JYP-huhut

  • 2 298 688
  • 10 909

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Tästähän on puhuttu toistuvasti jo monta kuukautta. Käytännössä joka kerta tulee esille, kun Schnarrista on täällä puhuttu.

Olin koko ajan siinä uskossa että oli vaan spekulointia kun mitään muuta loogista syytä sopparille JYPiin ei keksitty. Mutta hienoa jos näin on. Varmasti etäsuhteilun jälkeen on intoa asua samassa kaupungissa, eikä lähteä vielä kauemmaksi.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse kuulin tämmöistä, että olisi eronnut Jyväskyläläisestä tyttöystävästä. Mutta ota näistä selvää..
Joo, on tämänkin suuntaista kuulunut, mutta eipä näistä tiedä tosiaan tarkemmin, kun sitten kuullut taas myöhemmin toista. Mutta jos tästä olisi kiinni tänne tulo, niin voisin toimia vaikka Amorina ja saattaa takaisin yhteen.
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liikunnan Riemu
Itse kuulin tämmöistä, että olisi eronnut Jyväskyläläisestä tyttöystävästä. Mutta ota näistä selvää..
Joo, on tämänkin suuntaista kuulunut, mutta eipä näistä tiedä tosiaan tarkemmin, kun sitten kuullut taas myöhemmin toista. Mutta jos tästä olisi kiinni tänne tulo, niin voisin toimia vaikka Amorina ja saattaa takaisin yhteen.
Ette ole ainoita, jotka on kuullut tämmöistä. Itse olen tässä viikon pari ollut siinä käsityksessä, että eivät ole enää yhdessä. Tunnen etäisesti kyseisen jyväskyläläisen tyttöystävän nimenomaan yliopistopiirien kautta. 100% varmuutta ei minulla tosin ole. On siis mahdollista, että Schanarilla ei ole enää niin vahvaa syytä tulla Jyväskylään pelailemaan.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Ainakin tähän asti Schnarr sanonut nej, nein & no tarjouksille. Pidän itse lähtökohtaisesti siitä kiinni, että jatkossakin näin tapahtuu ja mies JYPissä ensi kaudella pelaa.

Pidetään peukkuja. Nimittäin aika tärkeä palanen on tullessaan.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Ja pyh, kyllä tuohonkin negatiivinen kulma löytyy. Esimerkiksi se, että "tämähän tiedettiin jo".

En nyt tahdo pysyä mukana mitä tällä tarkoitat. Koko viime vuosi odotettiin pätevää sentteriä jaa nyt sellainen näyttäisi olevan pienellä varauksella olevan tulossa.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Joo, on tämänkin suuntaista kuulunut, mutta eipä näistä tiedä tosiaan tarkemmin, kun sitten kuullut taas myöhemmin toista. Mutta jos tästä olisi kiinni tänne tulo, niin voisin toimia vaikka Amorina ja saattaa takaisin yhteen.
Helpompi se on Naten jyväskylästä kuin sveitsistä käsin lämmitellä suhdetta uuteen liekkiin.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ja tämähän toimii sitten katalyyttinä kauemmaksi Jyväskylästä…
Se voisi olla riski jos noin hullusti käynyt. Toisaalta kuten sanoin tähän saakka ainakin sanonut ei kaikille kilpakosijoille seurojen suhteen
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liikunnan Riemu
Allekirjoitettu sopimus on aika vahva syy tulla tänne pelaamaan.
On toki, mutta Schnarrilla on vielä mahdollisuus käyttää sopimuksensa ulkomaanpykälä ilmeisesti toukokuun loppuun mennessä. Ja sen käyttöön on varmasti matalampi kynnys, jos ei ole enää parempaa puoliskoa joka joutuisi jäädä Suomeen opiskelemaan.
 

Kelmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On toki, mutta Schnarrilla on vielä mahdollisuus käyttää sopimuksensa ulkomaanpykälä ilmeisesti toukokuun loppuun mennessä. Ja sen käyttöön on varmasti matalampi kynnys, jos ei ole enää parempaa puoliskoa joka joutuisi jäädä Suomeen opiskelemaan.
Mitä vielä, jos on kyttääjäluonne niin voi väijyä paremmin ex-kumppania paikallisten ravintoloiden hämyisissä kulmapöydissä kuin ulkomailla.

On tämä Jyp fanin arki vaikeaksi mennyt, nyt jo Seiskamaisesti pitää päätellä kenellä on sutinaa ja missä sekä miten se vaikuttaa pelaajan tänne saapumiseen.

Ennen vanhaan nähtiin milloin Kamil Pirosta ja muita tsekkipelaajia Shell Veturissa. Lopputulos oli kuitenkin Tomi Hirvonen ja pettymys sekä nimimerkki Peen avautuminen.

Kyllä on Jyp fanin aika pitkä uutta kautta odotellessa.
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liikunnan Riemu
Asiasta kukkaruukkuun, onko se Bailey tulossa tänne vai korvaako Thorell hänet?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Asiasta kukkaruukkuun, onko se Bailey tulossa tänne vai korvaako Thorell hänet?
Ei tietoa onko Bailey katiskassa, mutta ainakin vielä muutama päivä sitten oli neuvottelut menossa. Itse en Thorellista ole kuullut, mutta muualla ilmeisesti tälläistä tietoa. Molemmat kelpaisi itselle mainiosti ja alkaisi joukkue olemaan aika valmis, varsinkin jos myös Schnarr ja Jo.Nättinen tänne saapuisi, itse edelleen en pidä Joonasta varmana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös