JYP-huhut

  • 2 227 512
  • 10 532

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Heh. Tuo Teves oli tosiaan vähän vitsillä heitetty, mutta tommonen vähän tummapiirteinen kanadalaisen(ehkä) näköinen kaveri siellä Vidgrenin kanssa jutusteli. Tietysti myös tsekkiläiset tai slovakkit saattaa olla tuon näköisiä, mutta edelleen voi olla myös se vaihto-opiskelija.
Ehkä huominen julkaisu onkin joku ylläriulkkari.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jarkko Immonen ja Otto Mäkinen nähty siirtyvän ravintola Hurrikaaniin Mikko Viitasen käsikynkässä.

It's propably nothing.
Vahvat tiedot ollut, että Jakke lopettaa, mutta tulisikohan muuhun rooliin. Jos onkin one more year, niin lupaan hankkia paidan ja käydä vähintään 5 vieraspeliä paikan päällä ja kotipelejä niin paljon kuin kerkeän.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Vahvat tiedot ollut, että Jakke lopettaa, mutta tulisikohan muuhun rooliin. Jos onkin one more year, niin lupaan hankkia paidan ja käydä vähintään 5 vieraspeliä paikan päällä ja kotipelejä niin paljon kuin kerkeän.
Voihan se olla, että Jarkko on vaan kotouttamassa Mäkistä Jyväskylään.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Kyllä se mulle vaikuttaa siltä että ois kotouttamassa Mäkistä Jyväskylään ja taitaa Immonen asua Jyväskylässä myös? Mietin kun liikkui huhuja siitä että Mäkinen ei ollut enää tyytyväinen sopimukseen JYPin kanssa, niin Oisko Jakke pystynyt rauhoittelemaan lähtöhaluja ja kertomaan positiivisia asioita organisaatiosta?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Jakke nelosketjun keskelle olisi hyvä veto jos herra ei lopeta. Veikkaan, että markkinointimielessä ei huono ratkaisu myöskään vaikka rooli pieni.
Tämä olisi parasta mitä voisi tapahtua, en kuitenkaan viitsi innostua vielä.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toivon todella että Kuningas Immonen palaa JYPiin, ottaa haltuun nelossentterin tontin ja on se rauhoittava tekijä joukkueelle.
Tohdin kuitenkin epäillä että mitenkä kauniisti Immonen on Mäkiselle JYPistä puhunut. Se mitä itse olen kuullut niin Immosella jäi melkoinen paskan maku suuhun siitä kun Viitanen siirsi miehen sivuun.
Toki toivoa sopii että asiat on sovittu.

Omistajuus on tässä ollut isolta osalta sitä että entiset pelaajat halusi olla alkuperäisessä Hippos-hankkeessa mukana.

Edit.lisätty toivo paremmasta.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ymmärrän kyllä että yhteistyökumppaneille lähetetään tiedote mutta vähän erikoiselta kalskahtaa että tiedote annetaan näin että sen voi jakaa jo joka paikkaan reilusti ennen virallista ulostuloa.
Joo. Jotai asioita on ainakin mulle joskus tullut sähköpostiin ennen seuran tiedotetta, mutta tosiaan en muista ainakaan itse, että pelaaja hankintoja olisi tullut. Toki mulla monesti hukkuu nuo postit tuonne roskapostien sekaan, että ihan 100 varmaksi en osaa sanoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös