JYPin fanituotemyynti

  • 178 367
  • 881

Naska Paapuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPes, Dallas Stars
Kyllä näyttäisi Game wornit menevän kaupaksi niin paljon kuin ehtii vaan myyntiin puskea - mikäs siinä!

Mutta ei hyvää ettei jotain huonoakin, käsittämätöntä että tuosta ns. "game wornittomasta" aidosta pelipaidasta ei ole saatu edes kuvaa verkkokauppaan. Mutta mitäpä näistä vänisemään, puuhastelua kaikki tyynni. Saatana.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Taas käsketään pukemaan sinistä päälle, mutta sinisiä fanipaitoja ei saada kauppaan (pl. GW johon kaikkien budjetit ei yllä).
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Siellä ne on. En tiedä tuliko juuri kun lähetit viestin.
Katos vaan, nyt on saatu homma pelittämään. Tuo sininen paita näyttää vielä niin pirun hyvältä, että valitsisin sen mieluummin kuin muistan.

Kiitos JYP!
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Annetaan nyt kehut parille erittäin tyylikäälle tuotteelle. JyP HT baseball takki ja JyP alkuperäisen logon tupsupipo miellyttää silmää erittäin paljon ja molemmat pitääkin ostaa asap.



Paljon fanituotteissa olisi edelleen parannettavaa, mutta eteenpäin on menty ja nämä kaksi tuotetta alkaa olemaan jo osastoa olen yllättynyt miten komeat tuotteet JYP lanseerannut.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Annetaan nyt kehut parille erittäin tyylikäälle tuotteelle. JyP HT baseball takki ja JyP alkuperäisen logon tupsupipo miellyttää silmää erittäin paljon ja molemmat pitääkin ostaa asap.



Paljon fanituotteissa olisi edelleen parannettavaa, mutta eteenpäin on menty ja nämä kaksi tuotetta alkaa olemaan jo osastoa olen yllättynyt miten komeat tuotteet JYP lanseerannut.
Tuo takki on hieno, ehkä jättäisin selän no smoking tekstin pois, olisi simppelimpi.
Tämä laitetaan pukinkonttiin toivelistalle.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Tuo takki on hieno, ehkä jättäisin selän no smoking tekstin pois, olisi simppelimpi.
Tämä laitetaan pukinkonttiin toivelistalle.
Omasta mielestäni tuo teksti kruunaa tuon baseball takin, jos olisi alkuperäisellä logolla vastaava sitten toki teksti pois. Nyt nimenomaan omasta mielestäni napakymppi.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Rotsi on hieno ja ennen kaikkea myös asiallisen hintainen. Peilaan tätä siihen muutaman vuoden myynnissä olleeseen nahkatakkiin, joka maksoi muistini mukaan 700 euroa. Siis joo, aito nahkarotsi maksaa paljon, mutta siinä(kin) fanituotteessa oli menty taas vaikeamman kautta. Montakohan noita rotseja myytiin? En ihmettelisi yhtään, vaikka tämä uusi baseball-takki ehtisi tänä vuonna myydä tuottoisammin kuin tuo edellinen nahkarotsi.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo takki on hieno, ehkä jättäisin selän no smoking tekstin pois, olisi simppelimpi.
Tämä laitetaan pukinkonttiin toivelistalle.
Ilman tuota selän tekstiä hankkisin itsekin. Pienestä kiinni!
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo takki on hieno, ehkä jättäisin selän no smoking tekstin pois, olisi simppelimpi.
Tämä laitetaan pukinkonttiin toivelistalle.
Itselle toi No Smoking Team -brändi oli jo silloin aikanaan suurtä ärsytystä aiheuttava. Voisiko sitä edes jotenkin päivittää? Vaikka "No Subutex Team"?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itselle toi No Smoking Team -brändi oli jo silloin aikanaan suurtä ärsytystä aiheuttava. Voisiko sitä edes jotenkin päivittää? Vaikka "No Subutex Team"?
Olihan se korni jo aikanaan, eikä ajan hammas ole tuota parantanut, mutta toisaalta... Mun mielestä tässä osataan nauraa itselleen ja onhan tuo nostalginen lisäys.

Mun mielestä toimii. Oikeastaan aika rohkea ratkaisu laittaa se sinne, koska on ihan selvää, että osa ihmisistä ei tuosta tykkää.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Mun mielestä ton koko takin idea kulminoituu tohon No smokin team -sloganiin. Se on niin läppä, et sen takia se on tuolla. Haluan ainakin uskoa et se on pistetty tuonne selkään nostalgia ja kieli poskessa ajatuksella.
Täysin samaa mieltä, mutta ymmärrän porukkaa joka ei tuota tekstiä halua vaikka itselle se on tuon tuotteen jopa suurimpia myyntivaltteja muuten hienon kokonaisuuden täydennykseksi.

Olisin itse tuonut vastaavan rotsin myös ilman tuota selän tekstiä ja alkuperäisellä logolla.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hieno rotsi ja pipo. Pipon tilaan ainakin.

Takki kelpaa minulle selkätekstillä koska onhan se melko nostalginen, mutta tuo takki kelpaisi myös ilman tekstiä. Ei valittamista tällä kertaa.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Itselle toi No Smoking Team -brändi oli jo silloin aikanaan suurtä ärsytystä aiheuttava. Voisiko sitä edes jotenkin päivittää? Vaikka "No Subutex Team"?
Tuohan toimii mainiosti edelleen, ottaen huomioin nuuskan nykysuosion.

Jokainen ysärin lapsi muistaa No Smoking Team -brändin.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Mielessä oli t-paidan osto vanhalla JyP HT - logolla, mutta eipä toistaiseksi tarvitse miettiä ostamista kun suurin koko mitä tarjolla niin xl.
Ehkä mää sitten ostan vaan tuon pipon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös