Juhlakausihulinat – JYPin kannattajatoiminta ja fanireissut kaudella 2023–2024

  • 35 752
  • 206

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Odottelisin viimeiseen peliin jotain tekstejä ja kritiikkiä hommaan. Niin kannattajaryhmiltä kuin myös muilta katsojilta, tämä oli juhlakausi..
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Odottelisin viimeiseen peliin jotain tekstejä ja kritiikkiä hommaan. Niin kannattajaryhmiltä kuin myös muilta katsojilta, tämä oli juhlakausi..
En tiedä miten itse suhtautuisin tähän, kun en haluaisi jättää viimeiseen peliin liian negatiivista kaikua. Etenkin, kun kyseessä on parin hienon pelaajan viimeinen ottelu JYPissä - ainakin toistaiseksi.

Eli jotain kannanottoa toki on syytä hakea, mutta hyvin suunniteltuna.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Odottelisin viimeiseen peliin jotain tekstejä ja kritiikkiä hommaan. Niin kannattajaryhmiltä kuin myös muilta katsojilta, tämä oli juhlakausi..
Ainahan sitä voi itsekin toteuttaa, ei aina tarvitse muitten valmiiseen buffetpöytään tulla.

Toimiston etuovelle tai Areenan seinälle vaan lakanaa kehiin, riski jäädä kiinni moisesta on minimaalinen.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ainahan sitä voi itsekin toteuttaa, ei aina tarvitse muitten valmiiseen buffetpöytään tulla.

Toimiston etuovelle tai Areenan seinälle vaan lakanaa kehiin, riski jäädä kiinni moisesta on minimaalinen.
Sillä sanoinkin, että kannattajaryhmiltä, että yksittäisiltä katsojilta. Itse en tähänkään peliin nyt pääse, ja en ole asiasta lopulta hirveän pahoillani. On noita mielenilmaisuja kuin myös muita kannatustarvikkeita tullut itse tehtyä enemmän kuin tarpeeksi, joten nyt muiden vuoro. (Tiedän toki, että niin on esim teikäläinenkin)

Toki jos peliin menisin, myös tekisin jonkin lakanan vaikka, ei ole vaikea juttu, mutta kuten sanottua en ole tiistainakaan hallille menossa/tulossa. Mielestäni silti voi muilta asiaa vaatia tai ehdottaa.

Ja vaikka jäisi kiinni mitä sitten? Erinomaista olisi vikaan peliin mielenilmausta lakanoin ja sitte vielä pelin jälkeen roudata ne toimistolle asiasta muistuttamaan.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös