Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 008 633
  • 19 703

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Toivottavasti KalPa takoo kaksinumeroiset taululle ja Kärpiltä nähtäisin joku sikailu jossa kukaan ei tietenkään loukkaannu. Ehkä se herättelisi johtoporrasta näkemään, että tuo joukkue ei ole kenenkään hallussa.
 

Etra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hävettää koko peli ja sitten vielä täytyy mennä haastaan riitaa. Itse olisin melko nöyränä tuolla kentällä tämän esityksen jälkeen.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Miettisen Kalpa on sulamistasoltaan sitä luokkaa, että 5-5 ei olisi edes mikään yllätys.
 

Centteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei ainakaan Tappara
Tässä nähdään ettei joukkue ole Marjan hallussa. Eivät halua pelata jarrukiekkoa. Tahallaan häviävät jotta saavat neidin ulos ja oikea valmentaja tilalle.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Tässä nähdään ettei joukkue ole Marjan hallussa. Eivät halua pelata jarrukiekkoa. Tahallaan häviävät jotta saavat neidin ulos ja oikea valmentaja tilalle.
Itse asiassa Marjamäki haluaa, että Kärpät pelaa hyökkäysvoittoisesti. Mutta kun ei halunnut alkukaudesta. Nyt on aivan liian myöhäistä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Älä Ärje viitsi jinxata tälläisiä. Toivottavasti KalPaa ei kohdata tällä kaudella enää kertaakaan.
 
Ei tässä hirveästi viitsi ilkkua SaiPan tai Sportin viimeaikaisille tuloksille. Nämä joukkueet ovat kuitenkin tyhjentäneet tankin lentopetroolista pakkolaskua ennakoiden. Kärpät taas laittoi tankin täyteen, vaan savuavana romukasana tässä näytetään Niiralan montussa silti lojuvan.
 

johtaja48

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse aika varma että Kärpät päätyy sijalle 6 vaikeahkon loppuohjelman ja tottakai surkealta näyttävän pelin takia. Sitten sieltä Tampereen joukkue vastaan, niin saa nähä saahanko peliäkään.
 

Mandrake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bayern München
Veikkaan kans, että jos ollaan kuudensia, niin Lukko tulee vastaan ja se ois kyllä melkein paras lottovoitto, mitä saatavissa olisi.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse aika varma että Kärpät päätyy sijalle 6 vaikeahkon loppuohjelman ja tottakai surkealta näyttävän pelin takia. Sitten sieltä Tampereen joukkue vastaan, niin saa nähä saahanko peliäkään.
IFK:ta vastaan tulee vielä kahdesti dunkkuun. Pelsut vieraissa sama. Ensi viikon saldo on luultavimmin 0-2p.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös