Kännigallup

  • 950
  • 6

Miten teillä?

  • Retkuilen molemmat päivät. Ensimmäinen on hauskempi toisella tasoitellaan

    Ääniä: 8 16,7%
  • Retkuilen molemmat päivät, mutta la/su on parempi sillä krapulassa on kiva aloittaa heti aamusta uus

    Ääniä: 15 31,3%
  • Juon yhden illan ja seuraavana maistan pari tasoittavaa lopettaen homman siihen.

    Ääniä: 6 12,5%
  • Olen tylsä ja makaan yhden illan jälkeen loppuviikonlopun morkkista ja kankkusta parannellen.

    Ääniä: 19 39,6%

  • Äänestäjiä
    48

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Tässä viikonlopun kunniaksi väsäsin tämmöisen. Eli kun teillä on oikein vapaata ja rentoutuminen väkijuomien parissa on edessä, niin kuinka teette ja mikä siinä on parasta.

Edit. Itse olen päättänyt vakaasti tämän viikonlopun viinamäellä. Jääkaappi on lastattu kymmenillä Karhu -pulloilla ja sunnuntaihin asti tulee meininki olemaan todella usvaista ;)
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän sitä tulee aina vähintään perjantai ja lauantai joka viikko ryypiskeltyä. Usein kyllä ihan viikollakin.

Tänään pitäisi lähteä kaupungille baareja tarkastamaan. Huomenna ajattelin viettää ranskalaisen illan. Patonki ja punaviinit on jo hankittu. Viini on tosin unkarilaista ja patonki suomalaista, mutta kyllä se Ranska tähän jotenkin saadaan mukaan vedettyä.
 

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
cosmic rodeo!

hei jyväskylän jätkä, käytkös ilokivessä, sohvilla tai vakiopaineessa, vai alakaupungin teinihelveteissä?

itse tulee lähinnä tuolla vakiopaineessa istuskeltua, mutta ei sillä ole väliä onko perjantai, lauantai vai mikä tahansa päivä.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Luultavasti tänä viikonloppuna on aika rauhallista, kun on kuitenkin vielä sunnuntai,maanantai ja tiistai tiukkaa viinan juontia, kun lähdemme uutta vuotta viettämään mökin rauhaan. Eli todellakin rauhoitellaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nykyisin kännit ajoittuvat etupäässä viikolle opiskelijabileisiin. Torstai on nykyisin se yleisin kännipäivä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Mike
Tässä viikonlopun kunniaksi väsäsin tämmöisen. Eli kun teillä on oikein vapaata ja rentoutuminen väkijuomien parissa on edessä, niin kuinka teette ja mikä siinä on parasta.

Edit. Itse olen päättänyt vakaasti tämän viikonlopun viinamäellä. Jääkaappi on lastattu kymmenillä Karhu -pulloilla ja sunnuntaihin asti tulee meininki olemaan todella usvaista ;)

>>> Tuolla menolla maksan vinkuminen kuuluu Turkuun saakka! Noh, onhan siinä se hyvä puoli että turkulaiset eivät pysty viikonloppuna nukkumaan tuon kaamean vinkunan takia...
 
Re: cosmic rodeo!

Viestin lähetti jukkavuorio
hei jyväskylän jätkä, käytkös ilokivessä, sohvilla tai vakiopaineessa, vai alakaupungin teinihelveteissä?

itse tulee lähinnä tuolla vakiopaineessa istuskeltua, mutta ei sillä ole väliä onko perjantai, lauantai vai mikä tahansa päivä.

Vakiopaine on tosiaan hieno paikka. Vakiopaineen vessahan on legendaarinen paikka. Ja Sohwikin on jees. Ilokivessä tulee käytyä musiikkiesityksiä katsastamassa. Teinihelvetitkin ovat tuttuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös