Kärppien harjoitusottelut 2016

  • 49 937
  • 266

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Olikohan Kärppien harjoitusotteluista jotakin tietoa? Olin jostakin lukevinani, että pelaavat Kokkolassa elokuussa, mutta mistään sitä tietoa en enää löytänyt. Liigan sivut eivät tiedä yllättäen mitään.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olikohan Kärppien harjoitusotteluista jotakin tietoa? Olin jostakin lukevinani, että pelaavat Kokkolassa elokuussa, mutta mistään sitä tietoa en enää löytänyt. Liigan sivut eivät tiedä yllättäen mitään.
Mitähän tuohon sanois...

Liigan sivut tekevät varmaan myöhemmin yhteenvedon joukkueiden harjoituspeleistä.

Kärppien harjoituspeleistä oli juttu tietysti Kärppien sivuilla. Lisäksi kannattaa huomata CHL:n pelit Kärppien sivuilta. Itse lasken CHL:n alkulohkon pelit myös harjoituspeleiksi.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En ymmärrä miksei ne niitä voi heti lätkäistä sivuille kun joukkueet pelejään varmistelevat.

Mutta kiitoksia vastauksista.
Varmaan siksi, että noissa kesäharjoituspeleissä järjestämisvastuu ei ole liigalla vaan enemmän seurojen vastuilla. Liigalla ei ole varmaan mitään tekemistä harjoituspelien kanssa. Seuroilla on se tieto, mitä harjoituspelejä pelaavat ja ripottelemalla antavat julki sitä tietoa. Liigalle tippuu sitä tietoa viikkotahtiin eikä varmaan noista kannata Liigan infota jollain yhteenvedolla kuin vasta elokuussa (jos silloinkaan - itse Liigan pärnäsenä en välttämättä seurojen harkkapeleistä tiedottaisi ollenkaan <= seurojen vastuulla).
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kärppien sivujen mukaan 9.8-16 pelattava Kärpät-Ässät (pelataan Kokkolassa?) harjoituspeli näkyisi ruutu+ palvelun kautta.

En kyllä itse löytänyt ohjelmatiedoista mistään eli onko toi ruutu+ logo jäänyt vahingossa harkkapelienkin tietoihin tms? Jollain tietoa?

Kiitos vastauksista etukäteen!
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Kärppien sivujen mukaan 9.8-16 pelattava Kärpät-Ässät (pelataan Kokkolassa?) harjoituspeli näkyisi ruutu+ palvelun kautta.

En kyllä itse löytänyt ohjelmatiedoista mistään eli onko toi ruutu+ logo jäänyt vahingossa harkkapelienkin tietoihin tms? Jollain tietoa?

Kiitos vastauksista etukäteen!

Ei varmasti näy Ruutu+:ssa tämä peli. Ruutu ei näyttänyt tänä vuonna Pitsiturnaustakaan, kuten viime vuonna, joten ei näytä myöskään Kärppien harjoitusottelua. Asiassa lienee Kärppien verkkosivujen virhe.
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei varmasti näy Ruutu+:ssa tämä peli. Ruutu ei näyttänyt tänä vuonna Pitsiturnaustakaan, kuten viime vuonna, joten ei näytä myöskään Kärppien harjoitusottelua. Asiassa lienee Kärppien verkkosivujen virhe.

Jep näin ajattelinkin mutta tulipahan varmistettua. Kiitos vastauksesta!
 

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Joko tämä Alapertti on ollut jäällä, jos on niin miltä meno vaikuttanut?

Tinderissä kuuleman mukaan ainaskin avannut kautensa ;)
 

Maametti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhaws, Ville Koivunen
" Kärpät tänään:

#17 Mika Pyörälä – #38 John Albert – #19 Mikko Lehtonen
#8 Saku Mäenalanen – #13 Mikael Ruohomaa – #12 Ville Leskinen
#55 Toni Kähkönen – #21 Antti Kalapudas – #20 Tuomas Vartiainen
#11 Jari Sailio – #25 Aku Kestilä – #29 Radek Koblizek

#16 Nicolai Bryhnisveen – #44 Shaun Heshka
#3 Taneli Ronkainen – #15 Aleksi Mäkelä
#4 Ilkka Mikkola – #28 Mikko Niemelä
#7 Taneli Siikaluoma

#33 Sami Aittokallio (#1 Aleksi Autio) "

Onko Rynnäkselle tullut loukki vai pelkkää rotaatiota? Oliku kukaan aamujäillä katsomassa? Itse en tänään hallille päässyt...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mikkola numerolla 4? Mitä helvettiä, eikös tuo ole ollut aina #6 kun on Kärpissä pelannut?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei taida olla lopulliset numerot nuo. Kärppien sivuille on vihdoin ja viimein päivitetty tämän kauden pelaajalista, josta löytyy myös pelaajien oikeat numerot.
Nojoo tätä vähän pohdin kyllä sitten itsekin.

Helkkarin hienoa että Viikinki Bryhnisveen saa heti kärkiparista paikan kokeilla. Vaikka kyseessä onkin vain harkkamatsi, niin jos pre-seasonin vetää hyvin ja vakiinnuttaa paikkaansa top 6:ssa, niin tässä on aineksia kulttipelaajaksi.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Onko Rynnäkselle tullut loukki vai pelkkää rotaatiota?

Rynnäksellä on niin iso Patasydän, ettei mielellään pelaa Ässiä vastaan jos ei ole aivan pakko. Ja harkkapeleissä ei ole....*hymiö*
 
Rynnäksellä on niin iso Patasydän, ettei mielellään pelaa Ässiä vastaan jos ei ole aivan pakko. Ja harkkapeleissä ei ole....*hymiö*
Ootko tosissasi vai onko tämä vitsi? :D Luulisi, että on nimenomaan iso kunnia pelata "omaa" joukkuetta vastaan. Tällöin moni on myös parhaimmillaan. Esim. Leskinen rankaisi viime vuonna Kärppiä ja Pentikäinen säästi sen budjettimaalinsa Ilvestä vastaan.
 

JPL

Jäsen
osu ja uppos...
 
Kärppien sivuilla näkyy (ilmeisesti) lopulliset numerot, esim. Mikkolalla on juuri tuo 6. Mielenkiintoista miten lähes kaikilla junnuilla ja viime kauden aikana tulleilla on uusi numero.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös