Juhannuksen Supertripla 2007

  • 16 118
  • 124

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Viime vuonna pelattiin perinteistä arvauspeliä hieman eri nimellä, mutta palataans nyt taas Supertriplan pariin.

Pelin henkihän on yksiselitteinen:
Eli lyhyesti ja ytimekkäästi, tuloslaskenta alkaa torstaina klo 12 ja sulkeutuu sunnuntaina klo 23.59.

Hukkuneet:
- Suomalaisten uimataito on ehkä hieman parantunut viime vuosina, joten vain 5 hukkuu tänä vuonna.

Liikenteessä kuolleet:
- Tällä saralla homma on alkanut hyvin, mutta voisiko ylikunto sitten yllättää tai mitä sitä nyt kenraaliharjoituksista sanotaankaan. Sanotaan kuitenkin 10.

Tapot:
- Suomalaiset ovat viime vuosina pettäneet minut tässä osiossa, joten otetaan varovaisesti 3

Periaatteessa toki viimeisenä sarakkeena voisi olla "muut kuolemat", mutta mielestäni se on hieman kyseenalaista, koska kaikkia mökkipaloja ei uutisoida valtamediassa jne.

Perinteitä kunnioittaen:
2002
2003
2004
2005
2006
 
Viimeksi muokattu:

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hukkuneet: 8
Liikenteessä kuolleet:8
Tapot:5

Ehdottoman hieno arvauspeli, sillä voit myös itse vaikuttaa lopputulokseen.

edit. eipä mitään.
 
Viimeksi muokattu:

Viljuri

Jäsen
Tämä on oikea klassikko! Nimimerkillä outoja katseita juhannusjuhlilla kerännyt, kun on kertonut aiemmista veikkauksistaan...

Säätila saattaa vähentää hukkujien määrää, mutta liikenteen puolella otetaan tässä triathlonissa todennäköisesti kaulaa aiempiin vuosiin... no veikataampa:

- 7
- 6
- 3

Lisäksi yksi tulipalossa kuollut, mutta sen lisäksi ainakin 32 savusaunaa kokee kohtalonsa tulipalon muodossa tänä juhannuksena.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Hukkuneet:
-Alkukauden lämpimät kelit ovat siivittäneen suomalaiset, arvuuttaja varjon manaamasta, parantuneesta uimataidosta piittaamatta hyvään tuloskuntoon. Alussa lähdetty täysillä ja loppua kohden kiristetään, mukava tasaluku 10 hukkunutta.

Liikenteessä kuolleet:
-Tänään sattui jo ikävä kuuden hengen vaatinut kolarointi. Toivotaan pienempiä lukuja, suomalaiset skarppaa tässä ja jäädään vähiin lukuihin, 5 liikenteen uhria.

Tapot:
-Nyt heiluu puukot ja puntarit, ojat ja allikot ruumiita väärällään. Viina ja harmittomassa pihapelissä hävinnyt suomalainen turilas on kova yhdistelmä, 5 raatoa.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Minä olen optimisti enkä aio itse hukkua.
Koita välttää niitä muita kohtia kanssa.. vaikka olisi ressiäkin.

Hukkuneet: 0
Liikenteessä kuolleet: 0
Tapot: 0

Kaksi eri kolmosten lukusarjaa oli mielessä mutta koitetaan tätä ensin.
Onkohan tuollaista ollut sitten Karl Benzin aikojen. Tuskin.
 

häkkipää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
-Viina+Vesi=8 hukkunutta

-Suomalaiset ajavat tänä päivänä Helsingin Sanomien tutkimuksen mukaan tukevammassa kaasussa kuin ennen vanhaan. Joten liikenteessä kuolee 10

-2 tappoa
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Ehdottoman hieno arvauspeli, sillä voit myös itse vaikuttaa lopputulokseen.

Eikä voi, kirjoittamattomien sääntöjen mukaan kilpailijat eivät saa itse edesauttaa tietoisesti tulosten syntymisessä. Jos nyt sattuu hukkumaan tms. niin tällöin asiaa voidaan katsoa läpi sormien, mutta mm. liikenneonnettomuustulosten nostatus tietoisella kolarilla katsotaan pahaksi veikkausrikkeeksi.
 

kovalev

Jäsen
Hukkuneiden määrä on aika paljon kelistä kiinni. Toisaalta, jos on pirun hyvä keli niin liikennekuolemien määrä saattaa olla vähäisempi.

Sanotaan ;

9 hukkunutta.

8 liikenteessä.

2 tappoa.
 

Bourque

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Boston Bruins
Nää on kovia aikoja

Omaa lottoa sisään:

Hukkuneet 9
Pari veneestä kusijaa, muutama "ei-toi-vastaranta-kaukana-oo"-uiskentelijaa, kolme "se on syvällä se kivi" hyppääjää ja yksi krapula-suonenveto koituvat tänä vuonna lämpimissä vesissä porskuttelevien kohtaloksi.

Liikenne 7
Menoliikenne vaatii jokusen uhrin, "kyllä mä tohon väliin kerkeen" ja "yhen kyllä ohitan vielä" eivät jää kuolemattomiksi lausahduksi. Loput menevät sitten kännissä ajamisen piikkiin. "kai sitä voi lyhyen matkan hiljaa ajaa" ja "pysyy hanskassa" osoittautuvat virhearvioinneiksi.

Tapot tms 2
Juhannuksena ei olisi kannattanut panna veljen vaimoa puuceessa eikä kusettaa mökkinaapuria kopussa.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Tulee rauhallinen juhannus, toivotaan.

Hukkuneet: 4

Liikenneturmat:2

Ja toisen käden kautta lähtee myös: 2
 
Hukkuneita: 8
Liikenteessä: 5
Tapot ym. 3

Näyttää tulevan kohtuu hyvät säät, joten hukkuneita lienee jokunen. Liikenteessä on viime päivinä menehtynyt aika moni ja tuo 5 on vaan optimistinen veikkaus. Puukko heilunee useammassa paikassa, uhrien määrä toivon mukaan jää pariin.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Hukkuneet: 7
Liikeenteessä: 6
Tapot: 2
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Hukkuneet: 8

Liikenteessä kuolleet: 4

Tapot: 2

Oikea rivi.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Hukkuneet: 4
Liikenne: 12
Tapot: 3
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Hukkuneet: 7

Liikenne: 12

Tapot ja yms.: 3

Liikenne on näyttänyt viimeaikoina todelliselta kuolonareenalta. Hukkuneitten määrä on keleistä riippuvainen. Ainahan pari tapetaan pitkissä juhlissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös