Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 636 018
  • 13 571

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
Muutetaan jostain Nurmeksesta tai Teuvalta pääkaupunkiseudulle ja muutaman vuoden päästä ollaan stadilaisempia kuin Stadilaiset itse.

Äläs nyt Teuvaa moiti, sehän on yhden erittäin laadukkaan ja tarpeellisen kotimaisen tuotteen koti. Ei Teuva-keitintä parempaa välinettä intissä tullut vastaan. Muistan hyvin kun talvella -01 sellaisten kanssa mentiin Hälvälän mettien keskellä. Ja keväällä 2002 vasta mentiinkin. Ai että kun sen sai asemaan ja sitten siihen löi herneet yöksi likoamaan (ei siis pakkasella...) niin jopa tuli sellasta soppaa ettei Atrian tai LSOFoodsin tölkistä koskaan.

Junttimaisinta mitä tiedän-ketjuun sopivaa aineistoa tuli nähtyä Silja Europalla toissa kesänä, parvi itäisen naapurin edustajia pienissä vodkissa tunki ravintolaan jonon ohi, ja suoraan pöytään. Ja se molotuksen määrä, ei edes sinä Tuntemattoman sotilaan (E. Laineen versio) kohtauksessa, jossa lopussa Lahtinen ja konekivääri jäi vierekkäin, sellaista kuulunut. Ihan mielellään jätti tippiä tarjoilijalle, joka lähes niskapersotteella heitti kyseisen seurueen raflasta pihalle.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Äläs nyt Teuvaa moiti, sehän on yhden erittäin laadukkaan ja tarpeellisen kotimaisen tuotteen koti. Ei Teuva-keitintä parempaa välinettä intissä tullut vastaan. Muistan hyvin kun talvella -01 sellaisten kanssa mentiin Hälvälän mettien keskellä. Ja keväällä 2002 vasta mentiinkin. Ai että kun sen sai asemaan ja sitten siihen löi herneet yöksi likoamaan (ei siis pakkasella...) niin jopa tuli sellasta soppaa ettei Atrian tai LSOFoodsin tölkistä koskaan.
Inttiaikojen romantisointi - ykköskategorian junttimaisuutta..
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Mitä erinlaisimpien sananparsien tunkeminen normaaliin keskusteluun. Kommunikaation siirtyessä yhtäkkiä letkautukseen: "heräsin tänään, päivänihän on siis jo pilalla" yms. on mielestäni erittäin junttia!

Samoiten muutkin vastaavat; "Eihän se ole tyhmä jopa pyytää, vaan joka maksaa".

Nähtävästi jotka tätä harrastavat ovat siihen tiedottomasti koukussa.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Otetaan kuvia kun poltetaan tupakkaa ja sitten ne röökikuvat lämästään facebookiin.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Inttiaikojen romantisointi - ykköskategorian junttimaisuutta..

Meidänkin luokalla on yksi tyyppi, joka kertoo oikeastaan jokaisena päivänä jonkun inttiin liittyvän jutun. Yleensä ne liittyvät joko ruokaan tai kulkuneuvoihin. Se äänensävy millä nämä jutut tulevat, on jollain tavalla junttimaista. Toisaalta hän on kotoisin aika pieneltä paikkakunnalta ja autot ovat hänen elämänsä. Muuten toki ihan mukana heppu, mutta joskus voisi jättää sanomatta.

Uskon myös, että hän olisi ylpeä juntiksi "haukkumisesta". Tämä on toki myös aika junttia.
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Paljon on junttimaisuutta, mutta mielestäni mikään ei ylitä pillurallia.

Loppuunajetulla Corollalla suppari jumputtaen lapsenkasvoinen amisviiksi luu rehvakkaasti ulkona sössöttämässä: "Lähteeks tytöt kyytiin, ettei kengät kulu, hahahahahaaaa!"
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Thaimaahan huoriin, mähän-en-juo-muuta-kuin-tätä-yhtä-olutmerkkiä, rasismi, työnteon määrällä katkera rehvastelu ja minun kanssa eri mieltä oleminen: niistä on pienet juntit tehty.
 
Matkapuhelimen handsfree-laite korvalla kulkeminen (se langaton, muistitikun näköinen) ruokaostoksilla tai muissa julkisissa paikoissa, ilman että puhelu on edes kesken.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Paljon on junttimaisuutta, mutta mielestäni mikään ei ylitä pillurallia.

Junttimaisuudesta en tiedä, mutta outouden huipentuma tuo pilluralli kyllä on. Vähän nolona tunnustan, että olin yli kaksikymppinen, kun mun minulle selvisi, että pilluralli on ihan oikea juttu. Olin siihen asti luullut, että se on jokin Kummeli-sketsistä poimittu juttu tms. Sitten sain kauhukseni kuulla, että jossain todellakin ihan oikeasti ajetaan iltaisin ympyrää oikein tarkoitushakuisesti. Kovasti sitä pillurallin syvintä olemusta minulle yritettiin selittää, mutta suhtaudun siihen vieläkin kovin epäuskoisesti. Eihän se voi olla totta, eihän? Tai ehkä vain itse olen juntti tai muuten tyhmä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Meidänkin luokalla on yksi tyyppi, joka kertoo oikeastaan jokaisena päivänä jonkun inttiin liittyvän jutun. Yleensä ne liittyvät joko ruokaan tai kulkuneuvoihin.

Anna arvaan, oli siellä kuskina? Toki tuo autot-on-mun-elämä:kin jo paljasti, mutta.. No joo, aika, jos ei junttia, niin ainakin väsynyttä noiden inttiaikojen kertaaminen toistuvasti on.

(Siksipä olen kai niitä itsekin tuonne inttiketjuun luultavasti rustaillut..)
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Varsin junttimainen ilmiö tämä Tuurin kyläkauppa :) Ei sen puoleen, pakkohan tuolla on joskus käydä ja löytää se oma sisäinen junttinsa.
 

Sambody

Jäsen
Varsin junttimainen ilmiö tämä Tuurin kyläkauppa :) Ei sen puoleen, pakkohan tuolla on joskus käydä ja löytää se oma sisäinen junttinsa.

Mikä tästä tekee sitten junttimaisen? Onko myös Stockmann, Sokos ja Anttila sinusta junttimaisia ilmiöitä? Tokihan tuota voidaan pitää junttien Stockana, jos sinulle juntti on synonyymi maalla asuvalle. Muutenhan se on ihan normaali tavaratalo, jonka kyljekeen on isketty ravintoloita ja muutama muu kauppa.
 
Mikä tästä tekee sitten junttimaisen? Onko myös Stockmann, Sokos ja Anttila sinusta junttimaisia ilmiöitä? Tokihan tuota voidaan pitää junttien Stockana, jos sinulle juntti on synonyymi maalla asuvalle. Muutenhan se on ihan normaali tavaratalo, jonka kyljekeen on isketty ravintoloita ja muutama muu kauppa.

Oman käsitykseni mukaan siellä myydään junttikamaa kuten Mika Häkkinen - maailmanmestari VHS, Maalaisliiton t-paita sekä violetti tuulipuku.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Varsin junttimainen ilmiö tämä Tuurin kyläkauppa :) Ei sen puoleen, pakkohan tuolla on joskus käydä ja löytää se oma sisäinen junttinsa.

Ilmiö? Vesa Keskinen on ollut julkisuudessa iät ja ajat, onko joku juntti missannut kyseisen henkilön kokonaan? Onhan tuo putiikki ollut pystyssä ties kuinka pitkään, -91 taisin ensimmäisen kerran kyseisessä puodissa käydä. Edellinen visiitti 2006, jolloin ostin sieltä paistinpannun ja pöytätuulettimen. Aika junttia, vai mitä?
 

Hrustsovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Phoenix Coyotes
- Suvaitsevaisuudella ratsastaminen & tästä seuraava moraalisen ylemmyyden tunne.
- Hanhea kompatakseni niin onhan V.Keskinen kenties juntein tyyppi pohjoisella pallinpuoliskolla ja mitä olen äijän kaupassa käynyt niin ei se keskimääräinen asiakaskaan paljon jurvan määritelmästä poikkea.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kutsua henkilöitä nimikirjaimilla, esim Granlung=MG, Dufva=RD. Raivostuttavaa kun noita esiintyy nykyään kuin sieniä sateella. Jokeri-puolella Dehner=JD, sitten joku neropatti meni ristimään Forrestin JDF:ksi. Voisiko tähän nyt tulla loppu?
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Kutsua henkilöitä nimikirjaimilla, esim Granlung=MG, Dufva=RD. Raivostuttavaa kun noita esiintyy nykyään kuin sieniä sateella. Jokeri-puolella Dehner=JD, sitten joku neropatti meni ristimään Forrestin JDF:ksi. Voisiko tähän nyt tulla loppu?

Toki, HLe.
 

Rushlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Yksi junteimmista asioista mitä voi tehdä on huutaa jäähallilla "NUIJA!" jokaisen omalle suosikkijoukkueelle annetun jäähyn seurauksena. Näitä juntteja ei estä se, että tuomio tulisi keskivahvojenkin värilasien läpi katsottuna täysin aiheesta. Junteimmat näistä Nuijanhuutelijoista vielä vakavissaan selittävät erätauolla kuinka vierasjoukkueen koutsi on lahjonut tuomarit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös