Juhannuksen Supertripla

  • 5 544
  • 56

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Jo perinteeksi (?) muodostunut Juhannuksen supertripla. Peliaika loppuu torstaina 24.6. 04 klo 1800 (jatkoaika klo 1900 asti). Ja itse Juhannus loppuu sunnuntaina klo 0000.

Supertriplan vetokohde on juhannuksena hukkuneet - liikeenteessä kuolleet - tapot???

Olkaa varovaisia "nesteytyksen" kanssa.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
6-8-2
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
15 - 4 - 2

Tämä on pelaajaystävällinen kilpailu siinä mielessä, että kärkitaiston tiivistyessä lopputulokseen voi vaikuttaa itse.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
12 - 10 - 4
Milloinkahan tulokset lyödään lukkoon? Nimittäin sekä nuo hukkuneet, että tapetut pakkaavat löytymään vasta muutamien päivien perästä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tällaiset kisat on...

...hieman mustaa "huumoria" mutta osallistutaan nyt kuitenkin.

9-7-3
 

peikko#13

Jäsen
Hukkuneita on varmasti paljon sillä Juhannuksena on tulossa ensimmäiset helteet.

21-6-3
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Re: Tällaiset kisat on...

Viestin lähetti flintstone
...hieman mustaa "huumoria" mutta osallistutaan nyt kuitenkin.

9-7-3
Huom! Tätä perinnettä en ole itse aloittanut, muistaakseni Krabe piti samaisen veikkauksen viime vuonna.
 

Jamais Vu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
...6-6-5, oh, I confess.. There's all your evidence, now take it home, and fuck with it...

Now did you get it? So write it down!
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
15 - 8 - 7

Halventuneen viinan ansiosta keklu ja julppi on otsikoissa innokkaammin..

K
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Re: Tällaiset kisat on...

Viestin lähetti M@rko77
Huom! Tätä perinnettä en ole itse aloittanut, muistaakseni Krabe piti samaisen veikkauksen viime vuonna.

En mä ollut oikeastaan moralisoimassa vaikka tuo ehkä siltä vaikuttikin. Ja on meillä ollut kaveripiirissä muutamana vuonna ihan veto tästä samaisesta aihepiiristä, tosin me ollaan arvattu vain kokonaislukua ei eriteltyä supertriplaa.
 

Anton

Jäsen
Tämähän kuullostaa mielenkiintoiselta!

hukkuneet - liikeenteessä kuolleet - tapot
16 - 8 - 5

Saa nähdä olenko itse koristamassa tilastoja vai pääsenkö henkilökohtaisesti noutamaan palkinnon. *wirn*
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Luotetaan suomalaiseen juhlintaan.

0-0-0
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös