Kärppien peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 830 082
  • 13 048

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Järkyttävä on Kärppien ryhmä. Sääliksi käy Marjamäkeä. Toki Marjamäki itse Jokereista toi kaksi turhake pakkia, kumpikaan ei pysty tekemään sitä mitä Kärpät tarvitsee, avaamaan peliä. Harmi Junttilan loukki vai oliko loukki. Tuosta tuon vitsikoutsin mikä sen nimi oli, onneksi olen jo unohtanut valitsemasta ryhmästä, lauma kivoja kavereita ja vanhuksia. Pärjääkö sellaisilla no ei. En viitsi naulata noita jokaista vaan nostan ainoastaan kaverit jotka kuuluvat liigan kärkipeleihin ja ansaitsevat palkkansa. Topi Niemelä, Ohtamaa, Mäenalanen ja Ai niin ei oo muita. Aika vaikea on Topin ja Mäenalaisenkaan loistaa kun pelikaverit on tasoa ynnä muut, mut näillä mennään toivottavasti loppuu pian.

No ei nyt kyllä oikein auennut tämä avautuminen? Kenet turhakepakit Marjamäki toi Jokereista? Mulle ei tuu just nyt ketään mieleen?
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Järkyttävä on Kärppien ryhmä. Sääliksi käy Marjamäkeä. Toki Marjamäki itse Jokereista toi kaksi turhake pakkia, kumpikaan ei pysty tekemään sitä mitä Kärpät tarvitsee, avaamaan peliä. Harmi Junttilan loukki vai oliko loukki. Tuosta tuon vitsikoutsin mikä sen nimi oli, onneksi olen jo unohtanut valitsemasta ryhmästä, lauma kivoja kavereita ja vanhuksia. Pärjääkö sellaisilla no ei. En viitsi naulata noita jokaista vaan nostan ainoastaan kaverit jotka kuuluvat liigan kärkipeleihin ja ansaitsevat palkkansa. Topi Niemelä, Ohtamaa, Mäenalanen ja Ai niin ei oo muita. Aika vaikea on Topin ja Mäenalaisenkaan loistaa kun pelikaverit on tasoa ynnä muut, mut näillä mennään toivottavasti loppuu pian.
Tästä viestistä en juurikaan saa mitään tolkkua, mutta ketkä nämä mainitsemasi kaksi Jokereista tullutta pakkia on, jotka ei pysty avaamaan peliä?
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Maali ei ois paha. Kärpät oli tosin harvinaisen kaukana edes kunnon paikoille pääsemisestä, että ihan pakko tuon on parantua toiseen erään. Onhan? Tapparalle riittää tällä hetkellä minimi, ja osaavat pelata johtoasemassa ärsyttävän hyvin. Sitten jos tullaan tasoihin, painavat taas kaasua.

Mutta turha tässä on liikaa masentua. Pakko vaan uskoa nousuun, kun ei muuta voi.
 

Micol

Jäsen
Järkyttävä on Kärppien ryhmä. Sääliksi käy Marjamäkeä. Toki Marjamäki itse Jokereista toi kaksi turhake pakkia, kumpikaan ei pysty tekemään sitä mitä Kärpät tarvitsee, avaamaan peliä. Harmi Junttilan loukki vai oliko loukki. Tuosta tuon vitsikoutsin mikä sen nimi oli, onneksi olen jo unohtanut valitsemasta ryhmästä, lauma kivoja kavereita ja vanhuksia. Pärjääkö sellaisilla no ei. En viitsi naulata noita jokaista vaan nostan ainoastaan kaverit jotka kuuluvat liigan kärkipeleihin ja ansaitsevat palkkansa. Topi Niemelä, Ohtamaa, Mäenalanen ja Ai niin ei oo muita. Aika vaikea on Topin ja Mäenalaisenkaan loistaa kun pelikaverit on tasoa ynnä muut, mut näillä mennään toivottavasti loppuu pian.
Nyt oli kyllä kryptinen viesti. Tiedoksi, että Damir Musin ei ainakaan tullut Jokereista, jos häntä tarkoitit. Ja mitä häneen tulee noin muuten, niin Kärpät sai hänestä helvetin varman oman pään peruspakin, johon voi kyllä luottaa. Hoitaa myös alivoimat helvetin hyvin Ohtamaan tavoin.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Minun silmään joukkueella ei ole tällä hetkellä minkäänlaista taistelutahtoa. Äskenkin koko hyökkääjistö kävi tekemässä keskialueella alibi-karvauksen ja luistelivat ohi Tappara-pelaajasta.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Oikeasti, jopa minä olisin tuolla kentällä - ihan kirjaimellisesti kananmunat kainaloissa - fyysisempi näky, kuin mr. Wellman ikinä. Ehkä jääcurling olisi Wellmanille sopivampi laji.

Wellman on kyllä paikkansa kunniagalleriassa ansainnut: "Huonoimmat ulkomaalaispelaajat Kärpissä ikinä".
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
On varmasti jaloissa happoa, ku ollaan koko ajan askeleen perässä. Ei sada hippaa kyllä millään, kyllä koetellaan.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Ollaan kyllä ihan köysissä tänään. Ei hyvältä näytä.
Missä on se kaikki apinan raivo ja tappajan raivo? Ei oo näkyny...
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München

Liitteet

  • Kuva.jpg
    Kuva.jpg
    40,3 KB · kertaa luettu: 27

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Glennillä pahoja vaikeuksia viivassa.

Oikeasti, Sklenicka on kiekolla lähempänä Glennin tasoa, kuin KHL -pakkia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös