JYPin etäkannattajat

  • 122 687
  • 512

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Onkos ensi keskiviikon matsiin lippuja bookanneita? 405 katsomossa ollaan. Ainoa matsi livenä tässä sarjassa. Lomaa pukkaa ulkomailla. Torstain ja perjantain matsit jää väliin... Maanantaina voisi Sportin kautta käydä tiemme.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onkos ensi keskiviikon matsiin lippuja bookanneita? 405 katsomossa ollaan. Ainoa matsi livenä tässä sarjassa. Lomaa pukkaa ulkomailla. Torstain ja perjantain matsit jää väliin... Maanantaina voisi Sportin kautta käydä tiemme.

405-katsomoon tulossa ensi viikon ke. Mukana sekalainen työ-/kaveriporukka. Hallilla nähdään, moby! ID (RIP) mukaan.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaa keskiviikkoa jo täällä mietitään. Eipä ole ajatukset vielä sinne asti lentäneet, mutta enpä yllättyisi kyllä pientä tippaa, jos meikäläisen Barona-Areenalta löytäisi tuolloin.

Tänään sporttiin mielessä vain yksi asia: Jyväskylään on syntynyt dynastia
Näin kertoo Iltalehden blogissaan jääkiekkoleijona nro 79. Ja hän ei ole koskaan ollut väärässä, tietäkää se.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Onko keskiviikon peliin menijöitä? Voisi käydä ennen matsia Sportissa tms. tankkaamassa parit urheilujuomat.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko keskiviikon peliin menijöitä? Voisi käydä ennen matsia Sportissa tms. tankkaamassa parit urheilujuomat.

Mukana. (siis jos seura kelpaa?)

Yritin jo perjantain peliin kysellä näitä pre-game istujaisia, mutta eipäs ne koskaan käynnistynyt. Kyllä tarkoitus on ajoissa tulla stadiin, joten miksikäs ei? Mikä on paras tapa siirtyä sitten keskustasta, Baronalle?
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viimeksi muokattu:

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kannattaa sitten varoa Mobya. Koskaan ei tiedä...

Mobyllä on ollut tässä pieni tauko Sportista, näin olen ollut havaitsevinani. Tämähän tarkoittaa sitä, että mies on vaaaarrrallliinneeen :D You never know...

e2: Humppis onko sulla jo liput keskiviikolle? Kaikilla muilla lienee jo ostettu, että josko ostettais samasta paikasta?

Ei oo ei, voidaan hyvin ostaa samassa läjässä. Näyttää olevan tuo 405 jo täynnä. Pitäiskö odotella siihen huomiseen, että varaukset vapautuu, vai otetaanko esim. 404 jostain alemmilta riveiltä jo tänään?

PS. Hyvä tunnelma eilen sportissa, Erkin maali oli sitä kuuluisaa nasulia.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Täällähän alkaa taas jutut lähteä kätösestä. Ilmeisesti myös kuopattu ID on tulossa Sporttiin ja mun mukana myös yksi ulkomaalaisvahvistus. Tilataksi voisi olla kova sana, ellei Humppis tuo koko legioonaansa?
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täällähän alkaa taas jutut lähteä kätösestä. Ilmeisesti myös kuopattu ID on tulossa Sporttiin ja mun mukana myös yksi ulkomaalaisvahvistus. Tilataksi voisi olla kova sana, ellei Humppis tuo koko legioonaansa?

Olihan tuo ID eilenkin ja kovasti tulossa huomennakin. Eiköhän me tulla suoraan hallille. Ei jaksa Helsinkiin lähteä siinä välissä täältä esbååsta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Itse suuntaan Päijät-Hameestä (ainakin) kahden muun lisäksi paikalle. Ei varmuutta kuinka liki muuta porukkaa ollaan, mutta 405 on katsomonosa, joten eiköhän mukaan pääse meininkeihin hyvin. Etäkannattajat ilmeisen hyvin edustettuna, joten eiköhän tueta Jyväskylästä saapuvia äänenmenetyksestä välittämättä. Joukkue tarvitsee tukea ja itse aion kantaa korteni kekoon. Tää on meidän JYP!
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Itse suuntaan Päijät-Hameestä (ainakin) kahden muun lisäksi paikalle. Ei varmuutta kuinka liki muuta porukkaa ollaan, mutta 405 on katsomonosa, joten eiköhän mukaan pääse meininkeihin hyvin.

404 ja 405 ovat yhtä puna-musta-valkoista merta ja sambakarnevaalia. Minut tunnistaa neilikasta rinnuksissa, eiku #42 paidasta ja vieressä istuu joku Etelä-Eurooppalaisen jalkapalloilijan näköinen tyyppi rasvaisine ja ilskottavan pitkine letteineen.

Samassa katsomossa istuu joku melkein synttärisankari juudaspaidassa ja kevyehkössä humalatilassa hyvän tarjoilun jälkeen.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Eiköhän me tulla suoraan hallille. Ei jaksa Helsinkiin lähteä siinä välissä täältä esbååsta.

Tämähän todettiin jo paskapuheeksi, joten Sportin alakertaan urheilujuomaa naukkailemaan kaikki asiasta jotain ymmärtävät. Toivottavasti ID(banned) pääsee sisään kyseiseen soittoruokalaan pienen nestetankkauksen(sponsored by #42) jälkeen.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli kun valtion virallinen aika on noin 16.30, niin aletaan olemaan pelipaikoilla. Tai ainakin minä olen. Täältä Päijät-Hämeestä lähden tunnin päästä taivaltamaan sinnepäin. Eli kyse on pre-game -tilaisuudesta sportissa. Siitä sitten mittarilla(?) Baronalle. kaikki mukaan!
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaadin liveseurantaa sportista! Pääskö ID sisään? Oli meinaan puhe sen verran sammaltavaa äsken.

Mä oon tapiolassa kebabilla vatasen paita päällä.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaadin liveseurantaa sportista! Pääskö ID sisään? Oli meinaan puhe sen verran sammaltavaa äsken.

Ei ollut päässyt ainakaan vielä 18.25. Tosin kerroin hänelle, että todennäköisesti hän on väärällä ovella. Sportissa oli hieno, kansainvälinen tunnelma ennen ottelua.

Ainii, jos jollekin jäi epäselväksi, niin ID:llä on huomenna synttärit. ONNEA! (tätäkin kautta) ;-)

P.S Tuli tavattua (minulle) uusia etäfaneja, hyvää porukkaa. Joku kerta taas uusiks.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ollut päässyt ainakaan vielä 18.25. Tosin kerroin hänelle, että todennäköisesti hän on väärällä ovella. Sportissa oli hieno, kansainvälinen tunnelma ennen ottelua.

Ainii, jos jollekin jäi epäselväksi, niin ID:llä on huomenna synttärit. ONNEA! (tätäkin kautta) ;-)

P.S Tuli tavattua (minulle) uusia etäfaneja, hyvää porukkaa. Joku kerta taas uusiks.

ID pääsi sisään, lippumies oli vain jäänyt ruuhkaan. Ihan oikealla ovella oli :) Ja onnea ID:lle tätäkin kautta!

Mutta olipahan kauhea peli. Ei. Mistään. Sisään. Perjantaina uudestaan.
 

Welmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittu... en lähde enää koskaan katsomaan JYPin playoffs-pelejä. Viime kaudella kävin kahdessa TPS-pelissa, tällä kaudella kahdessa Blues-pelissä ja joukkue on hävinnyt kaikki. Mulla on paha karma ja huono vaikutus joukkueeseen! Toivottavasti joukkue voittaa loput ottelut kun meikäläinen ei ole katsomossa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kauden päättäjäiset anyone? Huomenna tulisi tuo jo viime vuodelta tuttu Tanska-matsi, tosin nyt ilman Vatasen kahvitteluja.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kauden päättäjäiset anyone? Huomenna tulisi tuo jo viime vuodelta tuttu Tanska-matsi, tosin nyt ilman Vatasen kahvitteluja.

Meikä vetelee huomenna puku päällä koko päivän kännissä alkaen klo 9. Jos päättäjäiset päätetään järjestää huomenna, niin yritän soluttaa johonkin väliin raon, jotta pääsen ainakin piipahtamaan paikan päällä.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kauden päättäjäiset anyone? Huomenna tulisi tuo jo viime vuodelta tuttu Tanska-matsi, tosin nyt ilman Vatasen kahvitteluja.

Tänään ollaan.

Huomenna ollaan ehkä... Ehkä ei.

#49 selvisi aivotärähdyksestä ja on messissä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Niin. Olisiko se sitten kauden viimeinen JYTKY ensi viikonloppuna? Löytyykö vielä viimeinen puristus kauden päättäjäisiin pk-seudun etäkannattajien pakaralihaksista?
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tänään klo 16:30 alkaen kauden päättäjäiset Sportissa. Ohjelmassa joku lätkämatsi ja perkeleen mielenkiintoista höpötystä. Tervetuloa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös