Kärppien harjoitusottelut

  • 401 894
  • 2 585

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Alkoi bensa jo loppumaan, kunnes semiorastava kirivaihe löytyi. Maalipaikkoja ei lopulta montaa siunaantunut. Toivottavasti kauden alussa saadaan tehtyä maaleja ettei taas mene puristamiseksi.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Hyvä eka erä, mutta sitten jäi vähän piippuun. Jäätiin selvästi Luleån jalkoihin.

En mä kyllä noin sanoisi.
Ei siellä kaverilla ollut montaa paikkaa. Toki saivat yhden maalin rankusta ja näin tasaisessa pelissä se riitti

Olisin kyllä Luleå fanina huolissani enenmän, onhan se sarja sentään paljon kovempi.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tästä pelistä isoin juttu mulle oli tuo Kärppien tiivis PAPP. Se oli ennen tätä peliä ollut Kärppien heikoin osa-alue. Nyt kovaa vastustajaa vastaan oman alueen puolustuspelaaminen oli kyllä jämäkkää ja tiivistä. Muutoinkin tämä peli valoi kyllä mulle vielä lisää uskoa joukkueemme iskukykyyn. Hassua, kun kuitenkin hävittiin ja jäätiin ilman maaleja. Luulajan kanssa aikalailla samalla viivalla oltiin tänään.

Muutamia nostoja preseasonilta:
Maalivahdit onnistuivat. Vaikuttaa kyllä tuo osasto todella hyvältä.

Puolustajista Jandus oli kyllä hyvä. Kova pakki tähän sarjaan vaikuttaisi olevan. Samoin Pieniniemi on kyllä täysverinen liigapakki. Saapa nähdä nouseeko kauden aikana kuinka ylös pakkihierarkiassa. Kysymysmerkki jäi leijumaan Berglundin ylle.

Hyökkääjistä kaksi ehdotonta supermiestä olivat Bunnaman ja Koivunen. Molemmat tasoltaan ihan Liigan kärkeä.

Harmituksen aihetta tuli Antosen ja Olkkosen loukkaantumisista.

Keskiviikona jättimäisellä innolla sarja-avaukseen!
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Vituttaa, ettei tehty maaleja. Muuten varsin hyvä esitys. Kun ottaa myös huomioon, että jos tuohon olisi pari maalia tehnyt, niin olisi voinut olla ihan Kärppien peli. Toivotaan, että verkot heiluu heti Liigan alusta.

Pieniniemi on aivan pirun hyvä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pakeista Jandus jäi parhaiten mieleen myös hyökkäyspäässä. Kaverilla on erittäin hyvä liike. Berglund ja Koivisto sitten taas eivät erottuneet tuolla saralla edukseen.

Westerholmille koko harjoituskaudesta puhtaat paperit. Vahvaa tekemistä.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Luleå sai painettua pelin Kärppien alueelle eikä sieltä ollut enää lääkkeitä päästä paineen alta pois. Siihen tämä mielestäni ratkesi.
 

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olkkonen jäi jyrän alle, ja talutuksella koppiin. Ei hajuakaan, osuiko taklaus päähän.

Kempen olkapää Olkkosta päähän. Tahaton tilanne. Harmi.
Kuvakulma ei ollut paras mahdollinen ja tilanne nopea, mutta itse katsoin että Olkkonen löi päänsä jäähän kaatuessaan ja siinä oli aika moinen vauhti. Toki saattoihan se olkapääkin ensin osua. Toivottavasti ei mitään kovin pahaa tärskyä, vaikka eihän se hyvältä näyttänyt...
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Etra

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Luleå sai painettua pelin Kärppien alueelle eikä sieltä ollut enää lääkkeitä päästä paineen alta pois. Siihen tämä mielestäni ratkesi.

Luulaja ei myöskään päässyt itse juuri vastaan iskemään eikä Kärpillä hirveitä ongelmia ollut puolustaa kaveria pois sillloin kuin paineistivat. Harhailuja/ sekoiluja sattui yllättävänkin vähän.

Minusta äärimmäisen tasainen ottelu joka ratkesi tällä kertaa rankkariin.
 

Koffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tästä pelistä isoin juttu mulle oli tuo Kärppien tiivis PAPP. Se oli ennen tätä peliä ollut Kärppien heikoin osa-alue.
Voitko kertoa minulle ja myös isälleni 81-v. mikä ihme on PAPP?? Kiitos !
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Siis yritin lainata tuon tiiviin PAPP:n ja muun…
Ota jo almanakkaan tai reissuvihkoon ylös tämä. Taisit puhua, että olet yritysmaailmassa mukana ja sehän maailma vasta tykkää kaikenlaisista lyhenteistä varsinkin talouden osalta. Oletan, että enemmänkin trollaat kuin kysyt tosissaan.
Puolustusalueen puolustuspeli.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tästä pelistä isoin juttu mulle oli tuo Kärppien tiivis PAPP. Se oli ennen tätä peliä ollut Kärppien heikoin osa-alue. Nyt kovaa vastustajaa vastaan oman alueen puolustuspelaaminen oli kyllä jämäkkää ja tiivistä. Muutoinkin tämä peli valoi kyllä mulle vielä lisää uskoa joukkueemme iskukykyyn. Hassua, kun kuitenkin hävittiin ja jäätiin ilman maaleja. Luulajan kanssa aikalailla samalla viivalla oltiin tänään.

Muutamia nostoja preseasonilta:
Maalivahdit onnistuivat. Vaikuttaa kyllä tuo osasto todella hyvältä.

Puolustajista Jandus oli kyllä hyvä. Kova pakki tähän sarjaan vaikuttaisi olevan. Samoin Pieniniemi on kyllä täysverinen liigapakki. Saapa nähdä nouseeko kauden aikana kuinka ylös pakkihierarkiassa. Kysymysmerkki jäi leijumaan Berglundin ylle.

Hyökkääjistä kaksi ehdotonta supermiestä olivat Bunnaman ja Koivunen. Molemmat tasoltaan ihan Liigan kärkeä.

Harmituksen aihetta tuli Antosen ja Olkkosen loukkaantumisista.

Keskiviikona jättimäisellä innolla sarja-avaukseen!
Ihan samat tunnelmat kuin McTorsolla. Samoin odotan ykkösketjulta paljon, Koivunen tulee olemaan häikäisevä.
Nautitaan ensi talvi Villen kuvioista jäällä nimittäin miestä ei sen jälkeen Suomessa nähdä. En tiedä oliko minulla pelkkää toiveajattelua, mutta olin tunnistavinani korjausliikkeitä Marjamäen pelikirjassa ? Minusta joukkue ei enää lähtenyt viiveellä oman maalin takaa vaan nopeaa suunnanmuutosta haettiin takaisin keskialuelle ja siitä eespäin. Olen kehno ymmärtämään taktiikkaa, mutta jos muutkin ovat nähneet saman, niin suurin ja positiivinen muutos on tapahtunut ! Innolla odotan ensi keskiviikkoa kun kärppälauma painaa "vaasalaisen ulkomaalaisarmeijan" jään rakoon. Tästä voi tulla todella hyvä kausi !
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Sitä tsekkiläistä porukkaa vastaan puolustuspeli oli erittäin aktiivista ja hyvää. Jopa agressiivista. Nyt parempaa vastustajaa vastaan jäätiin vähän telineisiin siinä, vaikka yritys oli varmasti pyrkiä vastaavaan suoritukseen. Alivoima oli kuitenkin erinomaista eikä siinä jäänyt vastustajalle tilaa tehdä mitään. Alivoiman merkitys on ainakin omissa papereissa erittäin korkealla, joten hyvältä näyttää sen puolesta.

Ja hyökkäysalueella tänään äärimmäisen aktiivista karvauspeliä, mikä hiveli kyllä silmää. Silloin kun hyökkäysalueelle päästiin. Peliä on selvästi nopeutettu kentän joka alueella. Tuo oman pään puolustus on tässä se haaste kovia porukoita vastaan ja sitä pitää mielestäni kehittää lisää. Sen edellisen pelin perusteella mennään oikeaan suuntaan.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Olihan se peli, eka erä viihdyttävä. Sen. Jälkeen Luulaja pääsi paremmin peliin ja ehkä hiukan vei myös. Kärpät tutun tehoton vaikka paikkoja oli. Suositus onetimer-harjoituksille. Uusista miehistä Jandus pisti silmään, oli kyllä viihdyttävä pelaaja. Myös Bunnaman positiivinen näky. Westerholmille arvosana 10 vaikka rankkari menikin. Innolla ensviikkoa odottaen ja Liigan alkua.

Ainut miinus Marjalaten sama huutelu kentälle kuten ennenkin.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Ainut miinus Marjalaten sama huutelu kentälle kuten ennenkin.
Eikös se kuitenkin vähemmän nyt huutele verrattuna aiempaan? Vai enkö ole vain kiinnittänyt siihen huomiota? Eikös tuo huutelu kuulu myös siihen "Less is more" -mindsettiin, joka Latella nyt on.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ihan hyvä esitys mielestäni tänään, vaikka nollille jäätiin. Puolustussuuntaan ylivoimaisesti harjoituskauden paras esitys.

Pari ranskalaista:

-Ykkösketjulta varsinkin ensimmäisessä erässä toivoa herättävää tekemistä. Bunnaman vaikuttaa pelimieheltä. Tykkään.
-Jos oletetaan, että tämän kauden Kärpissä peliesitykset merkkaa jotain, niin Jakobsson ei joulua Oulussa näe. Mies operoi ulkomaalaisvahvistuksen statuksella. Mikä on miehen rooli? Ei kertakaikkiaan mitään käyttöä.
-Junttila. Kuten satoja kertoja todettu, niin luistin ei liiku lähimainkaan kauden 17-18 malliin. Kiekollisena arka. Ei haasta. Tilan loppuessa kesken kymmenen kertaa kymmenestä valinta on kurvata omiin päin. Suoraan sanottuna välttelee kontaktia. Alaketjuissa täyttää paikkansa.
-Westerholm. Vakuuttavaa tekemistä tähän asti.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ainut miinus Marjalaten sama huutelu kentälle kuten ennenkin.

Eikös se kuitenkin vähemmän nyt huutele verrattuna aiempaan? Vai enkö ole vain kiinnittänyt siihen huomiota? Eikös tuo huutelu kuulu myös siihen "Less is more" -mindsettiin, joka Latella nyt on.
Minä taas pistin nimenomaan merkille, että Marjamäki antoi todella vähän huutamalla ohjeita kentälle. Ihan muutamia kertoja kuulin yksittäisiä huutoja, mutta ensimmäisessä erässä oikein havahduin siihen, kun ensimmäisen kerran kuulin Marjamäen huutoa. Tervehdin ilolla tätä. Ne on kaukalossa kuitenkin ammattimiehiä, eikä mitään F-junioreita.
 
Suosikkijoukkue
Los Wengeles - Newcastle United - Ukraina
Omat huomiot Luleå pelistä:
- Koivunen oli kentän paras
- ykkös yv oli lupauksia herättävä
- Jandus on hyvä
- Berglund vaikutti heikolta
- Westerlund oli hyvä
- Jakobsson pelaa väärässä sarjassa
- Bunnaman on mielenkiintoinen vahvistus
- Junttila & Kemppainen huippuvuodet on takana
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.84
  • 3.85
  • 3.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös