Kärppien peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 829 037
  • 13 048

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ilkka Mikkola: Jääkiekkoilija / Ottelutapahtumavastaava / Yhtestyöpäällikkö / Jäämestari / You name it

Taitoa ja osaamista on yli äyräiden monelta eri alalta
Ilua kun katsoin, niin näytti ihan miettivän että "mitä helvettiä, tartteisko mun jotain nyt joutua tekeen".
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eli ottelu kestää vähintään 22 asti plus mahdollinen jatkoaika. Pitkä ilta edessä. Mikäli sitä päästään edes jatkamaan.

Jos ottelua ei tänään pystytä pelaamaan loppuun niin uskoisin, että tämä ottelu pelataan loppuun huomenna ja mahdollinen Game 7 siirretään keskiviikolle. Nokia Arena ainakin olisi vapaana myös keskiviikkona, koska Tapparan mahdollinen 7 puolivälierä olisi ollut silloin.

Ilmeisesti menee virallisten sääntöjen mukaan niin että Kärpille tulee tästä luovutustappio.

100% varmaksi en tuota nyt pystynyt varmistamaan mutta siinä käsityksessä olen.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Ilmeisesti menee virallisten sääntöjen mukaan niin että Kärpille tulee tästä luovutustappio.

100% varmaksi en tuota nyt pystynyt varmistamaan mutta siinä käsityksessä olen.
Vittu mikä farssi tää olis. Just ollaan saatu Mäenalanen heräämään, johdetaan 1-0 ja taistellaan kauden jatkumisesta, niin sit koko mökki lahoaa ja luovutusvoitolla kausi ohi.

Veikkaan, että tämän jälkeen Marjamäki hirttäisi kaikki organisaation puuhastelijat omin käsin munista Raksilan kattoon roikkumaan.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Veikkaan, että tämän jälkeen Marjamäki hirttäisi kaikki organisaation puuhastelijat omin käsin munista Raksilan kattoon roikkumaan.
Voin auttaa Latea tässä projektissa, jos tarvii ekstrakäsiä.
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Ilmeisesti menee virallisten sääntöjen mukaan niin että Kärpille tulee tästä luovutustappio.

100% varmaksi en tuota nyt pystynyt varmistamaan mutta siinä käsityksessä olen.
Tää ois <3 Tyylikkäin kauden lopetus, mitä yhtäkkiä mieleen tuleen.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tässä kun on jo parin kauden ajan peleissä huudellut, että 'Rahat takaisin!', niin ihan tälläistä en kuitenkaan toivonut
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Ilmeisesti menee virallisten sääntöjen mukaan niin että Kärpille tulee tästä luovutustappio.

100% varmaksi en tuota nyt pystynyt varmistamaan mutta siinä käsityksessä olen.
Siis kai sä nyt vitsailet? :D Miten tämä Kärppien vika olisi.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Tässä kun on jo parin kauden ajan peleissä huudellut, että 'Rahat takaisin!', niin ihan tälläistä en kuitenkaan toivonut

Älä luulekaan, että euroakaan on takaisin tulossa. Tällä asian pitkittämisellä on vain se tarkoitus, että ottelutapahtuma kestää suunnilleen normaalin ajan, joten palautuksia ei tarvitse maksaa. Lisäksi kaljan ja makkaroiden myynti +++++…
 

Aivan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä jotain sääntöjä löysin. Kumma ettei Liiga ite tarjoa kaikkia sääntöjä kaikille.

Päätuomarit ei löytöni perusteella ainakaan voi kuin päättää ottelun siirrosta.

Isommat päättäjät sitten ehkä voivat tehdä muita ratkaisuja. En usko että peliä joudutaan luovuttamaan.
 

Visku-17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Mika "Spede" Pyörälä #17
Radio Cityllä Ilkka Mikkola sanoi, ettei ottelua missään nimessä tuomita Kärppien tappioksi, mikäli ottelua ei pystytä tänään jatkamaan. Kuulemma todennäköisesti huomenna jatkettaisiin, joko Oulussa tai Tampereella, jos tänään jäätä ei saada kuntoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös