JYP 2015–2016 – Veltsun reagointishow, osa III

  • 253 194
  • 1 320

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Mutta kannattaa muistaa tässä vaiheessa se totuus, että Hännikäinen ei ollut näyttänyt miesten sarjoissa oikein mitään ennen läpimurtoaan JYPin paidassa. Kyseessä on kuitenkin vain yksi kausi, vaikkakin se sitten sattui olemaan täydellinen unelmakausi.

Tässäpä se pointti nyt tuli mitä yritin aiemmin itsekin ajaa takaa. Yhtään Hännikäisen superkautta väheksymättä täälläkään, Lakulla osui kaikki kohdalleen viime kaudella. Ja pääsi iskemään ns.puskista. Alkavalla kaudella olisi sitten ollut se kuuluisa toinen kausi, jolloin häneltä olisi oikeasti odotettu samaa pistemäärää. Ainakin minulle on jossain määrin kysymysmerkki, miten Laku olisi nämä odotukset kestänyt. Koska siitä ei ole minkäänlaista faktaa.

Kuka-vitun-Tavista on sen sijaan tarjolla faktaa: Hän on tehnyt kelpo pisteet kolmen viime kauden aikana ja tulee JYPiin paljon valmiimpana pelaajana kuin Hännikäinen. Kenties ottamaan sen seuraavan harppauksen urallaan ja nousta yli 40-50 pisteen laituriksi.
Roolista tai mistään muusta se tuskin jää kiinni.
 

Ritola#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässäpä se pointti nyt tuli mitä yritin aiemmin itsekin ajaa takaa. Yhtään Hännikäisen superkautta väheksymättä täälläkään, Lakulla osui kaikki kohdalleen viime kaudella. Ja pääsi iskemään ns.puskista. Alkavalla kaudella olisi sitten ollut se kuuluisa toinen kausi, jolloin häneltä olisi oikeasti odotettu samaa pistemäärää. Ainakin minulle on jossain määrin kysymysmerkki, miten Laku olisi nämä odotukset kestänyt. Koska siitä ei ole minkäänlaista faktaa.

Kuka-vitun-Tavista on sen sijaan tarjolla faktaa: Hän on tehnyt kelpo pisteet kolmen viime kauden aikana ja tulee JYPiin paljon valmiimpana pelaajana kuin Hännikäinen. Kenties ottamaan sen seuraavan harppauksen urallaan ja nousta yli 40-50 pisteen laituriksi.
Roolista tai mistään muusta se tuskin jää kiinni.
Ei hännikäisen tehot tuurilla syntyneet, mies pelasi niukasti ylivoimaa ja oli ulkona 5-3 ylivoimasta, vaikka oli tehnyt pelissä tehoja kuinka paljon. Siksi tehotilasto oli huima, kun teki pisteensä tasakentällisin.
Toisin kuin yhden kauden ihmeellä Jussi Makkosella, Hännikäisellä toimii jalat.

Eikä ole reilua katsoa 3 edellistä kautta, Hännikäinen on 4 vuotta nuorempi, Tavin pitäisi pelata parasta lätkää ikinä, jos meinaa hännikäisen paikata. Hännikäinenhän teki välillä suurin piirtein kaikki asiat kentällä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei hännikäisen tehot tuurilla syntyneet, mies pelasi niukasti ylivoimaa ja oli ulkona 5-3 ylivoimasta, vaikka oli tehnyt pelissä tehoja kuinka paljon. Siksi tehotilasto oli huima, kun teki pisteensä tasakentällisin.
Toisin kuin yhden kauden ihmeellä Jussi Makkosella, Hännikäisellä toimii jalat.

Eikä ole reilua katsoa 3 edellistä kautta, Hännikäinen on 4 vuotta nuorempi, Tavin pitäisi pelata parasta lätkää ikinä, jos meinaa hännikäisen paikata. Hännikäinenhän teki välillä suurin piirtein kaikki asiat kentällä.
Sanoiko joku että olisi tuurilla syntyneet? Kyllä Hännikäinen tehonsa ansaitsi, ei siitä ole kahta sanaa. Kyse on vain siitä, että tuollaiseen lentoon pääseminen vaatii aina ekstraa. Ei riitä, että pelaa hyvin, vaan kaiken pitää natsata kohdilleen alusta alkaen. Toivon, että Hännikäisen ura jatkaa nostettaan myös rapakon takana, mutta on myös mahdollista, että 1-2 kautta siellä ovat hyvin vaikeita. Me tiedämme mihin Hännikäisestä on, mutta aina se ei vaan realisoidu. Hännikäiseltä on tähän asti koko uransa aikana nähty tasan yksi hyvä kausi miehissä, eikä ole mitään takeita siitä että lento jatkuisi, vaikka hyvältä näyttääkin.

Tähdenlentoja on lätkässä nähty aina, eikä ole mitään tietynlaista pelaajatyyppiä, jotka aina jäävät yhden kauden ihmeiksi. En todellakaan usko enkä toivo, että Hännikäinen olisi yhden kauden ihme, mutta mitään varmuutta tuosta ei kuitenkaan ole. Katsokaapa vaikka Antti Pihlströmin tilastoja. Yksi unelmakausi JYPissä, ennen sitä ja sen jälkeen hyvää työtä kovissakin sarjoissa, mutta superkaudet jäivät siihen yhteen. Ja kuten me kaikki tiedämme, niin jalat Antilta löytyy.. Miksi Hännikäisen kohdalla ei voisi käydä kuten Pihlströmille on käynyt?

En pidä mitenkään varmana, että Hännikäinen olisi pystynyt viime kauden kaltaiseen lentoon, jos olisi JYPissä jatkanut. On toki mahdollista, että olisi jopa parantanut, mutta varmuutta ei tietenkään ole.

Ihan hyvin Hännikäinen olisi voinut nakutella noin 30 pojoa kohtalaisella tehotilastolla ensi kaudella, kun taas Tavi saattaa löytää unelmavireen ja kemiat ketjukavereiden kanssa iskien siinä ohella 50 pistettä. Mistä näitä tietää?

Ja ettei pointti hukkuisi: Lähtökohtaisesti pidän edelleen Hännikäistä piirun verran kovempana pelaajana kuin Tavia, mutta pidän silti täysin mahdollisena, että Tavi pystyy täyttämään Hännikäiseltä jääneet suuret saappaat. Taville on luvassa iso rooli hyvien ketjukavereiden kanssa, jolloin on täysin mahdollista, että hän pystyy pelaamaan uransa parhaan kauden. Ja siinä tapauksessa aletaan väkisinkin olemaan hyvin lähellä Hännikäisen viime kauden suorituksia..
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Ei hännikäisen tehot tuurilla syntyneet, mies pelasi niukasti ylivoimaa ja oli ulkona 5-3 ylivoimasta, vaikka oli tehnyt pelissä tehoja kuinka paljon. Siksi tehotilasto oli huima, kun teki pisteensä tasakentällisin..

Voisitko ystävällisesti avata miten ihmeessä päädyit tähän päätelmään, että mielestäni Hännikäisen pisteet tulivat tuurilla?

Julius Nättisen suuntana on jo ensi kaudella Pohjois-Amerikka. Anaheim haluaa Nättisen opettelemaan pienen kaukalon tavoille ja Tynin mukaan JYP ei ole enää viime aikoina juurikaan laskenut Juliuksen varaan.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Julius Nättisen suuntana on jo ensi kaudella Pohjois-Amerikka. Anaheim haluaa Nättisen opettelemaan pienen kaukalon tavoille ja Tynin mukaan JYP ei ole enää viime aikoina juurikaan laskenut Juliuksen varaan.

Juliuksen kannalta varmaan ihan oikea ratkaisu, mutta näin JYP -fanina harmittaa, kun jälleen kerran oma kasvatti viedään käsistä ennen varsinaista läpimurtoa liigajoukkueeseen.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Itseänikin tuo harmittaa mutta varmasti oikea ratkaisu pojalle itselleen. Tavi vs Hännikäinen sen verran otan vielä kantaa että minä uskon että Hännikäinen ei todellakaan ollut "yhden kauden ihme", mies otti aivan käsittämättömästi homman haltuun ja sujuihan se kuin leffassa, mutta en usko sen olevan sattumaa ja sen vuoksi näen hänet korvaamattomana pelaajana, jopa ratkaisupelaajana. Tavi on hyvä pelaaja mutta kovin eri tyyppinen enkä usko hänen pääsevän samalle tasolle. Kuitenkin oltava yksi tärkeimpiä pelaajiamme ensi kaudella ja odotuksia on.
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Julius Nättisen suuntana on jo ensi kaudella Pohjois-Amerikka. Anaheim haluaa Nättisen opettelemaan pienen kaukalon tavoille ja Tynin mukaan JYP ei ole enää viime aikoina juurikaan laskenut Juliuksen varaan.

Ja lähteenä oli siis Keskisuomalainen ja Kari Tyni.
On kyllä harmillista, mutta samalla asiasta nousee toinenkin huoli. Kuten olen jo useaan otteeseen todennut, on hyökkäysrosterimme aivan pirun kapea ja nyt se kapenee entisestään. Mielestäni JYPin tulisi reagoida ja kääntää katseensa pelaajamarkkinoiden suuntaan uuden keskushyökkääjän löytämiseksi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, GKS TYCHY, Puolalainen lätkä, Boston Bruins
Ja lähteenä oli siis Keskisuomalainen ja Kari Tyni.
On kyllä harmillista, mutta samalla asiasta nousee toinenkin huoli. Kuten olen jo useaan otteeseen todennut, on hyökkäysrosterimme aivan pirun kapea ja nyt se kapenee entisestään. Mielestäni JYPin tulisi reagoida ja kääntää katseensa pelaajamarkkinoiden suuntaan uuden keskushyökkääjän löytämiseksi.

Olisi todella ollut mielenkiintoista nähdä miten Ju.Nättinen ottaa sen seuraavan askeleen mutta tämä on ihan ymmärrettävä liike.

Jos sentteri hankitaan niin silloin sen pitää olla sitten se ehdoton 1.sentteri, ja sitä en usko että on tulossa. Tai jos joku isompi hankinta keskustaan tehdään niin se tapahtuu sitten kun on nähty miten näillä pärjätään. Nyt kuitenkin on Löfman, Jo.Nättinen, Lahti, Hotakainen ja rotaatiossa Kanninen, T.Nättinen ja vielä mahdollisesti Virtanen joka on ollut liigan mukana nyt harjoituspelien alussa. Laitureista voi stuntata sentteriä Boyce ja ainakin Antonen.

Itse olen sitä mieltä että nyt kun seuran ympärillä on ihan mukava positiivinen pöhinä, niin laitetaan ovet säppiin ja lähdetään näillä kauteen eikä tuoda enää lisää sakkia sisään. Sitten jos tulee loukkaantumisia niin voisi katsoa uudelleen.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisi todella ollut mielenkiintoista nähdä miten Ju.Nättinen ottaa sen seuraavan askeleen mutta tämä on ihan ymmärrettävä liike.

Jos sentteri hankitaan niin silloin sen pitää olla sitten se ehdoton 1.sentteri, ja sitä en usko että on tulossa. Tai jos joku isompi hankinta keskustaan tehdään niin se tapahtuu sitten kun on nähty miten näillä pärjätään. Nyt kuitenkin on Löfman, Jo.Nättinen, Lahti, Hotakainen ja rotaatiossa Kanninen, T.Nättinen ja vielä mahdollisesti Virtanen joka on ollut liigan mukana nyt harjoituspelien alussa. Laitureista voi stuntata sentteriä Boyce ja ainakin Antonen.

Itse olen sitä mieltä että nyt kun seuran ympärillä on ihan mukava positiivinen pöhinä, niin laitetaan ovet säppiin ja lähdetään näillä kauteen eikä tuoda enää lisää sakkia sisään. Sitten jos tulee loukkaantumisia niin voisi katsoa uudelleen.
Samaa mieltä. Uskon ja myös toivon, ettei tässä lähdetä hätiköimään ja hankkimaan kallista ykkössentteriä, ellei sille näytä olevan huutavaa tarvetta, kunhan kausi saadaan käyntiin. Mielenkiintoisia nimiä sentteripuolelle on tarjolla paljon ja minulla on luottoa siihen, että nykyisistä nimistä löytyy riittävästi osaamista.

Tällä pöhinällä on kiva lähteä kauteen, mutta kovasti jännittää miten kauden alku lopulta sitten menee.
 

Bousssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Vancouver Canucks
Mitä mieltä porukka on ollut Antosen pelaamisesta harjoituspeleissä? Itse olen pitkään odotellut Antosen tulemista vakituiseksi liiga-pelaajaksi ja nyt siitä on ollut potentiaalia ilmassa. Toivon kovasti, että Virtanen antaa Antoselle reilun mahdollisuuden näyttää alkukaudesta kykynsä pelata liigassa. Tekisi hyvää saada toinen rightin laituri huban lisäksi, etenkin ylivoimalle.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Melkein itse näen että sentteriosasto on se melkeinpä vahvin osa-alue tämänhetken joukkueessa,. ei ehkä ole sitä kärkisentteriä, mutta laajuutta löytyy ja hyvä kilpailu pelipaikoista. Sen sijaan tuo puolustus tuntuu erittäin kapealta ja ehkä ekakertaa muutamaan kauteen juurikin sinne puolustukseen ei ole niin paljon noita junnuja tarjolla Akatemiasta, jos ei yllätä muutama nimi kuten Jokinen.

Tämän lisäksi vielä maalivahtiosastolla on kysymysmerkkejä, Vehviläinen/Saikkonen kaksikko on pelannut vain yhdet harjoitusottelut tähän asti ja liigakunto on kysymysmerkki, toki tarkki pystyy kyllä sen +50 peliä pelaan ja loput tuolle kaksikolle, mutta kuitenkin CHL matseja ja muuta pelataan joten kuormaa tulee.

Hankintoja jos tulee pitää olla hyvin selkeä puute, nyt ei ehkä vielä ole ennenkuin ne selviää. Juurikin vielä tuo CHL tekee sen että varmasti pelaajia putoaa ja jos nyt käytettäisiin rahat vaikka sentteriin niin loppukaudesta voi olla melkoinen pakkivaje.
 
Suosikkijoukkue
JYP, GKS TYCHY, Puolalainen lätkä, Boston Bruins
Tämän lisäksi vielä maalivahtiosastolla on kysymysmerkkejä, Vehviläinen/Saikkonen kaksikko on pelannut vain yhdet harjoitusottelut tähän asti ja liigakunto on kysymysmerkki, toki tarkki pystyy kyllä sen +50 peliä pelaan ja loput tuolle kaksikolle, mutta kuitenkin CHL matseja ja muuta pelataan joten kuormaa tulee..

Tuota samaa mietin itsekkin, mutta sitten kun laskeskelee että Tarkin takana taistelee 2.vahdin tontista Saikkonen ja Vehviläinen jolloin toinen menee Akatemiaan jossa puolestaan on sitten peliaikaa varmasti kärkkymässä kesällä NHL:ään varattu Markus Ruusu niin luulen että tuokin osasto saa olla rauhassa ainakin kauden alkaessa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuota samaa mietin itsekkin, mutta sitten kun laskeskelee että Tarkin takana taistelee 2.vahdin tontista Saikkonen ja Vehviläinen jolloin toinen menee Akatemiaan jossa puolestaan on sitten peliaikaa varmasti kärkkymässä kesällä NHL:ään varattu Markus Ruusu niin luulen että tuokin osasto saa olla rauhassa ainakin kauden alkaessa.

Lähinnä itse tässä tarkoitin riittääkö noiden taso siellä takana, varsinkin jos Tarkki ei pysy koko kautta terveenä. Toisaakaudella joukkue hävisi pudotuspelit Saipaa vastaan ihan vaan sillä kun Tarkki ei pelannut viimeisessä ottelussa. Että hyvällä tuurilla sinnekin joudutaan vielä hankintoja tekemään. Mutta tämäkin tontti menee siihen osastoon että antaa poikien ensin näyttää. Hyvä kisa nyt maalivahdin paikoistakin tulee. Todennäköisesti se joka pystyy Akatemian maalilla parhaiten vakuuttamaan niin voi sitten päästä useammin maalilla aloittaan liigassakin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, GKS TYCHY, Puolalainen lätkä, Boston Bruins
Lähinnä itse tässä tarkoitin riittääkö noiden taso siellä takana, varsinkin jos Tarkki ei pysy koko kautta terveenä. Toisaakaudella joukkue hävisi pudotuspelit Saipaa vastaan ihan vaan sillä kun Tarkki ei pelannut viimeisessä ottelussa. Että hyvällä tuurilla sinnekin joudutaan vielä hankintoja tekemään. Mutta tämäkin tontti menee siihen osastoon että antaa poikien ensin näyttää. Hyvä kisa nyt maalivahdin paikoistakin tulee. Todennäköisesti se joka pystyy Akatemian maalilla parhaiten vakuuttamaan niin voi sitten päästä useammin maalilla aloittaan liigassakin.

Toki näin, lähinnä itse ajattelin niinpäin mitä luultavasti JYPissä mietitään että määrällisesti tavallaan ei enää mahdu maalivahteja.

Tämä on kyllä erikoinen kevät/kesä kun on paljon puhetta joukkueen heikkenemisestä ja keväällä puhuttiin välivuodesta ja ties mistä mutta itsellä on paljon paljon luottavaisempi tunne nyt kuin vuosi sitten tähän aikaan vaikka viidestä harjoitusottelustakaan ei ole tullut kuin kaksi voittoa. Luottamus valmentajaan on huomattavan paljon parempi kuin parilla edellisellä kaudella, ja joukkue on, kuten jo useasti todettu, mielenkiintoisin miesmuistiin.

Ju.Nättisen lähdöstä vielä sanottava että on kyllä harmi että kun JYPistä on muutamaan vuoteen saatu kolme junnutähteä niin heitä ei olla saatu ihailla liigan puolella lähes lainkaan. Toivonmukaan Niku nyt sitten tekee "Vataset" ja lyö itsensä läpi ja onhan toki siellä mahdollinen U20-kotikisojen 1.vahti Vehviläinen.
 

marras

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itselleni kyllä suuri pettymys Ju Nättisen lähtö. Yksi eniten odottamiani pelaajia ja viime metreillä karkaa rapakon taakse.
Täysin ymmärrettävä ratkaisu ja hienoa, että JYPistä näitä tulee, mutta olisin toivonut hänen vielä kauden täällä pelaavan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jyppifanien sosiaalisessa essonbaarissa eli fb-ryhmässä huhuillaan että Tarkilla ois mennynnä sukset ristiin Tynin kanssa?

Minkään sortin lähdettä tälle vai onko pelkkää löpinää?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ottamatta mitenkään kantaa huhujen todenperäisyyteen, niin ihmetyttää kyllä miten joku pelaaja voisi hermostua Tyniin. Normaalisti Tyni tuskin on hirveästi tekemisissä pelaajien kanssa sellaisissa yhteyksissä, mistä voisi välirikko aiheutua.
 

J.Shelley#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP,Toronto Maple Leafs.
Kieltämättä vähän kaukaa haetulta kuullostaa. Mikä ihme siinä on että koko ajan pitää jollakin olla välirikko jonkun kanssa? Nyt kun ei enään keksitä ketkä pukukopissa voisi olla napit vastakkain, niin ruvetaan heittelemään tämmösiä. Kohta varmaan kuullaan että Koskinen on käyny painamassa jonkun muijaa.

Paskapuhetta, sanon minä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ottamatta mitenkään kantaa huhujen todenperäisyyteen, niin ihmetyttää kyllä miten joku pelaaja voisi hermostua Tyniin. Normaalisti Tyni tuskin on hirveästi tekemisissä pelaajien kanssa sellaisissa yhteyksissä, mistä voisi välirikko aiheutua.

Korkeintaan varmaan jos ollaan neuvoteltu jatkosopimuksesta, mutta en tiedä onko sekään juuri tämänpäivän asia.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kesä alkaa olemaan paketissa, frisbeegolfin vittumaisuus koettuna ja edellinen kiekkokausi prosessoituna.

Viime kausi oli napakymppi ja nyt voi antaa tulevan välikauden mennä omalla painollaan. Panoksena voisi olla vähintään säälit ja Virtaselle asiallinen päätös JYP-kosanderina. Ja tätä älköön tulkittako dissaamisena. Tässä seurassa ei vain ole fiksua pitää yhtä ja samaa pääkoutsia liian pitkään. Ei edes Dufvan kaltaista kuningasta.

Tulevan kauden osalta pakko arvostaa tiettyjen fanien kunnianhimoa. Itse vedän 06-07 tyylisen fiilistelykauden ja odottelen uuden päävalmentajan nimeä sekä mahdollista luokkakokousta. Tämä luonnollisti sijoitellen typeriä summia seuran oheisiin sekä itse pääasiaan.

Viesti ei olisi mitään ilman pakollista negaa ja siksi varauksetonta keskisormea tässäkin ketjussa viihtyville Ekin halveksijoille. Hävettää helvetisti tyypit joille useamman kauden 50 pinnaa ovat vain numeroita. Tehotilasto sen sijaan on kaikki kaikessa ja hyvä että päästiin oman pään syövästä eroon. Puheet ikään liittyvästä hyytymisestä myös silkkaa kultaa. Kannattaa tsekata narulta viime kevään näätäsarjaa. Siinä missä tuleva messias Löfman laitureidensa kanssa katosi kuvasta hyytyen Donskoi-shown edessä, alkoi Eki tekemään Pilen kanssa siitä mistä heille maksetaan. Tehoja. Game sevenissä ilmeni parhaiten miksi Perrin oli joka sentin arvoinen. Missä oli Löfman ja muut raikkaat jalat kun finaalipaikasta taisteltiin? No tämä tästä ja nyt pelataan jaetuilla korteilla.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viime kausi oli napakymppi ja nyt voi antaa tulevan välikauden mennä omalla painollaan. Panoksena voisi olla vähintään säälit ja Virtaselle asiallinen päätös JYP-kosanderina. Ja tätä älköön tulkittako dissaamisena. Tässä seurassa ei vain ole fiksua pitää yhtä ja samaa pääkoutsia liian pitkään. Ei edes Dufvan kaltaista kuningasta.

Tulevan kauden osalta pakko arvostaa tiettyjen fanien kunnianhimoa. Itse vedän 06-07 tyylisen fiilistelykauden ja odottelen uuden päävalmentajan nimeä sekä mahdollista luokkakokousta. Tämä luonnollisti sijoitellen typeriä summia seuran oheisiin sekä itse pääasiaan.
Lähden nyt, olen aina lähtenyt ja tulen aina lähtemään siitä ajatuksesta liikkeelle kauteen, että mestaruutta tavoitellaan. Tottakai sitä tiedostaa mahdollisuudet, jotka ovat joskus todella pienet ja joskus suuret, mutta ajatuksen tasolla en ikinä ole lähtenyt "tavoittelemaan" mitään vähäisempää. En oikein ymmärrä ajatusmaailmaa välikausista tai ylipäätään siitä, ettei jokaista matsia lähdetä voittamaan.

Tottakai sitä mietiskelee myös sitä, millainen tulos pitäisi vähintään saada, mutta mestaruus on aina lähtökohta ja jokaista matsia lähdetään voittamaan.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Lähden nyt, olen aina lähtenyt ja tulen aina lähtemään siitä ajatuksesta liikkeelle kauteen, että mestaruutta tavoitellaan.

Kukin tyylillään. Minä rakastan voittamista vähän liikaakin, mutta minulle voittamiseen liittyvien edellytysten täytyy kuitenkin olla kunnossa. Tämän vuoksi hävettää että kehtasin viime kauden joukkuetta kritisoida sanallakaan.

Mutta seuraan silti enemmän kuin mielelläni menestystä spekuloivaa keskustelua. Nälkäni ja vaatimukseni ovat vain tyydytetty Virtasen ajanjakson osalta.
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Antoset, Kanniset ja Hotakaiset ovat odotetusti saaneet vastuuta harjoituspeleissä sekä nyt CHL ottelussa. Mutta se että syntyy tehojakin on yllättänyt minut. Kiitos paskomon (MTV katsomon) ei palvelu näyttänyt kuin kolmannen erän (eikä toimi koko ottelu vieläkään) mutta sen mitä kolmannen erän perusteella analysoin olin tyytyväinen Kolehmaisen näyttöihin ja vakuuttunut Antosen pelaamisesta ylivoimalla.
Olisiko joku näistä herroista jopa musta hevonen alkavalla kaudella?
 

Lord Maza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oli.
Antoset, Kanniset ja Hotakaiset ovat odotetusti saaneet vastuuta harjoituspeleissä sekä nyt CHL ottelussa. Mutta se että syntyy tehojakin on yllättänyt minut. Kiitos paskomon (MTV katsomon) ei palvelu näyttänyt kuin kolmannen erän (eikä toimi koko ottelu vieläkään) mutta sen mitä kolmannen erän perusteella analysoin olin tyytyväinen Kolehmaisen näyttöihin ja vakuuttunut Antosen pelaamisesta ylivoimalla.
Olisiko joku näistä herroista jopa musta hevonen alkavalla kaudella?
Omaan silmään Kolehmaisen peli näytti siltä, ku ois kaivettu vähän kasvanut F.Riska takas JYPpinuttuun. Taklasi paljon, eikä ihan niin puukäsi ollut, kuin oletin. Tätä osaamista ei viime kauden joukkueessa ollut tarpeeksi, hyvä että nyt on. Taklasi mielestäni paljon (jäi kerran kunnolla jyrän alle).. Antonen oli valmiin oloinen, antoi nätin (heh heh) passin Nättisen maaliin.

Ei tässä tunnu nyt yhtään siltä, että tarviis pistää pää pensaaseen. Tietenkin mittari ei nyt ollut mikään oulunkärpät, mutta nähdyn perusteella vähintään ok suoritus. Ja pakko kyllä kehua, Yonkman on isäntä. Sitä äijää tullaan vielä kauden mittaan kehumaan näissä keskusteluissa paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös