Kännykkäsi soittoääni?

  • 75 387
  • 622

Banhammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Mystinen mies
En ole oikein jaksanut tilata/tehdä mitään soittoääniä. Sen takia kännykässäni on vain Matlockin tunnari sekä Jay-Z - Dirt Off Your Shoulder vakiosoittareiden lisäksi.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Soittajaryhmästä riippuen:
Suuri ja mahtava N-liitto
Suomen laulu - Suomis sång laulettuna ruåtsiksi tädin miehen toimesta humalassa
Du gamla du fria
Jimi Hendrix - All Along The Watchtower
Fats Domino - Blueberry Hill
 

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
soittajaryhmästä riippuen:

Big Brother-theme
We Are The Champions
Titanic(se frederikin)
Ihmemies MacGyver-theme
Survivor-theme
Pokerin tuplausmusa
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Low

Olenkohan minä vastannut tähän jo aiemmin? Vastataan nyt kuitenkin vielä kerran: Nokian vakioäänenä löytyvä LOW. On psykologisesti vähiten riipivä soittari silloin kun puhelin piippaa todella paljon. Olen kokeillut kaupallisia soittoääniä silloin tällöin mutta huonoin tuloksin. Kun hälyä pukkaa 30 s välein, ei pilipalitunnarella tee hevonviddua. Hermot menee ainoastaan.
 

Jugorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, HC Sparta Praha, NY Rangers
Tällä hetkellä kännystäni löytyy seuraavat soittoäänet:

Children of Bodom - Trashed, Lost & Strungout
Children of Bodom - Lake Bodom
Children of Bodom - Bed of Razors
Children of Bodom - Bodom Beach Terror
Children of Bodom - Kissing the Shadows

Nuo ovat soitossa. Ja myös pokerin-tuplausääni löytyy valikoimasta.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Muiden viestejä lukematta vastataan:

GrandMasterFlash - Message
Guns 'n Roses - November Rain (kitarasoolo)

varalta löytyy:
Sibelius - Finlandia
Opus - Life is life
Iron Maiden - Fear of the dark
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Yleissoittoäänenä Hercule Poirot-sarjan tunnari, sukulaiset-ryhmän soittarina Depeche Moden Master And Servant ja kun töistä soitellaan, soi Imperial March.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Gonna Fly Now ja ihan truetone. Polyfoniset on suolesta.
 

Käkätin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeen Parasta Kiekkoa
Mielialan mukaan vaihtelen soittoääniäni. Täl hetkellä on yleisenä soittarina MTV3:n se pöllö musa, olikohan sen nimi nyt kesäpöllö. Okei mä olen mainosten orja myönnän.
Ja toisena taitaa olla Batmanin ja ryytmanin: Ehtaa tavaraa hoilotusta.

Omille porukoille olen laittanut mitä milloin kännystä löytyy (tilattuja) siinä vaiheessa kun tuntuu siltä että olis aika vaihtaa soittaria.
Luokkakavereille laitoin äänittämäni alkoholic biisin, sopii hyvin opiskelijoille :)
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Eric Prytzin "Call On Me" ja tietokoneelta siirretty wavina luuriin (eläköön infrapuna!). Ei ole vielä Valerié soittanut, mutta sitä odotellessa...
 

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nauhotettuna koirani haukuntaa. Pistää parastaan!

.. ja ihmiset tuijottaa kaupan kassalla asioidessani.
 

Nupe#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Huerzo
Eric Prytzin "Call On Me" ja tietokoneelta siirretty wavina luuriin (eläköön infrapuna!). Ei ole vielä Valerié soittanut, mutta sitä odotellessa...

Heh, infrapunalla. Menikö monta tuntia? *hymiö*

Itse siirsin samalla tavalla, mutta hieman kehittyneemmällä menetelmällä, bluetoothilla.

Niin ja se soittoääni, 69 Eyesin Brandon Lee ja tietysti wavina eli aitona kappaleena eikä minään polyfonyinisonisoituisena.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tapparan maalilaulu Live is life sekä joku Rock Around The Clock...Aika legedaarisia kipaleita. Riippuen soittajaryhmästä myös muita kappaleita puhelimeni ääntelee puhelun tullessa.
 

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Joko soolo Apulannan kappaleista Jäätyneiden kaupunki / Päivästä toiseen tai sitten legendaarisen Atari ST-pelin Ikari Warriorsin tunnusmusiikki.
Tällä hetkellä taitaapi olla tuo ah niin täynnä elämää oleva soolo Päivästä toiseen kipaleesta.
 

KanaDa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Lohjanpallo, Real Madrid
Tottakai Smurffit - Smurffit rinteessä ihan kunnon biisinä! ole oleee e...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös