Kärppien logot

  • 1 791
  • 9

Kumpi logoista sopii paremmin pelipaitaan ?

  • Logo 1

    Ääniä: 60 69,8%
  • Logo 2

    Ääniä: 26 30,2%

  • Äänestäjiä
    86

Jantse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Uusien paitojen rinnassa komeileva logo näyttää lähinnä kärpäsen paskalta. Kumpi logoista yleisesti mielletään paremmin paitaan sopivaksi ? Ohessa olevat logot ovat noin suurin piirtein samankokoisia.
 

Liitteet

  • logot.jpg
    logot.jpg
    19,6 KB · kertaa luettu: 1 015

Aviator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme SaiPa
Kyllähän toi logo1 ainakin minun silmään näyttää paremmalta. Mutta toisaalta toi riippuu aikapaljon taustasta mille se tulee.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Nimenoumaan. Valkoista taustaa vasten jälkimmäinen on luonnollisesti paremmän näköinen, pelipaidassa taas vähän pliisumpi kuin reunuksella varustettu...
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Logo 1 näyttää paremmalta, kunhan ette ympäröi sitä 17 puulaakin mainoksilla.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
ykkönen on ykkönen

Niin, ykkönen on ykkönen..

Toisaalta pitäisi nähdä kokonaisuus, mutta sanotaan silti että ykkönen..

Täältä tähän
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaa....

Tässä asiassa itse kylläkin äänestin kakkosta!

Ihan sillä koska se on perinteisempi. Oli aikoinaan jo niissä "kauheissa" punaisissa verkkareissa!
 

Petaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Logot?

En minä ainakaan nähnyt yhtään logoa, pari merkkiä kylläkin. Logohan tarkoittaa kirjaisintyyppiä/tyyliä tai niiden yhdistelmää.
 

apo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Wild
kakkonen on ykkönen

Kyllä se tuo yksinkertaisempi ja pelkistetympi kakkonen on minun makuuni enempi. Varsinkin tuo ykkösen poikki kulkeva väriliuku on niin halpa että hyh. Vaikka sitähän ei kai paidassa olekaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös