JYP-huhut

  • 2 237 262
  • 10 563

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Joku Jarno Pikkarainen ei kyllä mitään iloa ja riemua minussa herätä. Toivottavasti ei ole hän kyseessä. Mieluummin ottaisin jopa sen Turusen Antin...
Ei minussakaan ja en myöskään ymmärrä miten Pikkarainen liittyy haluttuun strategiaan on aika samasta muotista sinänsä kuin Rautakorpi vaikka pelilliset nyanssit toki eroaa.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pike valmentajaksi ja Miro Karjalainen puolustukseen. Voisi siinä sattua ja tapahtua. :)
Meillä on ollut niin vähän tunteita herättäviä tapahtumia muutenkin, että olis hyvä saada vähän lisää. Ei siinä, kyllä mulle iso ja ilkeä pakki aina kelpaa.
 

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös Rautakorpi asu Jyväskylässä? Juuri ennen potkuja KSML teki jutun, jonka mukaan asuu Haukkalassa ok-talossa. Tuskin hän nyt saman tien häipyi kaupungista kun poikakin taitaa olla ekaluokkalainen.
Joo väliaikaisesti asui JYPin järkkäämässä asunnossa, mutta hänellä on talo muistaakseni jossain Hämeenlinnan tai Tampereen seudulla, ja siellä tietääkseni vaikuttaa nyt.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Hyvinkin isojen ruokaostosten kanssa poistui äsken Keljon Prismasta vaimonsa kanssa.
Jotenkin silloin alusta asti tuli heti mieleen, että noinkohan JYPillä ja Rautakorvella tulisi kuitenkin olemaan vielä jotain bisneksiä. Siihen malliin Jukka turinoi kun häneltä kysyttiin kommenttia potkuista.

"En kommentoi, koska asiat ovat JYPin kanssa vielä kesken"

Jotenkin en yllättyisi, jos ensi kaudella Viitasen paikalla istuukin TukkaJukka.

EDIT: Lisätäkseni tähän, ennenkuin joku tulee huutelemaan, että tuskin Jukka tulee enää ikinä edes pieraisemaan JYPin suuntaan, niin aikuiset ihmiset on siitä hienoja olentoja, että asiat pystyy monesti puhumaan halki poikki ja pinoon kunhan kaikilla on mukana vain ripaus nöyryyttä ja anteeksiantoa. Aivan taatusti Rautakorpea kiinnostaa tuo pesti, jos sellainen on saatavilla ja siitä maksetaan asiaankuuluvaa korvausta. Turha sitä taloa siellä haukkalassa on turhanpanttina seisottaa.
 
Viimeksi muokattu:

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Jotenkin silloin alusta asti tuli heti mieleen, että noinkohan JYPillä ja Rautakorvella tulisi kuitenkin olemaan vielä jotain bisneksiä. Siihen malliin Jukka turinoi kun häneltä kysyttiin kommenttia potkuista.

"En kommentoi, koska asiat ovat JYPin kanssa vielä kesken"

Jotenkin en yllättyisi, jos ensi kaudella Viitasen paikalla istuukin TukkaJukka.

Sanotaanko, että voisi olla ihan kivakin juttu.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Joo väliaikaisesti asui JYPin järkkäämässä asunnossa, mutta hänellä on talo muistaakseni jossain Hämeenlinnan tai Tampereen seudulla, ja siellä tietääkseni vaikuttaa nyt.

Jukalla on ihan vuosi sitten valmistunut ok-talo Haukkalassa, käynyt työmaallakin usein toissa kesänä jutustelemassa. Tämä on ihan tieto koska jälkikasvu ollut siellä kesätöissä.
 

avjk

Jäsen
Suosikkijoukkue
No mitä näitä nyt on...
Otsikkoon vedoten: täysin samaaa mieltä. Aika monta miljoonaa on jäällä ja tää pelaaminen kokonaisuudessaan on ihan pelkkää roiskimista, vituttaa olla vuoden tauon jälkeen hallilla.
Itse en ole työkiireiden takia IFK:n kaikkia tämän kauden pelejä nähnyt edes Liigan osalta, saati harjoitusotteluita, mutta nämä kaksi viimeisintä peliä, jotka olen kokonaan nähnyt, ovat olleet kyllä sekavimpia IFK-pelejä mitä olen hetkeen nähnyt. Pelissä ei ole ollut järjen hiventäkään
Tuollaisella hyökkäysmateriaalilla pitäisi olla jotain muutakin ideaa kuin sooloilu ja kiekon dumppaaminen päätyyn. Revolveri karvaus on mahtavaa toimiessaan, mutta täysin epärealistinen pelitapa 60 pelin runkosarjaan ja pitkiin pudotuspeleihin,

- en pidä tunnetilasta jolla kotona pelataan. Täällä saa voiton aivan liian helposti ilman mustelmia.
- kotiotteluihin valmistautuminen on kohta 1,5 kautta mennyt päin persettä.
- pelin rakenne hajoaa liian usein.
Vai Jarno Pikkarainen?
Tämäkö se strategia nyt sitten onkin? Saatan muistaa väärin, mut olikos JYP:llä joskus tämän tyyppinen valmentaja, joka ei sitten sopinutkaan strategiaan ja sai kenkää?
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jotenkin silloin alusta asti tuli heti mieleen, että noinkohan JYPillä ja Rautakorvella tulisi kuitenkin olemaan vielä jotain bisneksiä. Siihen malliin Jukka turinoi kun häneltä kysyttiin kommenttia potkuista.

"En kommentoi, koska asiat ovat JYPin kanssa vielä kesken"

Jotenkin en yllättyisi, jos ensi kaudella Viitasen paikalla istuukin TukkaJukka.
Mulle sanottiin joskus, olikohan viime keväänä vai kesällä, että tukkajukka ois meidän utj sit kun hänen sopimus loppuu. Nyt potkittiin pois, niin voisi hyvin ollakin meidän seuraava utj, enkä pistäisi kyllä yhtään pahaksi.

Tämä tuskin siis mitään tietoa ollut, heitto vain.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
UTJ Rautakorvesta minullekin huhuja kantautunut.
Näin ulkopuolisena tulen ihmettelemään asiaa.

Viitanenhan on teidän UTJ. Eikö se mennyt niin, että Seppänen oli alunperin halunnut Hämäläisestä pääkoutsin, ei Rautakorvesta.. vai?

Nyt Seppänen haluaisi Tukka-Jukasta UTJn? Vai onko tämä hassuttelua? Selventäkää minulle, olen ihan pihalla.
 

pynski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen ehdottomasti sitä mieltä, että nimenomaan urheilutoiminnan johtamisessa Rautakorpi voisi olla erittäin hyvä valinta JYPille. Mutta sitten tulee se "mutta": urheilutoiminnasta vastaava johtaja vastaa seuran strategian toteuttamisesta vielä laajemmin kuin päävalmentaja, ja jos tähän sitoutumisessa oli hankaluuksia jo päävalmentajana, niin on aika mahdotonta nähdä Rautakorpea urheilutoimenjohtajana... Kuriositeettina mainittakoon, että hänen lähin esimiehensähän olisi siinä tapauksessa Seppänen eli ei ketään silottelemassa välissä. En usko hetkeäkään tähän skenaarioon.

Mitä Pikkaraiseen tulee, niin tämä pätkä oli ainakin itselle silmiä avaava. Itsereflektointitaitoja näyttää ainakin olevan.

 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Näin ulkopuolisena tulen ihmettelemään asiaa.

Viitanenhan on teidän UTJ. Eikö se mennyt niin, että Seppänen oli alunperin halunnut Hämäläisestä pääkoutsin, ei Rautakorvesta.. vai?

Nyt Seppänen haluaisi Tukka-Jukasta UTJn? Vai onko tämä hassuttelua? Selventäkää minulle, olen ihan pihalla.

Ei, Seppänen halusi alunperin ulkomaalaisen valmentajan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös