Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 822 272
  • 8 954

Lätkäisä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
My God, tauno tasalakkeja pidetään jännityksessä. Onko kaupungin virkamieshiiret löytäneet vielä kotiinsa 60 minuutin paineen jälkeen? Eikö mikään arvostettu media Turun Sanomat, La Gazzetta dello Sport, Le Monde, Die Welt, Seiska(to name a few) ole raportoinut katselmuksesta?
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
My God, tauno tasalakkeja pidetään jännityksessä. Onko kaupungin virkamieshiiret löytäneet vielä kotiinsa 60 minuutin paineen jälkeen? Eikö mikään arvostettu media Turun Sanomat, La Gazzetta dello Sport, Le Monde, Die Welt, Seiska(to name a few) ole raportoinut katselmuksesta?
Veli Ampujakin nukkuu hiiren unta kun ei tule raporttia?!! OMG, sanon minä!!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Luultavasti huomisen epistolassa saamme tietää, miten unisia virkamiehiä on koulutettu olan takaa. Kaikkea hyvää kannattaa odottaa.

Ettei vain olisi käynyt kuin Pöllölaaksossa Don Tamin et consortesin kesksutellessä brändiin kusemisesta !! On aikoihin eletty - I assume !!

Back to Woodsside
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
My god, vauhtia ollut varmaan kuin Monzassa konsanaan. Uniset virkamiehet päivällä kylässä, I assume, ja siitä heti Jaguarin nokka kohti Vaasaa jossa hegemoninen Sport-Ässät. Aitiossa Vaasan veljien kanssa luonnollisesti. Ja koulutuskeikkaa tietty ennen sitä, nythän on high season. Toivon että Sport tarjoaa myös yöpymisen Vaakunassa ettei tartte hirviä väistellä yön pimeydessä kasitiellä. Otteluraporttia odotellessa.
 
Suosikkijoukkue
Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
"Rauhallinen torstai ( 14.09.2023 ) lähdössä käyntiin Turun Kuusamakujalla, osoitteessa Kuusamakuja 5, 20900 Turku!! Soittamalla / textaamallakin tavoitat, joten GSM: 050 4663701 please!! Tänään on kiireinen päivä!! Aamupäivä menee Eurotam OY:n businesten parissa 8-15, sitten vaatteiden vaihto ja Jaguar kohti Helsinkiä ja Peacock Teatteria, jossa Jarkko Tamminen show ja paikkana legendaarinen Linnanmäki!! Show alkaa 18.00, joten lähtö Turusta n. klo 14.00, sitten n. klo 16.00 buukkaus Kalastajatorpalle, jossa yövymme vaimoni Marin kanssa Jarkon shown jälkeen!! Perjantaiaamulla ( 15.09.2023 ) on aika suunnata kohti kotia Turun Kuusamakujalle, jossa vuorossa on viranomaisten ( Turun Kaupunki) johdolla katselmus, äskeisten rajujen kallioräjäytysten jäljiltä!! Räjäytykset olivat idioottimaisen rajuja , joiden johdosta oma talomme vahingoittui, joten nyt perjantaina 15.09. klo 12.00 Kuusamakujalla # 5, saavat räjäyttäjät ja kaupungin virkamiehet kuulla kunniansa face to face ja samalla odotan heiltä selvää suunnitelmaa korvausten suhteen!! Odotan nöyryyttä em. räjäyttäjiltä ja " kättä taskuun" mentaliteettia; muuten menen raastupaan pomminvarmasti ko. asian kanssa!! Jää nähtäväksi - take my word!! Have A Great Day, Br Tami, LÖion # 79, CEO Eurotam OY, gsm: 050 4663701, lisää: www.eurotam.com "
Tämähän kuulostaa elämän kovuuden parkumiselta, i assume.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tämähän kuulostaa elämän kovuuden parkumiselta, i assume.
Sorry, en tiennytkään taustaasi tunteiden tulkkina!! Joten viestini: Please take care of Your own business- i take care of mine!! Br, F
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
@Frankie @aurora borealis Eiköhän pistetä veljet koneet käyntiin ja käydään vähän Turussa sivistämässä!!
Kas tässä!! Ei pelota kun tausta on hankittu Team Moderatorsin jatkuvien poikittaisten ristitulessa!! Se mitä vastajännäreihin ja vastaaviin tulee niin viestini on tässä: Menkää oikeisiin töihin , hoitakaa omat asianne ja jos voimat riittää huolehtikaa perheistänne!! M.O.T. # 79
 

Sepe72

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Edmonton Oilers ja Liverpool FC
@Frankie @aurora borealis Eiköhän pistetä veljet koneet käyntiin ja käydään vähän Turussa sivistämässä!!
Sivistäminen kannattaa aina, varsinkin itsensä. Olette lämpimästi tervetulleita voittajien kaupunkiin! Täällä nimittäin nähtävää riittää ja eikä mitä tahansa tasalakki-paikkoja, vaan legendaarisia urheilupyhättöjä, asunto-osakeyhtiöitä, toimistohotelleja, yksityispankkeja, kahviloita, ravintoloita, golfkenttiä, kujia, hulppeita maisemia etc etc. In case local guide is needed, Sepe is ready!
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Hienosti moni täällä osaa matkia Tamin kirjoitustyyliä, mutta kuinka moni on jutellut Tamin kanssa jossain paikassa silmästä silmään, käynyt Kuusamakujalla, tai käynyt jopa sisällä Kuusamakuja 5:n talossa? Minulta löytyy nuo ensimmäiset kaksi, mutta tuo viimeisin puuttuu. Ja tähän sitten viestejä "En tiennytkään taustaasi kyselemisen eksperttinä. Pidä huoli omista asioistasi, ja minä pidän omistani!"
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Hienosti moni täällä osaa matkia Tamin kirjoitustyyliä, mutta kuinka moni on jutellut Tamin kanssa jossain paikassa silmästä silmään, käynyt Kuusamakujalla, tai käynyt jopa sisällä Kuusamakuja 5:n talossa? Minulta löytyy nuo ensimmäiset kaksi, mutta tuo viimeisin puuttuu. Ja tähän sitten viestejä "En tiennytkään taustaasi kyselemisen eksperttinä. Pidä huoli omista asioistasi, ja minä pidän omistani!"
Olen kyllä joskus tuijottanut Tamia silmästä silmään. Blues-TPS syksyllä 2013 ja pelin jälkeen ihmisvilinässä Tami tuli käytävällä vastaan Don Tami-huivi kaulassa ja katseet kohtasivat 13v Sterilin kanssa ehkä puolikkaan sekunnin ajan.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Hienosti moni täällä osaa matkia Tamin kirjoitustyyliä, mutta kuinka moni on jutellut Tamin kanssa jossain paikassa silmästä silmään, käynyt Kuusamakujalla, tai käynyt jopa sisällä Kuusamakuja 5:n talossa? Minulta löytyy nuo ensimmäiset kaksi, mutta tuo viimeisin puuttuu. Ja tähän sitten viestejä "En tiennytkään taustaasi kyselemisen eksperttinä. Pidä huoli omista asioistasi, ja minä pidän omistani!"
Tamin fb-kaverina ja useamman "Damn right my friend" komplimentin saaneena neuvon sinua ystävällisesti; Stay out of my pages!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ja tähän sitten viestejä "En tiennytkään taustaasi kyselemisen eksperttinä. Pidä huoli omista asioistasi, ja minä pidän omistani!"
Sorry, en tiennytkään taustaasi selvännäkemisen ja ennustamisen huippuosaajana!! Joten viestini: Please take care of Your own business- i take care of mine!! Br, F
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hienosti moni täällä osaa matkia Tamin kirjoitustyyliä, mutta kuinka moni on jutellut Tamin kanssa jossain paikassa silmästä silmään, käynyt Kuusamakujalla, tai käynyt jopa sisällä Kuusamakuja 5:n talossa? Minulta löytyy nuo ensimmäiset kaksi, mutta tuo viimeisin puuttuu. Ja tähän sitten viestejä "En tiennytkään taustaasi kyselemisen eksperttinä. Pidä huoli omista asioistasi, ja minä pidän omistani!"

En tiennytkään osaamistasi matkimisessa !! Stay out of my pages . I assume ! Mutta tuo nyt jo sitä kahvia !!

Bakc to Woodsside
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Hienosti moni täällä osaa matkia Tamin kirjoitustyyliä, mutta kuinka moni on jutellut Tamin kanssa jossain paikassa silmästä silmään, käynyt Kuusamakujalla, tai käynyt jopa sisällä Kuusamakuja 5:n talossa? Minulta löytyy nuo ensimmäiset kaksi, mutta tuo viimeisin puuttuu. Ja tähän sitten viestejä "En tiennytkään taustaasi kyselemisen eksperttinä. Pidä huoli omista asioistasi, ja minä pidän omistani!"
Mulla ei ole heittää tähän mittelöön kuin puhelinkeskustelu ja sähköpostivaihto.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Hienosti moni täällä osaa matkia Tamin kirjoitustyyliä, mutta kuinka moni on jutellut Tamin kanssa jossain paikassa silmästä silmään, käynyt Kuusamakujalla, tai käynyt jopa sisällä Kuusamakuja 5:n talossa? Minulta löytyy nuo ensimmäiset kaksi, mutta tuo viimeisin puuttuu. Ja tähän sitten viestejä "En tiennytkään taustaasi kyselemisen eksperttinä. Pidä huoli omista asioistasi, ja minä pidän omistani!"
Mä olen käynyt Tamin perustaman hokikoulun ja jos muistaisin niin ehkä näin Tamin ja se koutsas mua (Essi Keskinen ainaski), tai sit ei.
Olen kyllä pari kertaa muutenkin nähnyt itse Maestron!!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Jokainen veli ja sisar täällä sivistää itseään ja katsoo kohdan "Ketjuun kirjoittaneet" ja kuka veli on ykköspallilla!! Kakkospallilla olija myös huomattava merkkihenkilö, take my word!!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Hienosti moni täällä osaa matkia Tamin kirjoitustyyliä, mutta kuinka moni on jutellut Tamin kanssa jossain paikassa silmästä silmään, käynyt Kuusamakujalla, tai käynyt jopa sisällä Kuusamakuja 5:n talossa? Minulta löytyy nuo ensimmäiset kaksi, mutta tuo viimeisin puuttuu. Ja tähän sitten viestejä "En tiennytkään taustaasi kyselemisen eksperttinä. Pidä huoli omista asioistasi, ja minä pidän omistani!"

Mutta, onko nimesi mainittu FB-päivityksessä? Allekirjoittaneen pikkuveli on saanut moisen kunnian parin tapaamisen johdosta. Eli kyllä, nimelläni voin loistaa.
 
Siis kuinka kauan tätä pelleilyä vielä kestää? Missä päivitykset, missä näkymä Kuusamakujan kivijalasta? Pormestari Arve lämpimässä officessa miettii seuraavaa poikkaria Turun ykkössentterille, mä häpeän. Jopa näin vilttiketjusta nähtynä tappioputki on sietämätön. Harlamov nauraa partaansa kun nää veijarit *vihellys yrittävät saada maailmanluokan tuloksia. Tykistö laulaa ja Jaggen etupelti huutaa, mä kysyn, missä on otteluvalvoja?

Kiihtyvän (uprising) pisneksen hengessä hyvää yötä Turku. Olen nähnyt matkoillani Esso, Kesoil, ABC, Union ja kuivatun Shellin Töölössä to name a few. Missään muualla ei toiminta kuole (dead) kuin Turussa, mä häpeän!

Huomenna (tomorrow) on iso palaveri ja aioin nykäistä (grab) Arvetta hihasta, face to face että missä respect!!!!111!!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Missä tieto unisista virkamieshiiristä?

"Hieno, rauhallinen aamu Turun Kuusamakujalla, osoitteessa : Kuusamakuja 5, 20900 Turku!! Samassa osoitteessa nykyään myös yritykseni Eurotam OY:n toimitilat ( The Office) , kun vuokrasopimus Nereis Business Gardenissa ; Turun Pitkämäen Business Centerissä tuli päätökseen!! Tämä järjestely käytönnön syistä!! Oma yritykseni ( Eurotam OY ) on klassinen " one man show" , jossa toimin niin TJ:n kuin Head Coachin kuin " pikalähetin " roolissa, onneksi vaimoni Mari on todellinen " multitalentti " , jonka osaavissa käsissä, laskut tulevat ajallaan maksetuksi, samoin laskutus toimii ajallaan ja niiden kontrolli ja mahdollinen perintä tulee hoidetuksi!! Postitus on yhtiössäni isossa roolissa, koska kirjat, ja muutt " Don Tami" tuotteet myyvät hyvin ja valtaosa niistä vaatii postituksen ympäri Suomea ja muuta maailmaa, erityisesti Sveitsi, Japani ,Ranska , Kanada, Usa, Ruotsi etc.. kohdemaina, urastani luonnollisesti johtuen!! Hyvä niin, eläämmehän globaalissa maailmassa, johon maailmaan minä hyppäsin mukaan täysillä jo 1966, jolloin pääsin TPS:n ykkösketjuun ( Kuismanen- Wahlsten ( R.I.P.) -Tamminen syksyllä 1966!! Nyt yritykseni toiminta keskittyy koulutusbusineksen ihmeelliseen maailmaan , tällä hetkellä n. 100-120 keikkaa ympäri maailmaa!! Toissapäivänä ( 15.09.2023) oli yksi ikimuistinen keikka Vaasassa , jossa yhdessä Sport ystävien kanssa juhlistimme legendaarista karsintasarjaa ( Sport vs. Ässät ) - seven games Kuparisaaressa täyden katsomon antaessa tutun energian tapahtumaan!! Sportin nostaminen Liigaan 2009 on taatusti yksi hienoimmista merkkipaaluista urallani take my word!! Se draama, jännitys , kiinnostus etc.. oli täysin ylivertaista Suomen kuippukiekon historiassa!! Lähelle pääsee vain HIFK vs. Jokerit kamppaili Suomen Liigan mestaruudesta kauden 1982-83 päätteetksi!! Joten nyt kotikonttorilla on aika vetää henkeä ja valmistella ensi viikon ( vko 38 ) keikat ja esiintymiset!! Niistä lisää jatkossa!! Kaikille Eurotam OY:n asiakkaille ja " Don Tami" brändin trukijoille ,faneille etc...: Have A Great Business Day!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää : "
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös