihin on nyt pakko saada parannusta, jos meinataan edes haaveilla jostain isommasta tämän kevään osalta, kun nyt molemmat sekä yv että av ovat ihan pubitasoa.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Tekee mieli vaihtaa kanavaa kun Kärpät pelaa ylivoimaa, ei jumalauta on jo farssista seuraava tämä.
 

MaxM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä tuosta yv stä paistaa huono harjoittelu. Jos ei organisaatiosta löydy osaaja niin sellainen kannaattaa palkata ( valmennukseen) mahdollisimman nopeasti.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Jos ei Kärpät loista, niin ei kyllä Pelicanssikaan!

Pitikö tässä alkaa jo toivoa lahtelaisia kevään playoff-vastustajaksi?
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nelosketju aivan helisemässä omissa, mutta Leevi hoitaa!

Meriläinen myöskin pelasti juuri Rundbladin sekä Ohtamaan seuraavan miinusmerkinnän.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se on ihan hyvä molari tuo Meriläinen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Miikka Järvenpää, vastuualue ilmeisesti yv.
Mua hävettäis, jos mä oisin yhtä huono omassa työssäni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös