JYPin ”juupas-eipäs”–ketju

  • 7 643
  • 56

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Joku voisi myös sanoa "Paskapudas effect" näyttää kyntensä ja Kärpät sukeltaa vai mitä @Powerage?
Katsellaan! Mielenkiintoista nähdä mihin Kalaisan Antin avut riittävät kun vierellä on Suomen paras Pyörälä ja joku muu. Minä olen ihan mielelläni väärässä tästä(kin) ja jos Paskapudas pyöräyttää Kärpät tällä kaudella kuuden sakkiin ja ensi kaudella mitaleille niin mikäs siinä, ei ole minulta eikä JYPiltä pois!

Fakta on se että Kärppä-leirissä sukelletaan sarjataulukossa parhaillaan, mutta vielä ei tiedetä mihin astii. Eletään aikaa Kalaputaan jälkeen (akj).
 

Hexa

Jäsen
Ei tainnut Kalaputaasta olla Kärppien ykkössentteriksi eikä sateentekijäksi. Näytönpaikka ainakin on nyt annettu. Kuinkahan kauan saa vielä kokeilla ykkösketjussa.

Tai mikä nyt johtuu mistäkin. Mutta täytyy sanoa, että täysin sekaisin on myös Kärppien peli tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokattu:

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ei tainnut Kalaputaasta olla Kärppien ykkössentteriksi eikä sateentekijäksi. Näytönpaikka ainakin on nyt annettu. Kuinkahan kauan saa vielä kokeilla ykkösketjussa.

Tai mikä nyt johtuu mistäkin. Mutta täytyy sanoa, että täysin sekaisin on myös Kärppien peli tällä hetkellä.
Otan mieluusti tämän vastaan, jos tämä samalla tarkoittaa, että JYP nousee Fenix linnun tavoin ja alkaa nyt dominoimaan sarjaa kun "paskapudaksesta" ollaan päästy eroon.

Eipäilen kuitenkin vahvasti, että tämä Kärppien konttaus Antin tultua on puhdasta sattumaa eikä Kalapudas tai "Paskapudas effectiä" ole oikeasti olemassa.
 

Hexa

Jäsen
Eipäilen kuitenkin vahvasti, että tämä Kärppien konttaus Antin tultua on puhdasta sattumaa eikä Kalapudas tai "Paskapudas effectiä" ole oikeasti olemassa.
Ei olekaan mitään tuommoista olemassa. Mutta melkoisen huono tuuri Kalaputaalla, kun siirtyy yhdestä sekaisin olevasta joukkueesta toiseen sekaisin olevaan joukkueeseen.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ei olekaan mitään tuommoista olemassa. Mutta melkoisen huono tuuri Kalaputaalla, kun siirtyy yhdestä sekaisin olevasta joukkueesta toiseen sekaisin olevaan joukkueeseen.
Tämä jo tapa Sport --> JYP ja nyt Kärpät
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hexa

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Antti KHaLa-Pudas Kärppien kolmosessa tänään. Pätevässä kiekkojoukkueessa erinomaisella paikalla - kakkossentterinä ja kakkosYV-vastuulla tähän mennessä 12 peliä kiikareilla ensimmäisen Kärppäesiintymisen kihautuksen jälkeen. Herrasmiehenä Antti muisti meikäläisen uhkauksen tehdä koostevideo tämän kauden pisteistä ja lopetti senkin vähän mitä niitä on tähän asti JYPissä kertynyt. Hieno mies!

P.S. Video tulee ja sitten katsotaan sitä yhdessä ja pidetään käsistä kiinni!
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Antti KHaLa-Pudas Kärppien kolmosessa tänään. Pätevässä kiekkojoukkueessa erinomaisella paikalla - kakkossentterinä ja kakkosYV-vastuulla tähän mennessä 12 peliä kiikareilla ensimmäisen Kärppäesiintymisen kihautuksen jälkeen. Herrasmiehenä Antti muisti meikäläisen uhkauksen tehdä koostevideo tämän kauden pisteistä ja lopetti senkin vähän mitä niitä on tähän asti JYPissä kertynyt. Hieno mies!

P.S. Video tulee ja sitten katsotaan sitä yhdessä ja pidetään käsistä kiinni!
Kala-Antti tänäänkin osunut!
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Antti KHaLa-Pudas Kärppien kolmosessa tänään. Pätevässä kiekkojoukkueessa erinomaisella paikalla - kakkossentterinä ja kakkosYV-vastuulla tähän mennessä 12 peliä kiikareilla ensimmäisen Kärppäesiintymisen kihautuksen jälkeen. Herrasmiehenä Antti muisti meikäläisen uhkauksen tehdä koostevideo tämän kauden pisteistä ja lopetti senkin vähän mitä niitä on tähän asti JYPissä kertynyt. Hieno mies!

P.S. Video tulee ja sitten katsotaan sitä yhdessä ja pidetään käsistä kiinni!
Tässä on sellainen jännä juttu myös, että Kala-Antin vahvuudet ovat kiekollisessa hyökkäyspelissä ja Kärpät on joukkue, joka ei hyökkää. Vähän voi vaikeuttaa pisteiden tekemistä.
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Niin, toisaalta Kalapudas voitti Platzerin tämän kauden pistepörssissä, vaikka Kalapudas pelasi kriisijoukkueessa liigan hännillä ja Platzer pelasi runkosarjan voittaneessa joukkueessa huippupelaajien ympäröimänä.

En sano etteikö Platzer olisi hyvä pelaaja, jopa Kalapudasta parempi oikein roolitettuna, mutta on kyllä hämmentävää, miten sokea olet, kun puhutaan mistä tahansa Kalapudakseen liittyvästä. En usko, että olet oikeasti niin tyhmä, että ajattelisit käytännössä kenen tahansa olevan parempi kiekollinen sentteri, joten tässä on pakko olla jotain henkilökohtaista taustalla, jota et suostu myöntämään.

Tehopisteasiaan palataan kesämmällä videon muodossa, eikä siitä sen enempää Antilla on hienosti pisteitä jippii ei siitä mihinkään päästä. Mutta jos jääkiekossa puhutaan voittavista pelaajista niin Kalaputaan Antsa on se toinen ääripää. Sitä en kiistä missään kohtaa etteikö pelisilmää ja käsiä olisi oikein hyvin, mutta kun et pysy kiekossa, et saa syöttöä omille ja olet vastuussa 97% ketjun hyökkäyspään tunaroinneista ja/tai kiekonmenetyksistä, jotka johtavat hyökkäysalueelta poistumiseen niin on niiden kolmen pinnan aikana melko tekeminen olla se hyökkäysdynamo, jona sinä ja Fabulous hänet näette.

Joo ei se Platzer minunkaan unelmien ykkössentteri ole sen enempää kuin Christofferikaan, mutta kaveri todistetusti pysyy kyydissä (ja kokoonpanossa) isommissakin peleissä kun taas meidän Anterolla ei taso riitä edes kurapaskassa JYPissä, puhumattakaan keskinkertaisesta Kärpistä.

Ehkä olen tyhmä, ehkä koko Jatkoajan Kärppä-osasto on tyhmiä asetellessaan Kalaputaan heidän repaleisen keskikaistan huomioonottaen seuran 5. parhaaksi sentteriksi ja sinä ja Fabulous näette pintaa syvemmälle sen oikean Antin potentiaalin, joka odottaa räjähtävänsä kukkaan, mutta minä menen näillä laseilla jolla mies ei mahdu minkään Liigajoukkueen kahteen kärkiketjuun ja sinä menet omillasi. Faktat aiheesta puhuvat puolestaan omaa kieltään.

Toivottavasti Kalapudas päätyy KHL:ään ensi kaudeksi.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tehopisteasiaan palataan kesämmällä videon muodossa, eikä siitä sen enempää Antilla on hienosti pisteitä jippii ei siitä mihinkään päästä. Mutta jos jääkiekossa puhutaan voittavista pelaajista niin Kalaputaan Antsa on se toinen ääripää. Sitä en kiistä missään kohtaa etteikö pelisilmää ja käsiä olisi oikein hyvin, mutta kun et pysy kiekossa, et saa syöttöä omille ja olet vastuussa 97% ketjun hyökkäyspään tunaroinneista ja/tai kiekonmenetyksistä, jotka johtavat hyökkäysalueelta poistumiseen niin on niiden kolmen pinnan aikana melko tekeminen olla se hyökkäysdynamo, jona sinä ja Fabulous hänet näette.

Joo ei se Platzer minunkaan unelmien ykkössentteri ole sen enempää kuin Christofferikaan, mutta kaveri todistetusti pysyy kyydissä (ja kokoonpanossa) isommissakin peleissä kun taas meidän Anterolla ei taso riitä edes kurapaskassa JYPissä, puhumattakaan keskinkertaisesta Kärpistä.

Ehkä olen tyhmä, ehkä koko Jatkoajan Kärppä-osasto on tyhmiä asetellessaan Kalaputaan heidän repaleisen keskikaistan huomioonottaen seuran 5. parhaaksi sentteriksi ja sinä ja Fabulous näette pintaa syvemmälle sen oikean Antin potentiaalin, joka odottaa räjähtävänsä kukkaan, mutta minä menen näillä laseilla jolla mies ei mahdu minkään Liigajoukkueen kahteen kärkiketjuun ja sinä menet omillasi. Faktat aiheesta puhuvat puolestaan omaa kieltään.

Toivottavasti Kalapudas päätyy KHL:ään ensi kaudeksi.
Antaa olla, en jaksa enää. Olen täysin kyllästynyt siihen, että pelaajista tehdään täällä hirveitä sylkykuppeja, joka sitten johtaa myös älyttömään provoamiseen ja jatkuvaan vänkäämiseen. Tämä ei ole reilua yksittäisiä pelaajia kohtaan ja on samalla myös törkeää käytöstä muita kannattajia kohtaan, joille tuota provoa jatkuvasti heitetään.

Nyt riitti. JYP-osio on parempi ilman sinua, joten sellaisena sen jatkossa myös näen.
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Antaa olla, en jaksa enää. Olen täysin kyllästynyt siihen, että pelaajista tehdään täällä hirveitä sylkykuppeja, joka sitten johtaa myös älyttömään provoamiseen ja jatkuvaan vänkäämiseen. Tämä ei ole reilua yksittäisiä pelaajia kohtaan ja on samalla myös törkeää käytöstä muita kannattajia kohtaan, joille tuota provoa jatkuvasti heitetään.

Nyt riitti. JYP-osio on parempi ilman sinua, joten sellaisena sen jatkossa myös näen.
Harmillinen päätös, vastakkaiset ja eriävät mielipiteet ovat usein keskutelupalstojen parasta antia! Parempaa onnea ja yhteisiä mielipiteitä sinulle jatkoon! Toivottavasti pystyt jatkossa ottamaan huomioon muutkin kuin omat näkemyksesi ja arvostamaan sitä kun näkemyksiäsi haastetaan piikikkäästi, mutta asiallisesti.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jätetäänpä huhuketju huhuille ja siirretään tämä tänne.

Ei ole mennyt tunteisiin. Ihmettelen vain, että mistä noita 400-450k lukuja olet löytänyt, kun nähdäkseni kukaan ei ole sellaisista puhunut. Eikä varsinkaan siitä, että kaksi tämän hintaluokan pelaajaa olisi tulossa, vaikka kahdesta eri pelaajasta onkin puhuttu. Turha liioittelu on turhaa liioittelua, eikä se ole mikään erityisen kova syyte, vaan ainoastaan havainto.
Tässähän näitä heittoja on sivu-pari taaksepäin huhuketjusta:
Tulen välihuutajana tähän ja Nikulle on ollut jotain 350-375k lappua tarjolla tietojeni mukaan.

En kyllä oikein usko, että JYP olisi tarjoamassa Hartikaiselle nelosella alkavia summia. Ja sekään ei luultavasti edes riittäisi tuon miehen kohdalla tällähetkellä.

Minulla ei ole mitään käryä sopimusneuvotteluista, mutta kyllä nuo pelaajat varmaan halutessaan tuollaiset laput saisi?

Puhuit myös aiemmin, että et haluaisi nähdä "kaikki peliin" tilannetta, eli all-iniä. Eli olet siitä tässä yhteydessä puhunut, vaikka et siihen uskoisikaan.
Juuri noin sanoinkin: En haluaisi nähdä. Tuo on aika kaukana siitä, että sanoisin JYPin tekevän tai edes suunnittelevan niin. Ettet nyt vaan turhaan liiottelisi? Hymiö.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuodaan tänne tämä:

Samalla laitan sille @PikkuAntti lle huomion, että jos kertoo minun jotakin kirjoittaneen, niin lainauksien kanssa, kiitos. Itse käsitän puhuneeni pelaajien potentiaalista ja tekijöistä, joilla se onnistuminen on mahdollinen, en väittänyt yhdenkään pelaajan kohdalla moisia. Valheet ja paskan heitto sylettää. Vaan jos on suolen toiminta kehnoa ahistaahan se.

Olen 100% samaa mieltä (oman) boldauksen kanssa. Sanotaan asiat suoraan asianosaisille vähintään tägäämällä ko. käyttäjä asiayhteyteen. Samaa toivoisi tietysti myös heiltä, ketä lainausten puute ja paskan heitto sylettää.

Yhtään morkkaamatta exel miehiä ja vaikka ne minulle vähän näyttäytyvätkin kummelihahmoilta

En aio palstapoliisiksi, mutta olkoon tuo tämän joulun toiveeni joulupukilta.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Anteeksi @JypFabu , mutta ensimmäistä kertaa elämässäni huomaan ilmeisen suuria puutteita omassa luetun ymmärtämisessä. Muustahan tässä ei voi olla kyse. Pyydänkin nyt auttamaan minua ymmärtämään. Pyydän myös kiinnittämään huomiota tuon yläpuolella olevan viestin omaan toivomukseesi.

Kannattaa pysähtyä ja miettiä hetki, mitä sielustaan haluaa joukkueelle vuodattaa just ny, nörttituubaa, halveksuntaa, vai uskoa itsekin, että JYP, nyt on meidän paikka, taistellaan.
Tässä siis ymmärrän paljon karsastamasi tilastot "nörttituubana". Ymmärsinkö väärin ja mitähän tämä sinun termisi "nörttituuba" mahtaa sitten tarkoittaa? Keisarin kirjoituksia (siis "ei tuubaa") vähäpätöisempiä ajatuksia pelistä vai kuitenkin niitä tilastoja?

Nörttituubaa en siis halveksunut, vaan koen että sillä halveksutaan JYPiä ja sen hetkeä tässä ja nyt.
Etpä tietenkään. Et yhdessäkään kirjoituksessasi. Olen ymmärtänyt taas väärin. Mutta nyt siis on kyse siitä, että nörttituuballa (ks. edellinen kysymys) halveksutaan JYPiä? Mielenkiintoista.

Melkein kiinnostaisi tietää, miten numerot toteutuneesta kenenkään mielestä JYPiä halveksuu. Ei kuitenkaan niin paljon, että jaksan enempää vääntää.
(toim.huom. - tästä tuli nyt sellainen tarina, että pakkohan tässä on vielä jatkaa :))

Ei mitenkään, eikä siitä ollut edes kyse.
Hetkinen, ei ollutkaan siitä kyse? Tässä vaiheessa tipuin kärryiltä täysin. Mistäs tuossa sitten on ollut kyse? Olen todella pahoillani, mutta en ymmärrä nyt ollenkaan, mitä yritit sanoa. Johtuu täysin omasta ymmärryksen tasosta ja aivokapasiteetin rajoituksista, mutta minusta tuntuu, että tässä ongelman ydin tiivistyy termin "nörttituuba" ympärille; mitä se siis on?

Sitten vielä lainaus kannattamisesta hyvin tyypilliseen tapaasi "enhän minä sitä, mutta <lause joka kumoaa ensimmäisen osan>". Boldaukset omat. Tämän lainauksen kanssa voi myös vilkaista taas tuon ensimmäisenä lainatun tekstin.

Tarkoitus ja ajatus ei missään nimessä ole esittää jotakin besservisseriä kenenkään yleisestä tavasta kannattaa tai kannustaa.

Mä oivalsin, että juuri nyt pitää heittäytyä JYPin matkaan kympillä miettimättä ja analysoimatta, niin kuin menestyksen hienoina päivinä
Mitä hittoa? No näin kai se on nyt tehtävä, kun kerran pitää. Olkoon samalla myös niin, että jätetään analysointi palstalla viisaammille viisikkopelin ja keskialueen ylitysten kiistattomille mestareille.

Sen ison virheen olen kuitenkin kannattamisessa tehnyt esim. kahden edellisen kauden aikana, että sydämeni pohjasta olen kannattanut (ja kritisoinut) JYPiä silloinkin ja ääneni Hippoksella käheäksi useampaan kertaan huutanut.

Jotta ei ala syytökset lentämään yksittäisten lauseiden irrottamisesta asiayhteydestä, niin tämä keskustelu on siis käyty täällä: Mikä on kun ei vieraissa kulje?

Loppuun vielä varmistuksena, että tämä edellä kirjoitettu on ihan aidosta uteliaisuudesta ja mielenkiinnosta ymmärtää asioita, ei mielipahasta. Kuten sanoin, ei minun sielun maisema mene pilalle tai edes häiriinny siitä, mitä täällä kirjoitellaan. Mielenkiinnolla luen ja osallistunkin usein.

Näyttää kuitenkin siltä, että noista tilaistoista ei saada kovin järkevää keskustelua aikaiseksi. Sen sijaan ne herättävät kovasti pahaa oloa muutamissa ja kommentteja jopa valheisiin saakka, joihin evidenssiä ja/ tai perusteluita pyytäessä sitten poistutaan sujuvasti takavasemmalle. Turhaa se on tilastokirjoituksiin sitten omaakaan aikaa käyttää.

P.S. Tämä ketju taitaa muuten olla paras tapa lopettaa väittely. Syystä tai toisesta harvoilla on halua täällä jatkaa argumentointia.
 

Baldrick

Jäsen
Turhaa se on tilastokirjoituksiin sitten omaakaan aikaa käyttää.
Ei nyt liian hätäinen kannata näissä olla. Taisin pienellä Excel-mies -vitsillä avata Pandoran lippaan JYPin ollessa voittoputkessa Veinin tulon jälkeen, kun vääntö ei ole ottanut laantuakseen.

Omalta osaltani totean, että mielenkiinnolla ainakin luen työsi hedelmiä ja näen datan tärkeyden tilannetta arvioidessa. Jätän vain aina tilaa urheiluromanttisissa hekumoissani tilaa ”against the odds”-tapahtumille. Työksenikin siis itse olen pyörittänyt Exceliä ja joutunut raa’asti toteamaan omia uskomuksiani datan pohjalta vääräksi silloin tällöin - oikein käytettynä numerot eivät valehtele. JYPiä seuratessa varsinkin tällaisessa monien muuttujien sekamelskassa jätän aina toivevaran sille, että kohta on 5+ ottelun voittoputki ja sen jälkeen sarjataulukko hyvin erinäköinen. Toistaiseksi toiveita ei vielä kummemmin ole lunastettu, mutta ehkä nyt joulutauon jälkeen se nousu lähtee :P
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ehdottomasti samaa mieltä kuin @RäpyläRepe yllä, tilastot tuovat ehdottomasti lisää mielenkiintoa, taustaa ja pohjaa väitteille tai teilaavat joidenkin väitteet täysin. @Hiki-Pena jatka ehdottomasti tilastopohjaista lähestymistä, itse insinöörinä rakastan myös tilastoja kaikessa, niiden tutkintaa, niistä ennustamista ja kaikka muutakin. Harmittavasti oma aika on rajallista, ja yksi josta pitänyt leikata on urheilutilastot. Ennen itsekin noita pläräsin sekä myös täällä niitä havaintoja jaoin. Tein vapaa-ajalla omia exceleitä, jopa macroja noiden rinnalle, mutta nyt ei moiseen aikaa ole.

Mielellään kuitekin luen tilastopohjaista havainnoitia, sitä on jatkoajassa ja JYPin osiossa aivan liian vähän. Suurin osa kuitenkin jakaa vain omia näkö tai tunne havaintojaan palstalla, niissä nyt ei mitään väärää ole, mutta tilastot antavat ainakin itselle enemmän.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näyttää kuitenkin siltä, että noista tilaistoista ei saada kovin järkevää keskustelua aikaiseksi. Sen sijaan ne herättävät kovasti pahaa oloa muutamissa ja kommentteja jopa valheisiin saakka, joihin evidenssiä ja/ tai perusteluita pyytäessä sitten poistutaan sujuvasti takavasemmalle. Turhaa se on tilastokirjoituksiin sitten omaakaan aikaa käyttää.
Minulle sinun tilastokirjoitukset ovat olleet avaavia ja laittaneet myös ajattelemaan. Taitoa se on tuottaa tekstiä ja tilastoa niin, että ne ymmärtää tällainen tavanlukijakin.

Älä hyvä veli lopeta, jos vain itse koet mielenkiintoa kirjoittaa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
@Hiki-Pena

Tämä tullut kirjoitettua jo, mutta ketjuun sopivasti toistan että jatka ihmeessä tilastojen parissa tänne pudottelua.

Itse muistan kun vuosia sitten @JYP#44 kanssa puhuimme sosiaalisesta mediasta JYPin yhteydessä ja tuolloin kaikui ilmassa ettei JYP mitään ihmeellistä nettihömpötystä tarvitse.

Itselleni tuo kertoi paljolti ymmärryksen puutteesta ja samalla haluttomuudesta kohdata uusia mahdollisuuksia. Tilastojen kanssa tämä elementti on varmasti noin 100x pahempi.

Eli antaa palaa vain, sanoisi JR sytkärin kanssa.
 

Corvus corax

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LA Kuninkaat, John Tortorella
@Hiki-Pena

Komppaan edellisiä ja olen ehdottomasti tilastojen kannalla, joten jatka sitä samaa hyvää ja selkeää
ulosantia niiden kanssa täällä aina kun siltä tuntuu.

Noin muuten pidän outona sitä, kun harva (jos kukaan) täällä kritisoi sitä kun kannatetaan ylitsevuotavasti, mutta auta armias jos esität asiasi "liian kriittiseen" ääneen niin johan on mielensäpahoittajia.

Posille ja negalle on paikkansa niin hyvinä kuin huonoinakin hetkinä, annetaan niiden täydentää toisiaan.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Komppaan edellisiä ja olen ehdottomasti tilastojen kannalla, joten jatka sitä samaa hyvää ja selkeää
ulosantia niiden kanssa täällä aina kun siltä tuntuu.

Noin muuten pidän outona sitä, kun harva (jos kukaan) täällä kritisoi sitä kun kannatetaan ylitsevuotavasti, mutta auta armias jos esität asiasi "liian kriittiseen" ääneen niin johan on mielensäpahoittajia.
Minä olen varmaan yksi niitä, jotka ovat eniten kritisoineet @Hiki-Penan tilastoviestejä ja voin sanoa, että minulla ei ole mitään merkitystä sillä, puhutaanko viestissä JYPin menestyksestä optimistiseen tai pessimistiseen (tai realistiseen) sävyyn. Seuraan kuitenkin tilastoketjua aktiivisesti ja hyppään sujuvasti yli ne kohdat, joissa näen @Hiki-Penan kirjoittavan ottelukohtaisista pistekeskiarvoista.
 
Viimeksi muokattu:

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Politiikka, musiikki ja urheilu ovat muun muassa asioita, jotka herättävät ihmisessä tunteita ja niin pitääkin herättää. JYP menestys yhdistää ja rämpiminen vituttaa.

Asiaan. Täällä on jo pidempään vakuutettu samaa mantraa, että "nyky" kiekossa kunnon pakkien aika on ohitse ja voittavalla joukkueella on kiekollisia Mikki-hiiriä alakerta täynnä. No sitä me olemme katselleet jo pidempään ja tulokset ei mairittele. Perusteluja sille tuntuu löytyvän, vaan todisteita kovin vähän. Maailman kovimmassa kiekkoliigassa NHL:ssä on yhä järkälemäisiä pakkeja luutimassa ukot ja kiekot hevon vittuun maalin edestä.

JYP alakerran yksi ongelma on se, että se koostuu rusettiluistelijoista pelkästään. Ja kiekollisuus ei näy kuin korkeintaan "jalkavuudessa" , sillä osaa ne kolossitkin antaa sen peliä avaavan avaussyötön. Lisäksi hyökkäys alueella ovat yhtä tarkkoja ampumaan kiekon ensimmäisen pelaajan polkkareihin tai maalista ohitse.

Haluan alakertaan myös Mustia Pekkoja Mikki-Hiirten kaveriksi. Alkaisi homma paranemaan. Ja rakas joulupukki, anna heille ykkös sentteri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös