JYP-huhut

  • 2 228 155
  • 10 532

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Jos valmentaja on spekuloitu Tobias Johansson ja herra halutaan tiedotustilaisuuteen paikalle, on ensi viikko viimeinen vapaa sauma ennen Norjan maajoukkueen MM-leirityksiä ja harjoituspelejä.

Seuraava Norjan miesten maajoukkueen peli pelataan liiton kalenterin mukaan 12.4. Tanskassa.
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Noniin. Peli on avattu. Nyt sitten vaan potentiaalisia nimiä tiskiin. Pennerborn ilmeisesti laskuista pois.
Veikkaisin sitä yhtä, jolla on kuulemma ollut jo pitkään toiveena päästä Suomeen valmentamaan, mutta jonka kanssa JYP ei vielä viime viikolla ollut keskustellut, mutta muuten vaan päätti kuitenkin suomalaiselle lehdistölle kertoa toiveistaan. Nimeä en muista, enkä tiedä yhtään mitään valmentajan tasosta. Vain stoori jäi mieleen :)
 

MiksaK

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Veikkaisin sitä yhtä, jolla on kuulemma ollut jo pitkään toiveena päästä Suomeen valmentamaan, mutta jonka kanssa JYP ei vielä viime viikolla ollut keskustellut, mutta muuten vaan päätti kuitenkin suomalaiselle lehdistölle kertoa toiveistaan. Nimeä en muista, enkä tiedä yhtään mitään valmentajan tasosta. Vain stoori jäi mieleen :)
Joakim Fagervall. Ilmoitti tekevänsä ratkaisunsa ennen pääsiäistä eikä jatka Bodenissa.
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Tämä ei ole oma huhu, tuli vastaan tuolla toisaalla, mutta sellaista huhuttiin, että sponsoreille olisi kerrottu valmentajasta ja julkaistaisiin ens viikolla ja valmentaja olisi ruotsalainen
JYPin viestintälinjalla tästä voitaisiin vetää johtopäätös, että valmentaja onkin yllätysnimi, Reijo Ruotsalainen! Kaikki sponsorit tekee yhtäaikaisen facepalmin ja Seppänen luulee, että ne taputtaa...
Joakim Fagervall. Ilmoitti tekevänsä ratkaisunsa ennen pääsiäistä eikä jatka Bodenissa.
Just se!

No, jännitetään kai sitten vielä ensi viikkoon, että kuka sieltä oikeasti tulee.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Kyllähän se suurella todennäköisyydellä tämä tai Johansson on. Pääasia et nyt joku selvyys tulisi. Fagervallissa saa vaan pelätä yhden tyypin jatkamista apuvalmentajana.
Se, että henkilöt ovat olleet samassa organisaatiossa valmentamassa kahden kauden ajan 14 vuotta sitten tuskin tarkoittaa sitä, että Hämäläinen olisi mukana. Ainakin haluan uskoa näin.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se, että henkilöt ovat olleet samassa organisaatiossa valmentamassa kahden kauden ajan 14 vuotta sitten tuskin tarkoittaa sitä, että Hämäläinen olisi mukana. Ainakin haluan uskoa näin.
No juu ja toivotaan hartaasti näin. Hyvä kuitenkin vähän maalailla uhkakuvia ettei täysin iloksi muutu tämä synkkyys, jota täällä harrastettu. Aika näyttää ja reilun kuukauden sisällä ollaan muutenkin paljon viisaampia kaikesta koskien ensi kautta. Katsotaan sitten vituttaako vai ärsyttääkö vain.
 

Baldrick

Jäsen
Se, että henkilöt ovat olleet samassa organisaatiossa valmentamassa kahden kauden ajan 14 vuotta sitten tuskin tarkoittaa sitä, että Hämäläinen olisi mukana. Ainakin haluan uskoa näin.
Tällä hetkellä johtava ajatus omissa odotuksissani on Murphyn laki, mutta olen ehdottoman valmis yllättymään positiivisesti.
 

TyöUkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kärsivällisyyttä, kyllä sieltä kokoonpano täyttyy pakosti. Toisaalta jos haluaa itseään stressata tälläisellä, niin ok sekin. Itse en osaa sanoa yhtään millainen joukkue tulee ensi kaudeksi ja oikeastaan se on ihan virkistävää.
No varmaan mennyt kausi selittää sen miksi panikoidaan. Pitihän meillä olla tällekin kaudelle täysi ja ehjä rosteri. Tai siis olihan meillä täydet kokoonpanot toki kun junnuista otettiin pelaajia.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hymyilyttää tämä panikointi, vaikka sen tavallaan ymmärränkin.

Ai miksi hymyilyttää? Noh, ainakin osa porukasta ymmärtää, kun asiat tuodaan julki. Nyt alkaa olla monilta osin valmista, mutta julkistusten tarkkaa ajankohtaa ei ole vielä päätetty.

Kaikkia toiveita ei toteuteta, mutta paljon hyvää on tulossa.

Malttakaa vielä vähän.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hymyilyttää tämä panikointi, vaikka sen tavallaan ymmärränkin.

Ai miksi hymyilyttää? Noh, ainakin osa porukasta ymmärtää, kun asiat tuodaan julki. Nyt alkaa olla monilta osin valmista, mutta julkistusten tarkkaa ajankohtaa ei ole vielä päätetty.

Kaikkia toiveita ei toteuteta, mutta paljon hyvää on tulossa.

Malttakaa vielä vähän.
Mulle on jo paljon hyvää jos Hämäläinen ei ole tuossa valmennus tiimissä mukana :D
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No varmaan mennyt kausi selittää sen miksi panikoidaan. Pitihän meillä olla tällekin kaudelle täysi ja ehjä rosteri. Tai siis olihan meillä täydet kokoonpanot toki kun junnuista otettiin pelaajia.
Jollekin varmaan voi selittää joo, mutta tulossa on sen verran paljon muutoksia, että ei se ole ehkä kovin järkevää.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Mulle on jo paljon hyvää jos Hämäläinen ei ole tuossa valmennus tiimissä mukana :D
Mulle ainakin tuo Nelforin "Kaikkia toiveita ei toteuteta" oli aika selkeä signaali siitä, että Hämäläinen tottatosiaan tulee jatkamaan. Tästä syystä Viitanen päätti lähteä. Seppäsen puuhastelu siis jatkuu.

Kattellaan!
 

MiksaK

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jollekin varmaan voi selittää joo, mutta tulossa on sen verran paljon muutoksia, että ei se ole ehkä kovin järkevää.
Tässä ketjussa kun ollaan niin sellaisestakin muutoksesta ollut juttua, että päävalmentaja ja UTJ olisi yksi ja sama henkilö.
Sattumoisin Fagervallilla kokemusta molemmista pesteistä Björklövenissä.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Jos näin olisi, niin olisin itse ainakin ihan helvetin pettynyt.
Toiveita taisi olla pitkälti kaksi kappaletta. Viitanen ja Hämäläinen ulos. Viitasen lähtö on jo uutisoitu, joten mikäs toive meille jää toteuttamatta? En itse ainakaan keksi parempaa selitystä tuolle Nelforin fraasille.

EDIT: Tietysti jos toiveen toteuttamatta jättäminen tarkoittaa sitä, että UTJ:tä ei tule, vaan Fagervall tulisi hoitamaan molempia virkoja, niin hyväksytään. Kaverilla kuitenkin 20 vuoden kokemus kahdesta korkeimmasta sarjatasosta ruotsissa.
 
Viimeksi muokattu:

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toiveita taisi olla pitkälti kaksi kappaletta. Viitanen ja Hämäläinen ulos. Viitasen lähtö on jo uutisoitu, joten mikäs toive meille jää toteuttamatta? En itse ainakaan keksi parempaa selitystä tuolle Nelforin fraasille.
Jos Hämäläinen siellä oikeasti jatkaisi, niin itselle ainakin pettymys olisi ainoa tunne mitä on. Tämä kausi jo kertoi sen millainen mies Hämäläinen on, jo pelkästään junnupuolen sekoilut pitäisi olla sellainen asia, että ei pitäisi olla minkäänlainen vaihtoehto valmennus tiimiin.
 

manageri6969

Jäsen
Suosikkijoukkue
Osaavat Jääkiekko-organisaatiot, Jypinkylä
Toiveita taisi olla pitkälti kaksi kappaletta. Viitanen ja Hämäläinen ulos. Viitasen lähtö on jo uutisoitu, joten mikäs toive meille jää toteuttamatta? En itse ainakaan keksi parempaa selitystä tuolle Nelforin fraasille.
Olisiko vaikka Jukka Seppänen?
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis, mikä juttu tuo on että sponsoreille on kerrottu ja ensi viikolla julkaistaan, jos kerran hommat on saatu maaliin niin miksei samantien julkaista tai vähintään ilmoiteta julkisesti että neuvottelut on saatu onnistuneesti maaliin ja ensi viikolla julkaistaan nimi/nimet. Eli eri arvoistetaan joukkueen tukijat sen mukaan onko sponsori ja jos niin kuinka isolla panostuksella, ei mun mielestä hirveen järkevää kun varsinkin nyt koko yhteisö pitäisi saada täysillä seuran tueksi riippumatta siitä kuinka isosti on/on ollut tukemassa. Eikö talven viestintä virheistä ole opittu mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös