Kännykkäsi soittoääni?

  • 75 552
  • 622

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Jet Ace


Minullakin on kakkosäänenä. Oletko muuten kuullut Turkuhallisssa sen TPS:n uuden kannatushuudon: "Haloo!" 5000 katsojan suusta?

Taisi olla saaristossa kirkkaat "vedet"? :D
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mulla on tällä hetkellä ainoa käytössä oleva soittoääni Safri duon "Played alive". En mä mikään fani ole, mutta se soittoääni kuulosti vaan kivalta. Mun serkulla on Bon Jovin "One wild night" mutta sitä ei tunnista siksi biisiksi Erkkikään, hienon kuulonen sävellys kuitenkin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Eri soittajille eri ääniä, esim. Bonanza-tunnari, Jackass-tunnari ja Slayerin "Raining blood".
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Guns n Roses: Sweet child o mine

Ollut niin kauan kuin mahdollista eli otin heti kun oli saatavana.
Loistava riffi kertakaikkijjaan.
 

pelimanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Muutama loytyy

Tassa muutama soittoaani mita sielta puhelimesta on vuosien mittaan loytynyt:

-Stratovarius: Black Diamond
-1492
-Jaakarin marssi
-Sukkulaa veenukseen
-Eric Clapton: Layla

Oma suosikkini on 1492, jonka jalkeen tulee Layla. Muutamalla kaverilla on ollut ATC: Around the world, joka on mielestani erittain hyva.
 

Huuhaa

Jäsen
No nyt on tälläkin jätkällä kännykkä! Ja tietysti Ilveksen kuorilla.

Soittoäänet:

NHL:n tunnelman nostatus -urut="Tidititittitii"
Weeping Willows: Touch Me
Rammstein: Du Hast
Rainbow: I Surrender
Arsenal -sävelmä
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus: Surupuku

Paras kuitenkin on ehkä kuitenkin tällä hetkellä yleisenä soittoäänenä minulla oleva Timo Kotipelto: Beginning.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Sitten viime kyselyn on meikäläisen äänet muuttuneet seuraavasti:

-Gigi D'Agostino: L'Amour Tourjours -> Eminem: Rock Bottom
-Kim Wilde: Cambodia -> Solid Base: Ticket To Fly
-E-Type: Arabian Star -> Janne Hurme: Tinasormus :p
-Scooter: Back In The U.K.
-MacGyver Theme


Ja Rock Bottom jyrähtää pääsoittoäänenä.

Ja onnittelut Huuhaalle kännykän johdosta :)
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minun 3310:ssä on seuraavat soittarit
Pink Panther (vaaleanpunainen pantteri)
We Are the Champions Queen
Rocky (myös jokerien maalilaulu)
Smoothcriminal (se bändi jota en muista nimeltä)
Alivepod POD
Knight Rider (Ritariässä-theme)

Itse asiassa ykkössoittarini vuorottelee tämä rocky ja ritariässä. Kaikki näistä on hyviä, mutta ne on ylivoimaisia.

:p
 

93

Jäsen
tiidiidii

Aina niin ajankohtainen Kulkuset. Kyseinen soittoääni on vielä maksimaalisen ärsyttävyyden saavuttamiseksi soitettu niin huonosti, kuin se tunnistettavuudesta tinkimättä vain voidaan soittaa. Varsinkin täpötäydessä ruuhkabussissa "soittixeni" toimii (vihaisten)katseidenkerääjänä, jonka aiheuttamasta sosiaalisesta paineesta huolimatta vaihdan sitä vasta ensilumen sadettua, jolloin on vuorossa "Jo joutui armas aika".

Nyt pistää kyllä niin vihaksi, että lähtee vihainen naama.
:mad:
Saatana!
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Seuraavat kaksi:

Coca-Cola theme (se allways cocacola...)
Uncle Fucker (southparkista)
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Uutisvuodon tunnarista se "piipitys". Musikaalinen frendi sävelsi sen, itselläni ei taito riittänyt.. :)

SaiPan maalilaulun aion hankkia heti ensi lätkäkauden alussa puhelimeeni, jolloin liitän sen sitten SaiPa-käyttöprofiiliini, joka on siis aina hallilla käytössä.

Lisäksi olen säveltänyt itse puhelimeeni jonkun aivan käsittämättömän pimputuksen, joka soi aina silloin, kun joku sellainen henkilö, kenen soittoa minun ehkä pitäisi pelätä/varoa soittaa.
 

Virumaa

Jäsen
Viikate - Kulkurin iltatähti
MA Numminen - Minä soitan harmonikkaa
Turos hevi gee - Peeniskateus
Matti ja Teppo - Näitä polkuja
Problems - Katupoikien laulu
I only want to be with you
Oi niitä aikoja
 

hifk#27

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK.
Vain Men behaving badly, jokin sorttinen kipale minkä nimenä on hifk, Ac/Dc tnt ja juicen sika!
Nyt soittoäänenä on tuo eka!
Ja kun vanhenpani soittavat, aina pe tai la iltana kun olen radalla, niin Merry Xmas!
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Seuraavat äänet 3310:aan löytyy:

- CCR: Up around the bend (yleisääni)
- Eric Clapton: Layla (pikkuveli)
- AC/DC: Back in black (pelikavereita)
- Rolling Stones: Satisfaction (koulukavereita)
- Eagles: Hotel California (vanhat ihmiset)
- Eminem: The real shim shady (pari kaveria)
- Pulkkinen: Ruusulaulu (Pulkkis-fani kollega)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Nyt soi "All the young dudes" by Mott The Hoople

Ja varastossa on minullakin se GnR:n "Sweet child of mine"

Öh, tuota. Täällä hieman sekoitetaan käsitteet säveltäminen ja kopioiminen. Jos siirrät valmiin sävelmän, vaikkapa Villihevosia-biisin;) by Martti Heikkilä ns. korvakuulotekniikalla eli muistelet kuinka biisi menee ja haet sen kännykän koskettimistosta, niin et todellakaan sävellä. Vaan kopioit valmista sävellystä. Musikaalisuutta vaatii sekin, tosin.
Säveltäminen on originaalin luomista. Miksikö valitsin esimerkiksi juuri iki-ihanan Villihevosia-biisin, joka on ollut hyvin esillä eräässä toisessakin ketjussa? No siksi, että biisin säveltäjä Heikkilä, joka on muuten Hanna Ekolan veli, kertoi jossain haastattelussa, että hän ei anna lupaa operaattoreille tehdä biisistään soittoääntä. Voi harmi. Se olisi varmaan kolmen yleisimmän joukossa;) Joten Villihevosia-schlaageri täytyy itse hahmotella kännyynsä, jos tai siis kun sen haluaa.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Tässä meikiksen soittoäänisetti:
Theme from Psycho - Bernard Herrman TUNTEMATTOMAT
Thunderbirds are go - tv-tunnari KAVERIT
Ghostbusters - Ray Parker Jr. VILTISSÄ
NFL on Fox - tv-tunnari VILTISSÄ
Mission Impossible - Lalo Schifrin TYÖASIAT

Lisäksi soittajaryhmän "voi vi**u" soittoäänenä mosquito, joka kuvaa näitä soittajia erinomaisesti.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Viestin lähetti JHag
Nyt soi "All the young dudes" by Mott The Hoople

Mistäs sen löysit. Loistobiisi, nyt iski nostalgia.
 

PG

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tietenkin se ainoa oikea alkuperäinen pärinä (ring-ring-ring). Koska kukaan muu ei käytä sitä, niin tietää aina että se on oma joka puhelin soi.
 

tsei_tsei

Jäsen
Soittoääniä valitessa yritän aina etsiä sellaisia, joita ei joka kaduntallaajalla ole. Kerran olen tainnut tehdä poikkeuksen. Lisäksi soittoäänen pitäisi toimia edes jotenkin piipityksenä. Ihmettelen miltä joku Rammstein kuulostaa kännykänpiipityksenä? Tällä hetkellä puhelimessa on seuraavat:

Super Mario Brosin luolakentän musa. Toimii ihan hyvin, mutta jotenkin niin hiljainen ja lyhyt, että ei oikein meinaa kuulla puhelimensoittoa.

Super Mario Bros kakkosen teema. Toimii ihan ok, mutta ei herätä toi tunnusmusiikki niin paljon tunteita, joten käyttämättä jää.

Suuri ja mahtava Neuvostoliitto. Tämä oli se poikkeus. C.C.C.P. ja sirppi ja vasara olivat vielä logonakin jokin aikaa sitten. Piti vaan vaihtaa, kun kaverilla oli sama ja muutenkin tämä on turhan yleinen.

Prodigy - Mindfields. Harvinainen ja toimii hyvin soittoäänenä. Vaihdoin pois oikeastaan vaan kyllästymisen takia.

Fatboy Slim - Right here right now. Toimii myös hyvin soittoäänenä, mutta eipä ole tullut käytettyä. Hommasin joskus, kun sain ilmaiseksi. Ei sitä oikein kehtaa mitään Fatboy Slimiä soittoäänenä pitää. Luulevat vielä joksikin faniksi.

Tehosekoitin - Maailma on sun. Tätä käytin hetken, mutta ei oikein toimi hyvin soittoäänenä. Mielestäni menee vielä jotenkin väärin tää soittoääni. Voi toki olla, että instrumenttien ja laulun puuttuminen vääristää liikaa.

Röyksopp - Eple. Tämä on käytössä nyt. Toimii kohtuullisesti soittoäänenä, mutta ei ihan parhaalla mahdollisella tavalla. Kellään muulla en ole tätä vielä kuullut, jos kuulen, niin taidan vaihtaa.
 

Akseli

Jäsen
Ritari ässä on ollut nyt puolisen vuotta.
Saa ollakin. Yllättävän vähän on tuota muilla kuullut vaikka se onkin ollut erilaisten TOP listojen kärkinimiä.

Aiemmin halusin ehdottomasti Kauniit ja Rohkeat soittoäänen, mutta ei semmoista kunnollista oikein löytynyt. Olisi ollut varsin hauska.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti tsei_tsei
Suuri ja mahtava Neuvostoliitto. Tämä oli se poikkeus. C.C.C.P. ja sirppi ja vasara olivat vielä logonakin jokin aikaa sitten. Piti vaan vaihtaa, kun kaverilla oli sama ja muutenkin tämä on turhan yleinen.

Onko ollut mistä lähtien yleinen? Frendi sävelsi itselleen luuriin joskus kauan sitten (pari tuntia siinäkin meni), mistä lähtien niitä nyt onkaan saanut itse säveltää. Sillon se ainakin oli huikea eikä sitä missään todellakaan kuullu.

Mulla on soittoäänenä Britney Spears, olen armoton fani ja livenäkin on nähty... (oli pakko lisätä:cool: )
 

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Puhelun tullessa kännykkäni lurittelee Leisuresuit Larry peleistä tutun "For your thighs only" sävelmän.

Valitettavasti vain kännykkää vaihtaessani menetin sen useampi vuosi sitten löytämäni paremman sovituksen ja nykyisestä jotenkin vain puuttuu originaalin laahaava "sleazy" -tunnelma. Noh, ehkäpä se toinenkin versio vielä joskus jostain löytyy...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös