Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 009 398
  • 19 703

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Siis mitä vitun paskaa tämä on? Kolmannessa erässä 4-5 tappioasemassa kuvataan täysiä omiaan kannattavia kannattajia koko muun hallin istuessa hiljaa ja kommentointi on tätä. Pitäisi ilmeisesti tuollakin kulmauksessa istua hiljaa ja spämmätä jatkoajalle. Aivan saatanan naurettavaa kommentointia.
Hmm? Kyseinen viestini liittyi kylläkin näihin kahteen palstalla koko illan kirjoitelleisiin Westerholmin dissaajiin.

Mitä itse tähän "katsomokeissiin" tulee, niin olen jo aiemmin todennut että tv-lähetyksestä en kuullut itse väitettyjä asioita. Totesin vain, että erittäin surullista mikäli tuo pitää paikkansa. Ja sitähän se on. Paino sanoilla jos pitää paikkansa.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
On kyllä jännä minkälaisia pyhiä lehmiä tällä palstalla kehitellään joistakin pelaajista. Westerholmin kritisointi on täällä saanut porukan repeämään kaikista henkseleistään
Westerholm on kyllä aikalailla kauttalinjan saanut kritiikkiä otteistaan. Enkä ole nähnyt yhtään kommenttia missä illan esitystä kehuttaisiin. Henkselitkin on pysynyt hyvin paikallaan mitä nyt parilla vähän pullisteli housuissa kun pitivät liveseurantaa montako kertaa kiekko löysi tiensä Westerholmin selän taakse.

E. Lisätään siis tarkennuksena, että Westerholm sai kauttalinjan kritiikkiä asioista missä se oli paikallaan. Esimerkiksi ylipelaaminen ja irtokiekkokontrolli. Maaleista saa puolustus ottaa ainakin 90% vastuun.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Huomenna on tultava täyspotti vakuuttavalla pelillä. Tänään HPK sai mällätä niiku halusi, joskin Kärpilläkin oli hallintajaksonsa. ...Eteenpäin, muuta vaihtoehtoa ei ole.
 

Dead Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hmm? Kyseinen viestini liittyi kylläkin näihin kahteen palstalla koko illan kirjoitelleisiin Westerholmin dissaajiin.

Mitä itse tähän "katsomokeissiin" tulee, niin olen jo aiemmin todennut että tv-lähetyksestä en kuullut itse väitettyjä asioita. Totesin vain, että erittäin surullista mikäli tuo pitää paikkansa. Ja sitähän se on. Paino sanoilla jos pitää paikkansa.
Kyllä ne katsomohuutelut pitää paikkansa. Olin hallilla parin katsomonosan päässä fanikulmasta ja hyvin kuului sinnekin asti. Noloa toimintaa ihmisiltä, joiden pitäisi tukea joukkuetta.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
On kyllä jännä minkälaisia pyhiä lehmiä tällä palstalla kehitellään joistakin pelaajista. Westerholmin kritisointi on täällä saanut porukan repeämään kaikista henkseleistään, mutta sitten taas samaan aikaan tiettyjä pelaajia saa haukkua miten lystää illasta toiseen.

Westerholm ei todellakaan vakuuttanut. Vaikkei maaleja ottaisi edes huomioon, niin useassa tilanteessa todella pahaa ylipelaamista, kiekkojen sylkemistä jne. Toivottavasti parantaa, onhan tässä aika pitkä pätkä miehellä Kärpissä vielä edessä...

Aika paljon on Westerholmilla todistettavaa. Sen minkä taakseen jättää edestään löytää jne.

Poromafia on ainakin päättänyt etukäteen tuomita Westerholmin. Sen näki ja kuuli tänään. Eikös kannattajaryhmän tarkoitus ole kannustaa? Selvästi sulla ainakin meni asiallinen kritiikki ihon alle.

Fanikatsomossa on paljon hyvää, usein kuulee hyvää kannatusta. Valitettavasti joukossa on muutama räkänokka, jotka luovat koko porukalle huonon maineen. Kannattaisi lopettaa ne tuomarien tappouhkaukset ja vittuilut omille pelaajille.
 

Angelo Bronte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & Luleå HF
Kyllä ne katsomohuutelut pitää paikkansa. Olin hallilla parin katsomonosan päässä fanikulmasta ja hyvin kuului sinnekin asti. Noloa toimintaa ihmisiltä, joiden pitäisi tukea joukkuetta.
Pitäisi? Eiköhän heillä ole ihan samat oikeudet ja velvollisuudet kuin kaikilla muillakin katsojilla. Toivottavasti itse kannatit matsissa äänesi käheäksi, kuten "pitäisi".
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Väitän että olisi
Minä ja varmaan moni muukin väittää, että todennäköisesti ei.

Piti käydä oikein katsomassa tuo 2-2 maali, kun se nyt niin helppo torjuttava kuulemma oli. Kyllä jotaki aineita saa vetää, että tuota voi sanoa Westerholmin maaliksi :D.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Osittain juuri siitä syystä, ettei kritiikki ole ollut perusteltua kaikkien mielestä

Hmm? Kyseinen viestini liittyi kylläkin näihin kahteen palstalla koko illan kirjoitelleisiin Westerholmin dissaajiin.

Mitä itse tähän "katsomokeissiin" tulee, niin olen jo aiemmin todennut että tv-lähetyksestä en kuullut itse väitettyjä asioita. Totesin vain, että erittäin surullista mikäli tuo pitää paikkansa. Ja sitähän se on. Paino sanoilla jos pitää paikkansa.

Tämä viestini oli kirjoitus siitä mitä fanikatsomossa kuului yhä uudestaan. Edelleen hävetkää!

Olen täysin samaa mieltä kanssasi.

Heitän nyt omankin lusikan tähän soppaan. En itse ihmettele syitä miksi osalla faniporukassa on hampaankolossa asioita Westerholmiin liittyen, näiden asioiden avaaminen on heidän vastuulla jotka tästä vielä ongelmia kokee, itselle nämä ovat jo menneen talven lumia. Mutta vanha sanonta "joukossa tyhmyys tiivistyy" pätee varmaan tähänkin, kun siinä loppujen lopuksi pienessä porukassa jauhetaan asioista kaudesta toiseen, niin kohtuu vaikea se on unohtaa. Mitä tulee Westerholmin otteisiin niin eihän se ihan putkeen mennyt. 6 omiin on hieman tilastoharha mutta paljon oli ylipelaamista ja epävarmuutta otteissa tänään. Tässä on kuitenkin aikaa Westerholmilla työstää ongelmakohtia Suomen parhaan maalivahtivalmentajan alaisuudessa.

Mitä tulee @Micol viestiin niin tämmöinen menee yli. Fanikatsomossa on tullut katsottua melkeinpä jokainen Kärppien ottelu, jos ne paikan päällä on todistettu, mitä nyt viime aikoina tullut siirryttyä muualle elämään liittyvien asioiden takia. Silti useampi kausi putkeen aikalailla jokaikinen kotipeli ja muutamat vierasmatkat on vietetty siellä. Ei ainakaan silloin kuulunut omille vittuillu kulttuuriin. Yli menee varmasti jokaisella joskus mutta jotain rajaa sentään.
 

Löppönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,AcOulu,Frölunda,LuleåHF
Tällaista puheskelua oli ensimmäisessä erässä. Itseltäni moinen kyllä meni television välityksellä ohi, jos nyt siis edes pitää paikkansa.
Paikanpäällä olleena voin vahvistaa, että Meriläistä huudettiin maaliin ja Westerholmille huudeltiin ikävästi. Lisäksi muutama vanhempaan ikäpolveen kuuluva kannattajaporukan henkilö, jotka yrittivät puuttua tuohon, saivat ikävää käytöstä osakseen. Ei näytä olevan kotikasvatuksessa opetettu vanhempien ihmisten kunnioittamista. Onneksi olen jo vuosia sitten siirtänyt kausikorttipaikkani muualle G-katsomosta.
 
Viimeksi muokattu:

Angelo Bronte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & Luleå HF
Poromafia on ainakin päättänyt etukäteen tuomita Westerholmin. Sen näki ja kuuli tänään. Eikös kannattajaryhmän tarkoitus ole kannustaa? Selvästi sulla ainakin meni asiallinen kritiikki ihon alle.

Fanikatsomossa on paljon hyvää, usein kuulee hyvää kannatusta. Valitettavasti joukossa on muutama räkänokka, jotka luovat koko porukalle huonon maineen. Kannattaisi lopettaa ne tuomarien tappouhkaukset ja vittuilut omille pelaajille.
Poromafialla ja Westerholmilla on yhteistä historiaa. Kuten jo aiemmin sanoin, sen minkä taakseen jättää edestään löytää.

Se mikä mulla menee ihon alle on, että täällä huudellaan kotisohvilta ja Raksilan pehmeiltä penkeiltä, että pitäisi tehdä sitä ja tätä ja olla tekemättä tuota. Siellä kannattajakatsomossa on ihan samanlaisia maksavia asiakkaita, joiden "tehtävä" ei ole kannustaa. En itse ole enää mitään kannattajakatsomon ydintä, mutta mielestäni todella paskoja heittoja täällä tulee jatkuvasti nuorista jätkistä, jotka ovat tälle kaudelle jo about 30 ottelussa huutaneet itsensä kipeiksi tuon joukkueen puolesta ihan pyyteettömästi samaan aikaan, kun 99 % muista istuu katsomossa tai kotona turpa kiinni.
 

Micol

Jäsen
Okei, pahoittelut jos näin. Micolilla oli kyllä kohteena eri henkilöt.
Mitkä eri henkilöt? Ihan ne samat kuin availilla eli tänne kirjoitelleet nimimerkit, jotka ratsastavat paikalle heti, kun Westerholm avaa uransa Kärpissä ja sattuu vielä menemään useampi maali selän taakse (toivoen myös sitä epäonnistumista). Vedin kyllä turhaa siitä PM:n viestiin mukaan - viitaten aiempaan Westerholm -antipatiaan. Pahoittelut osaltani siitä.

Eiköhän tämä asia ole nyt pikkuhiljaa käsitelty. Eteenpäin ja tämä omalta osaltani offtopicista.
 

Koffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minun mielestä oli valmennusjohdolta virhe tuoda Westerholm näin nopeasti Kärppien maalin vartijaksi. En syytä Westerholmia maaleista, mutta puolustuspelaamisessa oli PALJON toivomisen varaa verrattuna edelliseen vierasotteluun. Tasaisuus uupuu pelien sisällä- ei hyvä jatkoa ajatellen.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Westerholm oli tänään lopulta jopa hyvä. Törkeän tempun joukkue teki hänelle pelaten omaa maalinedustaa päin persettä. Yök!

Ihmeen kapea on se henkisen tilan alue, jolla tuo joukkue pystyy suorittamaan suurin piirtein tasollaan. Kun on alamäki, joukkue on henkisesti tuskaisa, eikä saa maaleja tehtyä. Kun on mennyt hetken paremmin, joukkue puhaltaa, suoristaa selkänsä ja löysäilee itselleen vaikeuksia. Ei tässä suhteessa hyvältä näytä. Tämän illan suorituksesta on vastuussa Lauri Marjamäki. Mikä sitä miestä oikein vaivaa? Minkälaisen hengen se on saanut tuohon joukkueeseen luotua? Aivan samanlainen peliin tulo kuin edellisessä kotipelissä Sporttia vastaan. Ei ole kyllä hyväksyttävää tällainen.
 

maalisieppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Meriläistä on tällä palstalla aika rumasti haukuttu ja tän uuden kassarin kans pitäs antaa vaa aikaa ja ymmärtää. Vittu se ei sattumaa ole että verkko pölisee selän takana liian monesti. Kärppien maalivahtina pitää pystyä pelit kääntämään yksin tarvittaessa
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Westerholm oli tänään lopulta jopa hyvä. Törkeän tempun joukkue teki hänelle pelaten omaa maalinedustaa päin persettä. Yök!

Ihmeen kapea on se henkisen tilan alue, jolla tuo joukkue pystyy suorittamaan suurin piirtein tasollaan. Kun on alamäki, joukkue on henkisesti tuskaisa, eikä saa maaleja tehtyä. Kun on mennyt hetken paremmin, joukkue puhaltaa, suoristaa selkänsä ja löysäilee itselleen vaikeuksia. Ei tässä suhteessa hyvältä näytä. Tämän illan suorituksesta on vastuussa Lauri Marjamäki. Mikä sitä miestä oikein vaivaa? Minkälaisen hengen se on saanut tuohon joukkueeseen luotua? Aivan samanlainen peliin tulo kuin edellisessä kotipelissä Sporttia vastaan. Ei ole kyllä hyväksyttävää tällainen.
Itse huomasin, että joukkue pelasi todella epävarmasti puolustusalueella, koska Westerholm oli maalissa. Sama efektihän oli alkukaudella, kun joukkue koomaili aina Meriläisen edessä, mutta Blomman ollessa maalissa pelattiin aivan eri tasolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös