Julius Junttila Jokereissa

  • 74 198
  • 403

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tästä samaa mieltä. Ja maalejakin olisi 4-5 jos pistäisi paikoista sisään.

Mutta: onko Junttila hankittu meille 4 ketjun rotaatio-ukoksi, vai tuomaan maaleja ja secondary scoringia? Kyllä verkkojen pitäisi alkaa heilumaan pian.

Se on positiivista, että Junttila on itsekkin tiedostanut tilanteen, että oikein muualla ei lähde, kuin Oulussa ja on yrittänyt asiaa tuon henkisen valmennuksen kautta työstää. Junttila + itseluottamus olisi varmaan ihan hyvä apu tälle jengille jo.
Jep. Toisaalta Junttilalla on vain yksi tehopiste vähemmän kuin tällä palstalla jumalaksi nousseella Savinaisella. Ja tämä käytännössä ilman yv-aikaa. Ja plusmiinus plus 6 kun Savinaisella se on miinus 2. Erona näillä on käytännössä pelityylit. Savinainen höyryää, repii, riehuu ja raastaa. Ja niin pitääkin. Siinä missä Junttila pelaa tilanteet liikkeellä ja sijoittumisella. Kuten pitääkin. Toinen saa täällä paskaa ja toista kehutaan Areenan katosta läpi.

Itse olen jopa proJunttilaksi noussut, koska tuolla on jengissä mun silmin niin paljon muuta kuollutta painoa ollut jos katsoo pidempää otantaa. Schroeder,Grant, Joensuu ja Kossila etunenässä. Nimenomaan pelillisesti siis. Varmasti ei ole Junttila sitä mitä odotettiin, mutta sanoisin, että top1-2 senttereissä Jokereilla on aivan helvetisti isompi ongelma vielä käsissään kuin yhdessä 250-300k laiturissa. Ja lisäksi kaikista tärkein, se Junttila ei vuoda viisikkopelissä. Eilisen Sibir-matsin kaltaisia pelejä on pomminvarmasti edessä pudotuspeleissä ja silloin tämä on iso arvo.
 
Viimeksi muokattu:

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paitsi että pudotuspeleissä Junttila ei saa olla kertaakaan kentällä.

Jos siis tavoitteena on Yarin mainostama Gagarin Cup.
Melkein voisin luvata että on pelaavissa. Joensuu ei ehdi, Ikosta ei ainakaan saa päästää kentälle, Haapala on lasista tehty niin kovin montaa ukkoa siihen ei edelle jää jos ja kun tuohon 1-2 loukkia normaaliin tapaan rosteriin osuu....
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Paitsi että pudotuspeleissä Junttila ei saa olla kertaakaan kentällä.

Jos siis tavoitteena on Yarin mainostama Gagarin Cup.

Kyllä itse sanoisin, että pelaaja kuka pystyy oman 5vs5 pelinsä voittamaan sekä siinä samalla pelaamaan ihan laadukasta alivoimapeliä ei ole ensimmäisiä pelaajia keneen joukkueen menestys kaatuu.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Nopein Jokeri tänään! Ansaitsee sen pellehatun päähänsä. Syöttöpiste päälle. Huikea esitys. Kyllä se maalikin vielä tulee...vuonna 2030.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nopein Jokeri tänään! Ansaitsee sen pellehatun päähänsä. Syöttöpiste päälle. Huikea esitys. Kyllä se maalikin vielä tulee...vuonna 2030.
Enpä tätä miestä edelleenkään heittäisi minkään bussin alle. Plusvoittoista tekemistä tänäänkin. Jos vertaa siihen rautakangen nielleeseen porilaiseen niin kerta kerrasta Junttila jäälle ennen Joensuuta.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Enpä tätä miestä edelleenkään heittäisi minkään bussin alle. Plusvoittoista tekemistä tänäänkin. Jos vertaa siihen rautakangen nielleeseen porilaiseen niin kerta kerrasta Junttila jäälle ennen Joensuuta.

Junttila voitti Liigassa pistepörssin. Ei varmasti ole hankittu Jokereihin tekemään 0 maalia. Mä odotan vähän muutakin kun +merkkistä tekemistä.
 

Otacon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Junttila voitti Liigassa pistepörssin. Ei varmasti ole hankittu Jokereihin tekemään 0 maalia. Mä odotan vähän muutakin kun +merkkistä tekemistä.
Taisi moni muukin odottaa mut nyt on aika kohdata realiteetit :D Jos tästä edespäin pelaa +-0 hyväksyn ainakin itse hänet kentällä. Luulisi olevan jo kaikille selvää vaikka olisi tyhjä maali edessä Junttilalla tai Ikosella he kyllä saavat siitäkin vedettyä ohi.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Junttila voitti Liigassa pistepörssin. Ei varmasti ole hankittu Jokereihin tekemään 0 maalia. Mä odotan vähän muutakin kun +merkkistä tekemistä.
Juu toki. Silti aivan minimaalisin Jokereiden ongelmista herra Junttila. Schroeder, Kossila, Jensen, ONeill, Grant, Leskinen. 1-2 sentterit,pakit ja laiturit 0+0=0 tänään. Siihen päälle pitkä mies imurina. Sitten kun mennään vielä siitä alaspäin niin Junttila tuottaa edes sitä plusmerkkisiä peliä toisin kuin osa joukkueesta. Vaikkapa nyt herrat Savinainen ja Joensuu. Junttilalla jo sama määrä pisteitä kuin Savinaisella, +- 7 pykälää edellä, ei yv aikaa ja pelejä 8 vähemmän pelattuna. Joensuu on huojuva katastrofi jo melkein koko kentän alueella. Kiekot karkaa, miehet karkaa, jalka ei käy.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Junttila voitti Liigassa pistepörssin. Ei varmasti ole hankittu Jokereihin tekemään 0 maalia. Mä odotan vähän muutakin kun +merkkistä tekemistä.
Toisaalta Junttila pelasi Liigassa kärkiketjuissa, meillä taas alimmissa silloin kun pelaa (jos ei satunnaisia nostoja ykkösen laitaan lasketa).

Ei missään nimessä huonoin Jokeri-pelaaja tällä hetkellä.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toisaalta Junttila pelasi Liigassa kärkiketjuissa, meillä taas alimmissa silloin kun pelaa (jos ei satunnaisia nostoja ykkösen laitaan lasketa).

Aika monta peliä sai pelata ykkösessä alkukaudesta, eikä ollut huono mutta ei riittänyt. Huvittavinta Junttilassa on se että Dynamoa vastaan siinä yhdessä vaihdossa polkaisi itsensä vauhtiin ja oli ihan ylikylän jätkä. Melkein teki maalin. Tyytyy liiaksi peittämään ja tukemaan, voisi ihan helposti halutessaan ottaa nelosen kapellimestarin paikan. Nyt pelaa ihme turvapeliä.

Todella hieno syöttö Kivistön maaliin tänään.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Junttila tärkeä onnistuminen. Pelannut pidempään ihan Ok vaikka tehot kiertäneet kaukaa.
Eipä ne tehot nyt niin kaukaa ole kiertäneet. Maalit kylläkin. 20 o ja 1+7=8 pts ilman yv-aikaa. Jokereiden kakkossentterillä on 4pts enemmän ja pelannut ylivoimaa aivan liikaa tehoihin nähden. Savinaisella piste vähemmän ja säännöllinen yv-aika, samat sanat liikaa yv-aikaa suhteessa tehoihin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ainii, Junttila taitaa olla jengin tehokkain maalintekijä viimeseen kuuteen matsiin. Pojat pellaa syksyllä ja Junttila jouluna.

En mä hirttäs Vuorista, vaikka jatkodiili Jullelle tehtäisiinkin. Tehotilasto näyttää reilusti plussaa. Jollain 200-250k palkalla jatkodiiliä vaan pöytään.
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
ProJunttila kerhon pj:nä hieno ilta. Kauden kolmas maali Juntille. Hyvin epätyypillinen ja helvetin tarpeellinen voitto Jokereille. Marjan sanoihin helppo yhtyä, Jokerit on edes vähän oppinut jauhamaan pidempää pätkää tiiviillä puolustuspaketilla.
Paljon tän kerhon vuosimaksu on? Tai no ihan sama. Miten ja mihin se maksetaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös