Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 007 528
  • 19 703

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Julle pisti tyhjiin eikä logoon eikä yli. Uskooko kukaan?
Sori mun mielipiteet.
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Kyllä tässä melkoinen Mikkelin ihme näyttää olevan käsillä. Kolmen maalin haamuraja on rikottu ja Kärpät on ainakin toistaiseksi onnistunut puolustamaan johtoaan. Myös ylivoimalla on tullut heti pari onnistumista.

Yksi Mikkelin ihme ei vielä ihmettä tee. Se voi tuoda hetkellistä boostia sekä kentälle että katsojalle, mutta kyllä tässä melkoista lumipalloefektiä saa odottaa. Tässä tarvitaan ihmeiden jatkumoa ja kokonaisvaltaista kasvojenkohotusta.

En haluaisi maalata piruja seinille, mutta monta kertaa on tälle kautta saanut lähteä positiivisin mielin Raksilaan, poistua aina yhtä pettyneenä Raksilasta ja uusi kierre on valmis. Tällä kertaa odotettu kotipeli jää väliin muista syistä.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olipa vahva vierasesitys. Loistava onnistuminen koko joukkueelta, mutta erityisesti Meriläisen hyvä peli kelpaa, eikä varmasti vähiten miehelle itselleen.

Tylyä! Kiitos Kärpät!
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Ei nyt hätäillä. Kyllä tämän suvantovaiheen jälkeen tarvitaan hieman enemmän näyttöjä, kuin yksi hyvä matsi.
Maltti on valttia. Ei olisi nimittäin ensimmäinen kerta tällä kaudella, mikäli tämän hyvän esityksen jälkeen nähtäisiin lauantaina sitten jälleen sitä tuttua perspaskaa kotijoukkueen toimesta. Hyvä pitää mielessä, ettei sitten mahdollisesti joudu niin pahasti pettymään.

Itse katselen ainakin vielä ensi viikon Tappara-otteluun asti ennenkuin alan uskomaan mihinkään nousuun.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Maalivahti onnistui, heti 4 maalia :)
Nyt Meriläinen näytti miksi maalivahti on niin tärkeä. Antoi mahdollisuuden voittaa ja jotenkin se vapautti tämän pelin.

Hyvä Leevi!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei nyt hätäillä. Kyllä tämän suvantovaiheen jälkeen tarvitaan hieman enemmän näyttöjä, kuin yksi hyvä matsi.

Maltti on valttia. Ei olisi nimittäin ensimmäinen kerta tällä kaudella, mikäli tämän hyvän esityksen jälkeen nähtäisiin lauantaina sitten jälleen sitä tuttua perspaskaa kotijoukkueen toimesta. Hyvä pitää mielessä, ettei sitten mahdollisesti joudu niin pahasti pettymään.

Itse katselen ainakin vielä ensi viikon Tappara-otteluun asti ennenkuin alan uskomaan mihinkään nousuun.
Kyllä mä itsekin sillä kantilla olen, että jos tässä nyt seuraavat 10 peliä painetaan sellaisella noin kahden pinnan keskiarvolla eteenpäin niin ehkä orastavasti voi toivoa parempaa kevättä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Maltti on valttia. Ei olisi nimittäin ensimmäinen kerta tällä kaudella, mikäli tämän hyvän esityksen jälkeen nähtäisiin lauantaina sitten jälleen sitä tuttua perspaskaa kotijoukkueen toimesta. Hyvä pitää mielessä, ettei sitten mahdollisesti joudu niin pahasti pettymään.

Itse katselen ainakin vielä ensi viikon Tappara-otteluun asti ennenkuin alan uskomaan mihinkään nousuun.
Lauantai ja kotimatsi. On saanut pettyä ennenkin.

Hieno matsi tänään kuitenkin.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Maalivahti onnistui, heti 4 maalia :)
Nyt Meriläinen näytti miksi maalivahti on niin tärkeä. Antoi mahdollisuuden voittaa ja jotenkin se vapautti tämän pelin.

Hyvä Leevi!
Toki ilman ylivoiman onnistumisia tämä peli olisi todennäköisesti ollut tuttua paskaa.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Peli olisi voinut olla aivan toisenlainen jos Meriläinen ei olisi nollannut Jormakan rankkaria, siitä oltaisiin oltu 1-2 tilanteessa.

Kyllä Meriläisen god-moodi yhdistettynä onnistuneeseen YV-peliin, teki tästä tasapainoisen vieraspelin.
 

Hartolankoski

Jäsen
Suosikkijoukkue
VaPS
Maalivahtipeli on hyvässä kuosissa. Eikö viimeistään nyt kaikki palstasisaret ja -veljet lopeteta kaikkinaiset puheet siitä että Westerholm pitäisi saada Kärppiin - heti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös