Kärpät mediassa

  • 1 436 649
  • 5 108

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En sekoita asioita. Olet toteuman jälkeenkin sitä mieltä, että onnekas haaveilu Stenkalta. Stenkka ennakoi tilanteen loistavasti. Ei siinä sen kummempaa. Miehellä on näkemystä ja henkilökohtaista kosketusta Kärppiin pitkältä ajalta. Sieltä hän tuon tiedon ammensi.
No, tämä on sitten sitä höpölöpö -osastoa. Itsekin olet ollut sitä mieltä, että Tiivolalla ei ole mitään asiaa kokoonpanoon. Kun hänet sinne nostetaan varjojen mailla hiihtelevän Junttilan, sekä Anttilan rinnalle, niin ketjun kutsuminen 'tuloskykyiseksi' on 'loistavaa ennakointia', sekä 'tiedon ammentamista'..?

Huomaatko, kuinka koko ajan halveeraat sitä, joka oli oikeassa? Sinä häpesit Stenkkaa näkemyksestä, joka oli juuri oikea. Yök.
No, tähän vastasin jo tuossa yllä. Stenkka osui oikeaan, minä metsään. Jos kohteesta olisi lyöty vetoa, niin olisin käärmeissäni siitä, että kohteeni niinkin pienellä kertoimella ei osunut maaliin.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No, tämä on sitten sitä höpölöpö -osastoa. Itsekin olet ollut sitä mieltä, että Tiivolalla ei ole mitään asiaa kokoonpanoon. Kun hänet sinne nostetaan varjojen mailla hiihtelevän Junttilan, sekä Anttilan rinnalle, niin ketjun kutsuminen 'tuloskykyiseksi' on 'loistavaa ennakointia', sekä 'tiedon ammentamista'..
Jos kanssasi on erimieltä, se ei tarkoita höpölöpö -osastoa tai sitä että sinun tarvitsee muita hävetä. Minä en ole Junttilaa varjojen maille laittanut. Junttila on ollut stabiili hyökkääjä. Tiivola on ollut paska, mutta tuli raikkaana kehiin tauon jälkeen. Se oli minulle yllätys, Stenkalle ei. Anttila on ollut hyvä koko kauden. Kyllä minä ymmärrän, miksi Stenkka haistoi tuon Junttilan onnistumisen.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Mitä tuohon vakavuuteen tulee, niin jos Stenkkaa hänen mielipiteensä vuoksi julkisesti häpeää, voisi kuvitella, että meno olisi hippasen erilaista, kun Stenkan mielipide olikin napakymppi.
Ei kai täällä ole Stenkkaa hävetty. Mutta olihan tuo hänen nostonsa vähintäänkin, mielenkiintoinen. Tasoa osuu kerran kymmenestä. Sama todennäköisyys kuin sille että Mertaranta ei selosta pelaajan laukausta "matalana vetona".
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei kai täällä ole Stenkkaa hävetty.
Mun mielestä on (boldaus oma):
Vaikka 'Stenkan' selostusuraa arvostankin todella paljon, niin miehen Kärppien verkkosivuille kyhäilemät otteluennakot aiheuttavat paikoin melkoista myötähäpeää. Ohessa esimerkki:

"Runkosarjan viidettäsadatta kärppäpeliään pelaavalta Junttilalta voi tänään toivoa tulosta. Ketju Anttila – Tiivola – Junttila vaikuttaa pelaajien ominaisuuksien vuoksi mielenkiintoiselta ja tuloskykyiseltä."

Melkein tekisi mieli kysyä, että onkohan Stenius edes katsonut Kärppien otteluita?
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Stenkka on nähnyt eniten Kärppien pelejä maailmassa ja varmaan eniten jääkiekko-pelejä näillä lakeuksilla, joten tuollaisen pelimäärään näkeminen saattaa vaikuttaa myös siihen että taito nähdä kombinaatiota on kehittynyt sellaiselle tasolle mitä me muut emme ymmärrä :)

Me muut pulliaiset olemme nähneet kotiotteluiden lisäksi vieraspelit vasta kaudesta 2003-2004, kun Kärppien vieraspelit ensimmäisenä Suomessa näytettiin maksukanavalla ( Alkio selosti ja kommentaattorina oli Juha Tuohi Tuohimaa.)
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei kai täällä ole Stenkkaa hävetty. Mutta olihan tuo hänen nostonsa vähintäänkin, mielenkiintoinen. Tasoa osuu kerran kymmenestä.
Nimenomaan! Tuon Stenkan väitteen kutsuminen 'tiedoksi' on aivan hölynpölyä. Onnekas veikkaus.

***

@McTorso Junttilan otteet olemme siis nähneet eri tavalla. Paljon pelin ulkopuolella hiihtelyä, eikä myöskään uskalla mennä tilanteisiin. Stenkaltakin olisin toki otteluennakkoon kaivannut hieman perusteluita sille, miksi hän piti tuota kyseistä ketjua tuloskykyisenä.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Me muut pulliaiset olemme nähneet kotiotteluiden lisäksi vieraspelit vasta kaudesta 2003-2004, kun Kärppien vieraspelit ensimmäisenä Suomessa näytettiin maksukanavalla ( Alkio selosti ja kommentaattorina oli Juha Tuohi Tuohimaa.)

Se on juuri näin. Ennen tuota syksyä 2003 ei voitu olla edes varmoja, pelataanko Kärppien vieraspelejä oikeasti, vai onko kyseessä vain etelän median salaliitto pelkäämäänsä pohjoista vastaan. Ei todisteeksi riittänyt edes etelämmäs Oulusta muuttaneiden sukulaisten kertomukset, koska ikinä ei voinut olla varma, ettei nämäkin sukulaiset ole eteläistyneet, eli muuttuneet kusettaviksi veteliksi. Mitä sekin serkku nyt silleen teki, että Helsinkiin muutti? On se kumma, ettei Oulu enää kelpaa ylpistyneelle klopille. Pilalle sekin mies mennyt.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
On noita ollut lähes useasti ennenkin - viimeksi legendaarinen Laten äänellä kuorrutettu ”Eiköhän me kaikki tiedetä mistä pelataan”.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Waheeb selostaa. Ei haittaa. Saan nauttia Radio Kalevan koko ajan paranevasta kiekkolähetyksestä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei taida Suomen maalta löytyä parempaa vaihtoehtoa kuin Waheeb liigalähetyksiin. Alkion kanssa samalla viivalla.
Mielipideasioita. Waheeb selostaa puoliksi huutaen. Minusta hänen äänensä kuulostaa epämiellyttävältä. Radio Kalevan selostus rauhallisempaa ja tunnelmaltaan paljon, paljon parempaa. Alkiosta olen samaa mieltä. Suomen paras.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eikös se kuitenkin aika naulan kantaan osunut, jos Kalevan selostukset ovat 'tunnelmaltaan' parempia? Mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan.
Nimeomaan sitä mitä kerroin. Rauhallinen selostus, eikä korkealta ja kovaa. Kieroon löit naulasi. Anna minun vastata ihan itse omista mielipiteistäni. Kiitos.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nimeomaan sitä mitä kerroin. Rauhallinen selostus, eikä korkealta ja kovaa. Kieroon löit naulasi. Anna minun vastata ihan itse omista mielipiteistäni. Kiitos.
En tunnista Waheebin selostusta näistä, joten kierossa se on sinullakin. Peltoniemi karjuu jopa kauheammin Kärppien tilanteiden kohdalla.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tunnista Waheebin selostusta näistä, joten kierossa se on sinullakin. Peltoniemi karjuu jopa kauheammin Kärppien tilanteiden kohdalla.
En minä sinun mielipidettäsi Waheebista arvostele. Se on ihan hyvä niin ja siinä suhteessa naula on suorassa. Sinun naulasi on kierossa sen suhteen, että kuvittelet tietäväsi paremmin mielipiteeni kuin minä itse. Sellainen on moukkamaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös