JYPin etäkannattajat

  • 123 221
  • 512

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet

kokalolu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat Jokerit
Hifk-JYP

B3 näyttää hyvältä, kuulostaa tyyriiltä, mutta mitä väliä? Jos vain kaikille käy, sovitaan alustavasti, että kaikki hommaisivat lipun B3. Lippupalvelusta taitaa nämäkin saada..
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
2 lisää joukkoihin

Uskoisin, että meidän perheen edustus on myös min 2 eli lisätään tuolle listalle.

Jupa
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oulusta asti ei viitsi Helsinkiin lähteä, muuten olisi kiva juttu. Voi voi, kun Hokki viitsisi nousta liigaan...
 

MikkoP

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tarkoituksena olis veljpojan kanssa käydä katsomassa kaikki matsit pääkaupunkiseudulla missä JYP pelaa (eli 2 hlö).
 
17 & 18.10

Onko ketään pk-seudulla tai jyväkylässä joka olisi menossa molempiin peleihin? Siis perjantain ifk kotipeliin ja lauantain vieraspeliin?
 

korvahiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (Flyers, D)
28.10. menen ehdottomasti katsomaan Jokerit-Jyp -matsia. Tällöin on mahdollisuus myös bongata hallilla Ponkke Heikkinen ;)

Sama juttu eli menossa ollaan. Itse suunnittelin aikamoisen reitin juna- ja bussimatkoineen jo ens perjantain JYP-Lukko matsiin täältä porvoosta, mutta aika kiven alla on mahdollisuudet.

28.10 Jokerit-JYP menen katsomaan siis, todennäköisesti katsomoon 315, koska halvimmat liput ja lukiolaisena en tienaa turhaa rahaa. JYP-faneja ei koskaan ole ollut kourallista enempää, joten ne ripottautuvat yleensä sinne tänne ja tonne pikkuporukoihin. Toivottavasti Jyväskylästä täyttyisi bussillinen porukkaa, jotta joku muukin huutaisi: "HYVÄ TUMPPI!" kun Pile iskee 6-0-maalin. Toisaalta silloin halli olisi jo niin tyhjä että oma äänenikin kantaisi...
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kokoontuuko JYP-henkistä porukkaa tänään johonkin ravintolaan Helsingissä katsomaan Ässät-JYPin Canal-lähetystä? Voin mä paikalliseenkin mennä, mutta riskinä on, että muut kannattavat Ässiä.
 

dead c

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kokoontuuko JYP-henkistä porukkaa tänään johonkin ravintolaan Helsingissä katsomaan Ässät-JYPin Canal-lähetystä? Voin mä paikalliseenkin mennä, mutta riskinä on, että muut kannattavat Ässiä.

Itse ajattelin ainakin Bravadoa Kalliossa. Siellä takahuoneessa on yleensä ainakin mukavan rauhallista katsoa matsia.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin, saakos tuo Chelsea enemmänkin kannatusta? Itse olin ajatellut yllätyksetöntä Sporttia, mutta voisimme erään nimimerkiltä mainitsemattoman jatkislaisen kanssa kyllä suunnata myös Chelseaan. Eipä sillä niin väliä minulle ainakaan ole.

Eli nyt vielä lisää ehdotuksia niin saamme Pikku-Metelin aikaan kun Pikku-Antti veivaa tänään läpiajosta maalin.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Niin, saakos tuo Chelsea enemmänkin kannatusta?

Chelseaan olen menossa, kun olen näitä tupakkimiehiä ja kyseisessä paikassa tähän paheeseen suhtaudutaan sangen vapaamielisesti. Rööki-Anan fanipaita on päällä ja jonkin verran alkoholia veressä.
 

dead c

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Chelseaan olen menossa, kun olen näitä tupakkimiehiä ja kyseisessä paikassa tähän paheeseen suhtaudutaan sangen vapaamielisesti. Rööki-Anan fanipaita on päällä ja jonkin verran alkoholia veressä.

No ehkä pitää vaihtaa vakiopaikkaa ja siirtyä Chelseaan... jos siellä on vahva JYP-edustus röökaamassa Rööki hattutemppuun :)
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Chelsea tai Sports Academy, vielä vähän hakusessa... Mukaantuleva kaveri on Kerhofani, joten en tiedä, haluaako hän aktiivisen JYP-kannustuksen keskelle :)
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Chelsea tai Sports Academy, vielä vähän hakusessa... Mukaantuleva kaveri on Kerhofani, joten en tiedä, haluaako hän aktiivisen JYP-kannustuksen keskelle :)

Kaupungilta kantautuneiden huhujen mukaan kaikki patapaidat olisivat kokoontumassa Sports Academyyn, joten eiköhän Chelsea ja JYP-fanit olisi pienempi paha kerhofanille ;)
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kiitos JYP ja kaikki Chelseaan kokoontuneet kannattajat. Fiilis oli kohdallaan ja joillakin tuopit ISOJA. Parin viikon päästä uudelleen...
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
No niin. Huomenna olisi tarjolla Canalilla JYP-Kärpät. Onko pk-seudun jengi kokoontumassa tuonne Chelsean suuntaan vai mikä on suunnitelma?
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Chelseaan olisi tarkoituksena kokoontua taas pikkuporukalla. Hyvä meno viimeksikin oli, joten nyt voisi pistää vielä paremmaksi. Tosin JYP voisi avittaa vähän niistämällä kärpäset.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Chelseaan olisi tarkoituksena kokoontua taas pikkuporukalla. Hyvä meno viimeksikin oli, joten nyt voisi pistää vielä paremmaksi. Tosin JYP voisi avittaa vähän niistämällä kärpäset.

Samaa paikkaa ajattelin itsekin, tosin mukaantuleva kokoonpano saattaa vielä elää. Nimim. Jupa ehkä mukana, ehkä ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös