Juhani Tamminen TUTO Hockeyn päävalmentajaksi

  • 247 887
  • 734

anonima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kitiskää mitä kitisette. Kaikinen puutteineen ja ärsyttävyyksineenkin Tami on ihan KINGI !

"Jos voitan vuoden turkulaisen tittelin, tuuletan kovemmin kuin koskaan. Mä menen siihen meidän parvekkeelle, josta näkyy aina Pitkäsalmelle ja tempasen yhden Kukko-oluen ja sanon vaimolle, että "mä olen ihan v*tun kova jätkä", ehdokas täräyttää."

Itse saattaisin kuvailla moisen kommentin esittäjää sanan KINGI sijaan i-alkuisella vähälahjaisuutta kuvaavalla adjektiivilla.

Tietyt valmentajat saavat aikaan joukkueessaan huvittuneisuuden ja vittuuntuneisuuden sekaisen ilmapiirin. Juha Pajuoja ei kuulu näihin.
 
Suosikkijoukkue
Tuto
"Jos voitan vuoden turkulaisen tittelin, tuuletan kovemmin kuin koskaan. Mä menen siihen meidän parvekkeelle, josta näkyy aina Pitkäsalmelle ja tempasen yhden Kukko-oluen ja sanon vaimolle, että "mä olen ihan v*tun kova jätkä", ehdokas täräyttää."

Itse saattaisin kuvailla moisen kommentin esittäjää sanan KINGI sijaan i-alkuisella vähälahjaisuutta kuvaavalla adjektiivilla.

Haha, ihan huippua! Oon niin väsyny siihen perus hokimantraan/yritetään parhaamme ja katotaa mihin riittää meininkiin mitä hoetaan haastattelusta toiseen. Oikeestaan ihan sama mitä muuta sanoo, vaikka kertois niistä puu- ja kivitalon eroista niin se piristää mua.

Mistä käsin mä pääsen äänestämään Tamia =)
 
Tami todellakin on liki uskomaton persoona. Jos ei miehestä tykkää niin tykkää varmaan enempi käydä töissä, kattoa salkkarit ja käydä nukkumaan. Sitä samaa harmaata massaa mihin muottiin haluisivat kaikki muutkin kuin itsensä työntää, mikä ei kiinnosta ketään.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Toivotaan, että Pajuluoma on saanut kriisiapua, koska sen verran ahdistuneelta tuo avoin kirje vaikutti. Toki kertonee lähinnä siitä kalikan kalahduksesta, jos näitä kirjeitä on ylipäätään tarvis kirjoitella, mutta jokainen toki tavallaan ja kuten Pajupelto asian sattuvasti ilmaisee "Toivon onnea ja menestystä varsinaiseen työhösi.".
 
Toki kertonee lähinnä siitä kalikan kalahduksesta, jos näitä kirjeitä on ylipäätään tarvis kirjoitella, mutta jokainen toki tavallaan ja kuten Pajupelto asian sattuvasti ilmaisee "Toivon onnea ja menestystä varsinaiseen työhösi.".

Mua enemmän huvitti tuo "Omaan terveen ja hyvän itsetunnon", kunpa vain olisi jatkanut sitä siksi ottikin sen verran koville lehtijuttu että kirjoitan tämän vastineeksi, saa jakaa.
 

Silkkiuikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lentävä Kalakukko
Kummelia mukaillen: "Jumaliste Tamminen, sää olet hullu mies!"

Tänään julkaistu Jatkoajan haastattelu antaa oivan lisän Tammmisen epikriisiin. Egoisti, joka ammentaa voimansa siitä, että on uhri ja väärinymmärretty. Tammista jaksavat, joiden on pakko ja jälkeensä hän jättää kriisiytyneitä organisaatioita ja kaikkensa antaneita ihmisiä, joille Tammisen lähellä ei enää riittänyt happea.

Tamminen kokee ja muistaa asiat, niin kuin haluaa. Väittelyyn hänen kanssaan ei kannata ryhtyä. Lopputulos on sama; Tamminen on oikeassa ja muut väärässä.

Tamminen on keskinkertainen jääkiekkoilija, yksinkertainen valmentaja ja äärimmäisen raskas ja itsekäs ihminen.

Ei kerrota sitä hänelle.

Tammisella on USKOMATTOMAN iso ego, kun ottaa huomioon, mitä hän on saavuttanut. Puheet ovat ihan suhteettomia, kun mietitään mitä oikeasti hän on saavuttanut.

Tami on saavuttanut
- Jääkiekkoleijonan tittelin Jos kukaan ei tiedä, niin sanotaan, että hän on JKL nro 79. Moneskos muuten sä olet?
- Pelannut Ragulinia vastaan ja ottanut turpaansa niin, että tukka on nykyään aika harva.
- Tullut joskus kiekon kanssa ulos kulmauksesta
- Nostanut pari joukkuetta liigaan divarista ja pari maajoukkuetta A-sarjaan.
- Valmentanut lähes koko oldtimer ajan erilaisissa kuntokiekkosarjoissa.
- Potkut perseelleen aina, kun on valmentanut pääsarjassa.

Tami EI OLE
- valmentanut koskaan menestyksekkäästi mitään joukkuetta uskottavassa pääsarjassa.
- voittanut valmentajana yhtään mitään

En ole lääkäri, enkä psykologi, mutta osaan tehdä seuraavat diagnoosin:

Tami on
a) idiootti
b) itserakas
c) egoisti
d) minäiteeeeee

Lähes aina, kun Juhani Tamminen vaihtanut työpaikkaa, on jäljellä savuavat rauniot... Sport, Ässät, Tuto 90-luvulla. Kärpistä osattiin pistää ajoissa pois.

Tamminen osaa luoda henkeä, on siinä parhaita koko valtakunnassa, mutta kun se kupla kuitenkin puhkeaa, on jälki surullista seuran kannalta. Kuinka käynee TUTOn...?
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
"Jos voitan vuoden turkulaisen tittelin, tuuletan kovemmin kuin koskaan. Mä menen siihen meidän parvekkeelle, josta näkyy aina Pitkäsalmelle ja tempasen yhden Kukko-oluen ja sanon vaimolle, että "mä olen ihan v*tun kova jätkä", ehdokas täräyttää."

Ovatko Tamin rahat nyt sanktioiden takia ihan loppu vai miksi mies juo Kukon kaltaista paskaa?
 

Tuamas

Jäsen
Kaikkiin puheisiin pelaajiin käytetyistä rahasummista kannattaa suhtautua Tamin tapauksessa melkoisella skeptisyydellä siihen asti kunnes tilinpäätös julkaistaan.

Mm. taannoin Sportin pelaajien palkkakulut nousivat miljoonan kieppeille, vaikka pelaajabudjetti olikin 600k€.

Toki Tutossa on voitu pysyä lähellä alkuperäisiä raameja, koska alemman korin miehille on tarjottu satasia kuukaudessa.
 
Tami on saavuttanut
- Potkut perseelleen aina, kun on valmentanut pääsarjassa.
Väittämäsi ei pidä paikkaansa. Valmentaessaan Ässiä pääsarjassa, Tami ei saanut potkuja. Päinvastoin, Tami tuli Ketolan tilalle pelastamaan mitä pelastettavissa oli ja kykeni nostamaan Ässät aina playoffeihin saakka. Valitettavasti Kari Takon sairastuminen kesken TPS-puolivälieräsarjan katkaisi kauden sensaation syntymisen.

Lähes aina, kun Juhani Tamminen vaihtanut työpaikkaa, on jäljellä savuavat rauniot... Sport, Ässät, Tuto 90-luvulla. Kärpistä osattiin pistää ajoissa pois.
Vaasaan jäi ensimmäisen Mestis-mestaruutensa voittanut ja valtakunnalliseen tietoisuuteen noussut kiekkoseura. Tamin jälkeen vastaavanlaista karsintamenestystä ovat käyneet kokeilemassa mm. Jarno Pikkarainen, Antti Törmänen ja Pasi Räsänen. Kolmikon joukkueiden saavutukset o 2 voittoa ja 12 tappiota. Tamin joukkueella 3 voittoa ja 4 tappiota.

Kevään 2009 karsintasarja on yksi kovimmista näytöistä 2000-luvun Suomi-kiekossa.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Jolla oli miljoona velkaa ja oma pääoma yli puoli miljoonaa pakkasella.

Ja jolla on DVD:t todisteena härskistä vääryydestä ja kulissien kähminnästä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Haha, ihan huippua! Oon niin väsyny siihen perus hokimantraan/yritetään parhaamme ja katotaa mihin riittää meininkiin mitä hoetaan haastattelusta toiseen. Oikeestaan ihan sama mitä muuta sanoo, vaikka kertois niistä puu- ja kivitalon eroista niin se piristää mua.

Mistä käsin mä pääsen äänestämään Tamia =)

Tästä linkistä pääsee äänestämään Tamia. Tamista vain Vuoden Turkulainen, niin saavat Tami-vihaajat lisää vettä myllyynsä.
 

velhio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Red Ducks
Kaikkiin puheisiin pelaajiin käytetyistä rahasummista kannattaa suhtautua Tamin tapauksessa melkoisella skeptisyydellä siihen asti kunnes tilinpäätös julkaistaan.

Mm. taannoin Sportin pelaajien palkkakulut nousivat miljoonan kieppeille, vaikka pelaajabudjetti olikin 600k€.

Toki Tutossa on voitu pysyä lähellä alkuperäisiä raameja, koska alemman korin miehille on tarjottu satasia kuukaudessa.

Komppaan täysin, siltikin ymmärrän hyvin Tami hypetyksen.

Sport Vol.1 aikana olin itsekkin uppoutunut tuohon mantraan ja ehkä viel Vol.2 aikana. Todellisuus kuitenkin iskee kauden lopussa, kun tuomarit on perseestä, super-organisaatio ei olekkaan super-organisaatio ja kaikki voidaan stick it in to your ass..

Tami pistää itsensä täysin likoon, mutta niin pistää seuransa rojaltitkin. Aikamoista uhkapeliä 62.vuotiaalta ukolta, jota ei varmasti kiinnosta meneekö talouskuralle vai ei. Aina voi vetää burnout-kortin jossain vaiheessa, jos menee oikeen perseelleen.
 
Tästä linkistä pääsee äänestämään Tamia. Tamista vain Vuoden Turkulainen, niin saavat Tami-vihaajat lisää vettä myllyynsä.


Miksiköhän joku luulee, että jos ei ole samaa mieltä kuin Juhani Tamminen tai kaikki joidenka mielestä hän on parasta mitä jääkiekolle on maailmassa koskaan tapahtunut, vihaa Juhani Tammista?

Esimerkiksi minulle hän on vain hassu hahmo välillä liian tosikkomaiseksi äityvässä jääkiekkokeskustelussa.

Ja eihän hassua hahmoa tarvitse ottaa tosissaan, vihata tai rakastaa?

Se ei silti estä kommentoimasta, korjaamasta faktoja tai puolustelemasta hänen tekemisiään tai sanomisiaan.

Ja eihän kenenkään tarvitse ottaa tosissaan (ellei halua) hahmoa, joka tekee itse toisin kuin opettaa, löytyy aina itse korkeimmalta jalustalta ja on totaalisen virheetön.
 

Rocco

Jäsen

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tamin jälkeen vastaavanlaista karsintamenestystä ovat käyneet kokeilemassa mm. Jarno Pikkarainen, Antti Törmänen ja Pasi Räsänen. Kolmikon joukkueiden saavutukset o 2 voittoa ja 12 tappiota. Tamin joukkueella 3 voittoa ja 4 tappiota.

Aika erilaiset pelimerkit oli kolmikolla Räsänen, Pikkarainen ja Törmänen.

Tammisella on omat kiistattomat ansionsa ja olisi mielenkiintoista nähdä Tami joskus vaikka U20-joukkueen päävalmentajana.
 
Aika erilaiset pelimerkit oli kolmikolla Räsänen, Pikkarainen ja Törmänen.
Liiga"pudokkaita" on ollut kaikilla. Räsäsellä esim. Tapio, Kokkala, Virkkunen, Heikkinen, Puurula. Törmäsellä Takala, Taimi, Nabb, Puurula, Heikkinen, Immonen, Tuohilampi. Pikkaraisella Rämö, Ranta, Salmelainen, Matzka, Flinck...

Rocco kirjoitti:
Tami OLI toimitusjohtaja.
Eikö Juha Saari ollutkaan toimitusjohtaja?
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Tami toi Vaasaan ja Sportiin voittavan jääkiekkokulttuurin. Vaasassa oli ennen Tamia yrittänyt moni valmentaja, mm. Kari Heikkilä, saada viirin jäähallin kattoon siinä kuitenkaan onnistumatta. Vasta Tamin ja hänen ammattimaisesti kootun joukkueen ansiosta Sport nousi Mestiksen mestariksi. Sportin SM-liigakarsinnat Ässiä vastaan ovat tämän vuosituhannen kovin jääkiekkosensaatio Suomessa. Kuparisaaren Sport-Ässät-sarjan tunnelmaan on harvoin Suomessa ylletty minkään jääkiekkoseuran toimesta. Kun Tami lähti Vaasasta, niin Sport jatkoi Mestiksen suurimmalla budjetilla, vaikka täällä Jatkoajassa muiden seurojen ja Sportin talousasiantuntijat ilmoittivat Sportin joutuvan konkurssiin. Sport on ammattimaisesti hoidettu jääkiekkoseura, joka selviytyi hienosti siitä riskistä, mikä on otettava jokaisen Mestis-seuran, joka tosissaan pyrkii SM-liigaan. Puolinaisilla toimenpiteillä ei SM-liigaan ole mitään mahdollisuutta nousta minkään Mestis-seuran.

On loistava juttu, että Tami on palannut takaisin valmentamaan ja nostanut jo nyt TuTo:n Mestiksen mielenkiintoisimmaksi ja puhutuimmaksi joukkueeksi. Mitä olisi tämän kauden Mestis ilman Tamia?
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Väittämäsi ei pidä paikkaansa. Valmentaessaan Ässiä pääsarjassa, Tami ei saanut potkuja.

Tamin sopimuksen loppuessa kävi pelaajien edustaja kyselemässä TJ Ketolalta jatkaako Tamminen. Ketola oli vastannut tarjoavansa niin heikkoa sopimusta, että siihen Tamminen ei tule suostumaan.

Tälläistä kuulin silloin tuoreeltaan.

Eli ei tullut potkuja, mutta naama oli kulutettu loppuun vajaassa parissa kaudessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös