kännykän tervehdysteksti

  • 1 648
  • 18

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Tuo aiempi kännykkäkysely kirvoitti mielessäni tämmöisen utelun: valtaosalla näyttää olevan Nokialainen ja siinähän on aina avattaessa tervehdysteksti, jonka voi itse väsätä. Minkäslaisia viisauksia, ytimekkäitä tervehdyksiä, lauseenpätkiä itse kultakin löytyy?

Avatessani oman kännykkäni, se toteaa houkuttelevasti: Soita minulla!
 

Not So Fast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans 96
Tervehdystekstinä tällä hetkellä on lyhyesti ja ytimekkäästi:

* Roman *
* Vopat *


Enpä ole toistaiseksi keksinyt mitään hienompaakaan tekstiä...
:cool: ;)
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla on ollut puhelimen hankinnasta lähtien teksti "JYP mestari xxxx" (vuosiluku), eli ensin oli JYP mestari 1999 ja sen jälkeen vuotta on vaihdeltu eteenpäin aina kun on näyttänyt siltä, ettei tälläkään kaudella tärppää... Nyt on vuorossa vuosi 2002 :)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Itselläni on sellainen sepustus, johon kännykkäliikkeen myyjäkin on mennyt jo useasti ja vielä sama myyjä. Ja teksti on: <b>SIM-kortti hylätty</b>. :D
 

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Tällä hetkellä tulee naaman eteen teksti jossa lukee: "Heja SSK!" :)
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Rupesin tässä miettimään, että mikäs tervehdys minulla oli ennen tätä nykyistä, mutta en saa mieleeni sitten millään.

Nykyinen on:

Go HABS Go!!!
Go HABS Go!!!
 
Suosikkijoukkue
ILVES
"Poika kotiin 2002"
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Heh.

Itsetunnon kohottajana saan joka aamu lukea kännykän avattuani: "Minä Määrään!!!" :D
 

sumumummu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JAVA
Letkautus

Aamun tai illan saa mukavasti käyntiin kun avaa puhelimen jossa soma texti: Raumalla nuollaan kakkaa :o

Pienestä se ilo lähtee
 

Rocco

Jäsen
Mulla kun on puhelin auki yötä päivää on tervehdysteksti aika turha. Mutta siellä lukee "Good fight, good night!"

Onhan tuo "good night" toivotus tietysti aika karu kun ajattelee että puhelin pannaan yleensä illalla kiinni eikä auki.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
ich bin ich

saksankielen taitoni rajoittuu noihin sanoihin, tai oikeastaan olen opiskellut vielä "ein kaltes bier" tjsp sekä "du bist häslich" (en oikeasti tiedä miten ne kirjotetaan, sanon vain...)

joskus siinä luki "go sharks go"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös