Julius Mattila Lukkoon

  • 80 462
  • 475

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Juu tervemenoa vaan, ehkä sitten Lukkoonkin saataisiin oikea ykkössentteri tapiolaakson sijaan
Vähän samoilla linjoilla. Sport-matsissakin pari menetettyä pistettä voidaan laittaa Mattilan piikkiin. Ekassa erässä ei saanut kiekkoa maalin edestä edes tyhjään verkkoon ja ottelun viimeinen aloitus oli niin surkea esitys, että mitään rajaa. Ensin häviää 100-0 aloituksen, sitten vielä kaatuu ja jää B-pisteelle ottamaan aurinkoa, kun pitäisi olla puolustushommissa.

3.-4.ketjun sentterinä voisi menetellä Lukossakin, mutta tulosyksikköön ei pitäisi olla mitään asiaa. Jos sen sijaan jatkaa matkaansa, ei aiheuta yöunien menetystä.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
3.-4.ketjun sentterinä voisi menetellä Lukossakin, mutta tulosyksikköön ei pitäisi olla mitään asiaa. Jos sen sijaan jatkaa matkaansa, ei aiheuta yöunien menetystä.
Tuo kiintiöpaikka ylivoimalla alkaa myös peli peliltä ärsyttää enemmän. Kolmatta kautta nyt siinä ja kolmas kausi kun se yv-peli on Lukolla sijoilla ynnämuut, vaikka ei se nyt tietysti pelkästään yhden pelaajan piikkiin mene. Mielikuvitusta ja juonikkuutta löytyy yhtä paljon kuin kultakalalta ja kädet on tosiaan aika usein mallia ikonen.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Riittääkö 50% liikaa palkkanauhassa?
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
”Kallis, mutta enemmänkin olisi voinut maksaa”, sanoi Sahlstedt kun jatko julkaistiin.

Hieno pelaaja ja hieno mies kyseessä, mutta ei ole kyllä kalliin sopimuksen arvoinen pelaaja Lukolle ensi kaudeksi.
Varsinkin kun siellä on jo Westerholm-Krannila kiinni keskikaistalle.

Ykkössentterin pitäisi kyllä pystyä ison budjetin jengissä olemaan vuodesta toiseen siellä noin TOP10-pistepörssissä.
Vaikea nähdä Mattilan kykenevän tuohon.
 

Hurricane2004

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Manchester United
”Kallis, mutta enemmänkin olisi voinut maksaa”, sanoi Sahlstedt kun jatko julkaistiin.

Hieno pelaaja ja hieno mies kyseessä, mutta ei ole kyllä kalliin sopimuksen arvoinen pelaaja Lukolle ensi kaudeksi.
Varsinkin kun siellä on jo Westerholm-Krannila kiinni keskikaistalle.

Ykkössentterin pitäisi kyllä pystyä ison budjetin jengissä olemaan vuodesta toiseen siellä noin TOP10-pistepörssissä.
Vaikea nähdä Mattilan kykenevän tuohon.
Höylälläkin on sopimus ja olen samaa mieltä siihen että Mattila on hieno pelaaja ja mies, mutta hänen palkka ja rooli on aivan liian suuri siihen mihin pystyy. Omasta mielestä jos olis 3. sentteri ja palkkaa pudotettaisiin niin tekisin jatkon, mutta jos rooli on 1. sentteri ja palkka pysyy samana en ikipäivänä tekisi jatkoa.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Mattila on pelannut tähän asti aina joka kausi nousujohteisesti ja kehittynyt. Nyt on tullut seinä vastaan, taantunut tai jopa ottanut askeleen taaksepäin. Ei oikein mikään osa-alue loista nyt. Voiko kapteeniksi nimitys tuoda liikaa puristusta.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Mattila on pelannut tähän asti aina joka kausi nousujohteisesti ja kehittynyt. Nyt on tullut seinä vastaan, taantunut tai jopa ottanut askeleen taaksepäin. Ei oikein mikään osa-alue loista nyt. Voiko kapteeniksi nimitys tuoda liikaa puristusta.
Ei ole taantunut, vaan mennyt kyllä taas eteenpäin. Ainakin hyökkäyspäässä pelaa paremmin tällä kaudella, samoin kamppailutilanteissa.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Höylälläkin on sopimus ja olen samaa mieltä siihen että Mattila on hieno pelaaja ja mies, mutta hänen palkka ja rooli on aivan liian suuri siihen mihin pystyy. Omasta mielestä jos olis 3. sentteri ja palkkaa pudotettaisiin niin tekisin jatkon, mutta jos rooli on 1. sentteri ja palkka pysyy samana en ikipäivänä tekisi jatkoa.
Tämä tietysti sillä edellytyksellä että tiedät mikä se Jullen palkka on. Epäilen ettet tiedä kuten en tiedä minäkään. Vie pohjaa pois koko argumentilta. Näen mieluummin Lukossa kuin Ilveksessä.
 

ganaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Robert Nordmark #31, Johtaja Virta
Niinkuin edellä sanottu, hieno mies etc, mutta Mattila riittää 2/3 sentteriksi. Me tarvitaan se 1 sentteri joukkueeseen!
 

Hurricane2004

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Manchester United
Tämä tietysti sillä edellytyksellä että tiedät mikä se Jullen palkka on. Epäilen ettet tiedä kuten en tiedä minäkään. Vie pohjaa pois koko argumentilta. Näen mieluummin Lukossa kuin Ilveksessä.
En tiedäkään, mutta Kallen kommenteista pystyy päättelemään että maksettiin enemmän mitä pitäisi Mattilasta maksaa ja voi olla että puhun täyttä paskaa ja Mattilan palkka on "normaalilla tasolla"
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tiedäkään, mutta Kallen kommenteista pystyy päättelemään että maksettiin enemmän mitä pitäisi Mattilasta maksaa ja voi olla että puhun täyttä paskaa ja Mattilan palkka on "normaalilla tasolla"

Niin ainakin Länskärissä Kalle kertoi, että kysyntää Mattilalla oli paljon muualta ja Lukko joutui maksamaan paljon.

Edelleen olen itse sitä mieltä, että Mattilaan ei olisi kannattanut laittaa isoja hilloja kiinni. Sama Pathrik+Ponthus. Eivät olen tarpeeksi terävä kärki mestaruusjahtiin, toivottavasti olen väärässä.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
En tiedäkään, mutta Kallen kommenteista pystyy päättelemään että maksettiin enemmän mitä pitäisi Mattilasta maksaa ja voi olla että puhun täyttä paskaa ja Mattilan palkka on "normaalilla tasolla"
Just näin. Jo kolmatta kautta meneillään oleva ”oikean” ykkössentterin metsästys osoittanee että niiden huippuyksilöiden saaminen on hiivatin vaikeata. Niin ei nyt viitsitä heittää sitä parasta sentteriä joka meillä nyt on, yli laidan.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Niin ainakin Länskärissä Kalle kertoi, että kysyntää Mattilalla oli paljon muualta ja Lukko joutui maksamaan paljon.

Edelleen olen itse sitä mieltä, että Mattilaan ei olisi kannattanut laittaa isoja hilloja kiinni. Sama Pathrik+Ponthus. Eivät olen tarpeeksi terävä kärki mestaruusjahtiin, toivottavasti olen väärässä.
Mihin ne hillot sitten olisi pitänyt laittaa? Onko sinulla tiedossa että parempia yksilöitä oli saatavilla? I don’t think so.

Kausi on sitä paitsi kesken ja ollaan ihan ennakoiduissa asemissa.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Palkkaa validimpi kysymys on:

Riittääkö taso ykkössentteriksi jengissä, joka haluaa pelata mestaruudesta?

Valitettavasti siellä on jo Westerholm-Krannila kiinnitettynä.

Lukolta puuttuu mielestäni ykkössentteri, joka kestäisi vertailun kärjen kanssa.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukolla on nyt kolme sentteriä jotka ovat pelanneet yli 0,5 pinnan tahdilla.

Mattila 0,58
Krannila 0,52
Westerholm 0,51

Nuo kaikki ovat kahden suunnan senttereitä ja Krannila on nyt missannut reilu 20% tähän asti pelatuista peleistä. Mattilan ja Westerholmin normi taso on siellä n. 35 pinnan paikkeilla ja Krannilalla se saattaisi olla suurempikin.

Mattilan kohdalla on kyllä itsekin todettava, että ei tuhon nyky rooliin kädet riitä, eikä se kyllä hänen vikansa ole. Helvetin hyvä ja hieno pelaaja ja kyllä hän mun Lukkoon mahtuu aina. Ylivoimalla paikka on kuitenkin korkeintaan maalin edessä, tai neliön keskellä ohjureita tekemässä, kuten tänään toisessa maalissa tasakentin tapahtui.

Nyt ylivoimilla pelintekoa on mun makuun liikaakin ja Mattila vois kyllä jättää nämä puuhat Stenqvistille, Burkelle, Reunaselle tai Krannilalle, jos Jami nyt edes on tulossa takaisin tällä kaudella.
 

#87-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kettu ja Pingviini
Mihin ne hillot sitten olisi pitänyt laittaa? Onko sinulla tiedossa että parempia yksilöitä oli saatavilla? I don’t think so.

Kausi on sitä paitsi kesken ja ollaan ihan ennakoiduissa asemissa.
Minä en ainakaan tiedä oliko, mutta se ei kyllä ole minun työnikään. Sen tiedän että Lukolta puuttuu riittävän hyvä ykkös sentteri ja sen hankkiminen on Kallen tehtävä.

Se vaan on fakta, että paskasta ei konvehtia tule, vaikka siitä maksaisi mitä. Enkä nyt tarkoita, että Mattila olisi paska, mutta ei myöskään se konvehti.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Minä en ainakaan tiedä oliko, mutta se ei kyllä ole minun työnikään. Sen tiedän että Lukolta puuttuu riittävän hyvä ykkös sentteri ja sen hankkiminen on Kallen tehtävä.

Se vaan on fakta, että paskasta ei konvehtia tule, vaikka siitä maksaisi mitä. Enkä nyt tarkoita, että Mattila olisi paska, mutta ei myöskään se konvehti.
Ei tietenkään se ole sinun työsi eikä myöskään minun. Mutta ne pelaajat on hankittava saatavilla olevista, eikä haavemaailmasta. Euroopassa on varmaan parikymmentä joukkuetta jotka etsivät laadukasta sentteriä tällä hetkellä. Olisihan se nyt ollut ihan helvetin tyhmää luopua siitä parhaasta joka meillä oli saatavilla ja toivoa että jostain löytyy se tryffelikonvehti joka vieläpä haluaa tulla Lukkoon monen muun vaihtoehdon sijaan. Jotain realismia nyt näihin juttuihin.
 

#87-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kettu ja Pingviini
Ei tietenkään se ole sinun työsi eikä myöskään minun. Mutta ne pelaajat on hankittava saatavilla olevista, eikä haavemaailmasta. Euroopassa on varmaan parikymmentä joukkuetta jotka etsivät laadukasta sentteriä tällä hetkellä. Olisihan se nyt ollut ihan helvetin tyhmää luopua siitä parhaasta joka meillä oli saatavilla ja toivoa että jostain löytyy se tryffelikonvehti joka vieläpä haluaa tulla Lukkoon monen muun vaihtoehdon sijaan. Jotain realismia nyt näihin juttuihin.
No realismia on se, että meidän ykkös sentterille maksetaan tasoon nähden liikaa. Ei tässä mielestäni kukaan ole mistään haavemaailmoista puhunut.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Niin ainakin Länskärissä Kalle kertoi, että kysyntää Mattilalla oli paljon muualta ja Lukko joutui maksamaan paljon.

Edelleen olen itse sitä mieltä, että Mattilaan ei olisi kannattanut laittaa isoja hilloja kiinni. Sama Pathrik+Ponthus. Eivät olen tarpeeksi terävä kärki mestaruusjahtiin, toivottavasti olen väärässä.

Minkälaiset summat veljeksiin laitettiin ja kuinka paljon se on yli / ali hintalaatusuhteen 2.kentän kavereilta liigassa?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Eikös se Julle ole nyt 3-4 viimeisintä ottelua pelannut kolmossentterinä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös