Julistan Kärpät jääkiekon suomenmestariksi kaudella 2003-2004

  • 2 106
  • 8
Tila
Viestiketju on suljettu.

Krutov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ja vielä kerran: Julistan Kärpät jääkiekon suomenmestariksi kaudella 2003-2004.

Yleisön mielenkiinnon ja SM-liigan kannalta pelit kuitenkin lienee syytä pelata.. niin ja jaetaanhan niitä himmeämpiäkin mitaleja.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Krutov
Ja vielä kerran: Julistan Kärpät jääkiekon suomenmestariksi kaudella 2003-2004.

Yleisön mielenkiinnon ja SM-liigan kannalta pelit kuitenkin lienee syytä pelata.. niin ja jaetaanhan niitä himmeämpiäkin mitaleja.

Olet väärässä. Mä näin viime yönä ihan selkeän enneunen, että Kiekko-Vantaa voittaa tänä vuonna SM-kultaa.

Juu, nimivahva joukkuehan teillä on, muttei sitä ole ennenkään rahalla mestaruutta otettu. Ei edes rapakon takana. Keväällä katsellaan sitten, eikös näin?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mutta kuka ottaa pronssia... that´s the question!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Krutov
Jep jep ei rahalla mestaruuksia osteta, viimeinen pala voidaan täydentää?

Kutakuinkin. Jos ei muuta niin ainakin ainekset siihen viimeiseen palaan. Mutta, kuten jo sanoin, vasta keväällä nähdään minkälainen kakku on käsissä. Lycka till.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Re: Re: Julistan Kärpät jääkiekon suomenmestariksi kaudella 2003-2004

Viestin lähetti Pärde
Olet väärässä. Mä näin viime yönä ihan selkeän enneunen, että Kiekko-Vantaa voittaa tänä vuonna SM-kultaa.
Ja kun kerran tälle linjalle on lähdetty, niin voin itse kertoa nähneeni hieman vastaavan unen jo ennen kauden alkua. Siinä tosin ratkaisin itse Raksilassa ratkaisevassa kolmannessa ottelussa kahdella maalillani mestaruuden HPK:lle otteluvoitoin 3-0. Ihan hyvän syötön mestaruuden tuoneeseen jatkoaikamaaliin tarjoili Tomas Kucharcik.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Pronssit on jo jaettu

Niin tosiaan, SM-liigan pronssit taitaa olla jo jaettu Kerholle, mutta vaikka Kärpät jo kauden alusta asti onkin ollut yksi mestarisuosikeista ja on sitä ehkä entistä enemmän nyt, kun pelaajaostojen määrää vain kasvaa, en itse laskisi mestaruuskamppailusta pois vielä Tepsiä ja HIFK:ta.

En siis allekirjoita Krutovin väittämää, mutta uskon siis että Kärpät on niiden kolmen joukossa jotka mestaruuden ratkaisevat.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Niin, kyllähän totuus taitaa olla se, että kannu palaa tällä kaudella sinne mihin se todella kuuluu eli Ilmalaan ratapihan varrelle.
Pronssin kohtalo on mös jo ratkennut. Kärpät jäänee tälläkin kertaa siihen väliin, eli hopealle.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ennenaikaista spekulointia...

...vailla järkeä ja vain tunteella. Ihminen ei osaa ennustaa...ei edes viiden vuorokauden säätä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös