Kärppäfanien sylkykupit – kiertopalkinto jo vuodesta se ja se

  • 36 161
  • 152

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Silti Juha Koivisto pelaa ratkaisupelien ratkaisuhetket. Mies on tällä hetkellä yksi tuon kokemattoman joukkueen kulmakivistä. Tämä sinun näkemyksesi on samaa kategoriaa sen kanssa, miten Miika Koivistoa syksyllä arvioit.
Tuo on mun mielipide ja sulla on omasi.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En minäkään tahdo olla heittämässä ketään bussin alle. Joka iikka kuitenkin tekee parhaansa ja yhden pykälän päästä tilanne on se, ettei mitään jossitteluja tarvita. Ymmärrän toki, että täällä on myös Ahoa lähellä olevaa porukkaa, mutta vähän tuntuu hassulta se, että jokaista hankintaa pidettäisiin onnistuneena ja vaikkapa J.Koivistoa nerokkaana superhankintana.
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En minäkään tahdo olla heittämässä ketään bussin alle. Joka iikka kuitenkin tekee parhaansa ja yhden pykälän päästä tilanne on se, ettei mitään jossitteluja tarvita. Ymmärrän toki, että täällä on myös Ahoa lähellä olevaa porukkaa, mutta vähän tuntuu hassulta se, että jokaista hankintaa pidettäisiin onnistuneena ja vaikkapa J.Koivistoa nerokkaana superhankintana.
Olisi kiinnostavaa tietää, ketkä nämä Ahoa lähellä olevat kirjoittelijat ovat. Taitaa olla kyllä palstan sääntöjen vastaista lähteä näillä spekuloimaan, joten ehkä jätän veikkaukset tekemättä.

Voitko muuten osoittaa yhdenkin nimimerkin, jonka mielestä J.Koivisto on "superhankinta"? Itse en tällaista muista lukeneeni.

Minä olen puolustanut mm. Junnilaa ja J.Koivistoa, koska näen näiden kokeneiden raatajien arvon.

Nähdäkseni suuri tekijä Kärppien finaalipaikan taustalla on se, että hyökkäyksen alapäässä on laajuutta ja tuoreita jalkoja. Suurin ongelma matkalla kultaan taas on nähdäkseni keskustan vajavaisuus ja puolustuksen kapeus.

Ehkä kauden sylkykuppi voisi olla se "puuttuva" sentteri?

Ps. Tuntuu huvittavalta tuollainen vihjailu, että minäkin saattaisin olla jonkun urheilupäällikön lähipiiriä - olenhan vaatinut Aholle kenkää toistuvasti. Ei Aho kovin kummoista arvosanaa vieläkään minulta saa, vaikka joukkue ihmeen hyvin on suoriutunut. Mestaruusjoukkueenkin urheilujohtaja voi olla epäonnistunut työssään, jos muut (pelaajat, valmentajat jne) omalla tekemisellä paikkaavat.

Kyllä se "Haba" Aho taitaa kuitenkin olla minun ja monen muun tämän kauden sylkykuppi - oli aihetta tai ei.
 

Pardus

Jäsen
Finaalien alla turha jauhaa tämmöisiä. Nyt pitää nostattaa yhteishenkeä ja jättää negailut vaikka sitten kesän pitkille kuukausille, kun jääkiekkouutisia ja -puheenaiheita saa etsiä kissojen ja koirien kanssa.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olisi kiinnostavaa tietää, ketkä nämä Ahoa lähellä olevat kirjoittelijat ovat. Taitaa olla kyllä palstan sääntöjen vastaista lähteä näillä spekuloimaan, joten ehkä jätän veikkaukset tekemättä.

Voitko muuten osoittaa yhdenkin nimimerkin, jonka mielestä J.Koivisto on "superhankinta"? Itse en tällaista muista lukeneeni.

Minä olen puolustanut mm. Junnilaa ja J.Koivistoa, koska näen näiden kokeneiden raatajien arvon.

Nähdäkseni suuri tekijä Kärppien finaalipaikan taustalla on se, että hyökkäyksen alapäässä on laajuutta ja tuoreita jalkoja. Suurin ongelma matkalla kultaan taas on nähdäkseni keskustan vajavaisuus ja puolustuksen kapeus.

Ehkä kauden sylkykuppi voisi olla se "puuttuva" sentteri?

Ps. Tuntuu huvittavalta tuollainen vihjailu, että minäkin saattaisin olla jonkun urheilupäällikön lähipiiriä - olenhan vaatinut Aholle kenkää toistuvasti. Ei Aho kovin kummoista arvosanaa vieläkään minulta saa, vaikka joukkue ihmeen hyvin on suoriutunut. Mestaruusjoukkueenkin urheilujohtaja voi olla epäonnistunut työssään, jos muut (pelaajat, valmentajat jne) omalla tekemisellä paikkaavat.

Kyllä se "Haba" Aho taitaa kuitenkin olla minun ja monen muun tämän kauden sylkykuppi - oli aihetta tai ei.

En todellakaan ajattelut, että sinä olisit Ahon tms. lähipiiriä, pahoittelut jos sait sellaisen kuvan. En viitsi tuoda nimimerkkejä esiin, mutta olen saanut yksityisviestejä, jotka ovat tukeneet sitä fiilistä minkä olen saanut jo aiemmin. Eli että jo(i)llekin nimimerkeille Ahon puolustelu ja hehkuttaminen on oudon tärkeää. Mut tämä tästä, en tahdo enää asettua nokikkain kenenkään kanssa.

J.Koivistoa on hehkutettu täällä juurikin kerrassaan nerokkaaksi hankinnaksi kovin ylisanoin. Löydän kyllä tuon viestin/nuo viestit helposti, mutta en tahtoisi kaivaa esiin kun yritän tosiaan pysyä pois turhasta vastakkainasettelusta.

Minä en tykkää sylkykuppiajattelusta lainkaan. Tykkään puhua asioista asioina, myös niin, ettei yksittäisiä epäonnistumisia joidenkin pelaajien hankinnassa tarvi pitää tuota isompana asiana. Niin kauan kuin jokainen pelaaja tekee parhaansa en osaa syyttää heitä mistään, vaikka taso ei syystä tai toisesta ihan riittäisikään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuo on mun mielipide ja sulla on omasi.
Ei millään pahalla, mutta tällainen "tää on mun mielipide" on tässä tapauksessa ehkä paskin perustelu mihinkään, koska jääkiekon kaltaisessa tulosurheilussa on aika helppoa todistaa se vääräksi. Koivistolla on esimerkiksi tämän hetken hyökkääjistä toiseksi paras +/- tilasto ja Koivisto on ollut ainoastaan yhden kerran jäällä kun vastustaja on tehnyt tasakentällisin maalin. Ei Koivisto nyt toki pisteillä loista, mutta tekee kuitenkin joukkueen eteen niitä pieniä oikeita asioita jatkuvasti.

Toki sinun mielestäsi myös Miika Koivisto oli joukkueen pahin floppi (näin kärjistetysti sanottuna) suunnilleen varttitunnin pelin jälkeen, joten aika hätäisiä päätelmiä teet.

Mutjoo, niinku pari tyyppiä tuossa sanoi niin turha tässä vaiheessa on mitään sylkykuppeja miettiä, kun kohta pelataan finaaleja. Toki jos pakko on jotain alaketjun duunaria bussin alle heittää niin antaa mennä, mutta en keksi kyllä yhtään perustelua miksi Juha Koivisto olisi esim. Jyri Junnilaa turhempi pelaaja tällä hetkellä.
 

Micol

Jäsen
Finaalien alla turha jauhaa tämmöisiä. Nyt pitää nostattaa yhteishenkeä ja jättää negailut vaikka sitten kesän pitkille kuukausille, kun jääkiekkouutisia ja -puheenaiheita saa etsiä kissojen ja koirien kanssa.
+1.

Kohta alkaa finaalit ja täällä jauhetaan saatana jostain kauden sylkykupeista! Vittu mitä touhua. Kyllä tällaiselle keskustelullekin paikkansa on kauden jälkeen, muttei finaaleiden aikaan, kun joka jätkä antaa varmasti kaikkensa jäällä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ilkka Mikkola ja ottelutapahtuman lähestulkoon paikallaan junnaaminen miehen toimiessa ottelutapahtumasta vastuussa olevana henkilönä asettavat Ilun jälleen ehdokkaaksi sylkykuppipalkinnon saajaksi. Miehellä on tosin noita sylkykuppikiertopalkintoja jo suunnilleen yhtä paljon kuin mestaruuksia, joten jokohan sieltä loppuu palkintokaapista tila pikkuhiljaa.

Mutta samaa mieltä muutaman muun kirjoittajan kanssa siitä, että nyt ei ehkä kuitenkaan ole se oikea aika tämmöisiä jauhaa kun on suosikkijoukkue valmistautumassa finaaliin ja paljon mielekkäämmistäkin asioista mahdollisuus kirjoitella.
 

Valdin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se on hyvä jos ja kun yhteishenkeä alkaa kärppäfaneilta löytyä finaalien alla. Pahoittelen erittäin huonoon ajankohtaan nostettua viestiketjua. Kannatan aurora borealiksen ideaa, varsinkin ku Ilulla riittää varmasti huumoria ottaa tämä kiertopalkinto itselleen ja lopettaa näin jokavuotiset spekulaatiot.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Ihme hommaa tuo J Koiviston haukkuminen, onhan tuola muitaki jotka ei oo pisteitä tehny. Jos mies on niin huono kun täällä kirjotetaan niin miksi pelaa aina ratkasuhetkillä tai avlla. Eipä nyt ajatella asioita negatiivisesti vaan valmistaudutaan tulevaan Mestaruuteen!
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
J.Koivisto on kyllä kieltämättä ollut pudotuspeleissä varsin käyttökelpoinen kaveri. Alivoimilla, sekä otteluiden ratkaisuhetkillä johtoa puolustaessa on mies esiintynyt edukseen.

Varsinaista sylkykuppia onkin sitten hankala nimetä. Ronkainen ei allekirjoittanutta vakuuta, mutta menee tuolla joukon jatkeena. Junnila on myös aikalailla täysin hyödytön kaveri, mutta väliäkö tuolla.

Tällä joukkueella ollaan finaaleihin asti päästy, joten täytyy olla kyllä hemmetin tyytyväinen. Luonnollisesti sieltä enemmän sitä posia löytyy, kuin negaa.
 

Zinetula

Jäsen
Ihme hommaa tuo J Koiviston haukkuminen, onhan tuola muitaki jotka ei oo pisteitä tehny. Jos mies on niin huono kun täällä kirjotetaan niin miksi pelaa aina ratkasuhetkillä tai avlla. Eipä nyt ajatella asioita negatiivisesti vaan valmistaudutaan tulevaan Mestaruuteen!
No se taisi olla jo alunperin joidenkin henkiselle kantille liikaa, kun Koivisto tuli Englannin liigasta. Toisaalta taitaa muutamat katsoa vain pistepörssiä kun jakavat mielipiteitään. Mm. alivoimaosaaminen aliarvostettua suuren yleisön silmissä. Siksihän Lassekin saanut pari vuosikymmentä keskustelupalstojen loat päällensä vaikka kukin majuvalmentaja vuorollaan valinnut vaan joukkueen eri rooleihin parhaat pelaajat. Liigaa tiiviisti ja pitempään seuranneet tietävät myös Koiviston arvon.

J. Koivisto pelannut taas kerran uralleen tyypillisesti väkevät pleijarit ja on joukkueen tehotilaston kärkipäässä. Samoin on yksi huipusti pelanneen alivoiman sankareista. Hifk tuli pienillä marginaaleilla lyödyksi ja JK oli yksi sankareista. Kaikkia pelaajia tarvittiin tuomaan panoksensa. Koko kautta ajatellen nämä alaketjujen raatajat hoitaneet esimerkillisesti roolinsa myös viltistä. Näin Kupari, Kobli ja kumppanit ovat saaneet arvokasta peliaikaa ensi kautta ajatellen. Samalla nämä juhakoivistot ovat odotelleet kevättä. Kilpailu tekee hyvää ja nyt pelaa ne, ketkä ovat parhaita roolissaan tai suhteessa vastustajaan. Laaja rinki on yksi Kärppien vahvuus tiukassa sarjassa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuo on mun mielipide ja sulla on omasi.
Toki näin. Sinä rohkeasti oman mielipiteesi julkikirjoitit ja minä sitä menin kommentoimaan. Kyllä minä tuota sinun mielipidettäsi edelleen ihmettelen. J.Koivisto kuitenkin pelaa todella hyvin ja on valmentajan luottomies. Tuollainen kokenut taistelija on ollut todella arvokas lisä nuoreen joukkueeseen panosten kasvaessa. Siinä mielessä tuo ajatuksesi siitä, kyseessä olisi Kärppien surkuhupaisin hankinta pitkään aikaan, on kyllä posketon. Toki näkemyksesi ymmärtämistä voisi helpottaa se, että edes hitusen perustelisit sitä. Nythän sinä vain heität ilmoille perin oudon väitteen ilman perusteluja.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En viitsi tuoda nimimerkkejä esiin, mutta olen saanut yksityisviestejä, jotka ovat tukeneet sitä fiilistä minkä olen saanut jo aiemmin. Eli että jo(i)llekin nimimerkeille Ahon puolustelu ja hehkuttaminen on oudon tärkeää. Mut tämä tästä, en tahdo enää asettua nokikkain kenenkään kanssa.
Minua sinä varmastikin tarkoitat. Aho ei kuitenkaan minun lähipiiriini kuulu ja olen sen myös tuonnut esiin, kun sitä on täällä tyylittömästi väliin vihjailtu. Minä olen kirjoittanut Ahosta sen mukaan, miten asiat rehellisesti olen kokenut. Ei minulla ole pienintäkään henkilökohtaista intressiä Ahoa puolustella. Minusta on lähes surkuhupaisaa argumentointia tuollaiset väitteet. Asiat asioina, toivoisin.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
J.Koivistoa on hehkutettu täällä juurikin kerrassaan nerokkaaksi hankinnaksi kovin ylisanoin. Löydän kyllä tuon viestin/nuo viestit helposti, mutta en tahtoisi kaivaa esiin kun yritän tosiaan pysyä pois turhasta vastakkainasettelusta
Minusta Koivisto on ollut nerokas hankinta. Erittäin halvalla on saatu kokenut puolustuspelaamisen erityisosaaja, jonka valmennusjohto tunsi entuudestaan. Nyt pelien kovetessa olemme saaneet nähdä, mistä on kyse. Kaikille ei tosin kelpaa vieläkäään, mutta mitä siitä. Superhankinnaksi tuskin häntä olen koskaan nimittänyt.

Edit. Minulla oli aivan ihmeellisiä vaikeuksia lainauksien kanssa. No, toivottavasti nyt on jo kohdillaan.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minusta Koivisto on ollut nerokas hankinta. Erittäin halvalla on saatu kokenut puolustuspelaamisen eritysosaaja, jonka valmennusjohto tunsi entuudestaan. Nyt pelien kovetessa olemme saaneet nähdä, mistä on kyse. Kaikille ei tosin kelpaa vieläkäään, mutta mitä siitä. Superhankinnaksi tuskin häntä olen koskaan nimittänyt.

Minun mielestäni Koivisto ei tuonut oikein mitään lisää runkosarjaan. Hänen peliaikansa olisi voitu antaa omille kasvateille, ja palkkakuluista säästyneellä summalla (+tarvittaessa pienellä lisäsijoituksella) olisi voitu hankkia pelaaja, joka tekee tehojakin. Sanot toki tähän, että Koiviston palkka on tosi pieni, mutta minä kaipaisin tuohon kättä pidempää.

Nyt tilanne on se, että taisteleville hmv-pörriäisillekin on paikkansa, etenkin kun Ikonen ja Junnilakin ovat jämähtäneeksi tuollaisiksi ei Koivisto erotu juurikaan tuosta joukosta. Jos alakenttien hyökkääjähankinnat olisivat onnistuneet parempi voisi Koiviston tilanne olla toinen. Korostan kuitenkin, että sylkykuppina en Koivistoa pidä ja olen hyvilläni siitä, että hänelle on löytynyt ainakin jonkinlainen rooli nykyjoukkueessa. Tuossa roolissa Koivisto tekee omat hyvät juttunsa, mistä kaikki kunnia, mutta kyllähän häneen myös kuolee melkoinen määrä hyökkäyksiä, kun ei taito ihan riitä Kärppien meininkiin.

Tämä riittää Koivistosta osaltani, sillä ei tuo nyt oikeasti niin merkityksellinen asia ole, ja haluan myös korostaa että tässä vaiheessa annan oman tukeni kaikille pelaajille.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sanot toki tähän, että Koiviston palkka on tosi pieni, mutta minä kaipaisin tuohon kättä pidempää.
Ihan vaikka se, että Koivisto pelasi alkukauden Englannissa. Eikä siis jalkapalloa Englannin Valioliigassa, vaan jossain paikallisessa kaljaliigassa. Kyllä se palkka nyt yksinkertaisesti tällaisella pelaajalla on ihan totaalisen pähkinöitä, jokaisen edes vähän maalaisjärkeä käyttävän tulisi tajuta se.
 

Kalabalik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki, Luleå, Kärpät, Donskoi
Tuosta Koivistosta vielä. Minusta Manner perusteli taannoin hyvin tämän hankinnan. Ei valittamista, hyvin on paikkansa täyttänyt.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan vaikka se, että Koivisto pelasi alkukauden Englannissa. Eikä siis jalkapalloa Englannin Valioliigassa, vaan jossain paikallisessa kaljaliigassa. Kyllä se palkka nyt yksinkertaisesti tällaisella pelaajalla on ihan totaalisen pähkinöitä, jokaisen edes vähän maalaisjärkeä käyttävän tulisi tajuta se.

Ei varmasti palkka ole mikään korkea, mutta minun on silti aika vaikea kuvitella, että Koivisto pelaisi kauden Kärpissä vaikkapa alle 30 000 eurolla. Tämä tekisi siis työnantajakuluineen noin 50 000 euroa. Summa on liigapelaajaksi pieni, mutta ihan siirtorajan kynnyksellä tuolla rahalla saisi loppukaudeksi jo hyvän pohjan vahvistuksen hintaan. Tämä ihan maalaisjärjellä ajatellen.

Mikä sitten on pähkinöitä on kai makuasia, mutta jotenkin vaikea kuvitella aiemmin noin 20 pisteen liigapelurin pelaavan Kärpissä tonnilla per kuukausi. Ei nämä toki hirveitä summia ole Kärppien näkökulmasta, mutta tiedä sitten mistä sentterin hankkiminen jäi lopulta kiinni. Ihan turhaan tulee Koivistosta näin iso numero, mutta halusin nyt vielä vastata kun vihjailit maalaisjärjen puutteesta.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei varmasti palkka ole mikään korkea, mutta minun on silti aika vaikea kuvitella, että Koivisto pelaisi kauden Kärpissä vaikkapa alle 30 000 eurolla. Tämä tekisi siis työnantajakuluineen noin 50 000 euroa. Summa on liigapelaajaksi pieni, mutta ihan siirtorajan kynnyksellä tuolla rahalla saisi loppukaudeksi jo hyvän pohjan vahvistuksen hinnasta. Tämä ihan maalaisjärjellä ajatellen.
Koivisto hankittiin alkukaudesta paikkaajaksi alaketjuihin kun Otto Karvinen ja Sami Anttila kärsivät loukkaantumisista, ja Jasse Ikosellakin kesti aikansa päästä kunnolla pelikuntoon. Tuossa vaiheessa ei voitu oikein arvata sitä että Mikko Niemelä ja Aleksi Mäkelä loukkaantuvat siirtorajan kynnyksellä. Vitun Haba kun ei omista kristallipalloa.

Mutta joo, ei aiheuta enempää vääntöä minulle enää. Koivisto on ollut pudotuspeleissä hyvä alaketjujen pelaaja on täyttänyt paikkansa loistavasti, omissa ei ole turhaan kolissut kun Koivisto on jäällä ollut.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Koivisto hankittiin alkukaudesta paikkaajaksi alaketjuihin kun Otto Karvinen ja Sami Anttila kärsivät loukkaantumisista, ja Jasse Ikosellakin kesti aikansa päästä kunnolla pelikuntoon. Tuossa vaiheessa ei voitu oikein arvata sitä että Mikko Niemelä ja Aleksi Mäkelä loukkaantuvat siirtorajan kynnyksellä. Vitun Haba kun ei omista kristallipalloa.

Mutta joo, ei aiheuta enempää vääntöä minulle enää. Koivisto on ollut pudotuspeleissä hyvä alaketjujen pelaaja on täyttänyt paikkansa loistavasti, omissa ei ole turhaan kolissut kun Koivisto on jäällä ollut.

Joo enhän minä Koiviston viime aikojen esityksiä olekaan pahemmin kritisoinut, vaikka nyt en mitään suurta hehkutuksen aihettakaan kieltämättä ole löytänyt. Ei kannata kuitenkaan pahastua, jos osa meistä näkee, ettei Koiviston kaltaista pelaajaa olisi tarvinut hankkia etenkään tuossa vaiheessa kautta. Nyt hän on kuitenkin osa joukkuetta, ja onneksi hänestä saadaan sentään jotain hyötyä toisin kuin runkosarjassa. Ei tässä sen isommasta asiasta ole kyse. Joku vaan aina ottaa nämä valtavan isoina asioina jos aiheesta vaihdetaan ajatuksia useamman viestin verran.

Ahoakaan en arvostellut etenkään Koiviston tapauksella eli vähän turhaan nähdään mieestäni tuota "vitun Haba"-fiilistä niin usein, ei kaikessa keskustelussa ole tuo taustalla. Selvästi merkityksellisempänä minä pidän hintavampien Ikosen ja Junnilan vaisua pistetehtailua, mutta hekin saavat nyt kaiken tuen kun joukkue on finaaleissa. Ja tiedän kyllä, ettei jokainen hankinta voi mennä putkeen, ei siinä mitään.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Palaan ketjun aiheeseen eli siihen sylkykuppiin.
Nyt kun ei tämmöistä kaveria löydy mistään niin mitäs jos laitettais sylkykupiksi se hankkimaton sentteri?
Ois kuitenkin ollu paskaa ihan näkemättä jne. Hyvä ettei tullu sekottaan pakkaa.
 

Raksilan mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kausi on ihanasti kesken. Niin on kuitenkin vaikea päätellä kärppäfanien sylkykuppi tälle kaudelle, joten nostetaan tämä ketju ylös ja otetaan valintaan enemmän aikaa. Finaalijoukkueen osalta luulisi, ettei sylkykuppia olisi lainkaan, mutta ei tuollainen liene mahdollista. Olisiko Hakanpää ainoana selvinnyt tähän asti ilman pakollista kritiikkiannosta? Varmaankin Englannin apu Juha Koivisto ja keskurihankinnassa kovin monen fanin mielestä töpännyt Harri Aho ovat suurimmat suosikit kärppäfanien sylkykupiksi vuonna 2018.

Mielestäni Koivisto ei ole varsinaisesti ollut sylkykuppi vaan se sylkykupin alunen jolla Ahoa on suolattu (ihan aiheestakin). Koivistohan on tehnyt about sen mitä oletettavissa onkin ollut. Se, että Koivisto höntsäili englannissa syksyllä antoi vaan lyömäaseen Ahoa ja hankintapolitiikkaa vastaan. Ja vajaaksihan se jäi, vaikka finaaleissa ollaankin. Koivisto tekee sen, minkä taidoillaan pystyy. Kiekollisessa pelissä se ei ole paljoa, mutta kiekottomassa "ihan ok" nyt pleijareissa ainakin. Kovin vähänhän mies on muutenkin pelannut ylipäätään.

Olisinko halunnut Koiviston joukkueeseen? En, mutta kun se kerran jo täällä on niin olkoon nyt sitten loppuun asti. Koiviston vuoksi ei olla vielä mitään hävitty. Ja tuskin tullaan hävimäänkään.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei kai Koivisto ole mikään sylkykuppi ollut. Sylkykupit ovat olleet yleensä ilumikkoloita, jotka herättävät tunteita. Koivisto on niin mitäänsanomaton, että säästyy sylkemiseltä. Yhtään mitään erityisiä vahvuuksia ei hänellä ole, mutta eipä tee paljon virheitäkään. Tuollaisia pelaajia on Suomessakin kymmenittäin ellei satoja. Osa pelaa divaritasolla, osa Euroopan alasarjoissa ja nyt ainakin yksi onnellisten yhteensattumien jälkeen liigan finaaleissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös