Kännykänvaihtovinkkejä?

  • 624
  • 3

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Antakaapas palaa. Vaihtoehtoina ovat NOKIAN 5210 tai SIEMENSIN ME45. Kummasta puhelin, kun se laahaa ulkona mukana pölyssä, sateessa ja usein putoilee (se ensimmäinen valintaperuste)... ja mihin hintaan luulette/ tiedätte noitten lähtevän?

Kiitos jo etukäteen!
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
5210:sta sen verran että itse etsin puhelinta samoilla perusteilla(6250 tai mikä se duunarimalli onkaan ei silti kokonsa takia innosta, vaikka olisikin paras kestävyydeltään).
Kävin sitten kaupoissa katselemassa tuota mallia, ensin olin jo arvioinut sen ihan hyväksi paketiksi Nokian nettisivuilla, pyysin sitten hiukan "käpälöitäväksi" yhtä kappaletta ja ei tarvinnut kuin hiukan puristaa niin kuori irtosi kahteen osaan(siis ei mennyt rikki vaan ihan normaalisti). Eli jos se ei kestänyt minun pientä puristusta niin ei se kyllä sitten mitään kovempaakaan tule kestämään. Muutenkin se tuntui aika lelulta enkä oikein jaksa usko että ne hienot kumipehmusteet mitään vaikuttavat, etenkin kun ne on sijoitettu enemmänkin kitkan lisäämiseksi kuin varsinaisesti pehmentämään iskuja.

Päädyin sitten 8210:an jonka etuja olivat koko, hinta(halpa, koska kyseessä on kuitenkin "laatukännykkä") ja kaverin kehut. Näyttöhän siinäkin piti vaihtaa mutta muutaman pudotuskerran jälkeen tuntuu että mallin koon takia se kestää osumat aika hyvin.

5210:aa ei kyllä mielestäni kannata edes harkita jos kestävää puhelinta hakee, tosin sanotaan että puolen vuoden kuluttua hinta on jossain <300€ jolloin sen ostaminen voi juuri ja juuri kannattaa, tällä hinnalla ei todellakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös