JYPin mediaketju

  • 1 796 394
  • 7 860

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Ila ei malta olla eläkkeellä. Useimmin kyllä tykkään Ilan jutuista kuin en tykkää. Joskus saatan olla jopa samaa mieltä.
Samaa mieltä, arvostan häntä suuresti. Etäisyys tuo havaintoihin jopa lisää terävyyttä aktiiviaikoihin verrattuna!

Ps. Joskus 90-luvulla Kulmalan tekemä haastattelu poiki Raimo Summaselle lisää pelikieltoa. Summanen erehtyi toteamaan kostamisen kuuluvan jääkiekkoon ja hän tekisi niin jatkossakin.
 

Coutinho

Jäsen
Kiinnostavimmat kohdat Heiskasen suusta:

Ja toinen:

Mielenkiintoista, että juuri puolustaminen on suurin ongelma, kun Jypillä on kuitenkin Liigan eliittiä oleva puolustus.
Erittäin positiivisesti näen Pönön sanat. Ollaan selkeästi katsottu samoja otteluita ja samat ongelmat sieltä löydetty kuin minä ja moni muukin täällä. Jännä, ettei sanaakaan keskialueesta. Mistähän johtuu? Ei ole selkeästi pönökään oikea valmentaja sitten..
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laitetaan nää pohdinnat vaikka tähän ketjuun. Nyt olen kuullut monelta pitkään kausikortin omistaneelta, että ihan tosissaan miettivät, että uusivatko korttejaan enää ens kaudeksi, kun todella monella sellainen olo, että JYP ei arvosta faneja ollenkaan ja on vaan tyhjiä lupauksia ja puheita seuran puolelta. Jos seuran väki yhtään jatkoaikaa lukee, niin suosittelen oikeasti vähän miettimään miten pitäisi tästä eteenpäin toimia ennen, kun oikeasti tuosta vetäytyy iso osa faneista sivuun, ei JYPillä tuolla hallilla liikaa ihmisiä käy, että niitä olisi varaa menettää.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laitetaan nää pohdinnat vaikka tähän ketjuun. Nyt olen kuullut monelta pitkään kausikortin omistaneelta, että ihan tosissaan miettivät, että uusivatko korttejaan enää ens kaudeksi, kun todella monella sellainen olo, että JYP ei arvosta faneja ollenkaan ja on vaan tyhjiä lupauksia ja puheita seuran puolelta. Jos seuran väki yhtään jatkoaikaa lukee, niin suosittelen oikeasti vähän miettimään miten pitäisi tästä eteenpäin toimia ennen, kun oikeasti tuosta vetäytyy iso osa faneista sivuun, ei JYPillä tuolla hallilla liikaa ihmisiä käy, että niitä olisi varaa menettää.
Tästä syystä jäi itselläkin uusimatta tälle kaudelle. Ikävä todeta, mutta ei ole kaduttanut.

Edit: ja viimeiseen lauseseen sama. Korona on näyttänyt, miten vaikea on kaikki saada takaisin katsomoon, kun kerran ovat sieltä poistuneet.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tästä syystä jäi itselläkin uusimatta tälle kaudelle. Ikävä todeta, mutta ei ole kaduttanut.

Edit: ja viimeiseen lauseseen sama. Korina on näyttänyt, miten vaikea on kaikki saada takaisin katsomoon, kun kerran ovat sieltä poistuneet.
Mulla on edelleen kortti, mutta en voi sitä kieltää ettenkö olisi sitä miettinyt, että miksi käydä joka peli kattoo (myös useita vieraspelejä) ja käyttää vapaa-aikaa tähän ja tuntuu, että mitään ei saa itse siitä
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Nyt olen kuullut monelta pitkään kausikortin omistaneelta, että ihan tosissaan miettivät, että uusivatko korttejaan enää ens kaudeksi, kun todella monella sellainen olo, että JYP ei arvosta faneja ollenkaan ja on vaan tyhjiä lupauksia ja puheita seuran puolelta.

Tätä on kuullut nyt aika monena keväänä/kesänä moneltakin taholta, mutta tästä olisi kiva saada jotain tilastoja. Kuinka moni on siirtynyt sanoista tekoihin? Vai onko vaan tunnekuohuissa ja pettymyksen hetkellä näppäimistölle suollettua sen hetkistä fiilistä. Ymmärrettävää todellakin, että ei halua tuhlata rahojaan sellaiseen asiaan, joka ei tuota enää tarpeeksi iloa ja hyvää oloa. Silti olisi kiva saada jotain faktaa puheiden tueksi.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tätä on kuullut nyt aika monena keväänä/kesänä moneltakin taholta, mutta tästä olisi kiva saada jotain tilastoja. Kuinka moni on siirtynyt sanoista tekoihin? Vai onko vaan tunnekuohuissa ja pettymyksen hetkellä näppäimistölle suollettua sen hetkistä fiilistä. Ymmärrettävää todellakin, että ei halua tuhlata rahojaan sellaiseen asiaan, joka ei tuota enää tarpeeksi iloa ja hyvää oloa. Silti olisi kiva saada jotain faktaa puheiden tueksi.
Itse en ole tällä tavalla kuullut aikaisempina vuosina mitä nyt, varsinkaan tuollaisilta ihmisiltä jotka on oikeasti omistanut sen korttinsa pitkään. Varmasti toki on myös sellaisia jotka sanoo vaan sen tunnekuohussa ja unohtaa sen seuraavan voiton jälkeen :D mut itsellä vaan tosiaan tuo osunut nyt korvaan, kun hallilla puhunut ja kuunnellut noita vanhemman polven katsojia.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tätä on kuullut nyt aika monena keväänä/kesänä moneltakin taholta, mutta tästä olisi kiva saada jotain tilastoja. Kuinka moni on siirtynyt sanoista tekoihin? Vai onko vaan tunnekuohuissa ja pettymyksen hetkellä näppäimistölle suollettua sen hetkistä fiilistä. Ymmärrettävää todellakin, että ei halua tuhlata rahojaan sellaiseen asiaan, joka ei tuota enää tarpeeksi iloa ja hyvää oloa. Silti olisi kiva saada jotain faktaa puheiden tueksi.
Katsojaluvuissahan ei kaiketi olla päästy koronaa edeltävälle tasolle. Olisikin kiinnostavaa tietää, mikä osa tuosta pudotuksesta tulee kausikorteista ja mikä irtolipuista.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Katsojaluvuissahan ei kaiketi olla päästy koronaa edeltävälle tasolle. Olisikin kiinnostavaa tietää, mikä osa tuosta pudotuksesta tulee kausikorteista ja mikä irtolipuista.

3700 katsojaa näytti olevan ennen koronaa ja nyt 3400 paikkeilla keskiarvo pyörinyt (yleensä vielä jälkipuoliskolla kasvaa). Tosin jos muisti ei aivan petä niin tuossa ennen koronaa oli noita halpoja seisomakortteja joka osittain selittää eroa.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
3700 katsojaa näytti olevan ennen koronaa ja nyt 3400 paikkeilla keskiarvo pyörinyt (yleensä vielä jälkipuoliskolla kasvaa). Tosin jos muisti ei aivan petä niin tuossa ennen koronaa oli noita halpoja seisomakortteja joka osittain selittää eroa.
"Ilmaispeli" ja juhalpeli nostaa mukavasti keskiarvoa. Toivotaan, että esitykset paranee kaukalossa. Sitten ehkä saadaan pidettyä tuo budjetoitu 3400.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Laitetaan nää pohdinnat vaikka tähän ketjuun. Nyt olen kuullut monelta pitkään kausikortin omistaneelta, että ihan tosissaan miettivät, että uusivatko korttejaan enää ens kaudeksi, kun todella monella sellainen olo, että JYP ei arvosta faneja ollenkaan ja on vaan tyhjiä lupauksia ja puheita seuran puolelta. Jos seuran väki yhtään jatkoaikaa lukee, niin suosittelen oikeasti vähän miettimään miten pitäisi tästä eteenpäin toimia ennen, kun oikeasti tuosta vetäytyy iso osa faneista sivuun, ei JYPillä tuolla hallilla liikaa ihmisiä käy, että niitä olisi varaa menettää.
En ihmettele yhtään. Itse vetelen pelkän kanavapaketin voimin + pari satunnaispeliä kauteen. Tällä hetkellä ei ole pienintäkään intoa vaivautua hallille asti, ja vähän joutuu varmaan kesän aikana punnitsemaan myös sitä, vieläkö ensi kaudeksi otetaan kanavapaketti. Seurata kun voi myös radiosta ilmaiseksi, ja kuunneltuna pelien aikana voi paremmin tehdä omia juttuja.

Tiedän myös sen, että yhdellä JYPin yhteistyökumppanilla oli tarkoitus hyödyntää Ville Niemistä tänä talvena firman markkinoinnissa. En tiedä tarkkoja kuvioita, mutta käsittääkseni sponsorisopimuksessa oli sovittuna, että Nemo antaa firmalle kasvot muutamaan mainokseen. Näitä videoita ei ole koskaan tullut julki, joten saas nähdä tuleeko sieltä nyt Pönön tai Hämäläisen johdolla jotain kontsaa. Tuskin ne sponsoritkaan riemusta hyppii tätä sirkusta katsellessa.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ihmettele yhtään. Itse vetelen pelkän kanavapaketin voimin + pari satunnaispeliä kauteen. Tällä hetkellä ei ole pienintäkään intoa vaivautua hallille asti, ja vähän joutuu varmaan kesän aikana punnitsemaan myös sitä, vieläkö ensi kaudeksi otetaan kanavapaketti. Seurata kun voi myös radiosta ilmaiseksi, ja kuunneltuna pelien aikana voi paremmin tehdä omia juttuja.

Tiedän myös sen, että yhdellä JYPin yhteistyökumppanilla oli tarkoitus hyödyntää Ville Niemistä tänä talvena firman markkinoinnissa. En tiedä tarkkoja kuvioita, mutta käsittääkseni sponsorisopimuksessa oli sovittuna, että Nemo antaa firmalle kasvot muutamaan mainokseen. Näitä videoita ei ole koskaan tullut julki, joten saas nähdä tuleeko sieltä nyt Pönön tai Hämäläisen johdolla jotain kontsaa. Tuskin ne sponsoritkaan riemusta hyppii tätä sirkusta katsellessa.
Vähän hymyilyttää kyllä ajatus: "Tota... Nemo ei oo enää meillä, mutta Hämäläisen Tommi vois tulla!"
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Vähän hymyilyttää kyllä ajatus: "Tota... Nemo ei oo enää meillä, mutta Hämäläisen Tommi vois tulla!"
Oispa meillä joku käärmeöljykauppa sponsorina... :)
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Osui silmiin Ässien talouskatsaus enkä muista vastaavaa nähneeni JYPiltä. Mielestäni tällaista avoimuutta seura ja sen fanit juuri nyt kaipaisi ja ansaitsisi.
Mun muistin mukaan Ässät on harrastanut tätä avoimuutta jo pidempään.

Tässä yksi asia minkä JYP voisi kopioida. Kaikkea hyvää ei tarvitse aina itse keksiä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Mun muistin mukaan Ässät on harrastanut tätä avoimuutta jo pidempään.

Tässä yksi asia minkä JYP voisi kopioida. Kaikkea hyvää ei tarvitse aina itse keksiä.
Sanotaanko niin, että olisin jopa iloinen jos JYP lopettaisi jatkuvasti pyrkimyksen tehdä kaiken itse. Silläkin päästäisiin jo pitkälle jos osattaisiin hyödyntää jo muiden keksimät kikat.

Sen verran sekoilua viime vuodet olleet.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä tunnen pelaaja puolelta porukkaa, mutta sponsori puolella ei ole tuttua sakkia, osaako joku sanoa jolla on suhteita sinne suuntaan, että mitä ne ajattelee tästä touhusta?
 

avjk

Jäsen
Suosikkijoukkue
No mitä näitä nyt on...
Eräs iso(pää)sponsori on ilmaissut huolensa pelaajiston vajavaisuudesta. Myös ihmettely #51 käytöstä. Numerolle pitäisi saada näkyvä(peliaikaa ja vastuuta) pelaaja. 2 edellistähän numerolle ovat olleet Welsh ja Teves. Numeron antaminen Welshille on myös hieman herättänyt ihmetystä. Kukkaron nyörejä voitaisiin myös avata jos löytyisi oikeasti joku VAHVISTUS
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Eräs iso(pää)sponsori on ilmaissut huolensa pelaajiston vajavaisuudesta. Myös ihmettely #51 käytöstä. Numerolle pitäisi saada näkyvä(peliaikaa ja vastuuta) pelaaja. 2 edellistähän numerolle ovat olleet Welsh ja Teves. Numeron antaminen Welshille on myös hieman herättänyt ihmetystä. Kukkaron nyörejä voitaisiin myös avata jos löytyisi oikeasti joku VAHVISTUS
Tää #51 on ollut kyllä aika surullinen konsepti. Jokaisen pelit loppuu ennen aikojaan tai muuten vain pelaaja ei nouse hirveän näkyvään rooliin. Puuttuuko listaltani joku?

Welsh
Teves
Lindgren
Kalapudas
Lindroos
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Mut eikös tuo tullut "Valtran numeroksi" vasta viime kaudelle, eli ns Valtran sponsoripelaajia on ollut Lindgren, Teves ja Welsh?
On ollut kaikki listalla mainitsemani pelaajat nimenomaan Valtraa viittaavalla numerolla. Kalapudas (#21) ja Lindroos (#34) "joutuivat" vaihtamaan vanhat JYP-pelinumeronsa sponsoriystävällisempään versioon. Näkyvä taas valitsi numeron "ihan omin päin".
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tää #51 on ollut kyllä aika surullinen konsepti. Jokaisen pelit loppuu ennen aikojaan tai muuten vain pelaaja ei nouse hirveän näkyvään rooliin. Puuttuuko listaltani joku?

Welsh
Teves
Lindgren
Kalapudas
Lindroos
Kertokaas tietämättömälle, miten tää viisykkönen liittyy Valtraan? Viittaus perustamisvuoteen?

En jaksa googlata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös