Jyväskylän paras baari

  • 9 147
  • 33

jyväskylän paras baari on

  • vakiopaine

    Ääniä: 8 16,3%
  • ilokivi

    Ääniä: 5 10,2%
  • sohwi

    Ääniä: 10 20,4%
  • soolo

    Ääniä: 3 6,1%
  • domino

    Ääniä: 6 12,2%
  • raatikellari

    Ääniä: 8 16,3%
  • freetime

    Ääniä: 9 18,4%

  • Äänestäjiä
    49

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
baarilla tarkoitetaan tässä siis mitä tahansa paikkaa jossa on kiva hengailla ja tiskin takana seisoo henkilö joka myy sinulle viinaa.
 

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
niin...olen nyt 1,5 vuotta asunut jyväskylässä ja tuossa gigglinissä en ole käynyt koskaan, enkä tuossa uudessa elohuvissakaan. vanhassa kyllä.
vanha elohuvi oli hyvä paikka.

pääsivät siis unohtumaan kun ei ole koskaan tullut käytyä.
alakaupungin baareissa tulee muutenkin tosi harvoin käytyä, paitsi dominossa joka onkin kaupungin AINOA klubi.


....hei! hetkinen! vielä hetki sitten tässä oli sergei krivokrasovin viesti!
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Viestin lähetti jukkavuorio


....hei! hetkinen! vielä hetki sitten tässä oli sergei krivokrasovin viesti!

Joo, alkoi askarruttaa oliko se Elohovi vai -huvi joten vedin vastaukseni takaisin. Olitpa nopea kun ehdit sen lukemaan, kun se ei maailmalle näkynyt kuin korkeintaan 30 sekuntia.

Niin itse siis äänestin Giggling Marlinia jossa normaalisti roikun ja Elohuvi/-hovia
 

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Vakiopaine tietenkin! Kaikkien elämäntapataiteilijoiden, lentäjälakkisten vanhojen ukkojen ja vasemmistohenkisten opiskelijoiden pesäpaikka... Yleisesti ottaen käyn baareissa harvoin, joten tuollakaan en hirveän usein ole istunut, mutta tarpeeksi antaakseni sille äänen.

EDIT: Alakaupungin paikat ovat minullekin aika vieraita, niissä kun käyvät lähinnä teinit ja haalaripellet... Mikä/missä on Soolo?
 

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
soolo on siellä sisällä siinä yhdessä keskuksessa, olisko se väinönkeskus. siinä on se bricksin (sekin unohtui ja jazz bar kanssa niin ja vihreä haltiatar...) "takapiha". ja minibarkin on siellä lähellä niin ja tietty pommi....kylläpäs niitä pääsikin unohtumaan...
soolo on vähän sellanen teko-trendikäs. ei suosikki.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ole kertaakaan ollut Jyväskylässä dokaamassa, mutta äänestän silti Dominoa. Eikös se ole se paikka, jossa myydään Suomen halvinta kaljaa? Muutama teekkarikaveri on kotoisin Kajaanista, jossa toimi saman niminen baari ennen. Tuo baari meni sittemmin kiinni, kun siellä myytiin alaikäisille ja on ilmeisestikin sittemmin siirtynyt Jyväskylään... Maine paikalla on kuitenkin sen verta legendaarinen, että pakko antaa ääni sille. Ehkä tulee testattua itsekin kyseinen baari keväällä, kun pitäisi tulla tervehtimään Jyväskylässä opiskelevaa kaveria.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Listalla olevista Sohwi. Tosin ah niin ihanat eristäytymislooshit on purettu, joten sitä erakoitumista yhteen pöytään ei enää oikein pysty tekemään.

Vakiopaineessa ei nykyään viitsi käydä. En pidä mustaa, pitkää nahkatakkia enkä pitkiä hiuksia, ja tuntuu että mikäli tuota varustusta ei ole, saa osakseen pitkähköjä katseita. Aikoinaan tuli käytyä enemmän, kun asustelin lähistöllä. Se miesten vessa on mykistävä.

Bricks on alakaupungin paikoista ehkäpä miellyttävin. Varsinkin mikäli olemme liikkeellä vanhoista tuttavista koostuvan seurueen kanssa. Toisaalta jossain vaiheessa alkoi tuntua hieman siltä, että henkilökunta kyllästyy meihin, varsinkin kun muutamat vakioseurueen jäsenistä ovat melko kovaäänisiä ja omituisella huumorintajulla varustettuja.

Kammottavimpia kokemuksia allekirjoittaneella taas on Navetasta (Night Cat, siis) ja Gigglinistä. Jälkimmäiseen satuimme kertaalleen perjantai-iltana, kun eräs seurueesta oli kovasti sitä mieltä että "siellä on naisia". Noh, paikka oli täynnä, varsinkin se pieni puoli. Ei suinkaan täynnä naisia, vaan n. 18-vuotiaita tyttöjä, jotka eräässä vaiheessa lauloivat yhteislauluna levyltä tullutta kappaletta "Aikuinen nainen". Myös em. toveri heräsi reaalimaailmaan ja kommentoi tilannetta sanoilla "Tää on hirveetä".

Dominossa olen erehtynyt käymään yhden kerran. Voi Jésus mikä paikka.
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jyväskylässä olen käynyt kerran ja siitäkin lienee abaut 15 vuotta, mutta toi Vakiopano...tai siis paine kuullosti hyvältä. :D

Sisältyykö se pääsymaksuun? :D

Suokaa anteeksi, olen ottanut pari tsadilaista väkevämpää. Hörps.
 

Gren

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja New Jersey Devils. Ja Liverpool. Mets!
Sohwille oli pakko antaa ääni wanhojen aikojen muistoksi ja onhan se lähinnä yliopistoa oleva kelvollista kaljaa tarjoileva paikka. Ja siellä on hyvä pannu! Ja erikoismaininnan arvoinen kerta oli kun äimistynyt joukkomme löysi Zubria hanasta!

Vakiopaine on kanssa jees mesta. Nimi itsessään on jo äänen arvoinen. (Toinen mainio opiskelijakapakan nimi on Lukema. "Missä olit lapseni?" "Öööö, eilisen illan olin lukemassa." heh heh...;))
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Listalta unohdettu Hemingways (voittanut kaupungin paras ravintola äänestyksen City-lehdessä useasti) ja Bricks. Ilmeisesti olen liian vanha tähän äänestykseen prkl :D
 

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
Viestin lähetti Sistis
En ole kertaakaan ollut Jyväskylässä dokaamassa, mutta äänestän silti Dominoa. Eikös se ole se paikka, jossa myydään Suomen halvinta kaljaa?

kyllä kyllä, joka tiistai on ns. vitosen ilta, jolloinka siis olut (oisko se 0.33 tai 0.4) maksaa vitosen tuoppi. koko illan.
 

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
dominosta

Eikös ne kerran jäännyt kiinni ku myivät sitä vitosen olutta joka paljastu siten laimennetuksi olueksi..:confused:
 
Jumalauta! Mihin on unohtunut Bar68 tuosta listasta?

Dominossa ei ole mitään muuta hyvää kun tuo halpa kalja. Tosin se onkin hyvää.

Äänestin kuitenkin Sohwia, koska Zubr on tosiaan todella hienoa ainetta.
 

kallu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hemppa paras, Bricks myös, sitten muista kuin pubityyppisistä Elohuvi on aika hyvä. JazzBar on myös kokeilemisen arvoinen :)
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Parnell's! Parnell's! Missä on Parnell's?! Enkä tarkoita sitä nyyläripaikkaa, joka tunnettiin nimellä Take Five vaan tietenkin entistä Sir Alexia ja sen ah-niin-ihanaa henkilökuntaa..
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ei ainakaan tuo Vakiopaine. Saatanan "taiteilijat", pistää risomaan.

Onko siellä sellainen rokkibaari, kuin Cannibal(?) tai jotain? Olen ollut soittamassa jossain sellaisessa muutama vuosi sitten.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kävin kerran joskus -99 Jyväskylässä kapakassa, jonka nimeä en muista. Mutta siellä oli hirveissä lärveissä Tommi Mäkinen, se oli asiaa ja sille kapakalle pisteet! Oisko ollut jonkun hotellin baari aivan keskustassa, itse asuin Scandicissa. Nykästä ei näkynyt, pieni pettymys. Mutta Tommi rules.

It vooos ö veeri guud reis pat sampadi häd left ö kau in tö träk and viii hit it veri haard..karlos vos laki hii didnt hit tö kau ät ool
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nykästä ei näkynyt, pieni pettymys.

Niin, taitaapi Matin verkkatakki/mokkatakki/tennissukat yhdistelmä olla bannissa Jkylän baareissa :D
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Vieläkö..

..Jazz-baari on hengissä?:confused:
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti BigRedBob
Ei ainakaan tuo Vakiopaine. Saatanan "taiteilijat", pistää risomaan.

Onko siellä sellainen rokkibaari, kuin Cannibal(?) tai jotain? Olen ollut soittamassa jossain sellaisessa muutama vuosi sitten.
Nyt tuli annettua väärää tietoa, se paikka Jyväskylässä olikin nimeltään Luolamies, tämä Cannibals sijaitsikin Lappeenrannassa.
 

Maalituomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Minun ääneni meni tälle Vakiopaineelle, koska hämärien muistikuvieni mukaan juuri kyseisessä baarissa olen erään (ja ainoan) vappuaaton J-kylässä viettänyt...Siitä vapusta ei juuri muuta mielikuvaa jäänytkään. Aamulla heräsin jostainmistäliejoensuusta, kun olin hypännyt rautatieasemalla ohimenevään junaan johonkin päähänpistoon vedoten :confused:


No ei siinä mitään, routa porsaan lopulta kotiin ajoi ja kaikilla oli hyvä tahto:D
Kas vaan muisti palailee pätkittäin...samana vappuna taisi kahdella kaverillani katketa jalka, toisella siinä Harjulla ja toinen könysi jossain baarin portaissa itsensä sairaalakuntoon...
Hulluja nuo suomalaiset!
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Höh, ennen (95 - 96) käytiin Jkylässä lähes joka viikonloppu "turneella" ja Americanoksessa tietysti, nykyisinhän paikka (Cane?) on ihan perseestä. Mikähän noista nyt (Myllyn ohella :)) olisi paras? Onkos Toppari (Top Cat) nykyisin sitten Night Cat? No Freetime on ainakin varma valinta, vaikkei mikään erityisen miellyttävä mesta olekkaan, alkuillasta se ainakin oli ihan bueno.
 

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
..??

Viestin lähetti BigRedBob
Nyt tuli annettua väärää tietoa, se paikka Jyväskylässä olikin nimeltään Luolamies, tämä Cannibals sijaitsikin Lappeenrannassa.

Mutta eikös jyväskylässä ole rokkibaari nimeltään cannibals jos oikein muistan niin kerran yritettiin sisään mutta poke sano että ollaan liian kanissa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös