JYPin etäkannattajat

  • 123 147
  • 512

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Siis tuleeko tuo maanantain matsi vain Urpo Totalin puolelta? Ei taida Total näkyä ainakaan missään stadin keskustan kuppilassa(?).
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Fiilistelläänhän äijät tämän verran, perjantaina sitte paikan päällä! Toivotan kaikille etä- ja paikalliskannattajille aivan loistavaa ja voitokasta kevättä. Viritelkää laulut valmiiksi, 30 hengen laulajaporukka pitkäperjantaina nähdään. Ai nii, se linkki..

Samaan pyrkikäämme!


Kiitos ja anteeksi!
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Kyllä teki taas gutaa! Ja mikä parasta, tuota ei mikään enää voi peruuttaa. Mitäköhän tänä keväänä on luvassa?

No entistä paremmat juhlat, kun nyt on kerta jo vuoden kokemus :)
No, ei pidä kyllä vielä päästää mopoa keulimaan, mutta kyllä nyt on valtavan hienot mahdollisuudet tuplaan.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo voi vittu. Hyvinpä taas osuu noi tv-pelit mulle. Näköjään ainoa peli Kärppäsarjasta mikä näytetään on toi perjantain peli, jota oon menossa paikan päälle katsomaan.

Eli mut näkee Sportissa vasta välierissä, tiedoksi vaan. Ei tarvii perjantaina kuunnella mun paskoja juttuja.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo voi vittu. Hyvinpä taas osuu noi tv-pelit mulle. Näköjään ainoa peli Kärppäsarjasta mikä näytetään on toi perjantain peli, jota oon menossa paikan päälle katsomaan.

Eli mut näkee Sportissa vasta välierissä, tiedoksi vaan. Ei tarvii perjantaina kuunnella mun paskoja juttuja.

UrhoTV Total on aika kova juttu, onneksi oli mahdollisuus vaihtaa siihen, samalla TV-maksutkin putosivat 30 %. Eli mua ei baareissa varmaankaan näe ennen finaaleja...
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
UrhoTV Total on aika kova juttu, onneksi oli mahdollisuus vaihtaa siihen, samalla TV-maksutkin putosivat 30 %. Eli mua ei baareissa varmaankaan näe ennen finaaleja...

Olisihan tuo kova joo, mutta mahdollisuudet sen hankkimiseen ovat tällä hetkellä tasan 0. Tulevaisuudessa muuton jälkeen pitää sitten katsella uudestaan.

Mutta hahaa keksittiinpä tuossa porukalla keino tähänkin ongelmaan. Mikäs siinä perjantain pelin jälkeen, kuin että hypätään lauantaiaamuna bussiin jä lähdetään Raksilaan patsastelemaan. Helppoa! Tuskin pätkii lähetys paljoakaan, tosin sitä ei pysty takaamaan, että pelistä seuraavana aamuna mitään muistaisi.
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Noniin, perjantaina sitten Sportin alakertaan kaikki JYP-henkiset!

Meikäläinen ja Moby ainakin menossa sinne. (Ja kuulemma meikäläisten porttari on silloin ohitse)

Rock'n'JYP!
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
(Ja kuulemma meikäläisten porttari on silloin ohitse)

Rock'n'JYP!
Kai tiesit ettei porttikieltoa saa lengetaa Suomessa. TS. laki ei tunne termia porttikielto baareihin tms.

Mutta... Oulun etäkannattajat tulkaapa lauantaina kaikki oikein porukalla seisomakatsomoon. :P
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Noniin, perjantaina sitten Sportin alakertaan kaikki JYP-henkiset!

Meikäläinen ja Moby ainakin menossa sinne. (Ja kuulemma meikäläisten porttari on silloin ohitse)

Rock'n'JYP!

Mulla on vielä tuo langetus ehkä edessä. En ole viime (kostean) perjantain jälkeen Sportissa käynyt. Toivottavast Darkki kärsi sitten minunkin puolesta. Eli 100% huomenna kehissä. #42
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Mulla on vielä tuo langetus ehkä edessä. En ole viime (kostean) perjantain jälkeen Sportissa käynyt. Toivottavast Darkki kärsi sitten minunkin puolesta. Eli 100% huomenna kehissä. #42

Nooh, jos ei meidän sataset kelpaa niin onhan meillä aina Elmo. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. #49

EDIT: Elmossa oli näytetty nettisivujen mukaan maanantaina JYPin matsi = niillä on Urpo Total? Täytyy ottaa asiasta selvää.
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Ja taas mennään!

Ketään tulossa Sporttiin huomenna? Humppis ja moby joutuvat ainakin jättämään pelin väliin. Eikai synttärisankari joudu yksin peliä seuraamaan?
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja taas mennään!

Ketään tulossa Sporttiin huomenna? Humppis ja moby joutuvat ainakin jättämään pelin väliin. Eikai synttärisankari joudu yksin peliä seuraamaan?

Oma peli samaan aikaan, joten en pääse, mutta onnea synttärisankarille joka tapauksessa! Toivottavasti JYP antaa illalla "sen parhaan lahjan" :D
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko teistä ketään menossa tänään sporttiin? Minä hiihdän sinne tuossa kuuden pintaan ja huudan vaikka yksin JYPin voittoon ja välieriin.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maanantaina ei kyllä Turkuun taivu, paitsi ehkä jos saisi kyydin jostain.

Mutta mites on poijjaat, lauantaina olis välierää tarjolla. Kai me lähetään sporttiin tahi elmoon?? Eikös tuo peli pitäisi tulla sport prolta, kun toinen peli sitten tulee urholta?
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maanantaina ei kyllä Turkuun taivu, paitsi ehkä jos saisi kyydin jostain.

Mutta mites on poijjaat, lauantaina olis välierää tarjolla. Kai me lähetään sporttiin tahi elmoon?? Eikös tuo peli pitäisi tulla sport prolta, kun toinen peli sitten tulee urholta?

Mukana la, oli baari mikä tahansa. Enää ei URHO Total auta. Maanantain reissu vielä auki, mutta kyydissä olisi tilaa.
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Joo, paita numero 49 on myös messissä lauantaina tottakai. Elmossa näkyy 99% varmuudella ainoastaan futista, joten eiköhän se Sportti siis jää jäljelle.

EDIT. Frendillä (joka asuu melkein mun naapurissa) näkyy himassa toi Nelosen kanava, elikkäs saatan katsoa pelin siellä. Mut katsellaan tarkemmin ylihuomenna.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös