JYP fanien odotukset kaudelle 07-08

  • 12 558
  • 53

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Nyt on buumi kova fanien joukossa, puhumattakaan joukkueen sisällä.

Minua itseä kiinnostaa mitkä on fanien odotukset tulevalle kaudelle, mikä tulos täyttäisi odotukset ja mikä sitten penkin alle jos kaikki ei menekkään niin kuin elokuvissa ja päiväunissa.

Ise ainakin odotan kohtuullista parannusta edellisiin kausiin. Pelillisesti odotan yleisöön menevää kiekkoa ja voittoja tulee enmmän kuin tappioita.

jos ei tule suoraa pudotus peli paikkaa petyn aika lailla. mutta maltillisena kannattajana odotan sellaista runkosarja sijoitusta 4-6 jolloin olen tyytyväinen, Minkä jälkeen olisi loistava lähteä pudotuspeleihin. kaikki mikä tulee sen jälkeen on minulle plussaa.
 

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Runkosarjassa sijat 4-6 haarukassa ja ennenkuin joku alkaa huuteleen heikosta puolustuksesta niin lääke löytyy siihenkin. Tehdään 1 maali vastustajaa enemmän ,minkä ei luulisi olevan tuolla hyökkäyskalustolla vaikeaa. Kauden päätteeksi pronssi olkoon värimme.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Runkosarjassa sijat 4-6 haarukassa ja ennenkuin joku alkaa huuteleen heikosta puolustuksesta niin lääke löytyy siihenkin. Tehdään 1 maali vastustajaa enemmän ,minkä ei luulisi olevan tuolla hyökkäyskalustolla vaikeaa. Kauden päätteeksi pronssi olkoon värimme.

Näin hän se on. Minullekin riittää jos puolustus vuotaa 5 maalin verran, niin hyökkäys tehkööt vastineeksi 6 maalia.

Vanha sanont hyökkäys on paras puolustus. Ei ehkä kuuli ihan RD:n pelikirjaan mutta minä ainakin olen tyytyväinen
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Sijat 4-6 tuntuvat kyllä melkoisen optimistiselta arviolta. Itse lähden edelleen veikkaamaan sijoja 7-10 ja sääläreistä vaihteeksi jatkoon kahdeksan parhaan joukkoon.
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Sijat 4-6 tuntuvat kyllä melkoisen optimistiselta arviolta. Itse lähden edelleen veikkaamaan sijoja 7-10 ja sääläreistä vaihteeksi jatkoon kahdeksan parhaan joukkoon.

Juuri näin.

En ole JYP-fani, mutta vastaan silti, Jyväskylässä asuvana ja JYPin peleissä aika paljon käyvänä kierona savolaisena. Itse pystyn suhtautumaan JYPiin aika puolueettomasti, vaikka tietenkin toivon näkeväni Hippoksella enemmän voittavaa kotijoukkuetta kuin häviävää sellaista. Pienet JYP-sympatiat, ilman intohimoja.

Tj tiivisti aika hyvin minunkin näkemykseni. Itse veikkaan JYPille runkosarjasta sijoja 6-10. Mahdollisuudet puolivälieriin ovat erittäin hyvät ja realistiset, uskon JYPin sinne asti nipinnapin kipuavan. Välieriin asti en usko JYPin eväiden riittävän, ei sitten mitenkään.

Sitten tullaankin siihen, että kuka lopulta olisi JYPin puolivälieriin loppuvaan kauteen oikeasti pettynyt? Työkaverini, intohimoinen JYP-fani tänään totesi, ettei kukaan, jolla on edes hieman suhteellisuuden tajua. Näinhän se aika pitkälti on.

Ja kun joku kuitenkin tarttuu, niin, ei KalPa ei pelaa samoista sijoista, ei, en ole myöskään kateellinen.
 

RuuhkaTukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, sympatiaa Jokereille
Siihen kai se tulee kuuden korville sijoittumaan. Jos kausi menee aivan nappiin, ja muut joukkueet pelaavat sopivasti ristiin, voi neljäs sija olla mahdollinen. Toisaalta loukkaantumiset, puolustuksen heikkous, valmentajan kokemattomuus (SM-liigassa), tai jokin muu syy voi suistaa JYP:in surman syövereihin aina kahdeksanneksi asti.
 

Domi666

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja kaikki muutkin Jyväskyläläiset + Calgary
No minä olisin tyytyväinen jos paikka kuuden joukossa saataisiin eikä joukkue kokisi suuria notkahduksia. Sitten se mihin voi olla todella tyytyväinen Dufvan sanoin "joukueen pitäisi olla parhaimmillaan, kun keväällä tosipelit alkaa" eli välieräpaikka tuskin on mahdottomuus jos kaikki pysyy ehjinä ja pakisto nostaa itsensä paremmalle tasolle ja vielä Sinkku on toissakauden vireessä niin kausi venyy pitkälle keväälle.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Rehellisesti? Odotukseni ovat runkosarjassa kuuden joukkoon ja pleijareissa välieriin. Kaikki muu on pettymystä. Toivottavasti JYP ei tällä kaudella petä.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Rehellisesti? Odotukseni ovat runkosarjassa kuuden joukkoon ja pleijareissa välieriin. Kaikki muu on pettymystä. Toivottavasti JYP ei tällä kaudella petä.

Juuri näin. Enkä ymmärrä, miten joku fani vähempää odottaakaan tällä panostuksella?

Tarkoitan tällä sitä, että eikö fanien odotukset ole nousseet lainkaan? Täällähän on aiemminkin, itseasiassa joka vuosi, ollut tavoitteena puolivälierät. Miten se voisi tällaisella joukkueella pysyä samana!?
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No niin, nythän tää näyttää jo paljon realistisemmalta. Yhtään yltiöpäistä veikkausta ei ole tullut ja sekös on hyvä. Mistä se sitten johtuu? Kenties siitä että ilopissa on päässyt jo kuivamaan housuun ja lattialle, kun on toivuttu pahimmasta järkytyksestä. =)

Itse kyllä lähden myös komppaamaan tuota "valtaväestöä" tässä ketjussa. Lähtökohtaisesti kuuden sakkiin kun runkosarjassa päädytään niin hyvä on. Sijat 4-6 kuulostavat oikein hyvältä. Kotietu ensimmäisellä kierroksella voisi jo viedä vaikka mihin.. no mut pelataan ensin vähän yli 50 peliä ja katsotaan sitten missä ollaan. Joka tapauksessa todella mielenkiintoinen kausi edessä.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Koettakaahan nyt pitää vähän jäitä hatussa. Välieräpaikka ja kaikki muu on pettymystä? Katotaan nyt miten ne pelit lähtee menemään.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No ihan täysi tyytyväisyys tulisi ja naama olisi hymyssä jos runkosarjassa 6 sakkiin ylletään, siitä eteenpäin ei kai sitten tarvitsekkaan enää sanoa tavoitteita, on vain voitettavaa.

Pystyn myös hyväksymään sääli-pleijarit jos niistä mennään eteenpäin vihdoin(pakko).
Tosin vastus olisi sitten kovin mahdollinen varmaankin joten ei houkuttele ajatuksena juurikaan.
Pelillisesti odotan JYPin olevan agressiivinen, oikealla tapaa. Ilman sitä ei viedä niitä tärkeitä pelejä.
"DJ" pudottaa hanskat kerran, noh noh, ei tämä ole ennustamista vaan toive joka on odotuslistallani.

Sitten olen tyytyväinen jos tämän jengin myötä saadaan edes ripaus 90-luvun henkeä myös faneihin ja tämä kausi tuo mukaan paljon uusia JYPin ystäviä.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Realistinen tavoite suoraan kuuden joukkoon. Vähintään sääläreistä jatkoon. Sen jälkeen kaikki on minulle ylimääräistä plussaa tai mikäli tuohon ei ylletä, täydellinen fiasko.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Välierät!

Joka vuosi on jauhettu pisteiden hintaa ja edullisella joukkueella kohtuullisesti pärjäämistä. Käsittääkseni pelaajabudjetti 1.7 miljoonaa on 4.suurin. Edellä Kärpät, Jokerit ja HIFK. Lukko suunnilleen samoissa. Eli alle 5.sijan ollaan tunareita ja rahanhaaskaajia mistä aina on "rahajoukkueita" arvosteltu. Eli neljän sakkiin tavoite keväällä. Se on sitten sama miten se tulee. Runkosarja on vain runkosarja.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös sen pitäisi olla selvä, että tällaisella panostuksella, ja ennen kaikkea joukkueella, ehdoton tavoite on sinne välieriin. Näin olettaisi siis joukkueella itselläkin olevan. Itse odotan JYP:n taistelevan kynsin hampain kuuden sakkiin pääsystä, tai _minimissään_ sääläreihin ja niistä jatkoon - toisaalta sinäänsä ihan sama kumpaa kautta sinne kunnon pudotuspeleihin mennään. Enempää en realistina / hienoisena pessimistinä uskalla odottaa, mutta itsekin tavallaan "asetan joukkueelle" tavoitteeksi nuo välierät.

Ei se välieriin pääsy voi mahdottomuuskaan olla, miettikääpä vaikka Ässiä tässä ihan lähiaikoina... Ehkä nyt on meidän vuoro.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Joka vuosi on jauhettu pisteiden hintaa ja edullisella joukkueella kohtuullisesti pärjäämistä. Käsittääkseni pelaajabudjetti 1.7 miljoonaa on 4.suurin. Edellä Kärpät, Jokerit ja HIFK. Lukko suunnilleen samoissa. Eli alle 5.sijan ollaan tunareita ja rahanhaaskaajia mistä aina on "rahajoukkueita" arvosteltu. Eli neljän sakkiin tavoite keväällä. Se on sitten sama miten se tulee. Runkosarja on vain runkosarja.

Tästä olen muuten samaa mieltä, mutta Blues tulee olemaan myös kärkikahinoissa. Säälipleijarit olisivat floppi, mutta hyväksyn tottakai senkin jos sieltä onnistutaan välieriin asti pääsemään, mutta hankalaa se tulee olemaan, kun Kärpät tai Jokerit olisi vastassa. 4-8 olisin itse tyytyväinen.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ole kuin yksi vastaus.

Mitään muuta tavoitetta ei tarvita kuin mestaruus. Jokainen peli lähdetään voittamaan! Millään muulla asenteella ei mestaruutta voiteta ikinä!

Olen odottanut mitalia jo pitkään ja uumoilinkin viime syksynä, ettei siihen mene enää kauaa. Ensi keväänä se on lähellä. Odotan tältä ryhmältä kultaa.
Nyt se ei jää kiinni hyökkäysmateriaalin kapeudesta.

Viisikkopuolustusta on ajettu menestyksellä jyväskyläläiseen junnukiekkoilijaan jo vuosia ja sen kypsimmät hedelmät luistelevat nyt liigajoukkueessa. Heidän lisäkseen saman lajin hedelmiä on poimittu muualta täydennykseksi ja osa on vielä kypsymässä muualla.
Taisteluilme - se hurrikaanihomma - alkaa nyt näkyä joka sektorilla JYPin touhussa yhä selvemmin ulos päin.
Nälkää on ihan perkeleesti ja nyt vihdoin myös tarpeeksi osaavia käsiä ja kokemusta myös loukkaantumisten varalle.
 
Realistinen odotukseni on runkosarjassa kuuden joukkoon ja puolivälieriin vähintään, optimistinen odotus kotietu play-offeihin ja välierät.

Pessimistinen odotus taas sijat 7-9 sekä säälipleijareissa putoaminen.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kirjoitin jo heinäkuun puolivälissä JYP:n sivuille samankaltaiseen ketjuun seuraavan viestin:
"Hyökkäys on sen verran hyvä että ainoa hyväksyttävä juttu on että JYP voittaa playoff- sarjan. Ja se hyökkäys on todellakin sen verran hyvä että JYP:n pitää olla kuuden parhaan joukossa runkosarjassa.
Eli: Semifinaaleihen"
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Pystyn myös hyväksymään sääli-pleijarit jos niistä mennään eteenpäin vihdoin(pakko).

Tätä en kyllä itse pystyisi sulattamaan. Onneksi ei ole enää M.Alatalo häviämässä PO-sarjoja. Varmasti jos jonkun gallupin tekisi niin suosituin vaihtoehto olisi runkkarissa 6:n joukkoon ja voitettu PO-sarja.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tätä en kyllä itse pystyisi sulattamaan. Onneksi ei ole enää M.Alatalo häviämässä PO-sarjoja. Varmasti jos jonkun gallupin tekisi niin suosituin vaihtoehto olisi runkkarissa 6:n joukkoon ja voitettu PO-sarja.

Kun minua lainasit niin tarkennan pikkaisen, pystyn hyväksymään mutta en ole silloin tyytyväinen monestakaan syystä, voitto siitä sarjasta tekee siitä hyväksyttävän nipin napin.
Mutta tuo hyväksyminen on laaja käsite tässä tapauksessa joten ei siitä enempää.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuudes sija runkosarjassa olisi jo kelvollinen suoritus. Pudotuspeleissä on sitten pystyttävä vaihteeksi voittamaan vähintään yksi sarja. Jos sääleihin runkosarjan päätteeksi jäädään, niin sittenpä olisi pari pleijarisarjaa voitettava.
Välierät siis tavoitteeksi, mutta nähtäväksi jää kuinka käy.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Odotan, että JYP selviää pleijareihin ja voittavat siellä ainakin sen yhden sarjan. Sääläritappiot on jo nähty Alatalon aikoina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös