Jukka Seppänen liigajoukkueen toimitusjohtajana

  • 79 846
  • 656

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen pahoillani tilanteestanne, mutta kieltämättä hymyilyttää millä tavalla Seppänen saa tässä nyt kynsilleen. Ilta toisensa jälkeen.
Kiitti vitusti. Minäkin nauran, kun Ville ei vieläkään pääse pelaamaan mestaruudesta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nepi

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Seppänen on kyllä aika seppä. Kukaan ei kyllä ole pilannut oman joukkueensa kautta, kuin tämä herra.
no ketkä sen on pilannut ja miten, Aika epätodennäköistä kumminkaan se etteikö tämä nyt ole jonkin verran suurempi juttu kuin pelkkä valmentajan vapauttaminen tehtävästään, ja siihenkään Seppänen ei itse pystyisi kun äänivalta ei riitä. kyllä siellä taustalla on asioita mitkä tähän on johtanut, eikä tasan tarkkaan siihen ole yhtä syytä tai yhtä henkilöä
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
itse en keksi miksi Markkanen tai Rovanperä edes lähtisi moiseen. Eivät tietääkseni ole kovinkaan kiinnostuneita kiekosta,
Et sinäkään Markkasesta sitten paljon tiedä. Muuten kyllä samaa mieltä. Jos ei ole ihan helvetisti liikaa rahaa, niin en ymmärrä.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Tavallaan ovat kyllä, mutta miksi ihmeessä tuhlaisivat rahojaan tuollaiseen? Sijoituksena ei montaa paskempaa kyllä keksi.
Sijoituksenahan sitä ei pidä edes ajatella, yhtä paskoja vaihtoehtoja on suomessa omistaa mikä tahansa urheilujoukkue, Hyviä Ravihevosiakin on helvetin vähän mitkä kustantaisivat omat kauransa.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä on varmaan ihan totta, mutta meillä tähän kroonisena alisuorittajana on totuttu. Urheilullisella katsonnalla pelkkää pettymystähän tämä pääasiassa on vuodesta toiseen.
Sanoo kaveri, jonka jengi on kuitenkin välierissä kaudesta toiseen. Ja sanoopa tämän vielä vuosikymmenen toisisksi paskimman joukkeen laatikolla.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Sijoituksenahan sitä ei pidä edes ajatella, yhtä paskoja vaihtoehtoja on suomessa omistaa mikä tahansa urheilujoukkue, Hyviä Ravihevosiakin on helvetin vähän mitkä kustantaisivat omat kauransa.
Niin ja juuri tämän takia epäilen koko asiaa. Eivät nimittäin ole talousneuvojiensa kanssa mitään aivan idiootteja.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
no ketkä sen on pilannut ja miten, Aika epätodennäköistä kumminkaan se etteikö tämä nyt ole jonkin verran suurempi juttu kuin pelkkä valmentajan vapauttaminen tehtävästään, ja siihenkään Seppänen ei itse pystyisi kun äänivalta ei riitä. kyllä siellä taustalla on asioita mitkä tähän on johtanut, eikä tasan tarkkaan siihen ole yhtä syytä tai yhtä henkilöä
Kyllä muuten nykyään riittää ja Seppänen itse sanoi että erottamisesta päätti urheilujohto hänen siunauksellaan ja hän kantaa siitä vastuun.
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liikunnan Riemu
Kyllähän tuolta maailmalta löytyisi Jyväskylätaustaisia urheilijoita joilla on JYP lähellä sydäntä. Heillä varmasti riittäisi rahaa.
Itsekin olen unelmoinut, että Markkanen joskus harmaassa tulevaisuudessa iskisi rahaa kiinni, kun kuitenkin lapsuudessaan taisi JYP olla aika tärkeä. Toisaalta fakta on se, että jääkiekkoseuran omistaminen ja rahoittaminen on kyllä semmoinen sijotus joka ei Suomessa kannata. Minulle riittäisi se jos Seppänen myisi osuuutensa vaikka Saunakeisari-Harvialle, joka on kuitenkin jo osaomistajana. Taitaa kuitenkin todennäköisempää olla, että Harvia ja Viinanen luopuvat osuuksistaan.
 

avjk

Jäsen
Suosikkijoukkue
No mitä näitä nyt on...
Milloinkohan se välitila loppuu? Vai muistanko väärin et joku ois sanonut 2 vuotta sitten, että välitila loppuu nyt.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Milloinkohan se välitila loppuu? Vai muistanko väärin et joku ois sanonut 2 vuotta sitten, että välitila loppuu nyt.
En tiedä mikä on välitila tarkalleen on mutta nyt ollaan kyllä poistuttu sieltä kirkkaasti johonkin vielä kurjempaan tilaan.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Syytön minä siihen olen. Seppäsestä en olisi niin varma ja häntä tietääkseni alkuperäinen viestini koski johon sitten päätit ulinasi aloittaa.
Eipä sinua ole kukaan tästä syyllistänytkään? Omasta mielestä täysin turhaa tulla tänne toisten tuskan keskelle virnistelemään, oli syy sitten kenen tahansa.

Ja jotta ei jää epäselväksi, niin Seppäsen tunarointia kaikki tämä mielestäni.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
itse en keksi miksi Markkanen tai Rovanperä edes lähtisi moiseen. Eivät tietääkseni ole kovinkaan kiinnostuneita kiekosta,
Markkanen on itseasiassa hyvinkin kiinnostunut kiekosta, mutta en siltikään usko et lähtee sijoittamaan. Toi mun viesti oli lähinnä haaveilua et joku uskaltaisi satsata JYPiin rahallisesti.
 

nixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä tilanteessa voisi konsultoida Markkas Jussilta ne turkkilaisten hokiniilojen yhteystiedot. Touhussa vois olla niidenkin kanssa enemmän tolkkua.

Markkanen alkaa näyttää nerolle meidän Seppäseen verrattuna. Sehän hukkasi vaan satatonnia turkkilaisille, Seppänen vetää koko seuran vessanpöntöstä alas tällä menolla. Jos nykytrendi jatkuu niin Mestis ei ole kaukana..
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Kyllä muuten nykyään riittää ja Seppänen itse sanoi että erottamisesta päätti urheilujohto hänen siunauksellaan ja hän kantaa siitä vastuun.
Nii sanoi, js hän siunasi päätöksen ELI kirjoitti viimeisenä nimensä päätökseen mikä tarkoittaa sen siunaamisen sitä ennen siinä päätöksessä oli kaksi nimeä enenkuin Seppänen laittoi omansa, JYP Jyväskylä Oyssä allekirjoitus oikeus on seuraava Toimitus johtaja ja kaksi hallituksen jäsentä yhdessä, eli käytännössä Korpela joku hallituksesta Seppäsen lisäksi ja viimeinen nimenkirjoittaja sinuaa päätöksen, muuten asia jää pöydälle, kun Seppänen sanoi että hän sinetöi päätöksen tarkoittanee että hänen nimensä jälkeen päättös oli ns "yhtiölain mukainen"
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Markkanen on itseasiassa hyvinkin kiinnostunut kiekosta, mutta en siltikään usko et lähtee sijoittamaan. Toi mun viesti oli lähinnä haaveilua et joku uskaltaisi satsata JYPiin rahallisesti.
Ei kai se ole uskaltamisesta kiinni kun jokainen tajuaa että niitä rahoja ei koskaan saa takaisin, Enemmän se on kiinni siitä kuinka paljon on valmis pumppaamaan vuosittain pohjattomaan kaivoon. Harrastukset ne maksaa aina toisille enemmän kuin toisille
 

Coutinho

Jäsen
Olenko oikeassa jos muistan, että Seppänen ei ole koskaan pelannut jääkiekkoa? Onkohan hänellä mitään oikeaa joukkueurheilu taustaa?

Tarkoitan tällä sitä, että ymmärtääköhän hän sitä, että pelaajat oikeasti ottaisivat tosissaan valmentajan ehdotukset pitää hänen olla todistanut kannuksensa?
Voit tietenkin tulla siten valmentajaksi, että olet ollut tarpeaksi hyvä pelaaja (O. Jokinen) että pelaajat varmasti uskovat sinua kun sanot asiat ” tee mielummin näin”

Toinen reitti (se yleisin suomen valmentaja kentässä) on tulla ns. Valmentajapolkua pitkin ja todistaa sitä kautta olevasi sellainen henkilö (Esim. Maso HPK)

Lähinnä tässä tarkoitan käärmeölykauppias Hämäläistä. Mitkä faktat oikeasti puoltavat sitä, että pelaajien kannattaisi häntä kuunnella?
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olenko oikeassa jos muistan, että Seppänen ei ole koskaan pelannut jääkiekkoa? Onkohan hänellä mitään oikeaa joukkueurheilu taustaa?

Tarkoitan tällä sitä, että ymmärtääköhän hän sitä, että pelaajat oikeasti ottaisivat tosissaan valmentajan ehdotukset pitää hänen olla todistanut kannuksensa?
Voit tietenkin tulla siten valmentajaksi, että olet ollut tarpeaksi hyvä pelaaja (O. Jokinen) että pelaajat varmasti uskovat sinua kun sanot asiat ” tee mielummin näin”

Toinen reitti (se yleisin suomen valmentaja kentässä) on tulla ns. Valmentajapolkua pitkin ja todistaa sitä kautta olevasi sellainen henkilö (Esim. Maso HPK)

Lähinnä tässä tarkoitan käärmeölykauppias Hämäläistä. Mitkä faktat oikeasti puoltavat sitä, että pelaajien kannattaisi häntä kuunnella?
Eikös se oo pöytälätkän, olikohan jopa maailmanmestari ja sekään ei ole pelipaikatonta. Sanoisin, että lätkää ei ole pelannut muuten, mutta varma en ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös