JYPiin liittyviä unelmia, unia ja utopistia haaveita (ei huhuja)

  • 224 582
  • 1 375

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Tämä nostettiin jo kausiketjussa esille. Saattaisi olla aika sopiva lisä joukkueeseen, jos on saatavilla.

No niinhän näkyy. Itse oletin automaattisesti että Pitkänen on loukkaantunut ja yllätyin Jukurit-osion kirjoituksista. Oli kuitenkin ihan kärkipään hyökkääjiä ennen tuota pidempää loukkia. Ohkaiseksi käy JYPin rosteri jos/kun Vidgrenille tuosta vielä arvotaan pelikieltoa.

Turkulainen-Lassila-Puustinen
Siikanen-Christoffer-Gardiner
Pitkänen-Perttu-Rooba
Tohila-Malinen-Petman

Tuossa olisi ihan hyvät kentälliset ;)
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Turkulainen-Lassila-Puustinen
Siikanen-Christoffer-Gardiner
Pitkänen-Perttu-Rooba
Tohila-Malinen-Petman

Tuossa olisi ihan hyvät kentälliset ;)

Kyllä minä lähtisin Pitkästä asettelemaan Gardinerin ketjuun. Parhaimmalla kaudella kuitenkin 48 pinnaa liigassa, joka on aika jumalattoman kova suoritus.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Kyllä minä lähtisin Pitkästä asettelemaan Gardinerin ketjuun. Parhaimmalla kaudella kuitenkin 48 pinnaa liigassa, joka on aika jumalattoman kova suoritus.

Mietin myös itse samaa, mutta tuo Siikanen-Perttu-Rooba ei ole toiminut oikeastaan yhtään.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Heljangolla ei ollut tällä viikolla edes mitää vammaa eikä ollut kipee. Tohila meni silti edelle valmennuksen papereissa.
Jotain äkillistä on tapahtunut, enkä osta sitä, että valmennus pitäisi Tohilaa parempana vaihtoehtona. Itse kuulin vähän juttuja, että olisi henkilökohtaiset syyt olleet tässä takana.
 

Jatkojohto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kristián Pospíšil
Nemon instagramissa video kun poikansa pitää päällä paitaa Konnan kuvalla ja teksti ”one more year” Entiedä voiko olla mitään yhteyttä jypiin.
 

pynski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sakari Salminen EP:n mukaan ilman seuraa. Onkohan enää käyttöä liigatasolla?
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sakari Salminen EP:n mukaan ilman seuraa. Onkohan enää käyttöä liigatasolla?

Näyttäisi että saattaisi kyllä olla käyttöä mutta jos harkitaan tuommoista pelaajaa niin eiköhän pitäisi koeaika/ottelukohtaisella sopimuksella. Uskoisin että JYPin tähtäin on varsinkin artistisopimuksissa marraskuusta eteenpäin, mutta sitä ennen myös tarve kyllä saattaisi olla erilaisille kokeiluille tai lainoille.
 
Suosikkijoukkue
Jyp HT
Jotain äkillistä on tapahtunut, enkä osta sitä, että valmennus pitäisi Tohilaa parempana vaihtoehtona. Itse kuulin vähän juttuja, että olisi henkilökohtaiset syyt olleet tässä takana.
Olisko niin, että Heljanko on näyttönsä antanut ja jatkossa annetaan Tohillalle jääaikaa, että pääsee kehittymään? Rikulla kuitenkin on potentiaalia vielä vaikka mihin ja tuo fyysistä preesenssiä kentälle.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Odotellaan SaiPan tyhjennysmyyntejä ja napataan Kalapudas sieltä.

Kannattajien yleisen suhtautumisen vuoksi kyseiseen pelaajaan, sait mulle aikaan mieltä ylentävän kahvit näppikselle naurun tässä puuhatessa mielikuvituksettoman tyhmiä lausuntoja joissa ei huumoria tai elämää kuki.

Jopa topikin mukaisena tämä on uskalias ja piittaamaton unelma, moisella ansaitsee jo don quijote vaakunan kahdella mailalla ja diplomin.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Voisi jo sanoa, että palstalaisten näkemys sentteritilanteeseen on todella huolestunut, jos kaiken aiemman jälkeen unelmoidaan Kalapudasta takaisin JYPiin

Minä olisin ennemmin huolestunut siitä jos koronakausien sekoilujen perusteella voi määritellä pelaajan osastoon ei tarvetta - etenkin kun katsoo miten tällä hetkellä SaiPassa kulkee.
 

Naatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisko niin, että Heljanko on näyttönsä antanut ja jatkossa annetaan Tohillalle jääaikaa, että pääsee kehittymään? Rikulla kuitenkin on potentiaalia vielä vaikka mihin ja tuo fyysistä preesenssiä kentälle.
Mun mielestä olisi kyllä epäreilua tässä vaiheessa todeta että Heljanko on näyttönsä antanut. Saanut pelata Rautakorven aikana yhteensä 26 peliä huikealla alle 8 min / peli peliaikakeskiarvolla.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Mun mielestä olisi kyllä epäreilua tässä vaiheessa todeta että Heljanko on näyttönsä antanut. Saanut pelata Rautakorven aikana yhteensä 26 peliä huikealla alle 8 min / peli peliaikakeskiarvolla.

Jää JYPissä kyllä vähän vaikeeseen tilanteeseen kun ei riitä kärkiketjuihin ja alaketjuihin Tohilat yms fyysisemmät kaverit on parempia. Heljanko oli vähän tällainen köyhempien aikojen toivotaan toivotaan hankinta ja ei näytä realisoituvan. Josko nyt kuitenkin saisi näytönpaikkaa vielä poissaolojen myötä. Tohilassa taas näen erinomaista potentiaalia johonkin nelosketjuun ja alivoimaan jo ensi kaudelle
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Jää JYPissä kyllä vähän vaikeeseen tilanteeseen kun ei riitä kärkiketjuihin ja alaketjuihin Tohilat yms fyysisemmät kaverit on parempia. Heljanko oli vähän tällainen köyhempien aikojen toivotaan toivotaan hankinta ja ei näytä realisoituvan. Josko nyt kuitenkin saisi näytönpaikkaa vielä poissaolojen myötä. Tohilassa taas näen erinomaista potentiaalia johonkin nelosketjuun ja alivoimaan jo ensi kaudelle

On kyllä vähän samat fiilikset pelaajasta. Vaikka kuinka toivoisin pelaajalle onnistumisia, niin ei sillekään voi silmää sulkea, että niillä näytöillä, jotka on saanut, ei ole kyennyt vakuuttamaan valmennusta antamaan isompaa näyttöä ja aika tavalla tämänkin kauden esityksissä on vain suorittanut, ei tuonut mitään peliä edistävää laatikkoon ikävä kyllä.

Jossain toisessa ympyrässä ja roolissa saattaisi homma lähteä tulille, mutta onko noilla näytöillä kysyntää sitten muissa liigajengeissä jää miettimään.
 
Suosikkijoukkue
Jyp HT
Jossain toisessa ympyrässä ja roolissa saattaisi homma lähteä tulille [Heljanko]
En halua Heljankoa lytätä vaan totta kai toivon, että hän syttyisi Jypissä suuremmaksi tähdeksi kuin veljensä Tapparassa, mutta jossain vaiheessa pitää pelaajan itsensä ja varsinkin UTJ:n vetää johtopäätöksiä. Kyseessä ei ole enää nuori kaveri (23) ja hän on ollut jo 5 kauden ajan liigassa: 2 IFK:ssa ja 3 Jypissä (kts. oheinen kuva tai pelaajakortti). Pelejä on 106 alla, teholukema -15 ja positiivista kehitystä ei mielestäni ole nähtävissä. Ellei valmentajalla ja etenkin pelaajalla itsellään ole vahva tunne, että on koko ajan edistynyt merkittävästi ja on yhden pelin päässä breikkaamisesta, niin kyllä nyt olisi hyvä aika etsiä uutta suuntaa esim. Mikkelistä, Lahdesta tai jopa Lappeenrantaan.Vai onko järkeä roikkua Jypin mukana jämäroolissa kun uraa pitäisi rakentaa 23-vuotiaana? OJ on sai Puistolaan itseluottamusta ja virtaa, ja Kalapudas saa nyt luottoa Saipassa; ehkä siellä olisi enemmän peliaikaa luvassa Heljangollekin jo tällä kaudella. Tai sitten lähtee ihan rohkeasti ulkomaille, missä pystyy dominoimaan vauhdilla. Näin niinkuin pelaajan itsensä kannaltakin ajaltetuna.

Edit: tässä voisi olla hyvä paikka NHL-tyyliselle pelaajavaihdolle, mitä joku päävalmentaja muutama vuosi sitten kovasti suositteli Liigaan. Se olisi potentiaalinen 4xwin tilanne kahdelle joukkueelle ja pelaajalle, jos löytyisi toimiva ratkaisu. Eikä rahaa palaisi (paitsi palkkojen ero). Esim Kärpistä voisi Tiivola irrota vaihdossa; on kuitenkin liigajyrä, iso äijä ja ok aloittaja. Estphanin nyt lähdettyä kassassakin voisi olla varaa maksaa Heljangon ja Tiivolan palkkaero, ellei saa neuvoteltua Kärppiä maksajaksi. Pelicansissa on niin paha loukkaantumissuma, että sieltä ei tähän hätää tule vaihtoja.

 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös