Jussi Jokinen ja NHL-avut 2012-2013

  • 220 413
  • 485
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuskin Jokisella on ollut tarvetta pelata yhtään ottelua Kärpissä, halua on kyllä ollut.
Tarkoitinkin että tuolle tauolle Jokisen pelien välissä ei ollut mitään tarvetta. Verojen puolesta olisi hyvin voinut pelata yhtä kyytiä.

Kärpät muuten pelasi Jokisen pelien välissä 10 matsia 2,2 pisteen keskiarvolla. Viimeiset kuusi peliä tasan 2 p/peli. Jokisen takaisin tulo ei siis ainakaan parantanut tuloksellisuutta. Pelillisestikin viimeiset kuusi peliä oli keskimäärin aika huonoa Kärpiltä. Veroja ei säästetty penniäkään. Ketjuja joutui turhaan sekoittelemaan. Lentoliputkin maksoivat kai jonkun tonnin.

Jäikö niitä vielä joitakin syitä tuolle kikkailulle? Medianäkyvyys? Kyllä ehkä, mutta itse en ole sitä koulukuntaa jonka mielestä kaikki näkyvyys on hyvää näkyvyyttä. Minusta Kärpät on hyvää vauhtia tekemässä itseään naurunalaiseksi tällaisella säätämisellä.
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Verojen puolesta olisi hyvin voinut pelata yhtä kyytiä.

Mistä tiedät?

Tuosta ketjujen sotkemisesta on turha itkeä mun mielestä. Selvää on, että Kärpät tarvitsi ratkaisuvoimaa muiltakin kuin ykköskentältä ja Jokisen tulon myötä nyt kakkoskentästäkin on saatu toimiva. Itse en sitä nyt menisi edes rikkomaan, vaikka Jokinen lähtikin ykkösestä pois.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Verottajaa kiinnostaa ainoastaan se kuinka monta päivää ulkomailla työskentelevä oleskelee Suomessa. Se taas ei kiinnosta tippaakaan oleskeleeko ko. henkilö Suomessa loka- vai marraskuussa.

Minäpä en näistä jääkiekkoilijoiden verotusasioista mitään tiedä. Sen verran on asiasta joitain tietävä on minulle kertonut, ettei se ole niin yksiselitteistä kuin äkikseltään luulisi. (Tai tämä siitä minulle jäi mieleen, kun meni kaverin selvitys niin monimutkaiseksi). Uskoisimpa, että tässä Jokisen kikkailussa vältetään yhtäjaksoista asumista Suomessa. Verotuksen takia tässä nyt kuitenkin kikkaillaan. Toki saat hyvä Porvoon Kärppä olla vapaasti sitä mieltä, että hulluttaan ne Jokista juoksuttavat kahden mantereen välillä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minäpä en näistä jääkiekkoilijoiden verotusasioista mitään tiedä. Sen verran on asiasta joitain tietävä on minulle kertonut, ettei se ole niin yksiselitteistä kuin äkikseltään luulisi. (Tai tämä siitä minulle jäi mieleen, kun meni kaverin selvitys niin monimutkaiseksi). Uskoisimpa, että tässä Jokisen kikkailussa vältetään yhtäjaksoista asumista Suomessa. Verotuksen takia tässä nyt kuitenkin kikkaillaan. Toki saat hyvä Porvoon Kärppä olla vapaasti sitä mieltä, että hulluttaan ne Jokista juoksuttavat kahden mantereen välillä.
Ei jääkiekkolijat ole verottajan silmissä sen kummempia duunareita kuin muutkaan. Eikä ne hulluuttaan Jusaa hyppyyttäny vaan minä uskon siihen että laskivat yksinkertaisesti alunperin väärin ajan kuinka pitkään Jusa pystyy Suomessa olemaan. Ja paikkasivat sen laskuvirheen tällä uudella kahden viikon jaksolla. Kuten sanoin jo aiemmin, huonoa suunnittelua.

Kertaakaan en ole vielä aiemmin kuullut että silläkin olisi vaikutusta kuinka pitkään yhtäjaksoisesti on Suomessa. Aina sitä jotain uutta oppii. Nyt sai olla kaksi viikkoa. Kuinkahan pitkään se verottaja lupaa Jokisen olla Joulukuussa, viikonko?

En ylipäätään hirveästi arvosta tällaista kikkailua. Joku sanoo sitä verosuunnitteluksi, minä sanon veronkierroksi.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vielä lisäyksenä Jokisen yhtäjaksoisen oleskelun välttelyyn Suomessa, jotta Suomesta poissaoloajat täytyy viettää vakituisessa asuinmaassaan. Voi olla, että olen pahastikin metsässä. Toisaalta sillä ei ole väliä. Ainoa, millä on lopulta merkitystä on se, että Jokinen pelaa Kärpissä. Se on mahtavaa se, hyvät palstaveljet!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En ylipäätään hirveästi arvosta tällaista kikkailua. Joku sanoo sitä verosuunnitteluksi, minä sanon veronkierroksi.
Suomen Kommunistinen Puolue ottaisi sinut ihan varmasti ehdokkaakseen jo pelkästään tuon lauseparin perusteella. Meinasin jo edellisessä postituksessani sanoa, että ne näkevät verosuunnittelunkin veronkiertämisenä ja nyt sitten sanoitkin sen itse. Hieman jopa hämmennyin, kun sanoit juuri sen mitä meinasin sanoa!

Mutta aivan mahtavaa on, että kolmen viikon kuluttua Jussi Jokinen palaa Kärppiin ja pelaa Kärpissä työsulun jatkuessa koko loppukauden. Alan jopa vakaasti uskoa mestaruuteen, sillä silloin kun Kärppiä kiinnostaa, niin peli on SM-liigatasolle aivan mahtavaa. Aina ei kiinnosta, ei eilen eikä toissa päivänä koko pelejä, mutta keväällä pudotuspeleissä luulisi kiinnostavan ja silloin vastustajat ovat lirissä. Siitä tosin en ole vielä varma, että riittääkö Backlundin taso mestaruuteen saakka.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suomen Kommunistinen Puolue ottaisi sinut ihan varmasti ehdokkaakseen jo pelkästään tuon lauseparin perusteella. Meinasin jo edellisessä postituksessani sanoa, että ne näkevät verosuunnittelunkin veronkiertämisenä ja nyt sitten sanoitkin sen itse. Hieman jopa hämmennyin, kun sanoit juuri sen mitä meinasin sanoa!
Kommareille todennäköisesti kelpaisi ehdokkaaksi kaikki jotka vain haluavat. Ei liity minuun kuitenkaan mitenkään. En ole ollut enkä ole lähdössä politiikkaan, kaikkein vähiten kommariksi.

Yhtä kaikki veronkierto on veronkiertoa vaikka sitä harrastavat yrittävätkin tehdä siitä hyveen kutsumalla sitä verosuunnitteluksi. Laillista? Kyllä. Moraalisesti oikein? Yleensä ei. Turha tästä on kuitenkaan sen enempää jauhaa koska aletaan lipsua jo vähän turhan kauaksi aiheesta. Jokaisella on mielipiteensä.

En tosin yhtään yllättynyt että nimetönkäyttäjä rupesi vikisemään jostain ihan asian vierestä kun argumentit inttää itse asiasta loppuivat heti alkuunsa.
 

Bobi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kiekko-Ketut, Edmonton Oilers
Kommareille todennäköisesti kelpaisi ehdokkaaksi kaikki jotka vain haluavat. Ei liity minuun kuitenkaan mitenkään. En ole ollut enkä ole lähdössä politiikkaan, kaikkein vähiten kommariksi.

Yhtä kaikki veronkierto on veronkiertoa vaikka sitä harrastavat yrittävätkin tehdä siitä hyveen kutsumalla sitä verosuunnitteluksi. Laillista? Kyllä. Moraalisesti oikein? Yleensä ei. Turha tästä on kuitenkaan sen enempää jauhaa koska aletaan lipsua jo vähän turhan kauaksi aiheesta. Jokaisella on mielipiteensä.

En tosin yhtään yllättynyt että nimetönkäyttäjä rupesi vikisemään jostain ihan asian vierestä kun argumentit inttää itse asiasta loppuivat heti alkuunsa.

Niin, kukahan ne puheet on ohjannut sivuraiteille ? Mielelläni lukisin täällä enemmän lätkäaiheisia juttuja enkä juupa jaapa veroskeidaa. Kai niille ( verotus ) on ihan omat foorumit missä pääsee niistä pätemään ja ihmisiä tuomitsemaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En tosin yhtään yllättynyt että nimetönkäyttäjä rupesi vikisemään jostain ihan asian vierestä kun argumentit inttää itse asiasta loppuivat heti alkuunsa.
Argumentit loppuivat? Näemmä siis Provoon Kärppä uskoo omaan asiaansa eikä näe vasta-argumentteja. Joo, ei usko eikä ehkä näekään myösään TOJ, ei flintstone ja mitä noita muutamia on.

Se on moraalisesti sataprosenttisesti oikein päättää omista raha-asioistaan täysin haluamallaan laillisella tavalla. Paitsi että siellä kommaripiireissä ajatellaan toisin.
 

hoope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Murmels
Jottei asia lähde ihan väärille poluille enempää rönsyileen, niin ei voitane varmaan veronkierroksi moraalisestikaan tätä suunnittelua kutsua, kun verotoimistot ihan vilpittömästi antavat neuvot ilmaisiksi kaikille, jotka asioista haluavat tietää. Puhelinta vaan kouraan ja aikaa varaamaan. Itse uskon, että Jokisella on muutakin elämää kuin tää Kärpissä pelaaminen ja oli suunnitellut jotain tekevänsä näiden Jenkkipäivien aikana. Ollaan nyt kuitenki tyytyväisiä, että suht järkevästi on jaksottanut nää rupeamat, ettei yhteispeli karkaa ihan uomistaan, mutta että myös pysyy itse hyvin pelituntumassa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se on moraalisesti sataprosenttisesti oikein päättää omista raha-asioistaan täysin haluamallaan laillisella tavalla. Paitsi että siellä kommaripiireissä ajatellaan toisin.
Moraalilla ja lailla on aika iso ero. Toista on noudatettava, toiselle voi viitata kintaalla jos siltä tuntuu. Yhteiskunta rapistuu sitä mukaa mitä alemmaksi yhteisön moraali laskee mutta mitä väliä sillä on kunhan oma perse säilyy kuivana, eikö?

Kärppäfanin kannalta Jokisen verokikkailu on hemmetin hieno juttu mutta isossa kuvassa tuollainen toiminta ei missään tapauksessa ole kannatettava ajatus. Niin kauan kuin Suomen verokertymä on pienempi kuin menot yhteensä on jokainen kierretty verosentti kaikilta pois. Tämä on yksinkertainen fakta jonka jokainen järkevä ihminen tajuaa puoluetaustasta riippumatta. Mutta edelleen, paskaako silläkään on väliä kunhan oma perse säilyy kuivana, eikö?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vastaisin tähän mutta kun joku kävi täällä sanomassa, että keskustelu on sivuraiteilla, niin enhän minä tohdi. Noh, totean kuitenkin, että saat olla melkoisen yksin tuon mielipiteesi kanssa. Lahjoita kuitenkin huomenna vaikkapa puolen vuoden palkkasi SPR:lle tai Suomen Kommunistiselle Puolueelle. Laki ei sitä sinulta velvoita mutta moraalisesti se olisi tosi kaunista ja jaloa.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Tarkoitinkin että tuolle tauolle Jokisen pelien välissä ei ollut mitään tarvetta. Verojen puolesta olisi hyvin voinut pelata yhtä kyytiä.
......
Jäikö niitä vielä joitakin syitä tuolle kikkailulle?

Et tainnut sitten tajuta, että kyse on verotuksen osalta 12 peräkkäisestä kuukaudesta, eikä kalenterivuodesta ja tällä tavalla saatiin maksimoitua Jokisen pelimäärä Kärpissä kun alkupäästä saatiin päiviä enemmän pois. Ja mahdollisuus joulun jälkeen loppukauteen. Erittäin fiksua ja osaavaa toimintaa Kärpiltä, kun voidaan luottaa Jokiseen myös loppukausi, jos/kun NHL peruuntuu kokonaan.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Et tainnut sitten tajuta, että kyse on verotuksen osalta 12 peräkkäisestä kuukaudesta, eikä kalenterivuodesta ja tällä tavalla saatiin maksimoitua Jokisen pelimäärä Kärpissä kun alkupäästä saatiin päiviä enemmän pois. Ja mahdollisuus joulun jälkeen loppukauteen. Erittäin fiksua ja osaavaa toimintaa Kärpiltä, kun voidaan luottaa Jokiseen myös loppukausi, jos/kun NHL peruuntuu kokonaan.
Tiedän kyllä että kyse on 12 peräkkäisestä kuukaudesta eikä kalenterivuodesta. Tarkoitat siis että Jokisen kohdalla verotuksen osalta se 12 kuukauden pätkä katkesi tuossa visiittien välissä ja tämä juuri päättynyt jakso on jo uutta "verokautta". Jos näin on niin miksi tämä uusi tauko peleihin? Jusa saapui maahan 12.11. Tuosta puoli vuotta eteenpäin niin ollaan 12.5.2013. Pystyy siis hyvin pelaamaan liigan loppuun ja vielä mahdolliset MM-kisatkin päälle (MM-kisojen viimeiset päivät pelataan Ruotsissa).

Ymmärrän hyvin sen että yhden kerran täytyy pelit verokikkailun takia keskeyttää mutta kahdessa on toinen turhaa. Lähes satavarmaa on se että jossain kohtaan pojat laskivat päivät väärin ja siitä johtui tämä kahden viikon visiitti. Ei tuohon edestakaisin pomppimiseen löydy minkäänlaista järkevää selitystä verotuksen kannalta.
 

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Moraalilla ja lailla on aika iso ero. Toista on noudatettava, toiselle voi viitata kintaalla jos siltä tuntuu. Yhteiskunta rapistuu sitä mukaa mitä alemmaksi yhteisön moraali laskee mutta mitä väliä sillä on kunhan oma perse säilyy kuivana, eikö?

Kärppäfanin kannalta Jokisen verokikkailu on hemmetin hieno juttu mutta isossa kuvassa tuollainen toiminta ei missään tapauksessa ole kannatettava ajatus. Niin kauan kuin Suomen verokertymä on pienempi kuin menot yhteensä on jokainen kierretty verosentti kaikilta pois. Tämä on yksinkertainen fakta jonka jokainen järkevä ihminen tajuaa puoluetaustasta riippumatta. Mutta edelleen, paskaako silläkään on väliä kunhan oma perse säilyy kuivana, eikö?
Minun puolestani Jokinen saa kikkailla verojensa kanssa niin paljon kuin haluaa. Ei ole realistista vaatia hänen maksavan valtiolle satoja tuhansia euroja, jotta saisi pelata Kärpissa muutaman viikon pidempään. Hän on varmasti osansa veropottiin jo laittanut ja tulee varmastikin pistämään lisää, kunhan maailmalta takaisin kotiutuu. Ilmeisesti näillä pätkittäisillä Suomen vierailuilla yritetään optimoida tuota maassa oloa liukuvan 12kk:n ikkunassa.

Mitä tuohon moraalin laskemiseen tulee, niin enemmän olisin huolissani niiden moraalista joille kaikki pitää kustantaa muiden maksamista veroista. Tässä maassa tylysti rangaistaan niitä, jotka haluavat tehdä töitä ja saada siitä asiankuuluvaa palkkaa. Vastaavasti palkitaan niitä, jotka eivät halua tehdä töitä vaan elää muiden rahoilla. Valtion tulojen ja menojen tasapainottamiseen on tietääkseni muitakin keinoja kuin jatkuva verotuksen kiristäminen.
 

Makis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ymmärtäisin tuon valittamisen, jos joukkue pelaisi huonosti, mutta tässä ollaan kärjessä tai sen tuntumassa oltu jo pidemmän aikaa. Eli selvästikään Jokisen reissaaminen ei ole suuremmin joukkuetta haitannut.
 

Ottomaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit forever ja muulloin HIFK
Anteeksi, että tulen huutelmaan vieraisiin pöytiin mutta eikös Jokinen ole osakkaana Kärpissä ja ilmeisesti sijoittanut myös rahojaan Kärppiin? Siinä suhteessa ihme vinkumista joiltakin verokikkailusta! Ehkäpä Jokinen aikoo sijoittaa myös myöhemmin lisää massia Kärppiin ja parempi se on säästää minkä pystyy sitäkin varten.

Kärppä-matseissa on ilmeisesti aika paljon katsojia ilman Jokistakin, joten siinä suhteessa hänen poissaolonsa ei taloudellisesti paljon hetkauta ja voittojakin on tullut joten what´s the probleemos?
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Anteeksi, että tulen huutelmaan vieraisiin pöytiin mutta eikös Jokinen ole osakkaana Kärpissä ja ilmeisesti sijoittanut myös rahojaan Kärppiin? Siinä suhteessa ihme vinkumista joiltakin verokikkailusta! Ehkäpä Jokinen aikoo sijoittaa myös myöhemmin lisää massia Kärppiin ja parempi se on säästää minkä pystyy sitäkin varten.

Kärppä-matseissa on ilmeisesti aika paljon katsojia ilman Jokistakin, joten siinä suhteessa hänen poissaolonsa ei taloudellisesti paljon hetkauta ja voittojakin on tullut joten what´s the probleemos?

Juuri näin. On osakkaana ja aikoo mahdollisesti sijoittaa lisääkin. Jostain Jokisen haastattelusta ainakin näin luin.

Olen täysin samaa mieltä ottopojan kanssa. Vieraisiin pöytiin saa ja PITÄÄ huudella, kun pöydän vakioröhmyt on näin puusilmiä.

Ensin täällä itketään vuosikaudet kun ei ole kenelläkään enää kärppäsydäntä ja seurauskollisuutta. Itkuraivolla huudellaan Pesoselle juudasta, niin sitten kun Pesosen kanssa Kärpissä varttunut Jokinen osoittaa tätä seurauskollisuutta tehden selväksi kaikin tavoin ettei halua missään muualla pelata, niin en minäkään rehellisesti sanottuna ymmärrä tätä vikinää. Näyttäkää joku tuon tasoinen kaveri joka oikeasti HALUAA Kärpissä pelata. Missä pelaa? häh?

Mitä helvettiä Jokisen pitäisi tehdä että olisitte tyytyväisiä? Maksaa tuplaverot, viedä kirkon kolehtiin joka sunnuntai tonnin seteleitä ja ostaa Raksilaan turvakaukalo omilla rahoilla? Lupautua maksamaan puolet tulevasta areenasta? Jos omat sentit olisi kyseessä ja vähän extraveroa napsahtaisi niskaan, niin Foorum 24 tekstaripalsta olisi täynnä verottajalle suunnattua itkuraivoa. Helppo huudella kun ei ole omat rahat eikä omat asiat muutenkaan kyseessä. Pitäisitte turpanne kiinni ja olisitte tyytyväisiä kun Kärpillä on tuollainen pelaaja/osaomistaja kuin Jussi Jokinen.
 
Viimeksi muokattu:

Liehuviitta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät

Aamen. Vielä asiasta sen verran, että kyseessä olevan verosuunnittelun kritisointi on siinäkin mielessä omituista, että kyseessä olevat tulot on hankittu toisessa maassa... Miten voi olla moraalitonta, että suunnittelee asiansa niin, että maksaa veronsa siihen maahan, josta on ansionsa kerännyt?
 

JPL

Jäsen
Miksi Jokisen pitäisi maksaa suomeen veroja rahoista, mitkä eivät ole Suomessa edes tienattu? Mielestäni olisi moraalisesti väärin, jos tällaisista tienesteistä pitäisi jotain tänne edes maksaa. Kyseinen laki on tehty pelkästään sen takia, että Suomessa tehtävästä työstä maksetaan suomeen verot, eikä rahaa kikkailla minkään veroparatiisien kautta. Tuossa ei ole mitään rikollista, eikä siinä ole mitään moraalisestikkaan väärää.

Aivan mahtavaa, että joillain ihmisillä on sekä järkeä että sydäntä. Moni voisi ottaa mallia.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin, en oikeastaan ole Jokista syyttänytkään suoranaisesti verojen pakoilusta. Kritiikkini kohdistui ensisijaisesti Kärppiin organisaationa. Minusta Kärpät on tehnyt Jokisesta joukkuetta suuremman tähden ja tällä hetkellä joukkue hyppii Jokisen pillin mukaan kun se pitäisi olla justiin toisinpäin.

Suoraan Jokisen kohdalla olen ihmetellyt ainoastaan tapaa millä hän tuon veroasiansa hoitaa. Oman järkeni mukaan verokikkailuun ei tarvita kuin yksi pätkä pois peleistä eikä vielä ole kukaan esittänyt faktaa siihen miksi se piti näin monessa pätkässä hoitaa kuten Kärpät ja Jokinen sen teki. Kärpillä ei ollut mitään pakkoa ottaa Jokista täksi kahden viikon pätkäksi minkä se nyt veti joten olen edelleen sitä mieltä että pojat laskivat alunperin päivät väärin ja hoksasivat että vielä pari viikkoa kestääkin olla Suomessa ilman veroseuraamuksia. Kärpät tekee itsensä naurunalaiseksi tällaisella pelleilyllä. Suoraa jatkumoa case Granlundiin siinä että Kärpissä ei osata paperiasioita hoitaa. Nyt tosin onneksi huomattavasti pienemmässä mittakaavassa ja vielä ilman kummempia vahinkoja. Paitsi että tästä casesta puuttuu enää se että ovat laskeneet toisenkin kerran vielä päivät väärin ja vähän ajan päästää läsähtää verottajalta mätkyjä Jokiselle.
 
Suoraan Jokisen kohdalla olen ihmetellyt ainoastaan tapaa millä hän tuon veroasiansa hoitaa. Oman järkeni mukaan verokikkailuun ei tarvita kuin yksi pätkä pois peleistä eikä vielä ole kukaan esittänyt faktaa siihen miksi se piti näin monessa pätkässä hoitaa kuten Kärpät ja Jokinen sen teki.


Tuossa on vaikea sanoa faktaa kyllä suuntaan tai toiseen. Itsellä ajatusmallina tuon pätkätyön suhteen oli asiasta kuullessa, että valmennus laskisi joukkueen pärjäävän ilman tuollaista vahvistusta jokusen pelin paremmin kuin useamman peli putkeen. Juontaa juurensa vähän siihen, että monesti nähdään joukkueita joiden tähtipelaajat loukkaantuu vetävän apinan raivolla "mehän ei noita miehiä edes tarvita" tyyliin, mutta ei se monesti kanna kovin pitkään. Tuohan ei mitään faktaa ole, mutta sellainen kutina itselleni tuli oitis tuosta.

Ensin ihmettelin Jokisen aikaista paluuta toiselle visiitille, mutta sitten ajattelin notta jospa se hoiteli käytännön järjestelyjä jenkeissä NHL:n mahdollista alkamista varten. Sitten tulikin jo huonoja uutisia heti perään ja ukko ilmaantui takaisin ajoissa. Tuokaan ei toki ole fatkaa, mutta sellainen kutina tuli siitäkin.

Tähän kutinaan toki saattaa saada apteeksista jotain rasvaa.
 

Bobi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kiekko-Ketut, Edmonton Oilers
,,,Kärpät tekee itsensä naurunalaiseksi tällaisella pelleilyllä. Suoraa jatkumoa case Granlundiin siinä että Kärpissä ei osata paperiasioita hoitaa. Nyt tosin onneksi huomattavasti pienemmässä mittakaavassa ja vielä ilman kummempia vahinkoja,,

Harmi ettet ole Kärppätoimistolla töissä, niin olisi tältäkin nöyryytyksesltä vältytty. Tosiasiassa mahtaakohan kukaan muu kuin sinä vetää oikeasti herneet nenään tällä case Jokisella? Varmaan 99,9 % meistä on sitä mieltä, että joka kerta kun no 36 kentälle ilmestyy Kärppäpaidassa on helvetin hienoa ja joukkuetta palvelevaa. Vai onko sulla jotain sisäpiiriläisten tietoa kytevästä kapinasta, kun JJ vie jollekkin luvatun ykkässenan paikan ?

Onneksi, mikäli NHL ei ala, Jokisen seuraava kontrahti kestääkin loppukauden. Loppuu nuo naurettavat spekulaatiot veropäivistä.

PS: Loppupeleissä ei ole edes Kärppätoimiston tehtävä laskea Jokisen suomipäiviä, sillä jokainen verovelvollinen on itse vastuussa teoistaan. Uskoisin, että Jokisen taustahenkilöistä löytyy asiantuntevaa porukkaa niistä huolen pitämään ilman meidän asiantuntemusta.
 

eepee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, ex-Kärpät(ei kaikki) ja NHL:n suomalaiset
Varmaan 99,9 % meistä on sitä mieltä, että joka kerta kun no 36 kentälle ilmestyy Kärppäpaidassa on helvetin hienoa ja joukkuetta palvelevaa.

Nimenomaan näin.
Minulle on aivan sama, vaikka Jokinen pelaisi vain joka toisen pelin välillä Carolinassa piipahtaen. Pääasia että Kärppäpaidan päällensä vetää ja saamme nauttia tämän huippujannun peliesityksistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös