JYP-huhut

  • 2 229 309
  • 10 536

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kaippa sen voi tännekin mainita, valmennuskuviot on todella auki vielä JYPillä, mutta sellaistakin huhua liikkuu, että Marko Veltsu Virtanen tekisi comebackin.. En kyllä itse suoraan sanottuna paljoa innokkaammin tätä ostaisi, kuin KÖKin päävalmentajuutta. Eli ei jatkoon toivottavasti..
 

Ikijää

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Toronto Maple Leafs
Kaippa sen voi tännekin mainita, valmennuskuviot on todella auki vielä JYPillä, mutta sellaistakin huhua liikkuu, että Marko Veltsu Virtanen tekisi comebackin.. En kyllä itse suoraan sanottuna paljoa innokkaammin tätä ostaisi, kuin KÖKin päävalmentajuutta. Eli ei jatkoon toivottavasti..
Äläs ny saatana edes spekuloi tälläistä. Apua. En saa henkeä.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Kaippa sen voi tännekin mainita, valmennuskuviot on todella auki vielä JYPillä, mutta sellaistakin huhua liikkuu, että Marko Veltsu Virtanen tekisi comebackin.. En kyllä itse suoraan sanottuna paljoa innokkaammin tätä ostaisi, kuin KÖKin päävalmentajuutta. Eli ei jatkoon toivottavasti..
Jospa me sit päästäis vaikka taas välieriin.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kauppa sen voi tännekin mainita, valmennuskuviot on todella auki vielä JYPillä, mutta sellaistakin huhua liikkuu, että Marko Veltsu Virtanen tekisi comebackin.. En kyllä itse suoraan sanottuna paljoa innokkaammin tätä ostaisi, kuin KÖKin päävalmentajuutta. Eli ei jatkoon toivottavasti..

Aika plääh vaihtoehto olisi. Olisin mielummin ottanut Jyrki Ahon, en niinkään pelitavallisen asioiden perusteella vaan mielummin sellaisen tietyn rehdin toimintatavan vuoksi.

Toki Virtasen edellinen ajanjakso alkoi niin perseelleen viimeksi että tuosta olisi ainakin helppo parantaa. Ja varmasti Virtanen on kehittynyt valmentajana edellisen valmennus pätkän jälkeen.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaippa sen voi tännekin mainita, valmennuskuviot on todella auki vielä JYPillä, mutta sellaistakin huhua liikkuu, että Marko Veltsu Virtanen tekisi comebackin.. En kyllä itse suoraan sanottuna paljoa innokkaammin tätä ostaisi, kuin KÖKin päävalmentajuutta. Eli ei jatkoon toivottavasti..
Jos vaihtoehdot ois Virtanen ja Hämäläinen, niin 100 kertaa sadasta valitsisin Virtasen.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Veltsu sai viime keikallaan aivan liikaa paskaa niskaansa - myös allekirjoittaneelta.

Voin ihan rehellisesti sanoa, että Pönön ja KÖK:n jälkeen Veltsu olisi valtava askel parempaan.

Näin se aika kultaa muistot. Olihan siellä nyt ihan kummallisia kokeiluja.

Lisäksi puolustuspeli omassa päässä oli sellainen ettei riittänyt 7 ottelun sarjasta enää jatkoon kun vastaan tuli vähän parempi joukkue.
 
Suosikkijoukkue
Jyp HT
Ja varmasti Virtanen on kehittynyt valmentajana edellisen valmennus pätkän jälkeen.
Joo, siksi se sai Lukosta kenkää kun ei miljoonan pari Jypiä isommalla rosterilla saanut tulosta aikaan vaan suli IFK:ta vastaan pleijareissa. Siis deja vu kuin Jypin sulamisista Saipaa ja IFK:ta vastaan sarjoissa ja ratkaisupeleissä. Vaikka Virtasen joukkueet jostain marraskuusta alkaen pelasivatkin kyllin hyvin pleijareihin päästäkseen niin aina ne sulivat playoff sarjoissa, koska Virtanen ei osaa reagoida pelin sisällä muuttuviin tilanteisiin ja varsinkaan käskyttää aggressiivista vastausta eli AHL tyylistä taklauspeliä ja nyrkkihippaa, jos ei muu auta. Noilla Jyp olisi 5-1 johtonsa turvin voittanut ottelun kun momentumia olisi sitten muutettu vaikka väkisin kun IFK teki pari maalia. Rosterissa oli isoja miehiä tarpeeksi: YONKMAN, Kalteva, Kuukka, Lindroos, Mäenpää, KOLEHMAINEN, Rooba. Noista kun jokainen olisi tanssittanut IFK:n kärkimiehiä, niin ei varmasti olisi tullut 5-5 tasoihin kun keskittyminen olisi karannut. Ihan stnan sama vaikka tulisi sakkoja, mutta kotiluolassa ei IFK saa 5-1 sillasta nousta. Mutta tämä on mun lähestymistapa ja Veltsulla oli omansa.

Mieluummin ottaisin vaikka Dufvan takaisin kuin Veltsun. Ja sitä ennen toki Jyrki Ahon. Ja mieluiten Karri Kiven.

EDIT: Harva asia on ottanut pannuun yhtä kovasti kuin Jyp-Saipa sarja, mikä huipentui Dennis Saikkosen tragediaan, ja Jypin dynastian lopettanut Jyp-IFK munaton sekoilu 2018 pleijareissa. Tuokaa vaikka Yonkman valmentajaksi ennemmin kuin Veltsu takaisin. Sori naapuri, mutta tuosta matsista ei ole paluuta Jypin penkin taakse. Siitä olen samaan mieltä Seppäsen kanssa.
 

Liitteet

  • 2018-03 Jyp-IFK.jpg
    2018-03 Jyp-IFK.jpg
    76,5 KB · kertaa luettu: 141
Viimeksi muokattu:

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo, siksi se sai Lukosta kenkää kun ei miljoonan pari Jypiä isommalla rosterilla saanut tulosta aikaan vaan suli IFK:ta vastaan pleijareissa. Siis deja vu kuin Jypin sulamisista Saipaa ja IFK:ta vastaan sarjoissa ja ratkaisupeleissä. Vaikka Virtasen joukkueet jostain marraskuusta alkaen pelasivatkin kyllin hyvin pleijareihin päästäkseen niin aina ne sulivat playoff sarjoissa, koska Virtanen ei osaa reagoida pelin sisällä muuttuviin tilanteisiin ja varsinkaan käskyttää aggressiivista vastausta eli AHL tyylistä taklauspeliä ja nyrkkihippaa, jos ei muu auta. Noilla Jyp olisi 5-1 johtonsa turvin voittanut ottelun kun momentumia olisi sitten muutettu vaikka väkisin kun IFK teki pari maalia. Rosterissa oli isoja miehiä tarpeeksi: YONKMAN, Kalteva, Kuukka, Lindroos, Mäenpää, KOLEHMAINEN, Rooba. Noista kun jokainen olisi tanssittanut IFK:n kärkimiehiä, niin ei varmasti olisi tullut 5-5 tasoihin kun keskittyminen olisi karannut. Ihan stnan sama vaikka tulisi sakkoja, mutta kotiluolassa ei IFK saa 5-1 sillasta nousta. Mutta tämä on mun lähestymistapa ja Veltsulla oli omansa.

Mieluummin ottaisin vaikka Dufvan takaisin kuin Veltsun. Ja sitä ennen toki Jyrki Ahon. Ja mieluiten Karri Kiven.

Ihan samaa mieltä tästä.

Ajattelin nyt kuitenkin jättää sellaisen option että on kehittynyt. Mutta sehän ei vielä takaa mitään.

Keksisin itsekin monta mutta valmentajaa jotka ottaisin JYP.n ennen Virtasta.
 
Suosikkijoukkue
Jyp HT
Kukapa ei keksisi. Oleellista kuitenkin, että Veltsu ei ole KÖK tai Pönö.
No siinähän se oliskin trifecta ens kaudeksi... Veltsu, Pönö ja Kök
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Äläs ny saatana edes spekuloi tälläistä. Apua. En saa henkeä.
Virtanen olisi valtaisi parannus nykyhetkeen, vaikka hommat jäi pahasti puolitiehen...

Yksi mestaruus olisi ainakin pitänyt tulla, mutta ei sitten millään. CHL oli sitten oma lukunsa tietysti.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Miksi Granath menisi tässä vaiheessa uraa jonnekin Jyväskylään?
Mitäänhän minä en tiedä, mutta Granathilla ja päävalmentajaksi veikkaamallani Norjan miesten maajoukkueen päävalmentajalla Tobias Johanssonilla on yhteistä historiaa. Paitsi Norjan maajoukkueesta, niin myös Frölundan U20-joukkueesta, jossa hän oli esimerkiksi kaudella 19-20 päävalmentaja.

Ei tietenkään todiste yhtään mistään, mutta mielenkiintoinen yhteensattuma...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös