JYP-huhut

  • 2 229 871
  • 10 540

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP esillä kun Luulajan aikanaan CHL-mestaruuteen valmentanut Joakim Fagervall on sanonut haluavansa Suomeen.

– JYP on hyvä joukkue. Mutta ei minulla ole ollut mitään yhteyttä sinne, ainakaan vielä, Fagervall sanoo.


– Suomen kiekko kiinnostaa minua, hän sanoo ja toteaa, että valmentajana hän voi vain odottaa puhelimen pirisemistä.

– Näin se menee. Jos olet tarpeeksi hyvä, sinulle kyllä soitetaan.

Kyllähän tämä vähän tuoksahtaa.
Vaihtoehtoina on tosiaan Johanssonin lisäksi kaksi muutakin ulkomaalaista, joista ilmeisesti toinen on myös ruotsalainen. Ja kun alkanut noin kehua JYPiä, niin ettei vaan. Noo, aika näyttää, mutta toivottaisin tervetulleeksi.
 

takatolpalla

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän tämä vähän tuoksahtaa.
Vaihtoehtoina on tosiaan Johanssonin lisäksi kaksi muutakin ulkomaalaista, joista ilmeisesti toinen on myös ruotsalainen. Ja kun alkanut noin kehua JYPiä, niin ettei vaan. Noo, aika näyttää, mutta toivottaisin tervetulleeksi.
Mietin tätä samaa, että hyvin erikoinen nosto olis ilman mitään yhteyksiä. Mielenkiintoisia aikoja
 

Hämähäkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ihan sivuhuomiona semmonen että Fagervall oli Björklövenissä vuosina 2008-10 päävalmentaja edustuksessa ja toisen kauden myös u20 päävalmentaja kun samalla seuran U16 joukkuetta valmensi…..tadaaa! Tommi Hämäläinen!
Kaikki tiet vievät Room... eiku Hämäläiseen!
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuitenkin eri joukkueissa...
Noo ainakin seuravaat toisiaan somessa.

Mutta jos perkeleellisen pirun maalais seinään niin eniten spekuloinneissa on tyrkyllä UTJ:ks Hämäläisen Tommin entinen pelikaveri ja sitten puolitosissaan pyöritelty is:n haastattelun perusteella Hämäläisen Tommin entinen duunikaveri päävalmentajaks.
Hämäläisen Tommi ei tässä skenaariossa muuten lähde mihinkään.
 
Suosikkijoukkue
Jyp HT
Ja kun toivoisi että tällä kertaa UTJ on valitsemassa päävalmentajaa, eikä niin kuin 2019 että ensin tuli Tirkkonen ja sitten vasta UTJ.
Oisko mennyt paremmin, jos Veke olisi päässyt rekryämään? En tusko, ehkä olisi Ahvenjärvi tai Hämäläinen signattu elokuussa. Tirkkonen oli mielestäni hyvin vetänyt Saipassa aiemmin ja uskoin, että Jypissä samalla työmoraalilla oltaisi pleijareissa kevyesti. Tuliko sitten vastaan ensin korona vai pelitapa-vääntö, en tiedä. Oletin, että olisi annettu vetää 3 vuotta ja jotain olisi voitettukin. Huonommin tuskin olisi mennyt kuin 15-13-13-13 sijoitukset seuraavan 4 vuoden aikana ja halvemmaksikin olisi tullut.
Ihan sivuhuomiona semmonen että Fagervall oli Björklövenissä vuosina 2008-10 päävalmentaja edustuksessa ja toisen kauden myös u20 päävalmentaja kun samalla seuran U16 joukkuetta valmensi…..tadaaa! Tommi Hämäläinen!

Hämäläinenhän nämä päätökset lopulta tekee.

Nimenomaan, Seppänen vaan leimaa päätökset.
Voihan virveli, tätäkö se mun uneni tiesi...
 

Liitteet

  • nyt se lahnuska on kaikkialla.jpg
    nyt se lahnuska on kaikkialla.jpg
    78,3 KB · kertaa luettu: 140

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oisko mennyt paremmin, jos Veke olisi päässyt rekryämään? En tusko, ehkä olisi Ahvenjärvi tai Hämäläinen signattu elokuussa. Tirkkonen oli mielestäni hyvin vetänyt Saipassa aiemmin ja uskoin, että Jypissä samalla työmoraalilla oltaisi pleijareissa kevyesti. Tuliko sitten vastaan ensin korona vai pelitapa-vääntö, en tiedä. Oletin, että olisi annettu vetää 3 vuotta ja jotain olisi voitettukin. Huonommin tuskin olisi mennyt kuin 15-13-13-13 sijoitukset seuraavan 4 vuoden aikana ja halvemmaksikin olisi tullut.
Ihan vain sillä että kun normaalisti se UTJ alkaa rakentamaan joukkuetta valmentajalle jota itse on ollut rekryämässä.
Nythän Viitasella meni 2v siihen että pääsi rakentamaan joukkuetta itse valitsemalleen valmentajalle. Toki JYPissä nyt moni muukin asia on viime vuosina tehty väärinpäin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan vain sillä että kun normaalisti se UTJ alkaa rakentamaan joukkuetta valmentajalle jota itse on ollut rekryämässä.
Nythän Viitasella meni 2v siihen että pääsi rakentamaan joukkuetta itse valitsemalleen valmentajalle. Toki JYPissä nyt moni muukin asia on viime vuosina tehty väärinpäin.
Jos tarkkoja ollaan, niin Veke ei koskaan päässyt rakentamaan joukkuetta itse valitsemalleen valmentajalle.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Tommi Hämäläinen - Urheilutoimenohjaaja?
Tommi Hämäläinen 1600 peliä "lempilapsi" tittelinä vaikka suuri johtaja ja sitten otetaan pari muuta kaveria UTJksi ja valmentajaksi joilla oikeasti ei vastuuta.

Tässähän alkaa tulla mieleen sellainenkin salaliittoteoria tai ajatus, miksi Veke nyt lähtee kokonaan seurasta vaikka aluksi ei pitänyt kuin UTJn roolista poistua syy on se, että Hämäläinen jääkin seuraan.

Viitanen kuitenkin ajat sitten huomannut että Hämäläinen on keisari ilman vaatteita ja oli palopuhetta pidellyt Herra Seppäselle tilanteesta. Ehkäpä Seppänen valinnut jälleen Tommin, eli Veke tämän jälkeen vetänyt johtopäätökset ja halunnut poistua seurasta.

Yllä oleva ei siis perustu mihinkään faktaan kunhan tälläinen tuli mieleen, niistä faktoista jota meillä tarjolla on.

Huolestuttavaa, erittäin huolestuttavaa
 

VeMa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NYR
Kerttula kelpaa.

Oikeastaan kuka tahansa kyseiseen hommaan menestyksekästä työkokemusta omaava kelpaisi minulle tällä hetkellä avoimiin paikkoihin. Kunhan se tulee kokonaan organisaation ulkopuolelta.

Mikään työpaikka, organisaation tms ei voi kehittyä, jos samat naamat pelaa pientä tuolileikkiään ja niitä vanhoja tuttuja tai vanhoja kavereita tuodaan sisään.

UTJn paikalle kelpaa jopa joku vanha valmentaja tms, kunhan kontakteja löytyy ja ihmisenä ei ole mikään kokovartaloSeppänen.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eihän täälläkään voida olla niin sekaisin, että Hämäläinen oikeasti täällä jatkaisi missään roolissa jos jo kerran nytkin siirrettiin loppukaudeksi "sivuun", mutta jos jatkaisi, niin menisi kyllä itsellä viimeinenkin usko seuraan siinä.
Olishan tuo kyllä aika ultimaattinen Roudasta rospuuttoon -henkinen "minä laitan vielä kaiken kuntoon!!!" -tyyppinen veto.
 

Ikijää

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Toronto Maple Leafs
Eihän täälläkään voida olla niin sekaisin, että Hämäläinen oikeasti täällä jatkaisi missään roolissa jos jo kerran nytkin siirrettiin loppukaudeksi "sivuun", mutta jos jatkaisi, niin menisi kyllä itsellä viimeinenkin usko seuraan siinä.
Jos näin kävisi, seura olisi silmissäni kuollut. Mutta EIHÄN nyt hyvänen aika Seppänenkään NIIN sekaisin voi olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös