Junttimaisinta lätkäpelissä

  • 108 200
  • 712

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Varmasti löytyy paljon juntimpia yksittäisiä tekoja, mutta omasta mielestäni kotiyleisön ulina rikkeettömän kontaktin jälkeen kotipelaajan kaatuessa on todella ärsyttävää. Tämä korostuu, kun kotijoukkueen kannattajaryhmä korostaa tätä vielä jollain tavalla. Nuija huudot oikein suurimpana kliimaksina.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Varmasti löytyy paljon juntimpia yksittäisiä tekoja, mutta omasta mielestäni kotiyleisön ulina rikkeettömän kontaktin jälkeen kotipelaajan kaatuessa on todella ärsyttävää. Tämä korostuu, kun kotijoukkueen kannattajaryhmä korostaa tätä vielä jollain tavalla. Nuija huudot oikein suurimpana kliimaksina.
"Nuija!" -huudot ehdottomasti lutuuria ja toivottavasti eivät koskaan hiljene. Kyllä mun mielestä myös kotiyleisön totaalinen värisokeus kuuluu tavallaan asiaan - hauska ilmiö sinänsä, että kotona telkkarin edessä voi hymähdellä yleisön reaktiolle, mutta hallilla ollessa huutaa itsekin sikaa pää punaisena.
 

zzonejj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tapparan matseissa taitaa ainakin olla.

Tästä tuli mieleen kun olin kevään '22 playoffeissa katsomassa jonkun Tapparan matsin, maalin teki Otto Leskinen, mutta yllättävän moni ympärillä vastasi Kääriäisen Otto-huudatukseen "Rauhala" :D

Itse ketjuun, kyllä se oman pahan olon ulostaminen on junttimaisinta, joku kausi takaperin oman kausaripaikan takana istui säännöllisen epäsäännöllisesti herra jonka kaikki kommentit oli aina mallia "vittu tuo pelaaja x on paska", "voitteko paskat nyt yrittää??" tai "miksi tähänkin paskaan piti taas käyttää aikaa" tms.
 

Frölunda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Boston
Vääntöä Ben Bloodista käydään jo sen verran monessa ketjussa, että ei tarvitse tuoda sitä samaa tänne. Viestistä on annettu rikepiste.
Huutaa "bloooooood!" Kun narsisti huitoo oikeasti lahjakasta kiekkoilijaa ranteeseen (huonoimmassa tapauksessa päättäen uran, nyt ei onnistunut). Todennäköisesti kuvitellen olevansa niin merkittävä henkilö tässä kaukaisessa maassa, että saa tehdä mitä haluaa. Ja näitä kostojansa muistan kourallisen muitakin.

Olen vakuuttunut miehen persoonallisuushäiriöstä.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Tästä tuli mieleen kun olin kevään '22 playoffeissa katsomassa jonkun Tapparan matsin, maalin teki Otto Leskinen, mutta yllättävän moni ympärillä vastasi Kääriäisen Otto-huudatukseen "Rauhala" :D
Tätä muuten harrastettiin joskus 90-luvun alkupuolella Äijänsuolla. Ihan sama kuka teki maalin - aina huudettiin täysillä PALSOLA.

Oltiin mielestämme niin hauskoja.
 

Pärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Huutaa "bloooooood!" Kun narsisti huitoo oikeasti lahjakasta kiekkoilijaa ranteeseen (huonoimmassa tapauksessa päättäen uran, nyt ei onnistunut). Todennäköisesti kuvitellen olevansa niin merkittävä henkilö tässä kaukaisessa maassa, että saa tehdä mitä haluaa. Ja näitä kostojansa muistan kourallisen muitakin.

Olen vakuuttunut miehen persoonallisuushäiriöstä.
Mitäs kaikkea tää Blood on Ilvestä vastaan tehnyt kun näin pahasti on päässyt fanien ihon alle?

Ratkaisi muistaakseni viime keväänä yhden voiton playoffeissa Pelicansille ja tää huitaisu mikä ei ollut edes pelikiellon arvoinen. Mitä muuta?

Tossa huitaisussa turha puhua mistään uran päättymisestä.

Ja Nyman itse vetää eka poikkaria Bloodin käsille.
 

Lätkä-Lasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Sparta Praha, Sodankylän Pallo, KooKoo
Pyydän anteeksi jo etukäteen, että viestini menee vähän otsikon vierestä, mutta olen joskus miettinyt, minkä lajin kannattajista löytyy eniten juntteja tai junttimaista käytöstä. Tähän asti kärjessä on ollut pesäpallo. Sieltä on löytynyt hauskojen ja asiallisten kannattajien joukosta eniten pönttöjä ja juntteja. Jätetään tietenkin paikkakunnat mainitsematta. Tässä kohtaa kuitenkin lähettäisin ihan muuten vaan terveisiä Sotkamoon! Pesis itsessään on vauhdikas peli, jota on mukava seurata ja itsekin olen sitä aikoinaan pelannut. Viime kesänä Kouvolassa oli Kuninkuusravit ja silloin pesis menetti ykkössijansa, sillä ravikansassa junttien ja pönttöjen suhteellinen osuus nousi yllättävän korkealle, joten sinne meni kärkipaikka kirkkaasti! Onnittelut ravikansalle tai jotain!
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Pyydän anteeksi jo etukäteen, että viestini menee vähän otsikon vierestä, mutta olen joskus miettinyt, minkä lajin kannattajista löytyy eniten juntteja tai junttimaista käytöstä. Tähän asti kärjessä on ollut pesäpallo. Sieltä on löytynyt hauskojen ja asiallisten kannattajien joukosta eniten pönttöjä ja juntteja. Jätetään tietenkin paikkakunnat mainitsematta. Tässä kohtaa kuitenkin lähettäisin ihan muuten vaan terveisiä Sotkamoon! Pesis itsessään on vauhdikas peli, jota on mukava seurata ja itsekin olen sitä aikoinaan pelannut. Viime kesänä Kouvolassa oli Kuninkuusravit ja silloin pesis menetti ykkössijansa, sillä ravikansassa junttien ja pönttöjen suhteellinen osuus nousi yllättävän korkealle, joten sinne meni kärkipaikka kirkkaasti! Onnittelut ravikansalle tai jotain!
Pöntöistä pöntöin tai junteista juntein lienee henkilö joka on kaikkia näitä, eli kiekko, pesäpallo, että ravi-ihminen
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
On niin saatanan junttia mennä lätkäpeliin ylipäätään.

Vaihdoin Padeliin.
Ei kuulu tähän kyseiseen junttiketjuun, mutta padel se vasta junttia onkin. Yhtäkkiä kaikki harrastaa sitä. Vähän kuin salilla käynti - yhtäkkiä kaikki elämäntapaläskit ja sohvaperunatkin ovat niin fitnestä kun käyvät kerran viikossa salilla. Vain siksi että voi sanoa harrastavansa salilla käyntiä. Sama ton padeloinnin kanssa. Niin trendikästä!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei kuulu tähän kyseiseen junttiketjuun, mutta padel se vasta junttia onkin. Yhtäkkiä kaikki harrastaa sitä. Vähän kuin salilla käynti - yhtäkkiä kaikki elämäntapaläskit ja sohvaperunatkin ovat niin fitnestä kun käyvät kerran viikossa salilla. Vain siksi että voi sanoa harrastavansa salilla käyntiä. Sama ton padeloinnin kanssa. Niin trendikästä!
Mutta lätkämatsissa sen padelin pelaaminen onkin vasta junttia.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Omasta mielestäni ehdottomasti junttimaisinta toimintaa on larppaaminen, joka on pesiytynyt monen hienonkin seuran kannattajakatsomoon. Sinänsä metsämyllyt, lipunryöstöt, painit poliisien kanssa ja päihtyneenä vittuhomon huuteleminen ovat perinteikästä toimintaa. Nämä, joukkueita mainitsematta, muutaman IPAN juoneet jannut, jotka vetävät hiihtonaamarit naamalle ja yrittävät käydä myllyttämässä jotain perheenisiä ja lapsia kannattajakatsomossa ovat kyllä ehdottomasti Lügan kovimpia juntteja.

Mikään läpysttimien paukuttelu, oranssit hatut, hassut laulut, mynttonit jäälle, benbloodit tai muutkaan maaseudun miehet eivät ole mitään verrattuna näihin tyyppeihin, jotka kuvittelevat, että 12-vuotiaiden kimppuun hyökkääminen on jotain vitun lutuuria.
 

PerryNro10

Jäsen
Suosikkijoukkue
COBHC
Ei kuulu tähän kyseiseen junttiketjuun, mutta padel se vasta junttia onkin. Yhtäkkiä kaikki harrastaa sitä. Vähän kuin salilla käynti - yhtäkkiä kaikki elämäntapaläskit ja sohvaperunatkin ovat niin fitnestä kun käyvät kerran viikossa salilla. Vain siksi että voi sanoa harrastavansa salilla käyntiä. Sama ton padeloinnin kanssa. Niin trendikästä!

Jep. Jäisivät vaan läskiytymään sinne sohvalle!
 

PorinPoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siinä voisi yhden jos toisenkin hermot mennä jos joku yrittää taklata sut pois loppukaudeksi. Tottakai menee tunteisiin
Varmasti, toki oikeuttaako se silti kamojen heittelyä katsomoon? Itseasiassa sääntöjen mukaanhan käsittääkseni tosta olisi voinut ulosajon antaa. Olisikohan eka loukkaantunut pelaaja joka olis lentänyt ulos?
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lällättely. Klassikkotapaus joulukuun lopulla, kun oltiin poistumassa Metro Areenalta, kun K-Espoo oli hävinnyt K-Vantaalle (oliko se) 0-4. Ajan autolla pois parkkipaikalta, niin yhtäkkiä eteen hyppää keski-ikäinen nainen heiluttelemaan K-Vantaan lippua. Toisaalta: Vantaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös